Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":3bhgbgar said:
Επίσης,στά τελευταία 2 λεπτά ακούγεται στό βίντεο ηχητική προειδοποίηση (και μάλιστα από γυναικεία φωνή) στά ελληνικά "Πρόσκρουση".Επειδή δέν πρέπει να είναι από το GPWS τού αεροπλάνου αυτό,μήπως υπάρχει κάτι ανάλογο στό LGAV;
Η κοπελιά του F16 δεν λέει "πρόσκρουση"! Λέει "Altitude, Altitude"! Δηλαδή, το F16 έχει κατέβει χαμηλότερα από ένα προκαθορισμένο ύψος ασφαλείας.
Αν προσέξεις κάτω δεξιά στο HUD (κάτω από την ένδειξη υψομέτρου) είναι προεπιλεγμένο το 2000. Στα 2000 πόδια από το έδαφος λοιπόν,
η φωνή αρχίζει να προειδοποιεί!
Αν θυμάσαι και ο Maverick στο Top Gun γι' αυτό τα άκουσε από τον Viper μετά την πρώτη αποστολή :D
Κατέβηκε χαμηλότερα από το προκαθορισμένο ύψος ασφαλείας ;)
 
Κι'όμως είμαι βέβαιος ότι πρός το τέλος τού βίντεο,εκεί που ο πιλότος τού μαχητικού αναφέρει ότι τό 737 είναι κάπου στά 3000 πόδια και "πετάει χαμηλά πάνω από το έδαφος",ακούγεται ταυτόχρονα μιά γυναικεία φωνή που επαναλαμβάνει την λέξη "Πρόσκρουση!" κατά διαστήματα.Απόρησα μάλιστα που α)η φωνή είναι γυναικεία-απ'όσο ξέρω αυτά τά aural warnings είναι μέ αντρική φωνή) και β) το έλεγε στά ελληνικά (τά οποία δέν είναι βέβαια η διεθνής αεροπορική γλώσσα).Και το post το έγραφα την ώρα που έβλεπα τό βίντεο ταυτόχρονα.

Θά τό ξανακοιτάξω πάντως τό βράδυ.
 
Για να τελειώνουμε με το θέμα, η φωνή λέει "altitude" και ο πιλότος λέει "πρόσκρουση". Μην το συνεχίσουμε άλλο :3: !
 
Ναι ειναι το Altitude alert. Τωρα στο F16 δεν ξερω τι σημαινει ακριβως αλλα στα πολιτικα ειναι οταν εχεις επιλεξει ενα altitude και σου λεει οτι η το φτανεις η το χανεις.
 
υπαρχουν 2 altitude warnings.

a: CARA A-LOW η αλλιώς GROUND KILL είναι το ελάχιστο υψος πτήσης, συνήθως ανάλογα την απόστολη -10% ύψους πτήσης και είναι το υψος όπου αμα περασεις φωνάζει συνεχώς altitude η ΒΕΤΤΥ



b: MSL FLOOR ή αλλιώς SOFT DECK. λέει μία φορά altitude η ΒΕΤΤΥ
 
Καλημέρα σε όλη την παρέα! Είμαι καινούργιος στην παρέα σας που αφορά την αγάπη για τα αεροσκάφη και την αεροπορία! Χθες το βράδυ το μακεδονία tv έδειξε την αναπαράσταση για την συντριβή της Helios.
 
Δεν έχω καταλάβει κάτι για το συγκεκριμένο δυστύχημα.
Οι πιλότοι είχαν πάθει υποξία λίγο πριν συντριβή το αεροσκάφος ή ήταν νεκροί? Επίσης, οι μάσκες οξυγόνου ΔΕΝ παρείχαν οξυγόνο? Γιατί αν απλώς είχαν πάθει υποξία, και ακόμα και αν είχε χαλάσει το σύστημα που παρέχει αυτόματα οξυγόνο στις μάσκες, γιατί ο Προδρόμου αντί να τους χορηγήσει οξυγόνο από τις φιάλες, προσπάθησε να πιλοτάρει ο ίδιος? Και επίσης, γιατί δεν προσπάθησε -αφού ακόμα υπήρχαν κάποια καύσιμα- να επαναφέρει το αεροσκάφος σε τέτοιο ύψος ώστε να μη χρειάζεται αποσυμπίεση?
 
