Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

mxnk":16a5rxva said:
...Από άτομο που δουλεύει στο Revenue Management ξέρω ότι τα στατιστικά δείχνουν πως οι Έλληνες αγοράζουν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τα εισητήρια τους την τελευταία στιγμή. Αυτός προφανώς είναι και ο λόγος που δεν βλέπουμε σχεδόν ποτέ "last minute offers" όπως βλέπουμε σε άλλες χώρες! Τους έχουμε καλομάθει...
Πολύ γενικό το συμπέρασμα.
Έτσι σκέφτονται κι αυτοί; Ότι είμαστε καλομαθημένοι; Μήπως να κάνουν μια ερευνούλα να δούν ποιοί και γιατί ταξιδεύουν κυρίως on short notice; Ή μήπως ξέρουν και απλά περνάει αδιαφόρετα; Και δεν αναφέρομαι μόνο στην Aegean, και η ΟΑ και η CY με το ίδιο σύστημα δούλευαν...
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Και αφού μάλλον πήγε καλά το πείραμα από την Θεσσαλονίκη, μπαίνει σε όλο (σχεδόν) το δίκτυο της εταιρίας πλέον:

:arrow: http://el.aegeanair.com/i-etaireia/graf ... /?prid=438

Οι νέες κατηγορίες εισιτηρίων θα είναι διαθέσιμες για αγορά από τις 10 Οκτωβρίου 2013 και θα ισχύει για ταξίδια:

Εσωτερικού και προς/από Κύπρο από 1 Νοεμβρίου 2013
Εξωτερικού από 15 Ιανουαρίου 2014


Οι νέες κατηγορίες εισιτηρίων δεν θα προσφέρονται στα δρομολόγια από και προς: Ρωσία, Ουκρανία, Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν, Αθήνα-Φρανκφούρτη, Αθήνα- Μόναχο όπου θα συνεχίσει να ισχύει το παρόν σύστημα.
 
Re: Νέες κατηγορίες εισιτηρίων Flex και GoLight για την Aege

Αν το καταλαβαίνω σωστά, τα λεγόμενα Flex επιτρέπουν μόνο αλλαγές, όχι όμως ακύρωση και επιστροφή χρημάτων; Δηλ. όποιος θέλει ένα full flex/ refundable ticket αναγκάζεται να πληρώσει Business Class :?:

Και γνωρίζει κάποιος εάν αυτοί οι νέοι ναύλοι αφορούν μόνο τις πτήσεις που εκτελούνται από την Α3 ή και τα A3/LH-Codeshares μέσω Μονάχου/Φρανκφούρτης (δηλ. SKG-MUC/FRA- ...);
 
Το Μόναχο, η Φραγκφούρτη, η Ρωσία, η Ουκρανία, η Γεωργία και το Αζερμπαϊτζάν (προς το παρόν) εξαιρούνται και συνεχίζει να ισχύει η μέχρι πρότινος τιμολογιακή πολιτική.
 
Η Aegean λέει ότι εξαιρούνται «τα δρομολόγια Αθήνα-Φρανκφούρτη, Αθήνα- Μόναχο», οπότε δεν εξαιρούνται γενικά η Φρανκφούρτη και το Μόναχο.
 
Κυριακή 23:00. Έψαχνα να βρω εισιτήρια από Αθήνα για Κωνσταντινούπολη και η μηχανή αναζήτησης μου πρότεινε την Aegean ως πιο φθηνή λύση στα 100ε ( 107ε από το site της ). Ενδιαφερόμουν για 2 ( +2 άτομα που θα ξέρανε σήμερα ) και για επιβεβαίωση πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά για να ρωτήσω αν οι ναύλοι είναι σε προσφορά, αν έχει θέσεις και τα σχετικά. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν υπάρχει κάποια προσφορά, οι θέσεις είναι αυτές που βλέπεις και υπάρχουν αρκετές ειδικά για τις ημερομηνίες ( τέλη Νοέμβρη με αρχές Δεκέμβρη ) που θέλεις αλλά και για όλες τις υπόλοιπες. Οκ λέω θα τα κλείσω αύριο που θα είναι σίγουρα και τα άλλα τα άτομα.
Δευτέρα (σήμερα) 22:00. Οι τιμές για +-1 μήνα και βάλε πήγαν στα 167ε. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λένε άλλα, ότι και καλά αυτές είναι οι τιμές, ότι και καλά κλείστηκαν οι θέσεις (μέσα σε κάτι λιγότερο από 24 ώρες?? και για όλο αυτό το διάστημα??) και άλλες δικαιολογίες. Ποιον ή μάλλον ποιους κοροϊδεύουν με αυτές τις κινήσεις?? Και φυσικά μου είπε μπορείς να τα κλείσεις σε αυτή την τιμή που τα βλέπεις. Και της είπα ευχαριστώ πολύ αλλά μόλις χάσατε 4 επιβάτες και άλλους πολλούς από πίσω, θα τα κλείσω με άλλη αεροπορική εταιρεία..!

