Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Έγινε!!!!!!!! Εγώ το θεωρώ κίνηση απελπισίας γιατί έχει φάει μεγάλη ήττα από την Ryanair...Για να μην επανέλθω και φυσικά βγω εκτός θέματος με τις φανταστικές κινήσεις ματ που έχει κάνει από την πόλη στην οποία μένω της οποίας η επιβατική κίνηση και μόνο την έχει ανεβάσει πολύ ψιλά!!!!
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Πόσο "νόμιμο" είναι αυτό που κάνει η aegean από την στιγμή που είναι full service εταιρία και όχι low cost?
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Τι σημασία έχει; Το κάνει και η KLM, το κάνει και η United, κ.ο.κ.
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

freewayn":29ta5sp0 said:
Πόσο "νόμιμο" είναι αυτό που κάνει η aegean από την στιγμή που είναι full service εταιρία και όχι low cost?
Οι χαρακτηρισμοί αυτοί είναι για να έχουμε να λέμε. Κάθε εταιρία έχει τη δική της πολιτική. Και η Air France έβγαλε τους mini ναύλους, αλλά δεν είναι low cost.
Δεν υπάρχει κάτι το "παράτυπο"... Ίσα ίσα το θεωρώ αρκετά σωστή κίνηση.

Ζήσης":29ta5sp0 said:
σε μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα σε ένα εισιτήριο που με ενδιαφέρει για Λάρνακα ( πριν και μετά την Σούπερ προσφορά της ), η διαφορά είναι περίπου στα 12 ευρώ πάνε έλα ( χωρίς βαλίτσα ).
Εγώ ξέρω ότι γενικά οι διαφορές είναι του στυλ:
GoLight ναυλος = (Flex ναυλος) - (ποσό αγοράς βαλίτσας στο δρομολόγιο ανα σκέλος) - (ένα ποσό ανάλογα με τη πολιτική που θέλω να ακολουθήσω στο δρομολόγιο)
Τόσο μικρή στο r/t δεν νομίζω ότι είναι...

osc4r":29ta5sp0 said:
Φαντάζομαι πως στην περίοδο μετάβασης θα απαντηθούν και διάφορα ερωτήματα όπως:
- Αν αγοράσω φθηνό εισιτήριο από Lufthansa και η πτήση είναι με αεροσκάφος Aegean, ισχύει η δωρεάν αποσκευή της Lufthansa;
- Στις πτήσεις που η Aegean έχει ανταπόκριση με άλλη εταιρία, ποιοί κανόνες υπερισχύουν;
- Τα onlike πρακτορεία θα ενσωματώσουν άμεσα τις αλλαγές; Θα δίνουν δυνατότητα για αγορά βαλίτσας μετά την αγορά εισιτηρίου;
1)Ο ναύλος που βγαίνει είναι ειδικός και βγάινει μόνο στ πτήσεις που είναι με αριθμό και αεροπλάνο A3 (Marketing & Operating Carrier A3). Οπότε δε θα γίνονται πωλήσεις μέσω Codeshare από άλλη εταιρία.
2)Αν έχεις 2 η περισσότερα δρομολόγια διαφορετικών εταιριών στο ίδιο εισιτήριο τότε κάθε εταιρία θα τηρεί το δικό της baggage allowance αν ο ναύλος κάθε σκέλους είναι χωριστός. Αν ο ναυλος είναι ενιαίος δεν θα έχεις την επιλογή του GoLight αλλα του Through ναυλου όπως και τώρα.
3)Θα μπορείς να αγοράσεις βαλίτσα οποιαδήποτε στιγμη με τον ιδιο τροπο που τώρα μπορείς να προσθέσεις έξτρα βαλίτσα στη κράτησή σου.


Η μεγάλη διαφορά είναι ότι πλέονωΟΛΑ τα economy εισιτήρια (είτε light είτε flex) είναι NON REFUNDABLE. Που σημαίνει επιστρέφονται μόνο οι φόροι μείον το refund fee.
Ακόμα και το Υ που είναι το πιο ακριβό economy εισιτήριο θα χάνει όλη την αξία του στην εξαργύρωση! :oops:
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Όντως με βαλίτσες, τσαντάκια και νεσενέρ, παραβλέπουμε το πιο σημαντικό, που -όπως λέει και ο NFEEFE- είναι ότι δεν μας επιστρέφουν πλέον σχεδόν τίποτα σε περίπτωση ακύρωσης, ακόμη και για ακριβούς ναύλους.
 
Εβγαλε low fare calendar η aegean! χρησιμο

el.aegeanair.com/prosfores/low-fare-calendar
 
Γεια σας και από εμένα... σας διαβάζω συχνά αλλά είπα κι εγώ να γράψω αυτή τη φορά... δυστυχώς θέλω να γκρινιάξω.

Παλιότερα οι προσφορές έβγαιναν ανά τρίμηνο ή τετράμηνο αν θυμάμαι καλά. Λογικός χρόνος μπορώ να πω. Τελευταία όμως ο χρόνος χρήσης της προσφοράς είναι όλο και μεγαλύτερος.

Θα είδατε οι περισσότεροι την προσφορά της Aegean των 39 ευρώ για 150.000 θέσεις (!!!), από Σεπτέμβρη μέχρι το Μάρτη! Έδωσαν και παράταση άλλες 5 ημέρες αφού ασφαλώς αποκλείεται και με τέτοια κρίση οι περισσότεροι να είναι σε θέση να προγραμματίσουν σε τέτοιο βάθος χρόνου. Σα να σου λένε, φίλε εγώ έβγαλα την προσφορά, αν εσύ δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις δε με νοιάζει, πρόβλημά σου, άρα μπορώ να βάλω μετά τις τιμές που θέλω στα εισιτήρια για το επόμενο διάστημα...

