airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Ευχαριστούμε για την ανάλυσή σου aakunz, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα. Έγραψες όμως την μαγική φράση ότι δημιουργούν ναύλους για την Ελληνική αγορά. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και με την συνεργασία της Etihad.
Το δυστύχημα είναι ότι αυτοί οι ναύλοι είναι εις βάρος των καταναλωτών.
Αποτέλεσμα και πρόβλημα για μας τους καταναλωτές είναι ή επιλέγεις ανταγωνιστές ή να βγάζεις δύο ξεχωριστά εισιτήρια. Επειδή από πέρυσι έχει γίνει μονόδρομος να βγάζω δύο ξεχωριστά εισιτήρια, θεωρώ ότι μας εκμεταλλεύονται. Έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να πας με ένα εισιτήριο σε κάποιο άλλο Ευρωπαϊκό (Δύση ή Ανατολή) αεροδρόμιο και από κει με άλλο εισιτήριο στον τελικό σου προορισμό. Αντί να βγάλεις ένα εισιτήριο από Αθήνα. Ελπίζω να κάνω λάθος αλλά έχω 3 παραδείγματα που μπορώ να στηρίξω την άποψη μου. Φυσικά δεν μιλάω για μεγάλους και ανταγωνιστικούς προορισμούς π.χ. ATH-JFK κλπ.
Δεν φταίει μόνο ο ΑΙΑ για την κατάντια του αλλά και οι Ελληνικές εταιρείες που δεν κάνουν ευέλικτες συνεργασίες ώστε να πάρουν λίγη πίτα από τον ανταγωνισμό. Οι Ελληνικές εταιρείες αντί να προσπαθούν να ανοίγουν τις αγορές, προσπαθούν να τις χαλιναγωγήσουν προς όφελος τους.
Το δυστύχημα είναι ότι αυτοί οι ναύλοι είναι εις βάρος των καταναλωτών.
Αποτέλεσμα και πρόβλημα για μας τους καταναλωτές είναι ή επιλέγεις ανταγωνιστές ή να βγάζεις δύο ξεχωριστά εισιτήρια. Επειδή από πέρυσι έχει γίνει μονόδρομος να βγάζω δύο ξεχωριστά εισιτήρια, θεωρώ ότι μας εκμεταλλεύονται. Έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να πας με ένα εισιτήριο σε κάποιο άλλο Ευρωπαϊκό (Δύση ή Ανατολή) αεροδρόμιο και από κει με άλλο εισιτήριο στον τελικό σου προορισμό. Αντί να βγάλεις ένα εισιτήριο από Αθήνα. Ελπίζω να κάνω λάθος αλλά έχω 3 παραδείγματα που μπορώ να στηρίξω την άποψη μου. Φυσικά δεν μιλάω για μεγάλους και ανταγωνιστικούς προορισμούς π.χ. ATH-JFK κλπ.
Δεν φταίει μόνο ο ΑΙΑ για την κατάντια του αλλά και οι Ελληνικές εταιρείες που δεν κάνουν ευέλικτες συνεργασίες ώστε να πάρουν λίγη πίτα από τον ανταγωνισμό. Οι Ελληνικές εταιρείες αντί να προσπαθούν να ανοίγουν τις αγορές, προσπαθούν να τις χαλιναγωγήσουν προς όφελος τους.