Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδιά ακούω πολλές φορές για failure landing gears τι σημαίνει?
 
Landing Gear Failure

Ο όρος αναφέρεται σε προβλήματα που προκύπτουν στο σύστημα προσγείωσης του αεροσκάφους (άξονες και τροχοί). Για παράδειγμα, να μην κατέβουν όλοι ή κάποιοι τροχοί, ή να μην κλειδώσουν στη θέση τους με κίνδυνο να αναδιπλώσουν μόλις ακουμπήσει στο διάδρομο.

Αυτά σε γενικές γραμμές.
 
Χίλια συγνώμη αν έχει ξανασυζητηθεί η ερώτηση: Πόσο χρόνο διαρκεί η μετατροπή ενός επιβατικού α/φ σε εμπορικό(F)?
 
@ ALEX-LGSA

σκέφτηκα πως μάλλον είναι περιττό να ανοίξω topic γίαυτό ....
Λοιπόν πριν από λίγο κοίταγα τα arrivals στο online flight info του ΜUC για την κυριακή.. όπου είδα και αυτό:

WM 2412 *** NORDPOL *** 1500 T2 B737

Καποιος κανει χιουμορ:
WM2412 = Weihnachtsmann 24 Δεκεμβριου
Nordpol διοτι εκει κατα μια εκδοχη ειναι το σπιτι του Santa.
 
Ξέχασαν στο A/C type να βάλουν "sleigh"! :lol: :lol:
 
Γνωρίζει κάποιος κατά πόσο μπορεί να επηρεαστεί μια εγκυμονούσα από μια πτήση?
Είναι έγκυος η σύζυγός μου (σίγουρα δεν είναι του κουμπάρου. Έχω μόνο κουμπάρα :banana: ).
Πετάμε στις 10 Ιανουαρίου για MUC και η πτήση διαρκεί περίπου 2 ώρες.
Τότε θα είναι 1,5-2 μηνών.

Πάσα πληροφορία δεκτή!
(Υ.Γ. : Εννοείται ότι θα ακολουθήσουμε πιστά τη συμβουλή του γιατρού μας)
 
Φώτη, όπως θα σου πεί και ο γιατρός, σε αυτό το στάδιο της κύησης δεν υπάρχει κανέναν πρόβλημα.
 
ΟΙ πτήσεις είναι τελείως ασφαλείς για τις εγκυμονούσες στους πρώτους μήνες κύησης, ένα καλο seat pitch k βεβαια το κλασσικό φόρτωμα όλων των αποσκευών στον άντρα (:P) θα βοηθούσαν την κατάσταση. Το πρόβλημα θα υπήρχε άμα ήταν στον όγδοο /ένατο μηνα. Σας εύχομαι καλο ταξίδι
 
Δεν τίθεται δηλαδή κάποιο ζήτημα με την απότομη αλλαγή υψομέτρου ή με την αλλαγή πίεσης?
(συγχωρέστε με αν ρωτάω βλακείες, αλλά δεν μου έχει ξανατύχει).
 
Καλά, κι εγώ τα ίδια θα ρωτούσα αν ήμουν στη θέση σου, οπότε δε ρωτάς βλακείες :great:

Όσον αφορά τις "κανονικές" πτήσεις, η καμπίνα συμπιέζεται και αποσυμπιέζεται πολύ αργά για να δημιουργηθεί πρόβλημα, οπότε δίνεται η δυνατότητα στον οργανισμό σταδιακά να προσαρμοστεί. Επιπλέον, η καμπίνα δεν περνάει ποτέ τα 8000' (αν θυμάμαι καλά) υψόμετρο (από πλευράς πίεσης), μια περιοχή που νομίζω θεωρείται ασφαλής για μια τέτοια κατάσταση. Φυσικά, πρώτα ο ιατρός και μετά εμείς, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει σημαντικό πρόβλημα. :D
 
Top