Σύμφωνα με το ντoκιμαντερ που έδειξε το μακεδονία tv, οι μάσκες οξυγόνου παρέχουν οξυγόνο για συγκεκριμένα λεπτά στους επιβάτες και στους πιλότους κατεβαίνουν με μικρή καθυστέρηση σε σχέση με την καμπίνα των επιβατών. Επίσης έδειξε οτι ο Προδρόμου όταν κάλεσε τους πιλότους και δεν πήρε απάντηση, αποφάσισε να μπεί στο πιλοτήριο. Εκεί βρήκε τον κυβερνητη ξαπλωμενο στο πάτωμα, που είχε σηκωθεί για να βρεί τους διακόπτες του κλιματισμού διότι πίστευε οτι ο κλιματισμός ευθυνόταν για την κατάσταση που επικρατούσε στο αεροπλάνο, και τον συγκυβερνητη στη θέση του γερμένο προς τα όργανα. Χορήγησε οξυγόνο στον συγκυβερνήτη, αλλά ήταν ήδη αργά. Τέλος δείχνει τον Προδρόμου να προσπαθεί να πιλοτάρει αλλά είναι τόσο ζαλισμένος που δεν μπορεί να καταλάβει που βρίσκετε. Και να μπορούσε να πιλοτάρει ο Προδρόμου, δεν θα έφταναν τα καύσιμα για να κάνει το οτιδήποτε.
 
Υπάρχουν δύο ντοκιμαντέρ σχετικά με το αεροπορικό δυστύχημα της Helios.Ένα είναι από το National Geographic με τίτλο "Ghost Plane" (από τη γνωστή σειρά Air Crash Investigation ή Mayday) και το άλλο από το Discovery Channel με τίτλο "Air Crash Unsolved: The Mystery of Flight 522".
Έχοντας παρακολουθήσει και τα δύο πιστεύω πως το πρώτο είναι καλύτερο.Ήταν πιο αναλυτικό και εμπεριστατωμένο ενώ στο δεύτερο είχε κάποιες ανακρίβειες (πχ ότι στο πιλοτήριο προσπαθούσαν να σώσουν το αεροπλάνο ο Προδρόμου με τη κοπέλα του ενώ στη πραγματικότητα ήταν μόνος του και η κοπέλα του είχε λιποθυμήσει όπως και το υπόλοιπο πλήρωμα).


Ρενάτα, οι πιλότοι δεν ήταν νεκροί πριν τη συντιβή.Κανένας δεν ήταν νεκρός πριν τη συντριβή.Αλλά σίγουρα βρίσκονταν σε ημικωματώδη κατάσταση με τόση έλλειψη οξυγόνου από τον εγκέφαλο.Οι μάσκες οξυγόνουν παρέχουν οξυγόνο για ένα συγκεκριμένο διάστημα,ικανό ώστε να επιβιώσεις μέχρι οι πιλότοι να κατεβάσουν το αεροπλάνο σε ασφαλές ύψος.
Επειδή όμως δεν αντιλήφθηκαν ότι είχαν πέσει οι μάσκες και παλεύοντας με την υποξία αντί να κατέβουν συνέχισαν να ανεβαίνουν στο καθορισμένο ύψος πτήσης.Έτσι σταδιακά όλοι λιποθύμησαν.

Σε μία φιάλη οξυγόνου σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ βρέθηκε το DNA του συγκυβερνήτη.Πιθανολογείται ότι ο Προδρόμου προσπάθησε να τον επαναφέρει.

Μέχρι να πάρει το πηδάλιο ο Προδρόμου τα καύσιμα τελείωναν και δεν πρόλαβε να κάνει κάτι.Η βασική αιτία της πρόσκρουσης ήταν ότι τελείωσαν τα καύσιμα.

Δες το ντοκιμαντέρ.Είναι καλό (το δεύτερο κυρίως).

Δες και εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/Πτώση_της_πτήσης_522_των_Αερογραμμών_Helios
 
Top