hooker21":73c4q7y8 said:
Οσο για τις τιμες δε νομιζω να παρει κανεις απαντηση μεσα απο δω
Αντί να επιτίθεσαι για άλλη μια φορά στο φόρουμ, μπορείς να ξεκαθαρίσεις οτι ο amoydar δεν αναφέρεται στις τιμές καθώς αυτό το απήντησε ο ίδιος, λίγο παραπάνω. Αναφέρεται στις ποσότητες.
hooker21":73c4q7y8 said:
Aληθεια.....μηπως ξερει κανεις πως βγαινει το κοστος ενος αεροπορικου εισητηριου....π.χ.low cost εσωτερικου
Ε τώρα πας γυρέυοντας όμως, για να λες πάλι οτι δεν σου απαντάνε, και οτι κανεις δεν απαντάει σε αυτό το φόρουμ κτλ κτλ. Αλλά ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ εννοείς πως βγαίνει το κόστος ενός εισητηρίου? π.χ low cost μάλιστα γιατί τα high cost βγαίνουν διαφορετικά
Για τη θεωρία πίσω από τις τιμές των εισητηρίων μπορείς να ψάξεις τους όρους
Revenue Management καθώς και θεωρία σχετική με το
marketing. Όσο ασαφής είναι η ερώτηση σου τόσο πιο εύκολη είναι η απάντηση που θα σου δώσει κάποιος.
Οι εταιρίες δεν παίζουν με τις τιμές κάθε μέρα. Πολύ γενικά : Σε κάθε πτήση υπάρχουν κατηγορίες θέσεων, σε διαφορετική τιμή η καθεμιά. Το πότε θα είναι διαθέσιμη κάθε κατηγορία είναι θέμα του τμήματος Revenue management. Μη νομίζεις οτι υπάρχει κάποιος που καθορίζει τις τιμές σε κάθε πτήση καθημερινά. Προγραμαστιμένες σε σύστημα είναι, και το αποτέλεσμα εξαρτάται συνήθως από την υπάρχουσα πληρότητα της πτήσης που αναζητάς, καθώς και το χρόνο που απομένει μέχρι την πτήση. Πολλές εταιρίες έχουν διαφορετική αντίληψη πάνω στο θέμα και ρυθμίζουν το σύστημα τους διαφορετικά. Άλλες ακολουθούν την τακτική όσο νωρίτερα τόσο φθηνότερα, και άλλες όχι, οπότε και δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος κανόνας-απάντηση- στη ερώτηση σου.
Αν τώρα ρωτάς πως καθορίζεται ο ναύλος να είναι πχ 15 ευρώ+φόρους και όχι 20 ευρώ + φόρους, ε αυτό είναι μια ακόμα μεγαλύτερη διαδικασία, που συμπεριλαμβάνει την στρατηγική της εταιρίας, την ανάλυση της αγοράς, την ανάλυση δεδομένων, τις τιμές καυσίμων/μισθών κ.α