Συρρίκνωση Δρομολογίων της Αegean

Είναι πολύ συνηθισμένο για την Αιγαίου να "φεύγει νύχτα" από δρομολόγια (βλ. Βουκουρέστι, Σόφια, Λάρνακα-Παρίσι και Κάιρο), που άνοιγε με τυμπανοκρουσίες, τελετές και ταρατατζούμ (ρίξτε μια ματιά στη gallery του φόρουμ για τις τελετές). Το καλό είναι ότι στην περίπτωση του Βερολίνου και του Μονάχου, η εταιρεία έχει τον τρόπο να προωθήσει τους επιβάτες με ελάχιστη ταλαιπωρία και σχετικά μικρή επιβάρυνση για την ίδια.

Όπως είδατε, φρόντισε να ακυρώσει και να στείλει τα ακυρωτικά μηνύματα ακριβώς 14 μέρες πριν από την ημερομηνία ακύρωσης του δρομολογίου, γεγονός που την απαλλάσσει από την υποχρέωση καταβολής οποιασδήποτε αποζημίωσης.
 
Μου αρέσει που πριν λίγες εβδομάδες όταν ανακοίνωσε η Lufthansa το νέο της σχέδιο για το ΒΒΙ ανέφερε ότι η Αθήνα θα καλύπτεται από την Α3.
 
25-12-2011 Προς Βερολίνο πληρότητα 100% στην οικονομικη και 12,5% στην business (1 άτομο δλ) και χθες απο Βερολίνο 100% στην οικονομικη και 0% στην business. Δεν καταλαβαίνω γιατι το κόβει το δρομολογιο. Παρότι είναι περίοδος εορτων δεν νομιζω να παιζει κατω απο 75-80%..
 
Έστειλα mail στην Aegean σχετικά με την αναστολή του δρομολογίου του Βερολίνου. Σας παραθέτω την απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Αναφορικά στα σχόλιά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πραγματοποιήθηκαν αναπροσαρμογές στο δίκτυό μας και οι πτήσεις της εταιρείας μας από/προς Βερολίνο αναστέλλονται από τις 12 Ιανουαρίου 2011. Τις αναπροσαρμογές αυτές, υπαγορεύουν κυρίως οι απαιτήσεις και οι ανάγκες του επιβατικού κοινού ανά την επικράτεια, καθώς επίσης και καθαρά επιχειρησιακοί λόγοι (π.χ. ώρες λειτουργίας αεροδρομίων, βαριά συντήρηση του στόλου κ.α.).



Στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι οι επισημάνσεις σας έχουν ήδη προωθηθεί στην Εμπορική Διεύθυνση αλλά και στο αρμόδιο τμήμα σχεδιασμού πτητικού προγράμματος.
 
Ξερει κανείς γιατι το σάιτ της Α3 μου βγάζει στα θερινά στο ATH-DUS,την 1844,μόνο στο πήγαινε και όχι στην επιστροφή;Λάθος του συστήματος;No LH φέτος για DUS?oύτε για STR?
 
κόβει η LH το ATH-DUS
 
Από πρώην συνάδελφο πληροφορήθηκα πως έχει κυκλοφορήσει εγκύκλιος οδηγιών για το reprotection των επιβατών, των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται (η εταιρεία τις αποκαλεί "αλλαγές στο πρόγραμμα πτήσεων" και "τροποποίηση συχνοτήτων"). Πουθενά δεν αναφέρεται η λέξη "ακύρωση" ή "διακοπή", προφανώς για ευνόητους λόγους. Όπου πρέπει να μπει αναγκαστικά μία από τις λέξεις αυτές (βλ. Βερολίνο), η εταιρεία χρησιμοποίησε τη λέξη "ειδοποίηση UN".

Τέλος πάντων, το καλό είναι ότι αν δεν πετάξετε με Αιγαίου και δεν θέλετε να πάρετε τα λεφτά σας πίσω, έχετε την παρακάτω επιλογή: ακούσια αναδρομολόγηση* μέσω τρίτων σημείων με μία από τις LH, OS, SN.


*) ισχύουν προϋποθέσεις, ανάλογα με την τιμή του εισιτηρίου που είχατε πληρώσει και την περιορισμένη διαθεσιμότητα συγκεκριμένων θέσεων που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο ναύλο.

Καλό σας Reprotection και Καλές σας Πτήσεις!
 
Το ΑΤΗ-DUS πάντως πρέπει να μην πήγαινε καθόλου καλά, καθώς αφενός το κόβει τελείως η LH, αφετέρου η Α3 θα περιορίσει την απευθείας πτήση από ATH σε 4 εβδομαδιαίες (και επαναφέρει όμως την Α3540|1 μέσω SKG)
 
Είμαι και εγώ παθών του προγράμματος περικοπής πτήσεων – ή καλύτερα της ανοργανωσιάς και της επιπολαιότητας – της καλούμενης μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.

