Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πόρισμα (1.14 Πυρκαγιά)

Από το Πόρισμα:

1.14 Πυρκαγιά
...
Ένα ελικόπτερο Skycrane S-64E έφθασε πρώτο στο χώρο του ατυχήματος και έριξε νερό. Αυτό το ελικόπτερο είχε τη βάση του σε στρατιωτικό αεροδρόμιο τρία (3) km από τον χώρο του ατυχήματος.

Δηλαδή το Skycrane είχε βάση στο Κοτρώνι ? Νόμιζα ότι αυτά πετούσαν από το Τατόι. Μπορεί να με διαφωτίσει κανείς?

Κώστας
 
Στο Τατόι σίγουρα υπάρχει ένα τέτοιο καθώς το βλέπω κάθε φορά που πηγαίνω για να πετάξω.. Αλλά μόνο 1 έχω δει.. Ισως έχει και στο Κοτρώνι ένα και γενικά τα έχουν σκορπίσει απο εδώ και απο εκεί...
 
Ποινική δίωξη για την αεροπορική τραγωδία στο Γραμματικό

Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος κατά παντός υπευθύνου, άσκησε η Εισαγγελέας κ. Ελένη Ράιου για την αεροπορική τραγωδία με το αεροσκάφος της εταιρίας "ΗΛΙΟΣ" στο Γραμματικό, στις 14 Αυγούστου 2005, όπου έχασαν την ζωή τους οι 121 επιβαίνοντες.

Η Εισαγγελέας, που μελέτησε το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, άσκησε δίωξη για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο, κατηγορία που θα αναλάβει να προσωποποιήσει ο ανακριτής, ο οποίος θα οριστεί να διενεργήσει την κύρια ανάκριση για την υπόθεση.

απε
 
ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ Ο ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΤΟΣΟ "ΑΥΣΤΗΡΗ" ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ???

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ....

ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ!!!
 
Άντε επιτέλους να τιμωρηθούν κάποιοι υπεύθυνοι γι'αυτήν την απίστευτη τραγωδία!!

Και όχι ρε παιδιά, εγώ δεν το χωνεύω το ότι "έφταιγε το αεροπλάνο" ή "ήταν παραπλανητικός ο ήχος της κόρνας". 5000 737 (από τα οποία καμία 2000 είναι 737 CFM classics) πετάνε, και δεν πέφτουν έτσι. Έλεος με την καραμέλα αυτή!

@Alextreme: Δε νομίζω ο Τσολάκης ή οποιοσδήποτε Τσολάκης να έχει την ευχέρεια να παρουσιάσει όπως θέλει τις αιτίες ενός ατυχήματος, γιατί μετά θα είναι ο ίδιος υπόλογος για ψευδορκία, παρακώλυση της δικαιοσύνης κατά συρροή, απάτη κατά συρροή, χρηματισμό (ίσως) κλπ κλπ. Μην ξεχνάμε ότι στη θέση που βρίσκεται (προιστάμενος αρχής διερεύνησης ατυχήματος) βρίσκεται πιθανότατα κατόπιν δικαστικής εντολής ή κάτι παρόμοιο.
 
Νέες μαρτυρίες και νέα στοιχεία έρχονται καθημερινά στο φως για την υπόθεση της Helios Airways, όσο η ακροαματική διαδικασία της Ερευνητικής Επιτροπής για τα αίτια της τραγωδίας στο Γραμματικό, υπό τον κ. Παναγιώτη Καλλή, συνεχίζεται. Συγκεκριμένα, στην προχτεσινή ακρόαση, με μάρτυρα τον πρώην Διευθυντής Πτητικών Επιχειρήσεων της κυπριακής αεροπορικής εταιρίας, κ. Γιώργο Κικκίδη, λόγος έγινε για τις αναθεωρήσεις εγχειριδίων της Boeing και την "επιλεκτική" υιοθέτηση τους από την πλευρά της εταιρίας.