Ασφαλώς και με τα νεότερα της ΟΑ και το κόψιμο των δρομολογίων έχουν και το καρπούζι και το μαχαίρι και κάνουν ότι θέλουν. Αυτό όμως δεν αλλάζει ότι στην ουσία κοροϊδεύουν τον πελάτη που δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς...

Το άλλο που με ενοχλεί είναι και οι τυποποιημένες απαντήσεις τους που είτε σε περνούν για χαζό είτε για ανίδεο μέχρι που να πάψεις να τους ενοχλείς και να θεωρήσουν ότι σε εξυπηρέτησαν ως καλή εταιρία με κοινωνική ευθύνη...

Δείτε και παρακάτω: https://twitter.com/Brintakis/status/360393600800002048
 
Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά ο λόγος που κάνουν όλο και πιο συχνά προσφορές είναι για ένα πιο πρακτικό λόγο. Με την προπώληση εισητηρίων ουσιαστικά η εταιρεία δανείζεται χρήματα άτοκα από τους μελλοντικούς της επιβάτες. Η υπηρεσία θα παραχθεί σε μελλοντικό χρόνο (μέχρι 12 μήνες μετά) και οι φόροι αεροδρομίου θα πληρωθούν τότε. Μέχρι τότε τα χρήματα αυτά τα χρησιμοποιεί για τις καθημερινές της ανάγκες χωρίς να χρειάζεται να δανείζεται από τις Τράπεζες με επιτόκια 6% - 7%, δηλαδή όφελος €4 - €5 εκατομμύρια σε τόκους!

Το ποσό αυτό που λαμβάνει ως "προκαταβολή" και διαχρονικά έχει αυξητική τάση ανέρχεται στο ποσό των €70 εκατομμυρίων περίπου :!:
 
Αγαπητέ @mxnk. Δε θα διαφωνήσω εν μέρει σε αυτό που λες και καταλαβαίνω την ανάγκη για προπώληση εισιτηρίων ή δανεισμό όπως λες στην ουσία. Σε τι τους οφελεί να βγάλουν μια προσφορά 5ημερών στην ουσία; Υπάρχει καμία περίπτωση να καλύψουν έστω τις μισές από τις 150.000 θέσεις άρα και να αποκτήσουν ένα μεγάλο ποσό για τις τρέχουσες ανάγκες τους; Και για τον επιβάτη και για τους ίδιους δε θα ήταν καλύτερα να μην έχουν τέτοιο εύρος χρόνου και στην προπώληση και στη χρήση των εισιτηρίων αντίστοιχα; Αν λειτουργήσουν όπως έκαναν μέχρι τώρα (και δεν κάνω και λάθος) προσφορά εσωτερικού θα ξαναβγεί το Μάρτη...
 
Χωρις να γνωρίζω τη στρατηγική τους, υποθέτω πως αν είχαν ολόχρονα τον ίδιο αριθμό θέσεων ανά πτήση σε προσφορά, οι επιβάτες θα περίμεναν τελευταία στιγμή να τα αγοράσουν άρα ίσως να μην κατάφερνε να προπωλήσει (άρα να δανειστεί) και να λάβει αρκετά μεγάλα ποσά. Για τον επιβάτη φυσικά και αυτό θα ήταν το ιδανικό αλλά καλώς ή κακώς οι επιχειρήσεις σκεύτονται πρώτα τα αποτελέσματα τους και μετά τον επιβάτη. (ειδικά σε μονοπωλιακές αγορές όπως αυτήν που πάμε να ζήσουμε).

Από άτομο που δουλεύει στο Revenue Management ξέρω ότι τα στατιστικά δείχνουν πως οι Έλληνες αγοράζουν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τα εισητήρια τους την τελευταία στιγμή. Αυτός προφανώς είναι και ο λόγος που δεν βλέπουμε σχεδόν ποτέ "last minute offers" όπως βλέπουμε σε άλλες χώρες! Τους έχουμε καλομάθει.

Αυτο που καταλαβαίνω είναι ότι κάνουν προσφορές για να δείχνουν ότι έχουν τη διάθεση να πουλήσουν σε χαμηλές τιμές (marketing) και παράλληλα μαζέυουν και χρήματα από τις προπωλήσεις (cash flow) γιατί κάποιοι σίγουρα μπορούν και θέλουν να το προγραμματίσουν αρκετά νωρίς. Αν λάβουμε υπόψη και τα στατιστικά τους, τότε με στόχο την κερδοφορία τους και μόνο, εκμεταλλέυονται το γεγονός ότι είμαστε όλοι της τελευταίας στιγμής και μας πουλάνε ακριβά. Άσε τις μεγάλες πιθανότητες σε αλλαγές των εισητηρίων αυτών όταν έρθει η ώρα της πτήσης και κάτι θα μας έχει τύχει που και πάλι θα χρεώσουν επιπλέον τις αλλαγές.

Όσο για το αν καλύπτει τους στόχους της προσφοράς, υποθέτω πως ναι. Αν πετάνε στο εσωτερικό 2,5 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως τότε μου φαίνεται λογικός αριθμός για εισητήρια σε προσφορά. Υπολογίζω περίπου €10 με €15 εκατομμύρια είσπραξη που σε σχέση με τα €70 εκατ. (outstanding) είναι λογική αναλογία. Από την άλλη, ο αριθμός μπορεί να είναι και εικονικός. Επόμενη προσφορά λογικά θα ξαναδούμε τον Οκτώβριο.
 
Top