Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
wet lease :

Ενοικιάζεται ένα αεροσκάφος από μία εταιρεία για κάλυψη βραχυπρόθεσμων (πχ μία πτήση) ή μεσοπρόθεσμων (μία σεζόν) αναγκών.

Στο wet lease, το αερολάνο νοικιάζεται και συμπεριλαμβάνει πλήρωμα κόκπιτ και καμπίνας. Ανάλογα την συμφωνία, τα καύσιμα και τα έξοδα όπως handling, landing fees , overflight fees, τα πληρώνει ο "νοικάρης"
Το κόστος για ένα μεσαίου μεγέθους αεροσκάφος ανάλογα την περιοχή και την περίοδο του έτους είναι γύρω στα $5000 την ώρα κατά μέσο όρο.

Το dry lease:

είναι όταν ενοικιάζεται μόνο το αεροσκάφος και τίποτα άλλο. Πρόκειται για μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα διαστήματα (πάνω ΄πό μία σεζόν. Δεν γίνεται dry lease γιά μία μέρα).
Και εδώ υπάρχουν παραλλαγές. ΠΧ κάποιος που νοικιάζει σε κάποιον άλλον το αεροσκάφος, μπορεί να μην το χρειάζεται καθόλου και να ψάχνει τρόπο να το "βάλει στο μεροκάματο". Μπορεί να το νοικιάζει με τον μήνα ή να το νοικιάζει με την ώρα. Δηλαδή να ζητάει για ένα 737-800 περίπου $180.000 τον μήνα Ή να ΄πληρώνεται με την ώρα μόνο όταν το αεροπλάνο πετάει και όχι όταν κάθεται. Την συντήρηση την αναλαμβάνει πλήρως ο "νοικάρης".
 
Καλησπερα σας, τι ειναι το Kai Tak προσεγγιση
 
killerwing":1qjxiyj7 said:
Καλησπερα σας, τι ειναι το Kai Tak προσεγγιση

Traba bre paidi mou stn gvwstn selida kai dwse Kai Tak! Kai opou deis ta aeroplava va ta pervei o aeras, exeis tnv apavtnsn! :P



PS: Sorry, 4 greeklish alla to avalusame to 8ema.. ;)
 
Re: Hey John it's time to lease a 744

ThomasK":3pebvh6z said:
wet lease και dry lease ποια η διαφορά?

Γενικώς τι συμφωνίες γίνονται και με τι κριτήρια (για τις βασικότερες παραμέτρους μιλώ) όσο αναφορά το leasing (το γράφω σωστά?)!

Ότι ξέρει ο καθένας έτσι για να μαθαίνουμε τα βασικά!

Επιπροσθέτως σ' αυτά που γράφει ο gonso, υπάρχει και το ACMI, το οποίο ΔΕΝ είναι wet lease. Είναι, στην ουσία, η ενοικίαση όχι μόνον α/φους και πληρώματος, αλλά η ενοικίαση των υπηρεσιών μιας αεροπορικής εταιρείας ολόκληρης, η οποία λειτουργεί με δικό της AOC, και όχι κάτω από την ομπρέλα του μισθωτή. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παράσχει υπηρεσίες στον οποιονδήποτε, και όχι μόνον σε αεροπορική εταιρεία.
Τα αρχικά σημαίνουν Aircraft - Crew - Maintenance - Insurance. Kαι πάλι εδώ, όπως είπε ο gonso, υπάρχουν πολλές παραλλαγές και συμφωνίες μεταξύ των δύο μερών.
 
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...Γνωριζει κανεις ποιο ειναι το αντιστοιχο AF1 για τους Ρωσους ?
 
ΓΕΝΙΚΕΣ (ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ) ΑΠΟΡΙΕΣ !!!

To rwsiko AF1 einai ena Il-96.
 
2 προεδρικά IL-96: RA-96012& RA-96016καθώς και ένα IL-62Μ: RA-86561.
Και τα 3 ανήκουν στη Rossiya.
 
Χλωμο! Η Rossiya έχει αναλάβει τις προεδρικές και γενικά τις VIP πτήσεις της κυβέρνησης. Έχει ήδη 3 tu-214 σε VIP configuration (RA-64504, 64505 & 64506) αλλά κανένα απο αυτά δεν είναι προεδρικό.
 
Top