Είμαι και εγώ παθών του προγράμματος περικοπής πτήσεων – ή καλύτερα της ανοργανωσιάς και της επιπολαιότητας – της καλούμενης μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.
Τσίμπησα το δόλωμα των προσφορών και έκλεισα εισιτήριο μετ’ επιστροφής για το Μόναχο στα 160€.
Συγκεκριμένα, έκλεισα ATH – MUC με LH, προκειμένου να φύγω Παρασκευή απόγευμα από Αθήνα και να μην χρειαστώ να πάρω άδεια από το γραφείο. Επιστροφή (MUC – ATH) έκλεισα Κυριακή με A3 την απογευματινή πτήση, για να έχω όλη την ημέρα στη διάθεσή μου. Οι ημερομηνίες που θα ταξίδευα ήταν ATH – MUC 10/2 & MUC – ATH 12/2. Η κράτηση είχε γίνει μέσα από Viva.gr, για να αποφύγω τις γνωστές χρεώσεις των αεροπορικών. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το Viva.gr και με ενημέρωσαν για την ακύρωση της απογευματινής πτήσης της Κυριακής της A3 από MUC. Τους απάντησα ότι προτίθεμαι να ακυρώσω όλο το εισιτήριο (ATH – MUC – ATH) και ο υπάλληλος μου είπε ότι μάλλον η LH δεν θα δέχεται να μου επιστρέψει τα χρήματα του δικού της εισιτηρίου, διότι αυτή (η LH) δεν ακύρωσε τη δική της πτήση. Εγώ απάντησα στον υπάλληλο ότι, ναι μεν έχουν εκδοθεί δύο εισιτήρια (ένα με τη LH για ATH – MUC και ένα με την A3 για το MUC – ATH), πλην, όμως, εφόσον οι δύο αεροπορικές εταιρίες επέλεξαν (στο πλαίσιο της συνεργασίας τους) να εμφανίζουν το συνδυασμό πτήσεων στο σύστημα κρατήσεων του Viva.gr ως ΕΝΙΑΙΟ εισιτήριο, πρέπει και οι δύο να φέρουν το ρίσκο της ακύρωσης της μίας πτήσης με υπαιτιότητα της μίας εκ των δύο.
Με απλά λόγια: από τη στιγμή που υπάρχει ΕΝΑΣ κωδικός κράτησης και για τα δύο εισιτήρια, γιατί να πρέπει να επωμιστώ την επιπολαιότητα και την ανοργανωσιά της A3 εγώ και όχι ο συνεργάτης της, δηλ. η LH, η οποία επέλεξε να εμφανίσει την πτήση της σε συνδυασμό με την πτήση της A3?
Αγαπητοί έμπειροι του forum, τα φώτα σας: Δικαιούμαι να πάρω πίσω το σύνολο των χρημάτων που αντιστοιχούν στο εισιτήριο της LH, τη στιγμή που είχε εκδοθεί σε ενιαία κράτηση με το εισιτήριο της Α3 και η πτήση της Α3 ακυρώνεται με δική της (της Α3) υπαιτιότητα? Όπως προανέφερα, η κράτηση έγινε στο Viva.gr και με ειδοποίησαν 17/1, ενώ το ταξίδι θα πραγματοποιούταν 10 – 12 Φεβρουαρίου.
Είμαι αποφασισμένος να το πάω στα άκρα, όχι για τα 100 ευρώ που κοστίζει το one – way εισιτήριο της LH για ATH – MUC, αλλά για την επιπολαιότητα της Α3 και την κουτοπονηριά της LH , που διαφημίζουν μπαρούφες περί αστροσυμμαχίας και δεν έχουν καμία συνέπεια απέναντι στον πελάτη, αν αρνηθούν να μου επιστρέψουν το σύνολο και των δύο εισιτηρίων.
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.