Συρρίκνωση Δρομολογίων της Αegean

Για να ξεκαθαρίσω κάτι. Παρά το ότι υπάρχει interline agreement, μεταξύ Αιγαίου και Lufthansa, για να βγει ενιαίο εισιτήριο θα πρέπει και οι δύο πτήσεις να έχουν τον κωδικό εταιρείας μόνο της μίας μόνο εκ των δύο εταιρειών.

Ερχόμενος στο παράδειγμα του μέλους με το πρόβλημα. Το παρακάτω ΔΕΝ τιμολογείται σε ενιαίο εισιτήριο, εκτός αν γίνει "μαγείρεμα" από το viva.gr (έχω βάλει την άλλη πτήση της Αιγαίου, δεδομένου ότι η ακυρωμένη δε βρίσκεται στο σύστημα πλέον).

Code:
1. LH 1753 Y  10FEB ATHMUC HS1  1900   2040  O        E FR
2. A3  803 Y  12FEB MUCATH HS1  1100   1435  O        E SU

Για να τιμολογηθούν αυτές οι πτήσεις σε ενιαίο εισιτήριο, πρέπει να γίνει αυτό:
Code:
1. LH 1753 Y  10FEB ATHMUC HS1  1900   2040  O        E FR
2. LH 5916 Y  12FEB MUCATH HS1  1100   1435  O        E SU
        OPERATED BY AEGEAN AIRLINE S.A.

ή αυτό:
Code:
  1. A3 1805 Y  10FEB ATHMUC HS1  1900   2040  O        E FR
        OPERATED BY DEUTSCHE LUFTHANSA AG                 
  2. A3  803 Y  12FEB MUCATH HS1  1100   1435  O        E SU

Αν δεν έχει γίνει κάτι από τα δύο τελευταία, τότε έχει γίνει "μαγείρεμα" από το viva.gr, το οποίο συνδύασε πτήσεις με διαφορετικούς marketing carriers σε μία κράτηση, με διαφορετικά εισιτήρια, ένα σε 220 και ένα σε 390.

ΕΝΙΑΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ δε σημαίνει απαραιτήτως ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. Αν το εισιτήριο δεν είναι ενιαίο, τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, εκτός αν γίνει κατ' εξαίρεση, προκειμένου να μην επιβαρυνθεί το viva.gr


Η κράτηση είχε γίνει μέσα από Viva.gr, για να αποφύγω τις γνωστές χρεώσεις των αεροπορικών.
Ο πάνσοφος λαός έχει αρκετές παροιμίες ως απάντηση σε αυτό το αξίωμα.
 
Εχεις δικιο, δεν ηξερα οτι το interline για Γερμανια προυποθετει να ειναι ιδιος ο Marketing Carrier. Θεωρουσα οτι ισχυει το απο combination βαση του "half round trip basis" για τις δυο εταιριες μιας και εχουν στενοτατη συνεργασια. Αν τοτε το πιο φθηνο που βρηκε το viva ηταν τα 2 one way εισιτηρια τοτε φιλε μου την πατησες (κοινως) διοτι απο τους κανονισμους καθε εταιρια ειναι υπευθυνη για το εισιτηριο που της εχει γνωστοποιηθει που σημαινει (για να το πουμε πιο απλα) οτι αν η LH εχει ενα εισιτηριο που λεει μονο ΑΤΗ-MUC και ειναι τυπικη στην υποχρεωση της να σε παει, δεν εχει λογο να σου δωσει πισω τα χρηματα σου. Η Α3 αντιστοιχα, επειδη στο MUC-ATH δεν ηταν, θα πρεπει να στα δωσει πισω στο ακεραιο μεσω του viva.gr. Απο εκει και περα, το να ειναι στο ιδιο PNR δε σημαινει κατι (επειδη δε το εγραψα πριν κι εγω). Μπορω στο ιδιο PNR να βαλω οσες εταιριες θελω, αυτο που μετραει ειναι το ηλεκτρονικο σου εισιτηριο...
 
derion":1ityqw39 said:
Με απλά λόγια: από τη στιγμή που υπάρχει ΕΝΑΣ κωδικός κράτησης και για τα δύο εισιτήρια, γιατί να πρέπει να επωμιστώ την επιπολαιότητα και την ανοργανωσιά της A3 εγώ και όχι ο συνεργάτης της, δηλ. η LH, η οποία επέλεξε να εμφανίσει την πτήση της σε συνδυασμό με την πτήση της A3?

Ότι έβγαλε 1 pnr (κωδικό κράτησης) λογικό αν και δεν λέει κάτι αυτό καθώς και η Α3 και η LH είναι Amadeus users.

