FlyHigh
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/03/2010
- Μηνύματα
- 187
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Επικίνδυνη προσγείωση
Από την δεύτερη αυτή δημοσίευση , καταλαβαίνω πως το α/φος είχε για κάποιο λόγο (κακή τεχνική προσγείωσης,ριπαίο πλάγιο άνεμο)¨βαριά προσγείωση¨ ακολουθούμενη από μεγάλη αναπήδηση επί του διαδρόμου.Το σημείο κλειδί σε μια τέτοια περίπτωση, είναι το πόσο πολύ(πόσο ψηλά) αναπήδησε από τον διάδρομο το α/φος.Εάν η αναπήδηση είναι μικρή (περίπου 4-5 μέτρα)τότε ο κυβερνήτης του α/φους (ανάλογα και με την εμπειρία του βέβαια)συνεχίζει την προσπάθεια να προσγειώσει εκ νέου το α/φος αφού μπορεί να ελέγξει το α/φος σχετικά εύκολα.
Εάν η αναπήδηση όμως είναι αρκετά μεγάλη, τότε κρίνεται σκόπιμο να εκτελεστεί διαδικασία αποτυχημένης προσέγγισης(κύκλος για δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης).Και αυτό ,διότι είναι πολύ επικίνδυνο να προσπαθήσει ο κυβερνήτης να ελέγξει σε μικρό ύψος ένα αεροπλάνο του οποίου η ταχύτητα μειώνεται ραγδαία εξαιτίας της αναπήδησης και άρα η απώλεια στήριξης του α/φους είναι πολύ πιθανή.
Όταν κάτι στραβώσει σε όλη την διαδικασία της προσγείωσης το πλήρωμα εκτελεί αποτυχημένη προσέγγιση, οπότε ορθώς και έπραξε στην συγκεκριμένη περίπτωση ο κυβερνήτης του α/φους.Γενικά έχε υπόψιν σου πως οι ΄΄άνθρωποι ΄΄ αυτοί που είναι μέσα στο θάλαμο διακυβέρνησης είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι σε εξομοιωτές πτήσεων για τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν σε μία πτήση...
mab":122zg16v said:η εντύπωση όλων μας εκεί μέσα ήταν ότι με τη δύναμη που έπεσε και την αναπήδηση που έκανε δεν θα μπορούσε να συγκρατηθεί με τίποτα στο διάδρομο..
Από την δεύτερη αυτή δημοσίευση , καταλαβαίνω πως το α/φος είχε για κάποιο λόγο (κακή τεχνική προσγείωσης,ριπαίο πλάγιο άνεμο)¨βαριά προσγείωση¨ ακολουθούμενη από μεγάλη αναπήδηση επί του διαδρόμου.Το σημείο κλειδί σε μια τέτοια περίπτωση, είναι το πόσο πολύ(πόσο ψηλά) αναπήδησε από τον διάδρομο το α/φος.Εάν η αναπήδηση είναι μικρή (περίπου 4-5 μέτρα)τότε ο κυβερνήτης του α/φους (ανάλογα και με την εμπειρία του βέβαια)συνεχίζει την προσπάθεια να προσγειώσει εκ νέου το α/φος αφού μπορεί να ελέγξει το α/φος σχετικά εύκολα.
Εάν η αναπήδηση όμως είναι αρκετά μεγάλη, τότε κρίνεται σκόπιμο να εκτελεστεί διαδικασία αποτυχημένης προσέγγισης(κύκλος για δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης).Και αυτό ,διότι είναι πολύ επικίνδυνο να προσπαθήσει ο κυβερνήτης να ελέγξει σε μικρό ύψος ένα αεροπλάνο του οποίου η ταχύτητα μειώνεται ραγδαία εξαιτίας της αναπήδησης και άρα η απώλεια στήριξης του α/φους είναι πολύ πιθανή.
Όταν κάτι στραβώσει σε όλη την διαδικασία της προσγείωσης το πλήρωμα εκτελεί αποτυχημένη προσέγγιση, οπότε ορθώς και έπραξε στην συγκεκριμένη περίπτωση ο κυβερνήτης του α/φους.Γενικά έχε υπόψιν σου πως οι ΄΄άνθρωποι ΄΄ αυτοί που είναι μέσα στο θάλαμο διακυβέρνησης είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι σε εξομοιωτές πτήσεων για τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν σε μία πτήση...