Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικα το αφιερωμα στο δυστυχημα ηταν στον Αlpha. Χειροτερη δουλεια δε θα μπορουσαν να εχουν κανει. Εκτος του οτι δεν ελεγε απολυτως τιποτα, ειχε τα γνωστα λαθη (αεροδιαδρομοι κλπ) και στο τελος επαιζαν και κατι μπουζουκια, τραγουδια αφιερωμενα στα θυματα. Σεβασμος μηδεν...

Α, το πιο φοβερο ηταν οτι συμφωνα με τα λεγομενα ενος δημοσιογραφου η κατασταση ειχε χαρακτηρισθει ως Renegate :2: .Σοβαρα το ειδα που το ειχαν γραψει κιολας.
 
a

A για ακουστε κατι που δεν το ξερατε (το εμαθα και εγω απ'τον εμπειρογνωμονα που εχει ως χομπι τη δημοσιογραφια) το α/φος της ηλιος ηταν 737-200 ναι κι ομως :D

αυτα ειναι για να κοροιδευουν αυτους που δεν ξερουν καν τι ειναι αεροπλανο η για καποιον ανθρωπο που εχει πολυ πιο σοβαρα προβληματα να λυσει απ το να ξερει κατι για την αεροπορια.Αυτα ειναι ρεζιλεματα και δεν αξιζει να αναζητησουμε η να εξετεσουμε την αληθεια μεσα απο τετοιες ''εκπαιδευτικες'' εκπομπες :cry:
 
Δεν το είδα τελικά, αλλά προφανώς δεν έχασα και τίποτα. Surprise surprise.

Είδα όμως του Ντισκάβερι το ντοκυμαντέρ. Καλή ποιότητα (ώς συνήθως) αλλά με τά λάθη που θα περίμενε κάποιος από ένα ντοκυμαντέρ που "΄βιάστηκε" . Συνήθως το συγκεκριμένο κανάλι, δεν ασχολείται με ατύχημα αν δεν έχουν περάσει τουλάχιστον 2-3 χρόνια. Αυτό ήταν από τις λίγες εξαιρέσεις.

Όλα καλά. Αν δεν είχε και αυτόν τον κόπανο που έκανε την "δική του διερεύνηση". Ο οποίος αφού μας έπεισε ότι οι χειριστές (σε ότι έχει να κάνει με το σύστημα συμπίεσης) τα είχαν κάνει όλα λάθος, στα τελευταία 3-4 λεπτά της εκπομπής προσπάθησε να μας πείσει ότι το 737 έχει μέγιστο σχεδιαστικό λάθος στις γραμμές των καλωδίων που χρησιμοποιεί το σύστημα συμπίεσης και ίσως γι'αυτό έπεσε το αεροπλάνο. Τί από τα δύο έγινε? Και τα δύο ταυτόχρονα αποκλείεται.

(του διέφυγε ότι απογειώνονται 12 αεροσκάφη 737 κάθε λεπτό που περνάει. Με ΤΕΤΟΙΟ σχεδιαστικό πρόβλημα θα έπρεπε να πέφτει ένα 737 κάθε μήνα!)

Αλλά ας πάρουμε το απίθανο ενδεχόμενο να ήταν στραβό το κλίμα και να το έφαγε και ο γάιδαρος. (Δηλαδή οι χειριστές να ήξεραν ακριβώς τί συνέβη αλλά το τεχνικό πρόβλημα να μη διορθωνόταν.) Γιατί δεν φόρεσαν μάσκες? Γιατί δεν άρχισαν κάθοδο?

PS Τα οστά που βρέθηκαν, ήταν από ζώα (τουλάχιστον 2 από τα 3, στο τρίτο ακόμα εκρεμμεί η εξέταση)
 
t

θα μπορεσουμε εμεις οι κοινοι θνητοι να διαβασουμε το πορισμα του ατυχηματος??
 
Κατέθεσαν τέσσερα πρόσωπα
«Πράγματα και θαύματα» ακούστηκαν σήμερα στην επιτροπή Καλλή

Λευκωσία: Με καταθέσεις άλλων τεσσάρων μαρτύρων επανάρχισε σήμερα τις εργασίες της η Επιτροπή για τη διερεύνηση του αεροπορικού ατυχήματος στο Γραμματικό, την 14η Αυγούστου 2005, υπό τον Παναγιώτη Καλλή, η οποία αναμένεται να υποδείξει εκείνους οι οποίοι ενέχονται στην τραγωδία για να αποδοθούν ποινικές ευθύνες από τον Γενικό Εισαγγελέα. Ενώπιον της επιτροπής Καλλή κατέθεσαν σήμερα οι Φανούλα Σαββίδου, Μάριος Αντωνίου Φραγκίσκου, Σοφία Χαραλάμπους και Χρίστα Άσπρου.

