Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
osc4r":198869dv said:
...Gold @ Economy: A3=2x20kgr / OA=30kgr (Κερδίζει για 10kgr η A3)...
Η νίκη της Α3 δεν είναι τόσο στα +10 κιλά όσο στο +1 αποσκευή.
Για παράδειγμα, όταν ταξιδεύω για δουλειά, παραδίδω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο αποσκευές (ίσως τρεις μαζί με την αποσκευή με τα ρούχα μου). Η μία αποσκευή είναι το τριπόδι το οποίο δε ζυγίζει πάνω από 10-12 κιλά. Η άλλη αποσκευή είναι μια μικρή βαλίτσα (τύπου μεγαλούτσικης χειραποσκευής) που περιέχει φώτα, φίλτρα και φορτιστές. Το βάρος της δεν ξεπερνά τα 10 κιλά. Σύνολο και των δύο, περίπου 20 κιλά. Η ΟΑ όμως με "τιμωρεί" βάζοντάς με να πληρώσω τη δεύτερη αποσκευή.
Άρα η νίκη της Α3 πηγάζει όχι τόσο από το γεγονός ότι δίνει επιπλέον κιλά, όσο από το ότι επιτρέπει δεύτερη βαλίτσα.
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Φώτη. Για τους κατόχους gold η A3 είναι πολύ πιο βολική με το επιπλέον τεμάχιο.
 
Η Α3 μπορει να τα παει καλα ομως αυτη την φορα θα δοκιμασω την Olympic air για Τελ Αβιβ.
Και η ωρα πτησεις ειναι καλυτερη.

Εαν μαθετε στην Olympic να βαζετε σωστα τις προσφορες τοτε και εγω θα σας βοηθαω.
Παρτε παραδειγμα απο την Α3.Αυτους οσο μπορω τους βοηθαω.

Τωρα να βγαζετε προσφορες για μια η δυο εβδομαδες και να μην υπαρχουν εισιτηρια αυτο δεν το καταλαβαινω.
Υπαρχουν και πολοι ξενοι που θελουν να αγορασουν τα εισιτηρια και 3 και 4 μηνες πριν.

Για αυτο το λογο και δεν δειχνω τις προσφορες σας στους ρωσοφωνους.

Ακη μην μου πεις οτι παλι κανω λαθοι . :)
 
Περιμενε βρε συ λιγο, στις 11SEP εληξε προσφορα της ΟΑ για 26SEP-30ΝΟV και ξερω πολυ καλα οτι προσφορες ειχαν βγει ακομα και σε μερες που ηδη οι πτησεις ειχαν 6 και 7 κενα. Δεν καταλαβαινω πως δεν μπορεσες να βρεις προσφορα! Ακομα και τη τελευταια στιγμη μπορουσες για ολο σχεδον τον Νοέμβριο να βρεις παρα πολυ ανετα θεσεις σε προσφορα!
 
Δεν με καταλαβες.
Προσφορα εγω βρηκα και το εισιτηριο με ΟΑ το εχω παρει.
Απλως βλεπω τα εισητηρια που δινουν ειναι λιγα.
 
Εννοείται ότι είναι λίγες οι θέσεις προσφοράς, στην αντίθετη περίπτωση, η ΟΑ θα "εμπαινε" ακόμα περισσότερο μέσα.
 
Τωρα αν "εμπαινε" μεσα εγω δεν το γνωριζω.
Απλως βλεπω οτι η Α3 οταν ξεκινα τις προσφορες εγω γραφω στους ρωσους η ρωσοφωνους απο την Ευρωπη η απο την Κυπρο να μπουν στο σαιτ και να αγορασουν εισιτηρια.

Με την ΟΑ δυσκολευομαι.Αν τους βαλω την προσφορα βλεπω σε μια η δυο ημερες τα εισιτηρια εχουν τελειωσει :?
Μια η δυο φορες τους εγραψα και μετα σταματησα.
 
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ
Με πρωτοβουλία της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης "Υποτείνουσα", ξεκίνησε συγκέντρωση υπογραφών προκειμένου να υπάρξει αντίδραση των πολιτών της Σάμου για το θέμα των υπερβολκά υψηλών τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων προς και από Αθήνα.
Το κείμενο το οποίο καλούμαστε να υπογράψουμε, και το οποίο θα επιδοθεί στην "Olympic Air" και στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ,είναι το ακόλουθο:

http://www.change.org/petitions/ψηφ...των-αεροπορικων-εισιτηριων-προσ-και-απο-αθηνα
 