ΥΓ. Μπορεί κάπου να βγαίνω εκτός θέματος...διορθώστε με
 
Βρηκες 100 ευρω με επιστροφη για Κωνσταντινουπολη και δεν το εκλεισες επιτοπου?? :rant: :rant: :rant:
 
Ζήση, όταν βρίσκουμε τέτοιους ναύλους:

1. δεν τηλεφωνούμε ΠΟΤΕ στην εταιρία
2. κλείνουμε ΑΜΕΣΩΣ εισιτήρια (αν μας ενδιαφέρουν)
3. δεν τηλεφωνούμε ΠΟΤΕ στην εταιρία

Κάμποσες φορές έχει φορτώσει λάθος ναύλους η aegean και τους έχω εκμεταλευτεί δεόντως (ATH-CDG 80e r/t). Μαγικά, σε 1 ώρα εξαφανίζονται.
Προσωπικά, τέτοια λάθη τα έχω πετύχει πάντα βράδυ. Ίσως βέβαια τυχαίνει.

Τώρα τα υπόλοιπα που της είπες είναι υπερβολές. Δεν σε ικανοποιούν τα 167, δεν πας με Α3. Είτε το πεις είτε δεν το πεις στην κοπέλα, δεν έχει νόημα.
 
Πρώτα απ'όλα να ευχαριστήσω εσάς που μου απαντήσατε..
Αν ήταν για μένα τα εισιτήρια εννοείται ότι θα τα έκλεινα και δεν θα έπαιρνα καν τηλέφωνο. Για να δώσω και ένα μικρό παράδειγμα εχθές μόλις έκλεισα για Παρίσι με Ryanair 4 πτήσεις 72ε. Τώρα βγαίνουν στα 110ε. Η κράτησή μου έγινε στις 2 το βράδυ. Το θέμα είναι ότι εγώ κλείνω εισιτήρια για άλλους, κάτι σαν ένας ιδιωτικός τουριστικός πράκτορας, δίνω τιμές συνέχεια στους επιβάτες και με αυτές τις κινήσεις που κάνει εγώ βγαίνω φάουλ και όχι η εταιρεία, όπως αναφέρεις και πιο πάνω. Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχα 25 με 30 ακυρωτικά εισιτήρια στο σκέλος AXD-ATH-AXD. Και σε αυτή την περίπτωση βγήκα φάουλ, γιατί πέρα από την κανονική μου δουλειά που τρέχω από το πρωί ως το βράδυ, είχα να τρέχω και με τις ακυρώσεις τους, για να μην το πω αλλιώς. Τέλος πάντων λέω πολλά, αλλά όλα αυτά θα πρέπει και να γράφονται αλλά και να λέγονται, όχι μόνο να κρίνουμε αρνητικά την Ολυμπιακή και την Αιγαίου να την βγάζουμε αθώα και σωστή σε όλα.....
 
Ελπιζω παντως να τους ειπες οτι εκει που θα φτασουν δεν ειναι Παρισι αλλα μια αλλη πολη 1.30 ωρα μακρυα. Και μετα θα πρεπει να παρουν και καποιο μετρο για να φτασουν στον ξενοδοχειο τους, οποτε θα χρειαστουν και αλλη ωρα.
Επισης στην τιμη που τους εκλεισες θα πρεπει να υπολογισουν και αλλα 32 ευρω το ατομο. Τοσο κοστιζει το λεωφορειο για το Παρισι.

Τελος παντων και για αλλους να ηταν τα εισιτηρια εσυ ας τα εκλεινες εκεινα με τα 100 ευρω και για τους αλλους ας εκλεινες με την ακριβοτερη τιμη. Τι να κανουμε ετσι παει. Μπορει αυριο να ειναι φθηνοτερα, ποτε δεν ξερεις.
Ή ας κοιτουσες με την pegasus κατευθειαν.
 
Top