Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ώστε σε στερητικό σύνδρομο οφείλεται έεεε?
Τι να σου πω, κουράγιο...
 
Ας κλείσει το θέμα με τις πληρότητες, μιας και δεν προσφέρει πλέον κάτι επιπλέον στο θέμα της τιμολογιακής πολιτικές της ΟΑ.
 
Με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος δρομολογίων, η δομή των booking classes της Olympic Air έχει διαφοροποιηθεί ακόμα περισσότερο, σε σχέση με τη δομή των booking classes της Αιγαίου, που ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές της Star Alliance. Πριν βιαστείτε να βγάλετε κάποιο συμπέρασμα, η νέα δομή των booking classes της Olympic Air, δεν έχει σημαντικές ομοιότητες ή αντιστοιχίες με εκείνη κάποιας άλλης εταιρείας αντίπαλης συμμαχίας, αλλά μοιάζει λίγο... Το σίγουρο είναι ότι έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά από την Αιγαίου.
 
Απο οτι διαπιστωνω σε οσα δρομολογια παιζει μπαλα μονης η ΟΑ τις τιμες τις βαραει κατακεφαλα...
Για SMI π.χ. που ταξιδευω συχνα, εκτος απο την γαλαταδικη που ξεκιναει στα EUR 85 (ασε που δεν κοιμασαι σχεδον καθολου...)
οι επομενες τιμες ειναι: EUR 102, EUR 116 και EUR 127 oneway...Τragic... :wall:
οσον αφορα δε τις Weekendair Προσφορές αφαντη η SMI
και μην αρχισετε να μου λετε χαζομαρες γιατι μολις εφαγε τον ανταγωνισμο στο SKG απο τις κυπριακες εκτος τις εκτακτες προσφορες
εβγαλε και την ειδικη ATH-SKG-ATH -25%... :rant:
 
Προκείμενου να αναγκάσει τις κυπριακές να εγκαταλείψουν άτακτος το δρομολόγιο, η ΟΑ πιστεύω πως θα έκανε τα πάντα. Οπότε την χασούρα από αυτό το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάπου θα πρέπει να την φορτώσει, μπορεί να μην ακούγεται καλά, είναι όμως κοινή λογική.
 
Φιλε "nick15801" σιγουρα οπου υπαρχει ανταγωνισμος ειναι δεδομενο οτι πεφτουν και οι τιμες,
αλλα κι αυτο που κανει η ΟΑ δεν δειχνει εταιρια που που σεβεται τους πελατες της...
Οπου ειναι μονοπολιο καταφελα οι τιμες (και φυσικα δεν μιλαω μονο για SMI)
και οπου παιζουν κι αλλοι παιχνιδι την παπια... :wall:
 
Hi red
Δεν είναι απόλυτο ότι όπου υπάρχουν περισσότερες από μια εταιρίες, οι τιμές είναι χαμηλές. Νομίζω πως θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι άλλο πράγμα είναι ο ανταγωνισμός και άλλο το Price war, το τελευταίο δεν είναι σε καμία περίπτωση βιώσιμο, έχει σκοπό να βγάλει από την μέση τον ποιο αδύναμο κρίκο και ύστερα να επιβάλει την τιμή που είναι συμφέρουσα προς αυτήν. Αυτή την στιγμή αυτό γίνεται στο ATH-SKG και μάλλον θα ενταθεί και με την έναρξη πτήσεων και από την Astra. Δεν έχω καθαρή εικόνα για την εσωτερική αγορά αλλά από τα λεγόμενα των εταιριών η κίνηση είναι περίπου 35% κάτω ίσως και περισσότερο. Νομίζω ότι και η Αιγαίου σταμάτησε το δρομολόγιο που σε ενδιαφέρει άμεσα λόγο χαμηλής πληρότητας. Κρίνοντας από το τραγικό μάρκετινγκ και την αδυναμία της ΟΑ να δημιουργήσει νέα ζήτηση, είναι λογικό να πορεύεται με τους πελάτες που έχει και να τους χρεώνει παραπάνω( + credit crunch and so on). Νομίζω ότι και εγώ αν είχα ένα μαγαζί θα έπαιρνα ότι μπορούσε από τους σίγουρους πελάτες και θα προσπαθούσα από εκεί και πέρα να δελεάσω του πιθανούς πελάτες. Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα ούτε ηθικής ούτε σεβασμού, η παίζεις με τους όρους του παιχνιδιού και παραμένεις στην αεροπορική αγορά ή τα παρατάς και πουλάς ασπροκεντήματα.
 
Γιατί ψάχνουμε απαντήσεις? Ισχύει ξεκάθαρα ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης και φυσικά όπου υπάρχει μονοπώλιο η ζήτηση είναι αυξημένη όπου παίζουν 2-3 ή και περισσότεροι παίκτες η πίτα μοιράζεται.
 
Τον τελευταίο καιρό, στα πλαίσια μείωσης του διαχειριστικού κόστους, η Olympic Air αναστέλλει τις full content συμφωνίες, που έχει με τα GDS, τουλάχιστον για την Ελληνική Αγορά. Αυτό σημαίνει πως κρατήσεις για ορισμένους προορισμούς και ορισμένους ναύλους, δε θα είναι πλέον εφικτές μέσω των GDS των ταξιδιωτικών γραφείων και των online ιστοσελίδων, που είναι συνδεδεμένα με αυτά, αλλά μόνο μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας και του τηλεφωνικού κέντρου της αεροπορικής εταιρείας.

Να σημειωθεί πως παρόμοια πολιτική εφήρμοζε και η Αιγαίου στο παρελθόν.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία που επιθυμούν να πωλούν θέσεις σε πτήσεις, που δε διατίθενται μέσω GDS, θα πρέπει να υπογράψουν πρόσθετο συμφωνητικό, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα συνεργατών της εταιρείας.

Καλές πωλήσεις και καλές πτήσεις!
 
Τι σημαίνει αυτό για ένα γραφείο; Έξτρα κόστος, δυσκολία στο κλείσιμο εισιτηρίων, κάτι που μπορεί να έχει αρνητική ή θετική επίπτωση στην ΟΑ (πέραν της οικονομικής για την οποία απ' ότι καταλαβαίνω έγινε η κίνηση).
 
Top