Αλλη μία πρωτοτυπία Τσολάκη οφείλω να ομολογήσω.
Σπαω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν ποτέ στα χρονικά των τελευταίων 15-20 ετών, έχει ξαναγίνει "αναπαράσταση" φόνου, σόρρυ αεροπορικού ατυχήματος.
Είχα δεί το Νοταμ και έκανα υποτύπωση της περιοχής στο χάρτη. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.
Αν κατάλαβα καλα, η πτήση θα ξεκινήσει από Λάρνακα? Και θα κάνει τί? Θα αφήσουν τον διακόπτη στο manual ? Και μετά? θα περιμένουν να αναψει το master caution και να ακουστεί η κόρνα? Και μετά? Θα βάλουν και οι 17-20 νοματαίοι μάσκες? :shock: Τί μάσκες? Σαν αυτές των επιβατών? Σαν αυτές των αεροσυνοδών? Σαν αυτές των χειριστών?
Και μετά? Θα ανέβουν στα 34000 ποδια? Και θα έχουν προγραμματισει το FMC να προσεγγισει τον 03L και να κανει go around για την Κεα και holding στο ίδιο υψος για 2 ωρες? Και μετά? Θα κανουν και καλά ότι σβησανε οι κινητηρες κλεινοντας την μανετα του ενος κινητηρα και μετά του άλλου? Και θα περιμένουν κατα πού θα την κάνει το αεροπλάνο παρόλο ότι είναι μια διαφορετική μέρα με διαφορετικές θερμοκρασίες και άνεμο?
Και μετά? Λίγο πριν καρφώσει το αεροπλάνο θα πούνε " ΟΚ, αυτό ήτανε, ζωντανεψτε και τραβήξτε για Βενιζέλο για καφέ και de-briefing."?
Aαα σόρρυ ξέχασα τα μαχητικά. Θέλουμε και δύο τέτοια να πετάνε δίπλα τα τελευταία λεπτά (με πιθανότατα τελείως διαφορετικές συνθήκες φωτισμού καθώς είναι χειμώνας και ο ήλιος είναι σε τελείως διαφορετική θέση απ΄ότι το καλοκαίρι) για να κανουμε διάφορα τεστ.
Και τι θα βγεί απ΄όλα αυτά?
Τι απ΄όλα αυτά δεν μπορούσαν να κάνουν στον εξομοιωτή?
Σαν publicity stand μου ακούγεται και τίποτα άλλο