Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Elliott LGAV":1xp9r23b said:
Nai leei oti h ptisi den tha ginei me TU-134 thw Aeroflot gia na mhn exoyme alla.... lol

nai ontos, para poli asteio, ti na sou po ???

to noumero tis ptisis tha einai OA121 stin minimi ton 121 thimaton
 
Εχει βγει και ΝΟΤΑΜ

A2295/05 NOTAMN
Q) LGGG/QRACA/IV/NBO/AW/045/200
A) LGAV
B) 0512190930
C) 0512191130
E) DUE TO REAL FLIGHT, SIMULATING AIR ACCIDENT, VFR FLIGHTS ARE
SUSPENDED WITHIN THE FOLLOWING AREA:
383607N0230759E, 383222N0242012E, 380956N0244458E,
372150N025023E, 370002N0240426E.
ATHINAI/EL.VENIZELOS TMA/CTR AND TANAGRA TMA/CTR/ATZ AFFECTED.
VERTICAL LIMITS:4500FT-FL200. REMARK:DELAYS AND DEVIATIONS
MAY BE ANTICIPATED.
F) 04500FT AMSL
G) FL200



alex2":3s4qqf4c said:
Elliott LGAV":3s4qqf4c said:
Nai leei oti h ptisi den tha ginei me TU-134 thw Aeroflot gia na mhn exoyme alla.... lol

nai ontos, para poli asteio, ti na sou po ???

to noumero tis ptisis tha einai OA121 stin minimi ton 121 thimaton
 
Αλλη μία πρωτοτυπία Τσολάκη οφείλω να ομολογήσω.
Σπαω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν ποτέ στα χρονικά των τελευταίων 15-20 ετών, έχει ξαναγίνει "αναπαράσταση" φόνου, σόρρυ αεροπορικού ατυχήματος.

Είχα δεί το Νοταμ και έκανα υποτύπωση της περιοχής στο χάρτη. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.

Αν κατάλαβα καλα, η πτήση θα ξεκινήσει από Λάρνακα? Και θα κάνει τί? Θα αφήσουν τον διακόπτη στο manual ? Και μετά? θα περιμένουν να αναψει το master caution και να ακουστεί η κόρνα? Και μετά? Θα βάλουν και οι 17-20 νοματαίοι μάσκες? :shock: Τί μάσκες? Σαν αυτές των επιβατών? Σαν αυτές των αεροσυνοδών? Σαν αυτές των χειριστών?

Και μετά? Θα ανέβουν στα 34000 ποδια? Και θα έχουν προγραμματισει το FMC να προσεγγισει τον 03L και να κανει go around για την Κεα και holding στο ίδιο υψος για 2 ωρες? Και μετά? Θα κανουν και καλά ότι σβησανε οι κινητηρες κλεινοντας την μανετα του ενος κινητηρα και μετά του άλλου? Και θα περιμένουν κατα πού θα την κάνει το αεροπλάνο παρόλο ότι είναι μια διαφορετική μέρα με διαφορετικές θερμοκρασίες και άνεμο?

Και μετά? Λίγο πριν καρφώσει το αεροπλάνο θα πούνε " ΟΚ, αυτό ήτανε, ζωντανεψτε και τραβήξτε για Βενιζέλο για καφέ και de-briefing."?

Aαα σόρρυ ξέχασα τα μαχητικά. Θέλουμε και δύο τέτοια να πετάνε δίπλα τα τελευταία λεπτά (με πιθανότατα τελείως διαφορετικές συνθήκες φωτισμού καθώς είναι χειμώνας και ο ήλιος είναι σε τελείως διαφορετική θέση απ΄ότι το καλοκαίρι) για να κανουμε διάφορα τεστ.

Και τι θα βγεί απ΄όλα αυτά?
Τι απ΄όλα αυτά δεν μπορούσαν να κάνουν στον εξομοιωτή?

Σαν publicity stand μου ακούγεται και τίποτα άλλο
 
Οσο (για πολλους) ματαιο ή περιττο, δεν παυει να ειναι ενα τραγικο γεγονος η αναπαρασταση. Σε λιγοτερο απο δυο ωρες θα ξεκινησει ενα α/φος, οπως ξεκινανε εκατονταδες καθε μερα, μονο που αυτό ξερουμε που κατεληξε.
ΟΑ 121 ας μεινεις παντα στους αιθερες.

