wet lease :
Ενοικιάζεται ένα αεροσκάφος από μία εταιρεία για κάλυψη βραχυπρόθεσμων (πχ μία πτήση) ή μεσοπρόθεσμων (μία σεζόν) αναγκών.
Στο wet lease, το αερολάνο νοικιάζεται και συμπεριλαμβάνει πλήρωμα κόκπιτ και καμπίνας. Ανάλογα την συμφωνία, τα καύσιμα και τα έξοδα όπως handling, landing fees , overflight fees, τα πληρώνει ο "νοικάρης"
Το κόστος για ένα μεσαίου μεγέθους αεροσκάφος ανάλογα την περιοχή και την περίοδο του έτους είναι γύρω στα $5000 την ώρα κατά μέσο όρο.
Το dry lease:
είναι όταν ενοικιάζεται μόνο το αεροσκάφος και τίποτα άλλο. Πρόκειται για μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα διαστήματα (πάνω ΄πό μία σεζόν. Δεν γίνεται dry lease γιά μία μέρα).
Και εδώ υπάρχουν παραλλαγές. ΠΧ κάποιος που νοικιάζει σε κάποιον άλλον το αεροσκάφος, μπορεί να μην το χρειάζεται καθόλου και να ψάχνει τρόπο να το "βάλει στο μεροκάματο". Μπορεί να το νοικιάζει με τον μήνα ή να το νοικιάζει με την ώρα. Δηλαδή να ζητάει για ένα 737-800 περίπου $180.000 τον μήνα Ή να ΄πληρώνεται με την ώρα μόνο όταν το αεροπλάνο πετάει και όχι όταν κάθεται. Την συντήρηση την αναλαμβάνει πλήρως ο "νοικάρης".
Ενοικιάζεται ένα αεροσκάφος από μία εταιρεία για κάλυψη βραχυπρόθεσμων (πχ μία πτήση) ή μεσοπρόθεσμων (μία σεζόν) αναγκών.
Στο wet lease, το αερολάνο νοικιάζεται και συμπεριλαμβάνει πλήρωμα κόκπιτ και καμπίνας. Ανάλογα την συμφωνία, τα καύσιμα και τα έξοδα όπως handling, landing fees , overflight fees, τα πληρώνει ο "νοικάρης"
Το κόστος για ένα μεσαίου μεγέθους αεροσκάφος ανάλογα την περιοχή και την περίοδο του έτους είναι γύρω στα $5000 την ώρα κατά μέσο όρο.
Το dry lease:
είναι όταν ενοικιάζεται μόνο το αεροσκάφος και τίποτα άλλο. Πρόκειται για μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα διαστήματα (πάνω ΄πό μία σεζόν. Δεν γίνεται dry lease γιά μία μέρα).
Και εδώ υπάρχουν παραλλαγές. ΠΧ κάποιος που νοικιάζει σε κάποιον άλλον το αεροσκάφος, μπορεί να μην το χρειάζεται καθόλου και να ψάχνει τρόπο να το "βάλει στο μεροκάματο". Μπορεί να το νοικιάζει με τον μήνα ή να το νοικιάζει με την ώρα. Δηλαδή να ζητάει για ένα 737-800 περίπου $180.000 τον μήνα Ή να ΄πληρώνεται με την ώρα μόνο όταν το αεροπλάνο πετάει και όχι όταν κάθεται. Την συντήρηση την αναλαμβάνει πλήρως ο "νοικάρης".