Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
mab":20k9c3c8 said:
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας μέσα από τις οποίες με ενδιαφέρει να κατανοήσω κατά πόσο ήταν μια κατάσταση "συνηθισμένη" ή "ακραία", "υπό έλεγχο" ή "επικίνδυνη". Αυτό το κάνω για πολλούς λόγους, δεν σας κρύβω ότι για μένα ήταν ένα σοκ μια και ταξίδευα με τον σύζυγο έχοντας αφήσει πίσω δυο παιδιά και ενώ λατρεύω τα ταξίδια δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τις ενοχές που ένιωσα εκείνη τη στιγμή, όχι φόβο - ενοχές για το τι άφηνα πίσω μου. Άλλος λόγος είναι ότι όταν δεν γνωρίζω κάτι με ενδιαφέρει να το μαθαίνω και ΝΑΙ ενημερώνομαι από το internet, θεωρώ ότι είναι το πιο δημοκρατικό μέσο γνώσης, το μεγάλο πλεονέκτημα της εποχή μας. Άλλος λόγος επειδή είναι υποχρέωσή μας να ελέγχουμε αυτούς με τους οποίους συναλλασόμαστε είτε είναι πιλότοι, είτε γιατροί, είτε δάσκαλοι είτε ο μπακάλης της γειτονιάς που μας έδωσε χαλασμένο τυρί. Όχι για λόγους εκδίκησης αλλά γιατί πρέπει.
Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι ασφαλή και χαρούμενα ταξίδια.

Η δική μου γνώμη, και με τη μικρή αεροπορική πείρα που έχω (PPL) θα έλεγα ότι ήταν μια δύσκολη κατάσταση "υπο έλεγχο".
Στην αρχική εκπαίδευση που πέρασα και στα εκατοντάδες touch & go και τα δεκάδες go around που έχω κάνει μέχρι τώρα με έμαθαν ότι αν -για οποιοδήποτε λόγο (βαριά προσγείωση, αέρα κλπ)- αναπηδήσει το αεροπλάνο να μην συνεχίζω την προσπάθεια για προσγείωση αλλά να κάνω άμεσα go around. ΚΑΝΕΝΑΣ και ΠΟΤΕ δεν έχει δικαίωμα να μου ρίξει ευθύνες επειδή έκανα go around κάποια στιγμή που ένοιωσα ότι ΚΑΤΙ δεν θα πάει καλά στην προσγείωση.
Απο τα γραφόμενά σου κατάλαβα ότι ΑΥΤΟ έκανε και ο κυβερνήτης της συγκεκριμένης πτήσης και πιστεύω ότι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. Ενα κύκλο ακόμα και σας κατέβασε στο έδαφος σώους και αβλαβείς.
Μην ανησυχείς λοιπόν. Αντίθετα να νοιώθεις ασφαλής όταν έχεις να κάνεις με τέτοιους ανθρώπους που παίρνουν τις σωστές αποφάσεις έγκαιρα και τις εκτελούν άμεσα.
 
Η επίσημη απάντηση της SWISS για το συμβάν στις 28/3/10 στο Ελ. Βενιζέλος:

Dear [...],

Further to my previous e-mail, kindly allow me to present you the findings of our investigation with Airport Authorities.

It was confirmed that reason of touch and go of LX1822 was due to strong winds. Landing was not only affected by the knots but also by the direction of the wind which was from west. Report sent to Airport Tower by Meteo office makes it quite clear.

I hope that this reply satisfies your request and hope to see you soon in one of our aircrafts.

Sincerely
[...]
 
Γνωρίζει κανείς κάτι για την απεργία της Lufthansa στις 13-16 απριλίου; Θα πραγματοποιηθεί τελικά;
 
mab":dmgcv5ld said:
Η επίσημη απάντηση της SWISS για το συμβάν στις 28/3/10 στο Ελ. Βενιζέλος:

Dear [...],

Further to my previous e-mail, kindly allow me to present you the findings of our investigation with Airport Authorities.

It was confirmed that reason of touch and go of LX1822 was due to strong winds. Landing was not only affected by the knots but also by the direction of the wind which was from west. Report sent to Airport Tower by Meteo office makes it quite clear.

I hope that this reply satisfies your request and hope to see you soon in one of our aircrafts.