Να υποθεσω το BLC?
 
gonso":28vsjvuz said:
Αλλη μία πρωτοτυπία Τσολάκη οφείλω να ομολογήσω.
Σπαω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν ποτέ στα χρονικά των τελευταίων 15-20 ετών, έχει ξαναγίνει "αναπαράσταση" φόνου, σόρρυ αεροπορικού ατυχήματος.

Είχα δεί το Νοταμ και έκανα υποτύπωση της περιοχής στο χάρτη. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.

Αν κατάλαβα καλα, η πτήση θα ξεκινήσει από Λάρνακα? Και θα κάνει τί? Θα αφήσουν τον διακόπτη στο manual ? Και μετά? θα περιμένουν να αναψει το master caution και να ακουστεί η κόρνα? Και μετά? Θα βάλουν και οι 17-20 νοματαίοι μάσκες? :shock: Τί μάσκες? Σαν αυτές των επιβατών? Σαν αυτές των αεροσυνοδών? Σαν αυτές των χειριστών?

Και μετά? Θα ανέβουν στα 34000 ποδια? Και θα έχουν προγραμματισει το FMC να προσεγγισει τον 03L και να κανει go around για την Κεα και holding στο ίδιο υψος για 2 ωρες? Και μετά? Θα κανουν και καλά ότι σβησανε οι κινητηρες κλεινοντας την μανετα του ενος κινητηρα και μετά του άλλου? Και θα περιμένουν κατα πού θα την κάνει το αεροπλάνο παρόλο ότι είναι μια διαφορετική μέρα με διαφορετικές θερμοκρασίες και άνεμο?

Και μετά? Λίγο πριν καρφώσει το αεροπλάνο θα πούνε " ΟΚ, αυτό ήτανε, ζωντανεψτε και τραβήξτε για Βενιζέλο για καφέ και de-briefing."?

Aαα σόρρυ ξέχασα τα μαχητικά. Θέλουμε και δύο τέτοια να πετάνε δίπλα τα τελευταία λεπτά (με πιθανότατα τελείως διαφορετικές συνθήκες φωτισμού καθώς είναι χειμώνας και ο ήλιος είναι σε τελείως διαφορετική θέση απ΄ότι το καλοκαίρι) για να κανουμε διάφορα τεστ.

Και τι θα βγεί απ΄όλα αυτά?
Τι απ΄όλα αυτά δεν μπορούσαν να κάνουν στον εξομοιωτή?

Σαν publicity stand μου ακούγεται και τίποτα άλλο

Επιπροσθέτως,εκ τής συνεντεύξεως τού κυρίου Τσολάκη:"Παράλληλα, σε κάποια φάση, κάποιο άτομο θα υποδυθεί το φροντιστή και ήρωα της πτήσης Ανδρέα Προδρόμου"

Σέ ποιά φάση άραγε;
 
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Αυτό περί φροντιστή ξεπέρασε και την δική μου φαντασία! :?
 
Καθώς,εν ώρα εργασίας,υπέγραφα στίς χριστουγενιάτικες κάρτες που θα στείλουμε σέ πελάτες και προμηθευτές μας,μού'ρθε στο μυαλό κι'ένα άλλο κρίσιμο ερώτημα.

Πόσο θά κοστίση άρα γε αυτή η αναπαράσταση (που βεβαίως βεβαίως περιλαμβάνει και την πτήση τού μαχητικού αλλά και το positioning flight τού "αναπαραστατικού" αεροσκάφους στην Λάρνακα διότι όπως γνωρίζουμε άπαντες,θαύματα δέν γίνονται και αεροπλάνα δέν διακτινίζονται την σήμερον ημέραν...) ;

Δέν θα ήταν πιό οικονομική,αλλά και πιό πιστή η αναπαράσταση σ'έναν εξομοιωτή -που θα μπορούσε να αναπαραγάγη και τίς συνθήκες που επικρατούσαν την ημέρα τού δυστυχήματος;
 
Η πτήση έγινε με κωδικό
OA 3324 LARNACA B737-300


Απορώ αν βοήθησε αυτή η αναπαράσταση στην έρευνα και απογοητεύτηκα από τις δηλώσεις του κ. Τσολάκη << Έκλαψα με τους συγγενείς>> κτλ.
 
Top