Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η εφαρμογή της νέας πολιτικής δημιουργεί ταξιδιωτικά γραφεία "δύο ταχυτήτων". Τα αεροπορικά εισιτήρια των άγονων δρομολογίων και των χαμηλότερων booking classes δε θα μπορούν να κλείνονται μέσω των GDS, αλλά μόνο μέσω της ειδικής ιστοσελίδας. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας των internet booking sites, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα. Αντιθέτως, τα γραφεία του εξωτερικού φαίνεται πως θα εξαιρεθούν από τη νέα πολιτική, διατηρώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα. Οι κρατήσεις μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας απαιτούν περισσότερο χρόνο για την ολοκλήρωση, ενώ οι πωλήσεις τους δεν καταχωρούνται αυτόματα στα λογιστικά προγράμματα. Το μερίδιο των GDS αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, αντιστοιχεί στο 80% των συνολικών πωλήσεων.

Στα θετικά της νέας εφαρμογής: η ΟΑ κερδίζει περισσότερα, αφού απαλλάσσεται από μεγάλο μέρος των επιβαρύνσεων των GDS. Αυτή τη στιγμή, η ΟΑ επιβαρύνεται με €6 για κάθε θέση που κλείνεται μέσω GDS. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό πόσα σημαντική είναι η εξοικονόμηση πόρων. Εξοικονομώντας περίπου €6 ανά θέση, η ΟΑ επιστρέφει ένα πολύ μικρό μέρος του κέρδους στο ταξιδιωτικό γραφείο, ως κίνητρο. Η επιδότηση αυτή ισχύει μέχρι 31/12/12. Σημαντικό θα είναι επίσης και το πλήγμα, για όσα γραφεία έχουν συμβόλαιο με επιδότηση παραγωγικότητας από το GDS τους, αφού θα εξαιρείται από την επιδότηση ένας σεβαστός αριθμός κρατήσεων, αφού δε θα γίνεται μέσω GDS.
 
Νέα πολιτική για τις αποσκευές αναμένεται να εφαρμόσει σύντομα η βραβευμένη από την ERAA Olympic Air. Ήδη από το πρωί, τα ταξιδιωτικά γραφεία-συνδρομητές Travelport εκδίδουν εισιτήρια βάσει Piece Concept. Η εταιρεία -προς το παρόν- δεν μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες και αφήνει τους συνεργάτες της να τις μαντέψουν.
 
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...; Και κάποια άλλη εταιρία δεν το έκανε αυτό πρόσφατα;; :)
 
Αγαπητέ, επειδή στο αντίστοιχο τόπικ για την Αιγαίου, υπήρξαν κάποια επικριτικά σχόλια εναντίον μου, αναφορικά με κάποιες -αδημοσίευτες για τη δεδομένη στιγμή, στο ευρύ κοινό- χρεώσεις για τις πιστωτικές κάρτες, δε θα ήθελα να επεκταθώ στο τι σχεδιάζει η ΟΑ να κάνει με τις βαλίτσες και για το αν θα υπάρξει επιτέλους κάτι πρωτότυπο. Ας μείνουμε στο γεγονός ότι κάποια γραφεία (και η ίδια η ΟΑ)ήδη εκδίδουν εισιτήρια βάσει Piece Concept, αλλά για την ΟΑ εξακολουθεί να ισχύει το Weight Concept.
 
Κάτι κατάλαβα λάθος ή δεν δίνουν 2ο τεμάχιο στους gold?
 
Βασικά δεν διευκρινίζεται . Για τα χρυσά μέλη 1 βαλίτσα 20 κιλά +10 κιλά στο σύνολο για οικονομική!
 
Οι αλλαγές που κάνανε είναι καλύτερες (εγώ δεν είδα τπτ τρελές διαφορές) από τη Αιγαίου, τα Silver μέλη δεν χάνουν τα προνόμια τους οπότε τα 20 κιλά στην οικονομική παραμένουν 25 κιλά για τα μέλη! Εγώ περίμενα να τα κάνουν ακριβώς όπως της Αιγαίου.
 
Μία πρόχειρη σύγκριση με την ανταγωνισμό:

Economy: A3=20kgr / OA=20kgr (Ισοπαλία)
Business: A3=2x32kgr / OA=2x30kgr (Κερδίζει για 4kgr η Α3)

Silver @ Economy: A3=20kgr / OA=25kgr (Κερδίζει για 5kgr η OA)
Gold @ Economy: A3=2x20kgr / OA=30kgr (Κερδίζει για 10kgr η A3)

Υπέρβαρο στην πρώτη βαλίτσα για πτήση εσωτερικού: A3=12€ / OA=15€ (Κερδίζει για 3€ η A3 για κράτηση μέσω Internet)
Υπέρβαρο στην πρώτη βαλίτσα για πτήση εξωτερικού: A3=25€ / OA=30€ (Κερδίζει για 5€ η A3 για κράτηση μέσω Internet)

Δεν έχω καταλάβει πως θα χρεώνει η ΟΑ την 2η, 3η, 4η, 5η,... αποσκευή.

Πολύ σωστή η κίνησή της να τιμήσει την silver card, έστω με 5kgr, την ώρα που ο ανταγωνισμός ακυρώνει και επίσημα το προνόμιο.
 
Η ΟΑ προς το παρόν δε διαθέτει την ανάλογη τεχνολογία για να μπορέσει να υποστηρίξει την προαγορά επιπλέον αποσκευών, οπότε δε μπορεί να σας δώσει χαμηλότερες τιμές εάν αγοράζετε τις αποσκευές σας από την ιστοσελίδα. Αν η ΟΑ είχε επενδύσει ουσιαστικά στο σύστημα κρατήσεων και διαχείρισης θέσεων, η εμπειρία σας θα ήταν ανάλογη με εκείνη της ιστοσελίδας της Swiss ή της Brussels, που χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα κρατήσεων.

Επιπλέον, η ΟΑ δεν ανήκει σε κάποια συμμαχία, συνεπώς δεν υποχρεούται να εναρμονίσει τα προνόμια των μελών της με εκείνα των άλλων εταιρειών.

Σύντομα, θα ακούσουμε νέα και από τις Κυπριακές Αερογραμμές, που πλέον δε θα είναι μόνες στις "απλοποιήσεις" των πολιτικών αποσκευών.
 
Top