Απαντώντας σε ερωτήσεις του κ. Καλλή, ο κ. Γιώργος Κικκίδης είπε ότι η αναφορά στο πόρισμα Τσολάκη ότι η Helios υιοθετούσε επιλεκτικά τις αναθεωρήσεις των εγχειριδίων διαδικασιών που εκδίδει κατά καιρούς η κατασκευάστρια εταιρία Boeing είναι λανθασμένη. Και εξήγησε:

"Στο πόρισμα Τσολάκη αναφέρεται ότι η Επιτροπή συχνά δεν μπορούσε να προσδιορίσει ποιες ήταν οι τελευταίες αναθεωρήσεις συγκεκριμένων εγχειριδίων. Όταν ερωτήθηκε επ` αυτού κατά τη διάρκεια της διερεύνησης ο Διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης δήλωσε ότι παρόλο που η εταιρία λάμβανε τις αναθεωρήσεις δια μέσω της προκατόχου του αεροσκάφους (που συνέχιζε να έχει συμβόλαιο με την κατασκευάστρια εταιρία προκειμένου να λαμβάνει τέτοιες αναθεωρήσεις), η εταιρία ασκούσε τον δικό της έλεγχο στις αναθεωρήσεις και εφάρμοζε επιλεκτικά μόνο όσες θεωρούσε `σημαντικές".

"Αυτό δεν περπατάει. Εγώ ποτέ δεν ρωτήθηκα από την Επιτροπή" τόνισε ο κ. Κικκίδης.

Όπως μάλιστα ανέφερε σχετικά: "Η Helios είχε συνάψει συμβόλαιο με την κατασκευάστρια εταιρία για να της αποστέλλονται οι αναθεωρήσεις των εγχειριδίων της Boeing σε ειδική διαμορφωμένη (customized) έκδοση με τα αρχικά της εταιρίας Helios να αναγράφονται επάνω τους". Παρόλα αυτά, συνέχισε "η Helios πήρε τον κατάλογο με τις αναθεωρημένες διαδικασίες της Boeing για το αεροσκάφος 737-800 της εταιρίας, αλλά δεν πήρε τις αναθεωρήσεις για το μοιραίο αεροσκάφος, το 737-300".



source: traveldailynews.gr
 
"Ραδιενεργά στοιχεία και στο Γραμματικό"
Τώρα το θυμήθηκαν ή κανείς δεν έδινε σημασία :?:
Οι εκπομπές τέτοιων στοιχείων παραμονεύουν στον τόπο της συντριβής
η και σε άλλες περιπτώσεις :?: :?

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=34035&subcategory_id=1
 
venus":zshaggx1 said:
"Ραδιενεργά στοιχεία και στο Γραμματικό"

Η νεοελληνική συλλογική ψυχασθένεια σε όλο της το μεγαλείο! Πως νομίζετε ότι πλουτίζει ο Λυμπέρης(*) ?

:party: :party: :party:

-------------------------------
(*) τρελλάδικο δίπλα στο SX-ECF
 
Off topic, αλλά απλώς για την ιστορία να σημειώσω ότι "κάδμιο και βάριο" που αναφέρονται στο άρθρο δεν είναι ραδιενεργοί ρύποι. Είναι, όμως, ουσίες τοξικές, η υψηλή συγκέντρωση των οποίων μπορεί να προκαλέσει σημαντικές βλάβες στην υγεία. Τώρα, το τι τιμές αυτών των ρύπων βρέθηκαν στην περιοχή του ατυχήματος και πώς συγκρίνονται με τα αντίστοιχα όρια, αυτό δεν το γνωρίζω για να κρίνω την κατάσταση. Πάντως, δεν είναι απαραιτήτως δημοσιογραφική κορώνα αυτή η υπόθεση.


Υ.Γ. Μάλλον "κεκορεσμένοι υδρογονάνθρακες" ήθελε να γράψει και όχι "υδατάνθρακες"... :bash:
 
George":2ysiif2v said:
Υ.Γ. Μάλλον "κεκορεσμένοι υδατάνθρακες" ήθελε να γράψει και όχι "υδρογονάνθρακες"... :bash:


"υδατάνθρακες" λεει και οχι "υδρογονάνθρακες" :oops: Did I miss something?
 
Top