Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδια εχω μια απορια...ισως ακουστει λιγο παραξενο αλλα...μου κανει εντυπωση να βλεπω πιλοτους πολιτικης αεροποριας να φορανε γυαλια..μολις ειδα ενα βιντεο απο προσγειωση 747 της Quantas στην Χονολουλου και οι 2 πιλοτοι φοραγαν γυαλια(ηταν μεσηλικες..θα ηταν γυρω στα 45-50 απο οτι καταλαβα)..επιτρεπεται οι πιλοτοι να πετανε ακομα και αν εχουν διορθωση προβληματων ορασης?απο οτι ειδα πρεπει να ειναι οκ αλλα νομιζα οτι πρεπει να εχεις οραση 20/20 (οπτικη οξυτητα λεγεται αυτο?) για να πεταξεις αεροπλανο, χωρις διορθωση του προβληματος...μαλλον το τελευταιο ισχυει για την πολεμικη αεροπορια και οχι για την πολιτικη...μπορεις δηλαδη να παρεις πτυχιο πιλοτου αν φορας γυαλια?(διορθωμενο προβλημα δηλαδη)
Νικος Summoning
Λευκαδα
 
Μπορείς. Το 20/20 ειναι μονο για την ΠΑ. Νομίζω όμως ότι υπάρχει κάποιο όριο για την πολιτική
 
Aristoteles":3scsf900 said:
Υπάρχει περίπτωση να μην γίνει emergency και να γυρίσουν πίσω??
Για 4κινητηριο,θα πρεπει να ειναι σε Emergency για να γυρισει πισω,δηλαδη πηρε φωτια ενας κινητηρας και δεν σβηνει η φωτια, εεε νομιζω οτι θα γυρισουν πισω, επισης εξαρταται με το αν εκει που πανε
ειναι ο τελικος προορισμος,διοτι με 3 κινητηρες και επιβατες, μας τελειωσε
η απογειωση :)
 
Ashen gold και alporto επειδή τοα γνωρίζω μέσο του επαγγέλματος του πατέρα μου για την πολιτική αεροπορία ισχύουν τα εξής:το όριο ενός πιλότου πολιτικ΄ς αεροπορίας πρέπει να είναι μέχρι 4,5 βαθμοί γιατην μυοπία και 4 για τη πρεσβυοποία και ο αστιγματισμός πρέπει να είναι 1,1. Αντιθέτος στην πολεμική όπως είπε και ο alporto πρέπει να είναι 20στα 20γιατί εκεί πάνω και η παραμικρή λεπτομέρια μετράει ενώ στην πολιτική δεν αντιμετοπίζουν τέτοια προβλήματα.
 
ashen_gold":1pij423a said:
Παιδια εχω μια απορια...ισως ακουστει λιγο παραξενο αλλα...μου κανει εντυπωση να βλεπω πιλοτους πολιτικης αεροποριας να φορανε γυαλια..μολις ειδα ενα βιντεο απο προσγειωση 747 της Quantas στην Χονολουλου και οι 2 πιλοτοι φοραγαν γυαλια(ηταν μεσηλικες..θα ηταν γυρω στα 45-50 απο οτι καταλαβα)..επιτρεπεται οι πιλοτοι να πετανε ακομα και αν εχουν διορθωση προβληματων ορασης?απο οτι ειδα πρεπει να ειναι οκ αλλα νομιζα οτι πρεπει να εχεις οραση 20/20 (οπτικη οξυτητα λεγεται αυτο?) για να πεταξεις αεροπλανο, χωρις διορθωση του προβληματος...μαλλον το τελευταιο ισχυει για την πολεμικη αεροπορια και οχι για την πολιτικη...μπορεις δηλαδη να παρεις πτυχιο πιλοτου αν φορας γυαλια?(διορθωμενο προβλημα δηλαδη)
Νικος Summoning
Λευκαδα
Στην πολεμική θέλουν 20/20 χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα (αστιγματισμό, στραβισμό κλπ.). Η λεγόμενη "τέλεια όραση"!
Στην πολιτική, σύμφωνα με καινούριο κανονισμό του ICAO, πλέον δεν υπάρχει ελάχιστο όριο μυωπίας! Δηλαδή και 30 βαθμούς να έχεις, αν με τα γυαλιά βλέπεις 20/20 τότε δεν έχεις πρόβλημα! Παλιότερα για initial class 1 ήταν 5 βαθμοί. Για τις υπόλοιπες οπτικές ανωμαλίες πρέπει με τα γυαλιά να είναι διορθωμένες!
Τώρα για τα βίντεο, στα περισσότερα οι μεσήλικες φοράνε γυαλιά γιατί σε αυτή την ηλικία εμφανίζεται πρεσβυωπία και πρέπει στο cockpit να είναι διορθωμένη!
Βοηθάει στο instrument scan ;-)
 
Διάδρομοι

Παιδιά καλησπέρα,

μια ερωτησούλα θέλω να κάνω. Ήμουν τις προάλλες στο Ελ. Βενιζέλος και πρόσεξα ( για πρώτη φορά) ότι τα αεροπλάνα απογειώνονταν από άλλο διάδρομο από αυτόν που είχαμε απογειωθεί μια άλλη φορά. Δεν είναι στάνταρντ ο διάδρομος; Γιατί αλλάζουν;

Ευχαριστώ
 
Αναλόγως τον αέρα (τα αεροπλάνα πρέπει να απογειώνονται και να προσγειώνονται αντίθετα από το που πνέει ο αέρας) χρησιμοποιείται κάθε φορά η κατάλληλη "φορά" απογείωσης-προσγείωσης.. (δίαδρομος 03 ή 21)
 
Ναι αλλά οι διάδρομοι είναι παράλληλοι, οπότε αν αλλάξει η φορά γιατί να μην απλώς αλλάξουν κατεύθυνση στον ίδιο διάδρομο αλλά αλλάζουν διάδρομο;Δεν κατάλαβα κάτι καλά ε;

Ευχαριστώ και πάλι
 
Απ'όσο ξέρω στο LGAV ανάλογα με την ώρα της ημέρας χρησιμοποιούν διαφορετικό διάδρομο για να μην ενοχλούν τους κατοίκους των περιοχών γύρω από το αεροδρόμιο. Το είχα διαβάσει σε έντυπο του αεροδρομίου για το περιβάλλον, αλλά δεν μπορώ να βρω το αντίστοιχο link στο http://www.aia.gr
 
Α! Εσύ εννοεις την αλλαγή μεταξύ δεξιού και αριστερού διαδρόμου.. Εγώ σου έλεγα για την κατεύθυνση ενός (είτε δεξιού είτε αριστερού) διαδρόμου.

Για την αλλαγή που λες ισχύουν τα εξής:
Οταν χρησιμοποιείται ο 03 τότε από τις 0700 μέχρι τις 1500 και απο 1800 μεχρι 2300 λειτουργεί ο 03L (ο αριστερός.. προς την μεριά του IKEA) για προσγειώσεις και ο άλλος για απογειώσεις. Μεταξύ 1500 - 1800 και 2300 - 0700 αλλάζουν και λειτουργει ο δεξιός (μεριά του terminal) για προσγειώσεις και ο άλλος για απογειώσεις. Αυτό γίνεται γιατι τείθονται σε ισχύ διαδικασίες μείωσης του θορύβου τις ώρες κοινής ησυχίας.

Οταν όμως χρησιμοποιείται ο 21 τότε είναι στανταρ ο 21R (αυτός από την μεριά του IKEA) για προσγειώσεις και ο 21L (από την μεριά του terminal) για απογειώσεις.
 
Top