Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

mab":122zg16v said:
η εντύπωση όλων μας εκεί μέσα ήταν ότι με τη δύναμη που έπεσε και την αναπήδηση που έκανε δεν θα μπορούσε να συγκρατηθεί με τίποτα στο διάδρομο..


Από την δεύτερη αυτή δημοσίευση , καταλαβαίνω πως το α/φος είχε για κάποιο λόγο (κακή τεχνική προσγείωσης,ριπαίο πλάγιο άνεμο)¨βαριά προσγείωση¨ ακολουθούμενη από μεγάλη αναπήδηση επί του διαδρόμου.Το σημείο κλειδί σε μια τέτοια περίπτωση, είναι το πόσο πολύ(πόσο ψηλά) αναπήδησε από τον διάδρομο το α/φος.Εάν η αναπήδηση είναι μικρή (περίπου 4-5 μέτρα)τότε ο κυβερνήτης του α/φους (ανάλογα και με την εμπειρία του βέβαια)συνεχίζει την προσπάθεια να προσγειώσει εκ νέου το α/φος αφού μπορεί να ελέγξει το α/φος σχετικά εύκολα.
Εάν η αναπήδηση όμως είναι αρκετά μεγάλη, τότε κρίνεται σκόπιμο να εκτελεστεί διαδικασία αποτυχημένης προσέγγισης(κύκλος για δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης).Και αυτό ,διότι είναι πολύ επικίνδυνο να προσπαθήσει ο κυβερνήτης να ελέγξει σε μικρό ύψος ένα αεροπλάνο του οποίου η ταχύτητα μειώνεται ραγδαία εξαιτίας της αναπήδησης και άρα η απώλεια στήριξης του α/φους είναι πολύ πιθανή.
Όταν κάτι στραβώσει σε όλη την διαδικασία της προσγείωσης το πλήρωμα εκτελεί αποτυχημένη προσέγγιση, οπότε ορθώς και έπραξε στην συγκεκριμένη περίπτωση ο κυβερνήτης του α/φους.Γενικά έχε υπόψιν σου πως οι ΄΄άνθρωποι ΄΄ αυτοί που είναι μέσα στο θάλαμο διακυβέρνησης είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι σε εξομοιωτές πτήσεων για τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν σε μία πτήση... :great:
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Η αλήθεια είναι πως εκείνη τη μέρα ο άνεμος στο Βενιζέλο ήταν δύσκολος. 25 κόμβοι, 40 gust με κατεύθυνση 270 είναι ένα metar που θυμάμαι.
Πολλά αεροπλάνα είχαν δυσκολίες στην προσγείωση. Η Swiss ήταν μία από αυτές τις πτήσεις (που μάλιστα τη δεύτερη φορά προσγειώθηκε στον 21L αντί του 21R).

Go around έκαναν και η ΟΑ160 από Βιέννη και μία πρωινή easyjet.
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Nα ελεγχθουν,να ελεγχθούν! :banana: Έτσι,έτσι!Αφού έψαξε στο ιντερνέτ και αφου δεν έχει συμβεί σε άλλους φίλους τότε πρέπει το πλήρωμα και οι ΕΕΚ να υποστούν ποινές.Να ελεχθεί επίσης και ο εν λόγω άνεμος καθώς φέρεται να συνέβαλε τα μάλα στη δημιουργία των συνθηκών ανεξάρτητα απο το γεγονός οτι το αφος προσγειώθηκε. Προς mod.:Είναι σωστός ο τίτλος του θέματος;
Υ.Γ.:Πως κρίνεται ως "επικίνδυνη" μια επιτυχημένη προσγείωση; Και απο πότε το ιντερνέτ είναι έγκυρος κριτικός μηχανισμός για οτιδήποτε;Eπίσης,αφου "παρεπιπτόντως ήταν γεμάτο" η ανευθυνότητα των εμπλεκόμενων αυξάνεται γεωμετρικά καθώς τα θύματα θα ήταν περισσότερα ενω αν δεν ήταν γεμάτο δε θα πείραζε και τόσο πολύ. :banana:
 