Sincerely
[...]

Νομίζω ότι αυτό επιβεβαιώνει αυτό που σου έγραψα παραπάνω... :D
Αυτό δηλαδή που μου έμαθαν κι εμένα οι εκπαιδευτές μου.... "αν κάτι δεν σου φαίνεται σωστό για μια ασφαλή προσγείωση είτε λόγω ανέμου, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο... σήκω φύγε και ξαναγύρνα".
Μια χαρά λειτούργησε ο άνθρωπος λοιπόν... αν έφαγε μια δυνατή ριπή ανέμου και μάλιστα απο Δυτικά (όπως λέει η απάντηση που παραθέτεις), που σημαίνει απο το πλαϊ στο Βενιζέλος, τη στιγμή που ακούμπησε κάτω (και είχε ακόμα ταχύτητα που θα μπορούσε να τον βγάλει απο το διάδρομο) ήταν το πιό ασφαλές που θα μπορούσε να κάνει εκείνη τη στιγμή.

Μην ανησυχείς, το αεροπλάνο είναι το πιό ασφαλές μεταφορικό μέσο πάνω σ' αυτόν τον πλανήτη. Πιο πολύ κινδυνεύεις να σου συμβεί κάτι στη διαδρομή σπίτι-αεροδρόμιο-σπίτι με το αυτοκίνητο ή με τη μηχανή παρά με το αεροπλάνο!!
 
Προς mab:Τώρα,μάλιστα.Υποθέτω οτι απευθύνθηκες στην εταιρεία η οποία εξετάζοντας τα μετεωρολογικά στοιχεία όπως παρατέθηκαν απο τις αρμόδιες υπηρεσίες (Ε.Μ.Υ.) απάντησε μέσω επίσημης αλληλογραφίας υπογράφοντας και αναλαμβάνοντας την ευθυνη όσων γράφει.
ΑΥΤΟΣ είναι ο τρόπος.Ελπίζω να έλαβες όσες απαντήσεις χρειζόσουν και το παράδειγμά σου να εφαρμόσουν και άλλοι.
Ελπίζω επίσης να θεωρείς πλέον οτι ισχύει αυτό που έγραψε το μέλος MaroT.Mπορεί το αφος να είναι τεχνολογικά το πλέον απόμακρο απο την ανθρώπινη φύση.Αυτό όμως δε σημαίνει οτι δεν είναι,στατιστικά αποδεδειγμένα,το ίσως ασφαλέστερο.
 
Δεν έχω απορία per se, ούτε απαντώ σε άλλη δημοσίευση, απλά θεώρησα ενδιαφέροντα τον ορισμό της έννοιας "αεροσκάφος" από τις ΗΠΑ και την Ρωσία, στο κείμενο της συνθήκης START που υπογράφηκε σήμερα και τον παραθέτω εδώ

power-driven, heavier-than-air aircraft that derives its lift in flight chiefly from aerodynamic reactions on surfaces that remain fixed under given conditions of flight.

Αρκετά επιστημονικός και πλήρης ορισμός, πιστεύω.
 
Mike_, αυτός είναι ο ορισμός ποιάς λέξεως; Aircraft, airplane, κάποιας άλλης; Ως αεροσκάφος, εγώ ο φτωχός ελικοπτεράς, θεωρώ και το ελικόπτερο - και προσπαθώ να το χωρέσω στον ορισμό. Το ίδιο και το ανεμόπτερο, η το αυτόγυρο. Όπως κάποιοι λένε αεροδιάδρομο τον runway, κάποιοι, ακόμα και άνθρωποι "του χώρου", λένε : Αεροσκάφη και Ελικόπτερα, αντί του σωστού: Αεροπλάνα και Ελικόπτερα....
 
Πάρα πολύ σωστή επισήμανση vassdel. Είναι ο ορισμός της λέξης "αεροπλάνο" και όχι "αεροσκάφος", γενικότερα.

Mea Culpa. Να υποθέσω ότι ως επαγγελματία σε καλύπτει, με ενδιαφέρει η γνώμη σου? Μου έκανε εντύπωση γιατί είναι ιδιαίτερα επιστημονικός ως ορισμός, (αν και οφείλει να είναι, για τέτοια έγγραφα) και σωστά.
 
Top