Συρρίκνωση Δρομολογίων της Αegean

Το πάθημα μάθημα λοιπόν..

Την επόμενη φορά θα προσέχω να βγαίνει ΕΝΙΑΙΟ εισιτήριο.

Εφόσον δεν ευθύνεται η LH για την ακύρωση της πτήσης της Α3, μήπως ευθύνεται η Α3 που εξαιτίας της χάνω το εισιτήριο της LH? Μπορώ να ζητήσω από την Α3 τα χρήματα που θα χάσω από το εισιτήριο της LH? Προβλέπει κάτι ο Κανονισμός 261/2004? Έχει σημασία ότι με ενημέρωσαν τηλεφωνικά στις 18.1 και η πτήση που ακυρώνεται ήταν στις 12.2.? (Και πώς θα αποδείξει η Α3 ότι με ενημέρωσε η Viva τη συγκεκριμένη ημερομηνία? Με ηχογράφηση της κλήσης?)
 
Δικαιούσαι full refund ή reprotection μόνο για το σκέλος που επηρεάζεται ή για τα σκέλη που περιλαμβάνονται στο ίδιο εισιτήριο. Δε δικαιούσαι αποζημίωση ή οτιδήποτε περισσότερο. Όπως προτίμησες το viva.gr για την αγορά του εισιτηρίου σου, έτσι και τώρα πρέπει να απευθυνθείς στο viva.gr, για την εξυπηρέτησή σου, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι εκδότες και είναι υπεύθυνοι για τα εισιτήριά σου. Λύσεις και τρόποι σίγουρα υπάρχουν.

F.Y.I.: H Aegean ειδοποίησε τους συνεργάτες της με ηλεκτρονική επιστολή στις 30.12.2011


Εφόσον δεν ευθύνεται η LH για την ακύρωση της πτήσης της Α3, μήπως ευθύνεται η Α3 που εξαιτίας της χάνω το εισιτήριο της LH? Μπορώ να ζητήσω από την Α3 τα χρήματα που θα χάσω από το εισιτήριο της LH?

Όχι βέβαια! Μόνο σε περίπτωση ενιαίου εισιτηρίου.

Καλό reprotection και καλή τύχη!
 
Προσπαθώ να δω πτήσεις Αθήνα - Μαδρίτη με την Aegean αλλά δε μου βγάζει καμία.
Έχει κοπεί το δρομολόγιο;
 
Οχι. απλά δεν πετάει καθημερινά...
TN1AATHMAD/AA3
** AMADEUS TIMETABLE - TN **ATH MAD 22JUN12 29JUN12
1 A3 686 1357 0915 1200 0 22JUN12 11JUL12 3:45
2TP:A31703 15 0610 0820 0 CONNECT LIS
 
Από 10 Μαΐου τέλος το Λονδίνο-Λάρνακα. Όλες οι πτήσεις φαίνονται ακυρωμένες από χτες το μεσημέρι.
 
Όσο καλοπροαίρετος άνθρωπος και να είμαι, αδυνατώ να πιστέψω ότι το κάνουν για να προστατέψουν το απειλούμενο με εξαφάνιση "Ιπτάμενο Αγρινό", το οποίο μπορεί να ανασάνει λίγο...
 
Πολύ καιρό τώρα λένε ότι δεν είναι κερδοφόρο και μπαίνει μέσα παρόλο που είναι πάντα γεμάτο και οι Κύπριοι προτιμούν γενικά την Aegean...Το ερώτημα είναι όμως γιατί δεν είναι κερδοφόρο ενώ οι πληρότητες είναι πολύ καλές :?: Κάτι κάνουν λάθος :idea:
 
Καλές πληρότητες στο παρελθόν δεν σημαίνουν απαραίτητα και καλές πληρότητες στο μέλλον. Και από μόνη της, μια καλή πληρότητα δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για κερδοφορία.

Η κίνηση ανάμεσα σε δύο χώρες σε τόσο μεγάλη (και διαφαινόμενης μακράς διάρκειας) κρίση, θα είναι σε διαρκή πτώση. Και αναγκαστικά, και με διαρκώς μειούμενη απόδοση. Αν, λοιπόν, η πρόβλεψη για το μέλλον μιας γραμμής είναι αρνητική (και αυτό, θέλω να πιστεύω ότι το γνωρίζουν καλά από τις κρατήσεις), τότε μαζευόμαστε...
 
Τα slot τι θα γίνουν; Ή μήπως δεν τίθεται θέμα με το LGW;
 
στα πλαισια την εξαγορας αυτη η κινηση.σταματει η aegean το γκατγουικ και αφου παν ολα καλα με την εξαγορα και το σχεδιο να τσιμπισουν σλοτς στο χιθροου απο την διαλυμενη cyprus μετα θα εχει καβατζωμενη μια απο τις πιο κερδοφορες και σιγουρες γραμμες...αυτα ακουσα απο ανθρωπους του χωρου και τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη αν και για μενα εχει μεγαλη λογικη.
 
Top