Εγώ θα σταθώ αλλού.
Πες οτι τελικά έχουν καταλάβει στην Skygreece τι είναι το ETOPS, πώς το αποκτάς κτλ κτλ κτλ και το παίρνουν.
Με
ΕΝΑ αεροσκάφος μόνο, που πας ρε Καραμήτρο;
Δεν γνωρίζω αν έχουν αλλάξει οι κανονισμοί (ούτε τις λεπτομέρειες), αλλά όταν ένα αεροσκάφος που είχε ETOPS, βγει από μεγάλη συντήρηση, πρέπει να κάνει έναν αριθμό non-ETOPS πτήσεων για να ξαναπάρει το approval του. Δε θυμάμαι αν ισχύει το ίδιο και για περιπτώσεις που πάθει σοβαρή βλάβη σε σύστημα που είναι απαραίτητο για ETOPS flight.
Βρε φιλαράκια μήπως να σταματήσουμε να τους κράζουμε και να τους βοηθήσουμε με λίγες πληροφορίες ακόμα;
Πάτερ αν διαβάζεις το φόρουμ, δες την παρακάτω εταιρεία:
http://www.hifly.aero/en/fleet
Διάλεξε αεροσκάφος και άρχισε τις πτήσεις. Wet lease και κάνουν τα πάντα ETOPS, non-ETOPS, έχουν Α340 (τετρακινητήρια) και υπάρχουν πρώην πιλότοι της ΟΑ σε καλές θέσεις.
Άντε... 2310 52... σήκω από τα μανουάλια και άρχισε να πετάς τουλάχιστον...
Την χρησιμοποιείς και όταν σου μείνει το μοναδικό σου αεροσκάφος και αν θέλεις μέσα σε μια μέρα κολλάς και τα λογότυπα. "Αυτοκόλλητα" είναι και τα αεροσκάφη είναι σχεδόν κουραμπιέδες. Δε θα καταλάβει κανείς τίποτα...
Τα παραπάνω με δόση ειρωνείας βέβαια, αλλά είναι πραγματικά λύση που έχουν χρησιμοποιήσει αρκετές εταιρίες.