Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το Φεβρουάριο το πόρισμα για την πτώση του Μπόινγκ της «Helios»

Τέσσερις μήνες μετά, πραγματοποιήθηκε η αναπαράσταση της πτήσης του Μπόινγκ 737-300 της αεροπορικής εταιρείας «Helios», που κατέπεσε στο Γραμματικό, στις 14 Αυγούστου 2005, παρασέρνοντας στο θάνατο 121 άτομα.

Η αναπαράσταση έγινε με αεροσκάφος της Ολυμπιακής του ίδιου τύπου, το οποίο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Λάρνακας στις 11 και 7 πρώτα λεπτά και προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Στο αεροσκάφος επιβιβάστηκαν 15 άτομα : τα μέλη της Ελληνικής Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, ένα μέλος της κυπριακής Επιτροπής, δυο αρχιχειριστές της "Ολυμπιακής" και ο εισαγγελέας, που χειρίζεται την υπόθεση. Στη θέση του συγκυβερνήτη ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, Ακριβός Τσολάκης.

Αναμένεται, το Φεβρουάριο, να εκδοθεί το τελικό πόρισμα, το οποίο θα διαβιβαστεί στο Υπουργείο Μεταφορών της Ελλάδας και θα δημοσιευθεί σε δύο ελληνικές εφημερίδες.

Οπως δήλωσε ο κ. Τσολάκης, ήταν επιβεβλημένη η αναπαράσταση προκειμένου η Επιτροπή να καταλήξει για το τι συνέβη το μοιραίο πρωινό της 14ης Αυγούστου 2005, στην πτήση μηδενικής επικινδυνότητας, όπως την χαρακτήρισε.

Ο πρόεδρος της κυπριακής Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, Κώστας Ορφανός, πρόσθεσε ότι από την αναπαράσταση δε θα δοθεί απάντηση στο ερώτημα, γιατί ο φροντιστής, Ανδρέας Προδρόμου, άργησε να μπει στο πιλοτήριο.



Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Νομιζω οτι σιγα σιγα ξεκαθαριζει το τοπιο, και σχηματιζεται η αλυσιδα των ανθρωπινων λαθων που οδηγησαν στο μοιραιο.
Παροτι σε καναλι (μου φαινεται ΝΕΤ) ειπε ο κ. Τσολακης οτι δεν δημιουργηθηκαν αποδειξεις, αλλα προσπαθησαν να δωσουν καποιες απαντησεις, θα σταθω στο .....
Οπως δήλωσε ο κ. Τσολάκης, ήταν επιβεβλημένη η αναπαράσταση προκειμένου η Επιτροπή να καταλήξει για το τι συνέβη το μοιραίο πρωινό της 14ης Αυγούστου 2005, στην πτήση μηδενικής επικινδυνότητας, όπως την χαρακτήρισε.
Με αλλα λογια εκαναν οτι ακριβως συνεβη αλλα δεν κινδυνευσαν καθολου (ξεροντας τι εγινε και πρατοντας τα απαραιτητα...)

Εχω ακουσει και εγω καποιες φημες για το πληρωμα της πτησης. Δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να τις αναπαραγω, αλλα νομιζω οτι μπορουμε να υποθεσουμε ποιο θα ειναι τελικα το πορισμα.

Η αναπαρασταση και τα καμπανακια του πιλοτηριου ειναι, πιστευω, αυτα που εκανε ο κ. Τσολακης, πιλοτος γαρ, για να "νιψει τας χειρας του" για το αποτελεσμα του πορισματος.

Πριν απο πολυ καιρο ειχε δημιουργηθει μια ιστοσελιδα της ΕΔΑΑΠ http://www.edaap.gr/ και εκτοτε καμια ενημερωση...
 
Παρ'όλα αυτά η ταπεινή μου γνώμη είναι οτι μάλλον υπερβολική (και άκρως δαπανηρή) ήταν αυτή η "reality show" αναπαράσταση,που θά μπορούσε να είχε γίνει σέ έναν εξομοιωτή,και μάλιστα μέ μεγαλύτερη πιστότητα....
 
