Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οκ,sorry για την μπούρδα :4: Το παίρνω πίσω!Ευχαρστώ πάντως που διορθώσατε την την λανθασμένη άποψή μου :great:
 
Σήμερα το πρωί σε πτήση της Aegean κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας ο κινητήρας πήρε πουλί και είχε ως αποτέλεσμα να καθηλωθεί το αεροπλάνο και να έρθει άλλο (3 ώρες μετά) για να παραλάβει τον κόσμο.

Εξ' αυτού του γεγονότος μου γεννήθηκε η εξής απορία:

Τι μπορεί να συμβεί αν μπει στον κινητήρα κάποιο πουλί κατά τη διάρκεια της απογείωσης?
 
Αυτή η φλόγα που βλέπουμε στο video δεν μπορεί να κάνει (ανεπανόρθωτη) ζημιά με δυσάρεστες συνέπειες?
Υποθέτω ότι η φλόγα είναι από την καύση του πουλιού, έτσι?
 
Vasilis Nikas":28748507 said:
fotis":28748507 said:
Τι μπορεί να συμβεί αν μπει στον κινητήρα κάποιο πουλί κατά τη διάρκεια της απογείωσης?

Τιποτα απολυτως. Συμεχιζεις με τον εναν και το προσγειωνεις κανονικοτατα!

http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE

Ναι, στανταρ. Τι ενας τι δυο. Δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο ,αλλωστε, να χασεις κινητηρα στην απογειωση. :stupid:

Μη λεμε ο,τι θελουμε... Εξαρταται απο τη ζημια που θα γινει. Στις περισσοτερες των περιπτωσεων, το αεροπλανο γυρναει πισω μετα απο birdstrike και δη στον κινητηρα, για προληπτικους λογους και μονο. Ειδικα αν εχει και ενδιξεις ο κυβερνητης οτι ο κινητηρας εβγαλε προβλημα, εσυ τι λες, θα συνεχισει με τον εναν?
 
Ναι , για να ειμαι πιο σαφης ο πιλοτος συνεχιζει την ανοδο. Το οτι η αμεση προσγειωση για ελεγχο ειναι απαραιτητη, ειναι μαλλον αυτονοητο, ή μηπως οχι για μερικους εδω μεσα?!
 
Να σου πω την αλήθεια, για μένα δεν ήταν αυτονόητο. Αυτό που κατάλαβα εγώ (που είχα και την απορία, άλλωστε) ήταν ότι μπορεί να συνεχίσει κανονικότατα το ταξίδι του.
 
Vasilis Nikas":2lf5xhuu said:
Τιποτα απολυτως. Συμεχιζεις με τον εναν και το προσγειωνεις κανονικοτατα!
Εντάξει... Όχι ακριβώς έτσι!....
Το birdstrike είναι ένα failure κατά την απογείωση που αντιμετωπίζετε όπως όλα τα failures.
Δηλαδή εάν συμβεί πριν τη V1 κάνεις take off abort, εάν παρουσιαστεί μετά τη V1 συνεχίζεις, ελέγχεις τι συνέβη, προχωράς σε engine shutdown και επιστρέφεις για προσγείωση, έχοντας έτοιμο και μεζεδάκι για τους τεχνικούς!!!

fotis":2lf5xhuu said:
Τι μπορεί να συμβεί αν μπει στον κινητήρα κάποιο πουλί κατά τη διάρκεια της απογείωσης?
Επειδή ακριβώς κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί, κάνεις engine shutdown και επιστρέφεις για προσγείωση.
Πάντως μην βλέπεις το birdstrike σαν το αθώο πουλάκι που μπήκε στον κινητήρα! Το πουλί είναι μία μάζα η οποία προσκρούει με μεγάλη ταχύτητα σε μέρη του κινητήρα. Αν η μάζα είναι μεγάλη (μεγάλο πουλί) τότε μπορεί ακόμα και να σπάσει τα fan blades με ενδεχόμενη αλυσιδωτή αντίδραση και τελικά έκρηξη του κινητήρα! (ακραίο σενάριο)
 
Όπως είπε και ο φίλος Νίκος, όταν τρώει το πτηνό ο κινητήρας συμβαίνει ο χαμός μέσα στον κινητήρα, άσχετα αν εμείς δεν το βλέπουμε γιατί το περιορίζει το fan casing. Ιδού βίντεο από τέστ που κάνουνε για blade ingestion...

http://www.youtube.com/watch?v=wcALjMJbAvU

Κι αυτό είναι μόνο για ένα blade...Φαντάσου ολόκληρο το πουλί που θα σπάει κι άλλα blades πιθανων και θα δημιουργεί ζημιές και πιο βαθιά με τη μάζα του...

Η απορία που έχω εγώ είναι...Μένει τίποτα από το πουλί μετά από τέτοιο punishment; Η απλώς έχουμε total annihilation από τις δυνάμεις και τις θερμοκρασίες;
 
Vasilis Nikas":htojxvvz said:
Το οτι η αμεση προσγειωση για ελεγχο ειναι απαραιτητη, ειναι μαλλον αυτονοητο, ή μηπως οχι για μερικους εδω μεσα?!

Να εισαι πιο σαφης αλλη φορα, για να ειναι σωστες οι πληροφοριες που δινεις. "Συνεχιζεις με τον εναν και το προσγειωνεις κανονικοτατα" δεν ειναι ακριβης πληροφορια, και ο fotis δεν ζηταει αυτο. Αυτονοητα δεν υπαρχουν, σε τοπικ με απαντησεις αποριων γραφεις.
 
Top