Τσίμπησα το δόλωμα των προσφορών και έκλεισα εισιτήριο μετ’ επιστροφής για το Μόναχο στα 160€.

Συγκεκριμένα, έκλεισα ATH – MUC με LH, προκειμένου να φύγω Παρασκευή απόγευμα από Αθήνα και να μην χρειαστώ να πάρω άδεια από το γραφείο. Επιστροφή (MUC – ATH) έκλεισα Κυριακή με A3 την απογευματινή πτήση, για να έχω όλη την ημέρα στη διάθεσή μου. Οι ημερομηνίες που θα ταξίδευα ήταν ATH – MUC 10/2 & MUC – ATH 12/2. Η κράτηση είχε γίνει μέσα από Viva.gr, για να αποφύγω τις γνωστές χρεώσεις των αεροπορικών. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το Viva.gr και με ενημέρωσαν για την ακύρωση της απογευματινής πτήσης της Κυριακής της A3 από MUC. Τους απάντησα ότι προτίθεμαι να ακυρώσω όλο το εισιτήριο (ATH – MUC – ATH) και ο υπάλληλος μου είπε ότι μάλλον η LH δεν θα δέχεται να μου επιστρέψει τα χρήματα του δικού της εισιτηρίου, διότι αυτή (η LH) δεν ακύρωσε τη δική της πτήση. Εγώ απάντησα στον υπάλληλο ότι, ναι μεν έχουν εκδοθεί δύο εισιτήρια (ένα με τη LH για ATH – MUC και ένα με την A3 για το MUC – ATH), πλην, όμως, εφόσον οι δύο αεροπορικές εταιρίες επέλεξαν (στο πλαίσιο της συνεργασίας τους) να εμφανίζουν το συνδυασμό πτήσεων στο σύστημα κρατήσεων του Viva.gr ως ΕΝΙΑΙΟ εισιτήριο, πρέπει και οι δύο να φέρουν το ρίσκο της ακύρωσης της μίας πτήσης με υπαιτιότητα της μίας εκ των δύο.

Με απλά λόγια: από τη στιγμή που υπάρχει ΕΝΑΣ κωδικός κράτησης και για τα δύο εισιτήρια, γιατί να πρέπει να επωμιστώ την επιπολαιότητα και την ανοργανωσιά της A3 εγώ και όχι ο συνεργάτης της, δηλ. η LH, η οποία επέλεξε να εμφανίσει την πτήση της σε συνδυασμό με την πτήση της A3?

Αγαπητοί έμπειροι του forum, τα φώτα σας: Δικαιούμαι να πάρω πίσω το σύνολο των χρημάτων που αντιστοιχούν στο εισιτήριο της LH, τη στιγμή που είχε εκδοθεί σε ενιαία κράτηση με το εισιτήριο της Α3 και η πτήση της Α3 ακυρώνεται με δική της (της Α3) υπαιτιότητα? Όπως προανέφερα, η κράτηση έγινε στο Viva.gr και με ειδοποίησαν 17/1, ενώ το ταξίδι θα πραγματοποιούταν 10 – 12 Φεβρουαρίου.

Είμαι αποφασισμένος να το πάω στα άκρα, όχι για τα 100 ευρώ που κοστίζει το one – way εισιτήριο της LH για ATH – MUC, αλλά για την επιπολαιότητα της Α3 και την κουτοπονηριά της LH , που διαφημίζουν μπαρούφες περί αστροσυμμαχίας και δεν έχουν καμία συνέπεια απέναντι στον πελάτη, αν αρνηθούν να μου επιστρέψουν το σύνολο και των δύο εισιτηρίων.

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
 
Δεν πιστευω οτι εκανες μια κρατηση και εχεις 2 αριθμους εισιτηριων. Ειδικα αν προκειται για 2 εταιριες που ειναι γνωστο οτι εχουν interline agreement μεταξυ τους. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχεις ενα εισιτηριο για ολο το ταξιδι, και ως εκ τουτου, εφοσων ακυρωθηκε ενα σκελος δικαιουσαι refund ολοκληρου του εισιτηριου σου, η αλλιως reprotection.

Εχεις μιλησει απ'ευθειας με την εταιρια της οποιας το stock number εχει χρησιμοποιηθει για το εισιτηριο σου?
Για να ξερεις, τυπικα, το stock number της εταιριας ειναι τα 3 πρωτα νουμερα στον αριθμο του εισιτηριου σου. Για την Α3 ειναι το 390 και για την LH το 220. Λογικα ο αριθμος που θα εχεις και για τα δυο δρομολογια θα ειναι κατι σαν 220 ΧΧΧΧ ΧΧΧ ΧΧΧC1 και C2 αντιστοιχα οπου C ειναι το coupon (αντιστοιχο κουπονι χαρτινου εισιτηριου) 1 και 2 αντιστοιχα.
 
Top