Εκεί που πάμε να γλιτώσουμε λίγα ευρώ αγοράζοντας air tickets από διάφορά site στο τέλος με κάτι τέτοιες περιπτώσεις το μετανιώνουμε…..

Ας διαβάζουμε καλά τους ναύλους πριν τα κάνουμε book.

Προσωπική άποψη :

Αν δεν έχουμε καλή συνεργασία με κάποιο Travel Agent η αγορά απευθείας από τα official site των εταιριών είναι η καλύτερη και αξιόπιστη λύση….



Φίλε derion σχετικά με το παρακάτω που ανέφερες

‘’Είμαι και εγώ παθών του προγράμματος περικοπής πτήσεων – ή καλύτερα της ανοργανωσιάς και της επιπολαιότητας – της καλούμενης μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.’’

Χωρίς να θέλω να υποστηρίζω την Α3 :

Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι διανύουμε σα χώρα χαλεπούς καιρούς για την οικονομία επομένως φυσιολογικό να επηρεάσει και τις αερομεταφορές. Επομένως οι περικοπές είναι μέσα στο πρόγραμμα (δυστυχώς). Ακόμα τίποτα δεν έχουμε δει.
 
Μήπως όμως θα όφειλε το viva.gr να αναφέρει κατά την κράτηση (σε εμφανές σημείο) πως ο πελάτης της πρόκειται να αγοράσει 2 διαφορετικά εισιτήρια;
 
Στην περίπτωσή μου έχουν έκδοθει 2 ειστήρια: ένα 220 με τη LH και ένα 390 με την A3.


Έψαξα το e - mail της κράτησης που μου είχε στείλει η Viva.gr και μου εμφανίζει μία τιμή και για τα 2 εισιτήρια, χωρίς να αναλύει πόσο κάνει το ένα και πόσο το άλλο. Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για δύο διαφορετικά εισιτήρια που διέπονται το καθένα από τους δικούς του όρους. Όμως, δεν πρέπει να προστατευθώ εγώ, τη στιγμή που μου δόθηκε η εντύπωση ότι αγοράζω ένα ενιαίο εισιτήριο? Βέβαια, στην πιστωτική μου κάρτα υπάρχουν τρεις χρέωσεις: 1 της LH, 1 της A3 και 1 της Viva. Δηλ., η κουτοπονηριά ήλθε και έδεσε: στο αποδεικτικό συναλλαγής που σου στέλνει η Viva εμφανίζεται ΜΙΑ χρέωση, αλλά μετά στην πιστωτική βλέπεις 3 χρεώσεις, 1 από την κάθε αεροπορική και 1 από το πρακτορείο. Μπορώ να προστατευθώ κάπως έναντι αυτού?

Εχώ και 1 μία άλλη ερώτηση: Μπήκα τώρα στο site της Α3 τις ίδιες ημερομηνίες και εμφανίζει της πτήσεις που εκτελεί η LH με κωδικό Α3: δηλ. η πτήση 1753 της LH εμφανίζεται στο σύστημα κρατήσεων της Α3 ως "Α31805". Αν έκανα την κράτηση μέσω του site της Α3 και επέλεγα για ATH - MUC την Α31805 και για MUC - ATH την Α3803 δεν θα είχα πρόβλημα, σε περίπτωση ακύρωσης της μίας πτήσης? Δηλ. στο σύστημα κράτησης στο website της Aegean εκδίδεται ενιαίο εισιτήριο? Δηλ. εγώ την ΠΑΤΗΣΑ μόνο και μόνο επειδή στην κράτηση που έκανα για την πτήση της LH είχε τον κωδικό LH1753, ενώ, αν έκανα την ίδια κράτηση με κωδικό Α31805, θα έβγαινε ΕΝΙΑΙΟ ειστήριο και θα δικαιούμουν το σύνολο των χρημάτων πίσω και για τις 2 πτήσεις??
 