Στον ιστοχώρο της Air Astana φαίνεται συνεργασία της εταιρείας με την ΟΑ (μάλλον interline) γιατί η Αθήνα είναι σαν πόλη προορισμού και σου δίνει τιμή εισιτηρίου για Αστάνα ή για Αλματά.
Ο λόγος που γράφω είναι για το κόστος που εισιτηρίου που ζητούν ATH-IST-ALA-IST-ATH €877. ή TSE ή TAS.
Ποιος ο λόγος συνεργασίας όταν το εισιτήριο που καθορίζεις είναι εξωπραγματικό.
Όταν ζητάς το IST-ALA-IST €464 , σου προσθέτω και άλλα €260 για ATH-IST-ATH μας κάνουν €724 γιατί €877. ????? :evil: :evil:
Άσε που και το €724 είναι πολλά γιατί οι Ουκρανοί ζητούν €587 και οι Τούρκοι €647.
Επίσης όταν πουλάς €165 το ATH-IST-ATH γιατί να μην το πουλήσεις την ίδια τιμή και στον συνεργάτη σου?
Τι συνεργασίες είναι αυτές και ύστερα κλαίγονται γιατί είναι σε οικονομικά χάλια.
Γιατί οι Έλληνες να μην προτιμήσουν τους ανταγωνιστές. Θα μου πείτε χαράς τον προορισμό και τι μας νοιάζει….. για σκεφτείτε όμως καλύτερα ???? πόσος πληθυσμός είναι από εκείνα τα μέρη.
 
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι θέμα της Ολυμπιακής αλλά της Air Astana. Εσύ κάνεις τον υπολογισμό end-on-end combination, που σημαίνει ότι προσθέτεις τους δύο ναύλους (Α class OA και S class KC) και βγάζεις το σύνολο. Αυτό όμως δεν το επιτρέπει ο validating/predominant carrier, στην περίπτωσή μας, η Air Astana, η οποία έχει δημιουργήσει δικό της ναύλο για την ελληνική αγορά:

Ας δούμε πρώτα, τι λέει ο ναύλος της Air Astana για αναχωρήσεις από IST:


Code:
4.  FLIGHT APPLICATION            
FOR S-KC TYPE FARES               
  THE FARE COMPONENT MUST BE ON   
      ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
        ANY KC FLIGHT.      

  END-ON-END                                                    
    END-ON-END COMBINATIONS PERMITTED WITH DOMESTIC/            
    INTERNATIONAL FARES. VALIDATE ALL FARE COMPONENTS. SIDE     
    TRIPS PERMITTED.

Επιτρέπει END-ON-END αλλά μόνο με πτήσεις KC (διεθνείς από/προς Καζαχστάν ή Τουρκία -αν υπάρξουν- και εσωτερικές εντός Καζαχστάν), πράγμα που δεν μπορεί να γίνει στην περίπτωση της ΟΑ.




Αντίθετα, ο ναύλος του δρομολογίου της Αθήνας είναι THROUGH FARE και προβλέπει:

Code:
FARES LAST UPDATED 30JAN 0822           
>FDATHALA30JAN/KC                       
ATH-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 3326 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   640.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   710.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   780.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   390.00  TOWSP    T        /12M
  5  KC  1070.00  ZSP      Z        /12M


Βλέποντας τους περιορισμούς του πρώτου ναύλου:

Code:
001 ATHALA 30JAN13 KC EUR  640.00 EEE1MSP  STAY---/1M BK-E     
0.  APPLICATION AND OTHER CONDITIONS                           
RULE - 004/KC03                                                
FOR E-SP TYPE FARES                                            
SPECIAL INSTANT PURCHASE THROUGH FARE WITH KC SPA PARTNERS<<<<<<--------.    
 APPLICATION                                                   
   AREA                                                        
     THESE FARES APPLY                                         
     BETWEEN EUROPE AND AREA 3.                                
   
10. PERMITTED COMBINATIONS                          
FOR ROUND TRIP FARES                                
   APPLICABLE ADD-ON CONSTRUCTION IS ADDRESSED IN   
   MISCELLANEOUS PROVISIONS - CATEGORY 23.          
  END-ON-END                                        
    END-ON-END COMBINATIONS PERMITTED WITH DOMESTIC/
    INTERNATIONAL FARES. VALIDATE ALL FARE COMPONENTS. SIDE  
    TRIPS PERMITTED.                                         
  OPEN JAWS                                                  
    FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS         
    -TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS.                     
     MILEAGE OF THE OPEN SEGMENT MUST BE EQUAL/LESS THAN     
     MILEAGE OF THE LONGEST FLOWN FARE COMPONENT.            
   PROVIDED -                                                
     WHEN THE OPEN SEGMENT OCCURS                            
     -WITHIN ANY ONE COUNTRY                                 
      COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER KC IN ANY   
     RULE AND TARIFF.                                        
  ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS                                   
   FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS      
    -TO FORM ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS.                   
   PROVIDED -                                            
     COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER KC IN ANY
     RULE AND TARIFF <<<<<<----------.


Αυτός ο ναύλος, ζητάει συγκεκριμένα booking classes (από Ε και πάνω για το διηπειρωτικό) και S class στην Ολυμπιακή, α) επειδή είναι THROUGH FARE και β) γιατί έτσι συμφώνησαν οι δύο εταιρείες, ούτως ώστε να υπάρχει πάντα διαθεσιμότητα. Το S class έχει διαφορετικά capacity restrictions από το Α class, που είναι το δεύτερο χαμηλότερο booking class στην ΟΑ και δεν είναι διαθέσιμο σε όλες τις πτήσεις, όπως το S class.
 
Top