Re: Επικίνδυνη προσγείωση

Προφανώς ο mab δεν είναι "του χώρου" και θέλησε να πάρει κάποιες απαντήσεις απο ανθρώπους "του χώρου". Τι έπρεπε να κάνει; Να πάει να βγάλει δίπλωμα πιλότου για να έχει άποψη; Γράφτηκε στο .gr και ρώτησε κάποιους πιο σχετικούς. Αυτό μάλλον είναι πιο υγιές από το να έλεγε κατευθείαν στους φίλους του ή να έγραφε στο blog του "προχθές παραλίγο να μας σκοτώσει ένας ατζαμής της Σουίς".
Δε βρίσκω το λόγο για μπανάνες που χορεύουν...
 
Re: touch & go

alex96 η αλήθεια είναι ότι δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να ενδιαφέρονται για το ζήτημα, ούτε να έχουν γνώσεις επ'αυτού. Δεν υπάρχει λόγος να τους αντιμετωπίζουμε με ειρωνία νομίζω - ειδικά όταν μπαίνουν να ρωτήσουν για κάτι το οποίο αν δεν το γνωρίζει κανείς μπορεί εύκολα να το θεωρήσει πολύ ακραίο. Στο κάτω κάτω μπήκε να ρωτήσει στο airliners.gr, δε βγήκε να κάνει καταγγελία στη zougla. Την κριτική σου τη βρίσκω προσωπικά και άτοπη και άκομψη. Ειδικά γράφοντας σε ειρωνικό τρίτο πρόσωπο, ενώ το αρχικό post είχε ευθεία ερώτηση προς τα μέλη του forum, δεν ήταν κάποια ανακοίνωση "ο αλήτης πήγε να μας σκοτώσει".

ps. παρεμπιπτόντως, δε νομίζω ότι δικαιούμαστε μέσω ενός forum να κατακρίνουμε γενικώς και αορίστως "το internet", καθώς κι εμείς μέσω internet πληροφορούμαστε από το airliners.gr. Άλλο να κάνεις ένα search στο google και να δεις 2 βιντεάκια στο youtube και να σχηματίσεις άποψη και άλλο να μπεις σε ένα εξειδικευμένο forum και να κάνεις την ερώτησή σου. Τι παραπάνω να κάνει κάποιος για να ακούσει έγκυρες απόψεις για κάτι δηλαδή;

ps 2. νομίζω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις κάνουμε το λάθος να θεωρούμε ότι όποιος πετάει ένα αεροπλάνο είναι υπεράνω κριτικής. Σαφώς εγώ προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω, σαφέστατα ακόμα και αυτοί που έχουν τις γνώσεις ό,τι πουν θα το πουν από την ασφάλεια του σπιτιού τους διότι δεν ήταν στο κρίσιμο σημείο την κρίσιμη στιγμή, όμως αυτό δε σημαίνει ότι ένας επιβάτης δε δικαιούται να διερωτηθεί καν αν έγινε κάποιο λάθος όταν κάτι του φανεί περίεργο! Δεν είναι λογικό να περιμένουμε ότι όλος ο κόσμος θεωρεί ότι οι πιλότοι έχουν το αλάθητο. Οι μη γνώστες ρωτάμε τους γνώστες και παίρνουμε τις αντίστοιχες απαντήσεις.
 