" ...αφού σού λέω, περάσαμε φοβερά. Δεν ξέρω πώς φάνηκε στην τηλεόραση σε αυτούς που το πλήρωσαν, αλλά για μας ήταν το κάτι άλλο. Τί χαμηλή με το 37 κάναμε που δεν είχαμε κάνει ποτέ, τί κλειστό σχηματισμο με 16άρη πιάσαμε που δεν είχαμε κάνει ποτέ. Σου λέω περάσαμε πολύ ωραία. Ήρθανε και τα κανάλια. Τα είχε φωνάξει ο πρόεδρος. Κάτσαμε όλοι γύρω γύρω αλλά δεν μας έδειξε ρε γ...το όλους το βράδυ στις ειδήσεις. Πήγαμε μετά και στη Βάρη και φάγαμε το ψητό της παρηγοριάς γιατι οι εκδρομές όπως επίσης και η φιάλη οξυγόνου σου ανοίγουν την όρεξη. Ααα όλα κι'όλα. Ο πρόεδρος έιναι Ακριβός...όνομα και πράμα. Το μόνο που μας στενοχώρησε ήταν ότι δεν του έκοψε του προέδρου να κάνουμε την πτήση το σαββατοκύριακο του Αρχάγγελου2005. Θα πηγαίναμε απο Γραμματικό καρφί Τανάγρα και θα σβήναμε μπροστά στον κόσμο. Πρώτος θά κατέβαινε τη σκάλα ο πρόεδρος, με την κάσκα, μιάς και ήτανε τέστ flight και μετά...."
 
Εγω αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν τελικα ολη η αναπαρσταση εγινε με το διακοπτη αποσυμπιεσης στο Manual και την καμπινα μερικως συμπιεσμενη. Δηλαδη 2.30 ωρες ηταν ολοι με μασκες?
 
VIDEO SX-BLC

Και VIDEO διαθέσιμο στο site της http://www.11aviation.com από το low pass του SX-BLC Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2005 στο Γραμματικό.

Ετσι γιατί κάποιοι νόμισαν ότι οι φωτογραφίες ήταν μοντάζ!!!! (όχι από το airliners.gr βέβαια, εδώ έχει σοβαρά μέλη όπως δείχνει η ιστορία)
Elliott
 
gonso":ergou29j said:
" ...αφού σού λέω, περάσαμε φοβερά. Δεν ξέρω πώς φάνηκε στην τηλεόραση σε αυτούς που το πλήρωσαν, αλλά για μας ήταν το κάτι άλλο. Τί χαμηλή με το 37 κάναμε που δεν είχαμε κάνει ποτέ, τί κλειστό σχηματισμο με 16άρη πιάσαμε που δεν είχαμε κάνει ποτέ. Σου λέω περάσαμε πολύ ωραία. Ήρθανε και τα κανάλια. Τα είχε φωνάξει ο πρόεδρος. Κάτσαμε όλοι γύρω γύρω αλλά δεν μας έδειξε ρε γ...το όλους το βράδυ στις ειδήσεις. Πήγαμε μετά και στη Βάρη και φάγαμε το ψητό της παρηγοριάς γιατι οι εκδρομές όπως επίσης και η φιάλη οξυγόνου σου ανοίγουν την όρεξη. Ααα όλα κι'όλα. Ο πρόεδρος έιναι Ακριβός...όνομα και πράμα. Το μόνο που μας στενοχώρησε ήταν ότι δεν του έκοψε του προέδρου να κάνουμε την πτήση το σαββατοκύριακο του Αρχάγγελου2005. Θα πηγαίναμε απο Γραμματικό καρφί Τανάγρα και θα σβήναμε μπροστά στον κόσμο. Πρώτος θά κατέβαινε τη σκάλα ο πρόεδρος, με την κάσκα, μιάς και ήτανε τέστ flight και μετά...."

Ο πρόεδρος είναι Ακριβός,αλλά τον πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι...

Κι'επειδή είχε ήδη γίνει η αναπαράσταση τής πτήσης σε simulator στά Χανιά,όπως έγραψε κάποιος πρό ολίγου,τείνω νά πιστέψω οτι όλη αυτή η ιστορία έγινε γιά να "δείξη" οτι το κράτος έκανε τά πάντα γιά να διερευνηθή το δυστύχημα.

Το οτι πλέον μέ την διαθέσιμη σύγχρονη τεχνολογία είναι δυνατόν να αναπαραστήσης μιά ολόκληρη πτήση (βλέποντας μάλιστα το αεροπλάνο από όλες τίς γωνίες,μέσα-έξω) χωρίς να το κουνήσης βήμα από το γραφείο σου,μάλλον έχει διαφύγει τής προσοχής τού εν λόγω προέδρου...

ΥΓ (άσχετο,αλλά μού ήρθε τώρα η έμπνευση..).Ο ανωτέρω πρόεδρος μέ το....δαπανηρόν όνομα υπήρξε επί τι διάστημα δ/ντής πτητικής εκμετάλλευσης στην ΟΑ.Επίσης,πρόεδρος Δ.Σ.στην ΟΑ διετέλεσε και κάποιος ονόματι Ακριβάκης.Οπότε ίσως ευρέθη η αιτία που η ΟΑ κοστίζει τόσο..ακριβά στον Ελληνα φορολογούμενο :)
 
Top