Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που λέει ο GR321 και μου έχει τύχει και εμένα (πάντα κλείνω μόνο από το site της A3) είναι το εξής: Εφόσον οι πολύ φθηνοί ναύλοι δεν ακυρώνονται θα περίμενε κανείς να μην "επανεμφανίζονται". Εμένα μου έχει τύχει να κλείσω εισιτήριο Semiflex καθώς δεν υπήρχε Saver και μετά από 3 μέρες να εμφανίζεται αρκετά φθηνότερο Saver. Αυτό ίσως οφείλεται στο ότι λόγω χαμηλής πληρότητας δίνουν εκ των υστέρων περισσότερες φθηνές θέσεις στην αντίστοιχη πτήση.
Τότε που είχε συμβεί αυτό είχα πάρει στο τηλεφωνικό κέντρο να ζητήσω εξηγήσεις αλλά δυστυχώς η υπάλληλος δεν ήξερε τι να μου απαντήσει. Και όταν της είπα να ακυρώσω τη Semiflex και να πάρω τη Saver που πλέον ήταν διαθέσιμη, μου είπε "φυσικά" ότι δε γίνεται.... :evil:
 
H A3 βγάζει συχνά προσφορές που αφορούν το προσεχές διάστημα του ενός, δύο ή τριών μηνών. Μπορεί λοιπόν κάλλιστα κάποιος να κλείσει εισιτήριο και μετά από λίγες μέρες η εταιρία να βγάλει προσφορές. Είναι θέμα τύχης και ρίσκου. Αν δεν βρεις saver και θέλεις να περιμένεις μήπως και εμφανιστεί στην πορεία, πράττεις αναλόγως. Αυτό σημαίνει αφ' ενός ρίσκο (γιατί μπορεί και να μην εμφανιστεί saver οπότε να χάσεις και το semi flex που έχεις βρει) και αφ' ετέρου συνεχές καθημερινό τσεκάρισμα στο site της Α3 γιατί ακόμα και να βγουν saver εισιτήρια μπορεί να ξανα-εξαφανιστούν σε χρόνο μηδέν λόγω του περιορισμού των θέσεων.
Κατά την ίδια λογική θα μπορούσα εγώ να αγοράσω εισιτήριο για το Μάρτιο από πχ τις ΟΑ με 250 ευρώ, μια μέρα πριν έρθει το e-mail με την ανακοίνωση για τις προσφορές της εταιρίας για 65 ευρώ ανά σκέλος και άρα θα την είχα πατήσει! :rant:
Όσο για την τελευταία στιγμή που είπε ο GR321 (έκλεισε 2 βδομάδες πριν την πτήση) πιθανώς και να είναι λόγω χαμηλής πληρότητας στη συγκεκριμένη πτήση. Όλα αυτά είναι ρίσκο. Αν μπορούσαμε να αλλάξουμε τα ακριβά εισιτήρια που ήδη είχαμε εκδόσει, με τα φτηνά, όποτε βλέπαμε ότι έβγαιναν saver ναύλοι, θα το κάναμε όλοι. :wink:
 
Αν η εταιρεία δει ότι η συγκεκριμένη πτήση "δεν τραβάει" (δεν έχει την αναμενόμενη ζήτηση), τότε -συνήθως- πετάει στο inventory λίγες φθηνότερες θέσεις, προκειμένου να προσελκύσει επιβάτες. Επίσης, αν η εταιρεία δει ότι κάποιος ανταγωνιστής βγάλει προσφορές για το ίδιο δρομολόγιο, τότε θεωρεί ότι απειλείται από αυτόν και περνάει στην αντεπίθεση με ανάλογες προσφορές. Είναι πολύ πιθανό να συνέβη κάτι από τα παραπάνω. Μην ξεχνάτε ότι πρόσφατα η ΟΑ επέκτεινε το availability του X class σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού και όχι μόνο στην πρώτη και την τελευταία της ημέρας. Θα ήταν απαράδεκτο να μην βγάλει και η Α3 ανάλογες προσφορές.

