ΤΟ ΠΑΙΔΙ ...ΜΙΛΗΣΕ !
Λοιπόν. Η FAA έβγαλε το συμπερασμα και η Boeing υπάκουσε και ούτε γάτα ούτε ζημιά (no cat no damage).
Βγήκε Airworthiness Directive από την FAA για τα 737 που ζητά τα εξής>
1) Να βεβαιώνονται οι χειριστές ότι οι διακόπτες pressurization βρίσκονται στην θέση AUTO πρίν την πτήση.
2) Να εκδοθεί checklist κόρνας. (Δηλαδή όταν ακούγεται διακεκομένη κόρνα εν πτήση να φορούνται αμέσως μάσκες και μετά να γίνεται διάγνωση)
Σχόλια δικά μου τώρα.
Άρες μάρες ....κουκουνάρες.
1) Με την πρώτη παράγραφο ζητάνε από τους χειριστές να κάνουν κάτι που ...πρέπει να κάνουν έτσι και αλλιώς. Είναι σαν να ζητάς σε κάποιον να μή ξεχνάει να βάλει το παντελόνι του το πρωί πρίν πάει στη δουλειά.
2) Μ'αρέσει που λέγανε όλοι τόσο καιρό ότι με προτροπή του Τσολάκη θα αλλάξουν οι κόρνες σε όλα τα 737. Η γλαρόσουπα κρύωσε. Μία σελιδούλα θα μπεί ακόμα στα βιβλία των τσεκλίστ και η Boeing τελείωσε με το Γραμματικό. Πάμε γι'άλλα. Άρα, δύο τσεκλιστ σε κάθε αεροπλάνο δηλαδή δύο σελίδες ΕΠΙ 3000 περίπου 737 ΙΣΟΝ 6000. Καλύτερα 6000 σελίδες (από τις μικρές) παρά 3000 κόρνες.
Λοιπόν. Η FAA έβγαλε το συμπερασμα και η Boeing υπάκουσε και ούτε γάτα ούτε ζημιά (no cat no damage).
Βγήκε Airworthiness Directive από την FAA για τα 737 που ζητά τα εξής>
1) Να βεβαιώνονται οι χειριστές ότι οι διακόπτες pressurization βρίσκονται στην θέση AUTO πρίν την πτήση.
2) Να εκδοθεί checklist κόρνας. (Δηλαδή όταν ακούγεται διακεκομένη κόρνα εν πτήση να φορούνται αμέσως μάσκες και μετά να γίνεται διάγνωση)
Σχόλια δικά μου τώρα.
Άρες μάρες ....κουκουνάρες.
1) Με την πρώτη παράγραφο ζητάνε από τους χειριστές να κάνουν κάτι που ...πρέπει να κάνουν έτσι και αλλιώς. Είναι σαν να ζητάς σε κάποιον να μή ξεχνάει να βάλει το παντελόνι του το πρωί πρίν πάει στη δουλειά.
2) Μ'αρέσει που λέγανε όλοι τόσο καιρό ότι με προτροπή του Τσολάκη θα αλλάξουν οι κόρνες σε όλα τα 737. Η γλαρόσουπα κρύωσε. Μία σελιδούλα θα μπεί ακόμα στα βιβλία των τσεκλίστ και η Boeing τελείωσε με το Γραμματικό. Πάμε γι'άλλα. Άρα, δύο τσεκλιστ σε κάθε αεροπλάνο δηλαδή δύο σελίδες ΕΠΙ 3000 περίπου 737 ΙΣΟΝ 6000. Καλύτερα 6000 σελίδες (από τις μικρές) παρά 3000 κόρνες.