Η συνέχεια...

http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=430827
 
Helios Airways - Καταθέσεις
Όλα τα Boeing παρουσιάζουν πρόβλημα αποσυμπίεσης
Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2006



"Το πρόβλημα της αποσυμπίεσης παρουσιάζεται σε όλα τα αεροπλάνα της Boeing και οι χειριστές πιλότοι τους είναι ειδικά εκπαιδευμένοι για την αντιμετώπιση του φαινομένου" υπογράμμισε στην κατάθεση του ενώπιον της Διερευνητικής Επιτροπής για την υπόθεση της Helios Airways ο βρετανός πιλότος, κ. Robert Lascelles, που εργάζεται και σήμερα στην εταιρία. Μιλώντας ειδικότερα για το τραγικό δυστύχημα στο Γραμματικό ο κ. Lascelles ανέφερε πως "οι δύο πιλότοι στο μοιραίο αεροσκάφος, αν δεν έχαναν τον πολύτιμο χρόνο με το να επικοινωνήσουν για το πρόβλημα στο έδαφος, τότε δεν θα υπήρχαν οι επιπτώσεις που ακολούθησαν με τον χαμό τόσων ανθρώπων".

Στο πλαίσιο της κατάθεσης του ο βρετανός πιλότος, ο οποίος έχει ήδη 11.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του, ανέφερε και μια ανάλογη προσωπική του εμπειρία σε πτήση από Βαρσοβία προς Λάρνακα, όπου αντιμετώπισε παρόμοιο περιστατικό αποσυμπίεσης. Ερωτώμενος από τον πρόεδρο της Επιτροπής, κ. Παναγιώτη Καλλή, πως το ξεπέρασε η απάντηση του ήταν η εξής: "Το πρώτο πράγμα στην αποσυμπίεση σε υψηλό υψόμετρο είναι ότι έχεις πάρα πολύ μεγάλο πόνο στα αυτιά, ψύξη καθώς και ομίχλη στο αεροσκάφος. Ταυτόχρονα η `κόρνα` θα τεθεί σε λειτουργία. Πρώτη ενέργεια είναι να τοποθετήσεις την μάσκα οξυγόνου. Σημαντικό πράγμα επίσης είναι να προσπαθήσεις να ελέγξεις την αποσυμπίεση. Πρέπει να κλείσεις τη βαλβίδα ροής αέρα. Μετά να τοποθετήσεις το σύστημα της αποσυμπίεσης στο χειροκίνητο. Έτσι ο πιλότος μπορεί να ελέγξει τη βαλβίδα ροής αέρα. Επίσης πρέπει να κατεβάσεις το αεροπλάνο και πρέπει να πέσουν όλες οι μάσκες οξυγόνου". "Στα 35.000 πόδια ύψος ο χειριστής έχει 12 ως 15 δευτερόλεπτα `χρήσιμης συνείδησης`, άρα πρέπει να ενεργήσει γρήγορα προκειμένου να κατεβάσει το αεροπλάνο στα 10.000 πόδια ύψος, οπότε όλοι θα μπορέσουν να αναπνεύσουν κανονικά" τόνισε ο βρετανός πιλότος.

Δώρα Σγάρτσου http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
gioannis":3euogew1 said:
Όλα τα Boeing παρουσιάζουν πρόβλημα αποσυμπίεσης
Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2006
.........................................................
"Το πρόβλημα της αποσυμπίεσης παρουσιάζεται σε όλα τα αεροπλάνα της Boeing
Σε ολα ανεξαιρετως. Απο το Stratocruiser ως το 777. Και το Dreamliner το σχεδιαζουν κ αυτο με προβλημα αποσυμπιεσης απο τη μανα του.
Δεν το πιστευω τι μ@λ@κιες βαζουν τον κοσμακη κ διαβαζει. Πως μετα ο μεσος επιβατης να μη φοβαται οταν διαβαζει αυτα?

Καποιος απο τους 2 (η Σγαρτσου η ο Lascelles δεν εχουν καταλαβει καλα κατι...)
 
Νομίζω ότι μιλάμε για άλλη μία περίπτωση "lost in translation".

Πιθανόν η ερώτηση να ήταν αν τα μπόινγκ έχουν προβλήματα αποσυμπιέσης.

Πιθανον ο κυβερνήτης (στα αγγλικά) να είπε : "Decompression problems can appear on any Boeing aircraft"

Ελπίζω η δημοσιογράφος και η επιτροπή να έχουν διαφορετικούς μεταφραστές, γιατί στην αντίθετη περίπτωση, ωραίο πόρισμα θα βγεί !

Γιατί νομίζω ότι αυτό το κυπριακό θέατρο/επιτροπή είναι του κό#%^ ???

Ότι άρθρο ή λεπτομέρεια επί της διαδικασίας και να έχω διαβάσει μου φαίνεται εντελώς γελοία.
 
Απορία:Γιατί οι (άσχετοι) δημοσιογράφοι επιμένουν νά "καλύπτουν" (γιατί άν αυτό λέγεται δημοσιογραφική κάλυψη,εγώ είμαι Μογγόλος μοριακός βιολόγος...) κάθε φάση τής έρευνας ενός αεροπορικού δυστυχήματος (ή καί ναυτικού ή σιδηροδρομικού) αφού δέν έχουν τίς γνώσεις νά καταλάβουν τί γίνεται;

Ας αφήσουν τούς εμπειρογνώμονες νά κάνουν την δουλειά τους καί απλώς μόλις βγή το τελικό πόρισμα,άς το δημοσιοποιήσουν....
 
Η απάντηση στην απορία σου είναι ότι ................ΠΟΥΛΑΕΙ !!!
 
Top