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας μέσα από τις οποίες με ενδιαφέρει να κατανοήσω κατά πόσο ήταν μια κατάσταση "συνηθισμένη" ή "ακραία", "υπό έλεγχο" ή "επικίνδυνη". Αυτό το κάνω για πολλούς λόγους, δεν σας κρύβω ότι για μένα ήταν ένα σοκ μια και ταξίδευα με τον σύζυγο έχοντας αφήσει πίσω δυο παιδιά και ενώ λατρεύω τα ταξίδια δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τις ενοχές που ένιωσα εκείνη τη στιγμή, όχι φόβο - ενοχές για το τι άφηνα πίσω μου. Άλλος λόγος είναι ότι όταν δεν γνωρίζω κάτι με ενδιαφέρει να το μαθαίνω και ΝΑΙ ενημερώνομαι από το internet, θεωρώ ότι είναι το πιο δημοκρατικό μέσο γνώσης, το μεγάλο πλεονέκτημα της εποχή μας. Άλλος λόγος επειδή είναι υποχρέωσή μας να ελέγχουμε αυτούς με τους οποίους συναλλασόμαστε είτε είναι πιλότοι, είτε γιατροί, είτε δάσκαλοι είτε ο μπακάλης της γειτονιάς που μας έδωσε χαλασμένο τυρί. Όχι για λόγους εκδίκησης αλλά γιατί πρέπει.
Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι ασφαλή και χαρούμενα ταξίδια.
 
Α)Το παρόν πεδίο συζητήσεων αυτοορίζεται ως ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ.Συνεπώς καμμιά απάντηση δεν είναι επίσημη ούτε πρέπει να
λαμβάνεται υπόψη ως τέτοια απο τον ενδιαφερόμενο.Επίσημη προέλευση πληροφορίων είναι η εταιρεία και οι κρατικές αρχές.Αλήθεια,υπήρξε καταγγελία του συμβάντος;
Ούτε το ιντερνέτ ουτε το forum ανεξάρτητα απο δημοκρατικότητα ή εγκυρότητα ειδικά εφ'οσον οι αναγραφόμενες απόψεις παρατίθενται ανώνυμα.
Β) Ο χαρακτηρισμός "επικίνδυνη" δεν είναι ουδέτερος.Η περιγραφή του γεγονότος δεν υπήρξε συνεπώς αντικειμενική αλλά περιείχε προκατάληψη.Αυτό συμπεραίνεται και απο τη παράθεση της πληροφορίας σχετικά με τη πληρότητα του αφους.Αλήθεια,τι χρησίμευε η συγκεκριμένη πληροφορία;
Δέχομαι απολύτως το γεγονός οτι μπορεί κάποιος να αισθάνεται φόβο.Είναι λογικό και ανθρώπινο.Ωστόσο το να ζητάμε ελέγχους και να επιρρίπτουμε έστω νοητά ευθύνες εκεί που δεν υπάρχουν (το αντίθετο μάλιστα) κάποια στιγμή πρέπει να το σταματήσουμε.
Η παράθεση θα μπορούσε να ήταν λοιπόν:"Στις τάδε του τάδε μήνα συνέβει το εξής.Τι γνώμη έχετε;Υπήρξε κίνδυνος;Υπάρχει πιθανότητα αμέλειας ή εσφαλμένων χειρισμών;"
Και αφού λοιπόν θεωρώ οτι έγραψα σοβαρά τη γνώμη μου θα βάλω και μερικές μπανάνες-χορεύτριες έτσι,χωρίς λόγο.
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Νομίζω αυτό ρώτησε :) Μην κολλάμε στον τίτλο τώρα, μια περιγραφή έκανε όπως το ένιωθε, νομίζω το νόημα του post ήταν σαφές: ερώτηση, όχι καταγγελία. :)
 
Έκανα σαφές τι άποψη έχω για το πως θα ένιωθε οποιοσδήποτε.Αυτό στο οποίο αναφέρθηκα ήταν το συμπέρασμα περί επικίνδυνης προσγείωσης και στο ερώτημα περί ελέγχου.Αυτά συνιστούν προειλλημένες-προκατηλλειμένες γνώμες.Όχι ερωτήματα που τίθενται για διάλογο.
Υ.Γ.:Πρός nearxos:Αν διάβασεις λίγο πιο προσεκτικά θα αντιληφθείς οτι ως mab γράφει κάποια γυναίκα.
 
Ποια η διαφορά ενός Α320-211 και ενός Α320-214 ή ενός Α-320-232;

Τι υποδηλώνει δηλαδή ο αριθμός 211, 214 και 232;

Ευχαριστώ προκαταβολικά !!!
 
Top