derion":3hrt6bgy said:
Δηλ. εγώ την ΠΑΤΗΣΑ μόνο και μόνο επειδή στην κράτηση που έκανα για την πτήση της LH είχε τον κωδικό LH1753 ...
Δεν ειναι ο τροπος που θα ηθελα να το θεσω, αλλα πρακτικα ναι...
derion":3hrt6bgy said:
... ενώ, αν έκανα την ίδια κράτηση με κωδικό Α31805, θα έβγαινε ΕΝΙΑΙΟ ειστήριο και θα δικαιούμουν το σύνολο των χρημάτων πίσω και για τις 2 πτήσεις??
Ακριβως.
derion":3hrt6bgy said:
Δηλ. στο σύστημα κράτησης στο website της Aegean εκδίδεται ενιαίο εισιτήριο?
Ολες οι εταιριες απο τις επισημες Ιστοσελιδες τους εκδιδουν ενα εισιτηριο για οσα δρομολογια τιμολογηθουν. Το ιδιο και τα αντιστοιχα call centers των εταιριων. To Viva.gr κανει συνδιασμο των πιο φθηνων πτησεων σαν συνολο με οποιονδηποτε τροπο εκδοθουν. Δανειζομαι ενα παραδειγμα απο τον aakunz το οποιο μου ειχε αναφερει για το ATH-LHR-ATH. Σε συνδιασμο πτησεων εχει επιλογη BA και Α3. Aυτες οι εταιριες δεν εχουν agreement οποτε ουσιαστικα δημιουργει ενα PNR με 2 διαφορετικα δρομολογια και 2 διαφορετικα εισιτηρια.
Επισης γραφει καθαρα οτι η αγορα αφορα:
Viva.gr":3hrt6bgy said:
Ανάλυση
Είδος Περιγραφή Αξία
αεροπορικά εισιτήρια για 1 άτομο από Αθήνα προς Λονδίνο στις 20/02/12 13:30 79,15 €
αεροπορικά εισιτήρια για 1 άτομο από Λονδίνο προς Αθήνα στις 23/02/12 12:15 93,77 €
Πληρωτέο ποσό:
172,92 €
Οποτε σου ξεκαθαριζει εν μερη οτι εκδιδει χωριστα τα εισιτηρια με αυτο το τροπο. Πρακτικα λοιπον, ο μονος τροπος να μη χασεις 1 εισιτηριο ειναι να σε κανει reprotection η Α3 σε πτηση της LH. Δεν τιθεται θεμα προστασιας σου, απο την αποψη του οτι οι χρεωσεις εγιναν με αυτο το τροπο, αλλα το θεμα ειναι τι εισιτηρια βγηκαν. Εχει τυχει να δω ενα εισιτηριο που να εχει πληρωθει με 3 καρτες (100EUR οι πρωτες 2 και τα υπολοιπα στη 3η καρτα). Ο πελατης εχει 3 χρεωσεις, αλλα 1 μονο εισιτηριο.
 
Αυτά είναι τα ΟΦΕΛΗ και ΠΡΟΝΟΜΙΑ που προσφέρει στους επιβάτες η συνεργασία LH-Α3.Ας ελπίσουμε να μη τους μιμηθούν και άλλοι.Και μη μου πει κάποιος ό,τι οι εταιρείες δεν ευθύνονται.
 
Επειδή αυτή η άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση έχει να κάνει περισσότερο με το πώς λειτουργεί το ticketing και τα προβλήματα που ανακύπτουν από μία ακύρωση πτήσης, μήπως θα ήταν καλύτερο να μεταφερθεί στο "internet booking sites" ή στο "δικαιώματα επιβατών μετά από ακύρωση";

Το πρόβλημα προκύπτει από το γεγονός ότι βγήκαν δύο χωριστά εισιτήρια. Η Lufthansa δεν ευθύνεται γιατί το εισιτήριό της δεν περιλαμβάνει πτήση που ακυρώθηκε.
 
alex96":2576w9wy said:
Αυτά είναι τα ΟΦΕΛΗ και ΠΡΟΝΟΜΙΑ που προσφέρει στους επιβάτες η συνεργασία LH-Α3.Ας ελπίσουμε να μη τους μιμηθούν και άλλοι.Και μη μου πει κάποιος ό,τι οι εταιρείες δεν ευθύνονται.

Κατσε βρε, μισο λεπτακι λιγο να τα ξεκαθαρισουμε. Δεν ευθυνεται μια εταιρια για το γεγονος οτι καποιος απευθυνθηκε σε ενα πρακτορειο και εβγαλε χωριστα εισιτηρια. Το "προνομιο" μιας συμφωνιας ειναι το να μπορεις να βγαλεις 1 εισιτηριο για 2 δρομολογια. Το viva.gr δεν το εκανε αυτο... Πραγματικα για το συγκεκριμενο θεμα ευθυνεται μονο εκεινος που αγορασε το εισιτηριο με αυτο το τροπο...
 
Ίσως να μου διέφυγε τότε κάτι.Προσπάθησα να διαβάσω όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις και κατάλαβα ό,τι είχε γίνει μια κράτηση.Αν αντιλήφθηκα κάτι το οποίο δεν ισχύει,απολογούμαι.
 
Top