Δείτε το πρόσφατο παράδειγμα με τις 3 εταιρείες κινητής. Η πρώτη ξεκίνησε μια προσφορά για 1000 δωρεάν λεπτά το μήνα προς συγκεκριμένη κατηγορία αριθμών του ίδιου δικτύου, με €10 εφ' άπαξ και €3 το μήνα. Οι άλλες δύο ανταπάντησαν με €1 εφ' άπαξ και €3 το μήνα και έτσι η πρώτη (η αιγυπτιακών συμφερόντων και νοοτροπιών) έριξε την εφ' άπαξ εγγραφή από τα €10 στο €1, που σημαίνει ότι οι πρώτοι που ενεγράφησαν στην σχετική προσφορά πλήρωσαν €9 περισσότερα από εκείνους που εγγράφησαν αργότερα, όταν ξεκίνησε ο πόλεμος τιμών και προσφορών. Αποτέλεσμα: δυσαρέσκεια των πελατών της πρώτης εταιρείας (που αλλάζει όνομα κάθε φορά που έχουμε Ολυμπιακούς Αγώνες)
 
aakunz":3ux5u05w said:
Μην ξεχνάτε ότι πρόσφατα η ΟΑ επέκτεινε το availability του X class σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού και όχι μόνο στην πρώτη και την τελευταία της ημέρας. Θα ήταν απαράδεκτο να μην βγάλει και η Α3 ανάλογες προσφορές.
To εχω προσεξει αυτο βλεποντας οτι η ΟΑ τα εχει βαλει ολα 30 ευρω αλλα και παλι κατα μαγικο τροπο ειναι πιο ακριβη απο την Α3!!!
 
Δε πιστευω οτι ειναι καλο η ΟΑ να ειναι πιο ακριβη απο την Α3,για την ιδια την Α3(καλο ειναι για οσους θελουν να πεταξουν με την Α3).
Αυτο σημαινει οτι εχει πιο πολλες κενες θεσεις η Α3,και της εχουν μεινει οι πιο φθηνοι ναυλοι σε σχεση με την ΟΑ(αν και δε νομιζω οτι συμβαινει αυτο πλεον,ειναι το πιο λογικο).

Εκτος αν ειναι προορισμοι που η Α3 παει με πολυ μεγαλυτερο αεροπλανο εκεινη την ωρα!
 
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος από εσάς να μου πει, στην περίπτωση που κάποιος θελήσει να ακυρώσει ένα δωρεάν εισητήριο(όχι απαραίτητα από εξαργύρωση πόντων), τι γίνεται σε αυτήν τη περίπτωση. Το χάνει επειδή είναι δωρεάν ή μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποια άλλη στιγμή;
 
Απο οτι ειδα σημερα η Α3 εκανε αυξηση στην Χρέωση συναλλαγής. Απο τα EUR 6,00 που ηταν για ολους τους προορισμους,
πηγε στα EUR 8,00 για πτησης εσωτερικου και στα EUR 10,00 για πτησης εξωτερικου.
 
Απαραδεκτο.
 
Ναι το είδα κι εγώ..μάλιστα έκλεισα ημερομηνία για ένα ανοικτό εισιτήριο που είχα και πλήρωσα εκτός από τους επιπλέον φόρους που επιβάλλεται όταν αλλάζεις ημερομηνία συν 8,00ευρώ για αλλαγή προορισμού κι ενώ η τιμή του εισιτηρίου που είχα κλείσει αρχικά ήταν πολύ ακριβότερη από τις ήδη διαθέσιμες για τη συγκεκριμένη πτήση.
 
Γιατί ώρες ώρες νιώθω τραγικά κορόιδο?
Εψαχνα εισητήριο για δευτέρα 10 του μήνα από χανιά αθήνα. είχε την πρωινή στα 87, 10.35 στα 102, 13.30 στα 117, και οι επόμενες δε με βολεύαν. Κλείνω την 102 ευρώ στις 10.35 αν και η 13.30 με βόλευε περισσότερο. Μπαίνω να κοιτάξω μετά την τιμή του εισητηρίου, του ίδιου της πτήσης μου, και είχε πάει στα 136. λέω κ, καλά τη γλίτωσα. Μετά από 20 λεπτά, μπαίνω να ξαναδώ από περιέργεια, και τι βλέπω? στις 13.30 (που είχε 117 φλεξ τιμή), έχει πλέον Saver προσφορά για 56.
Ε νιώθεις κορόιδο η δεν νιώθεις? Οκ, μεσα στα τυχερά είναι, αλλά ρε γμτ...!!!!
 
Top