Skygreece Airlines

XXX είσαι γνώστης των ETOPS. Μισό λεπτό να ενημερώσω όλες τις ΗΠΑμερικάνικες εταιρείες πως το ETOPS των 757 και 767 που κάθε μέρα διασχίζουν τον Ατλαντικό έχει πάψει να ισχύει. Απο 777 και άνω λέμε :with:
 
Η εξουσιοδότηση μιας εταιρείας για την πραγματοποίηση πτήσεων ETOPS δεν έχει σχέση με τον τύπο του α/φους. Το συγκεκριμένο α/φος παρόλο που είναι 22 ετών δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα εκτός εάν τα συστήματα του α/φους είναι ελλιπή. Το ότι η εταιρεία είναι νέα και πρέπει να αποκτήσει εμπειρία στην συντήρηση, τις εκπαιδεύσεις και στις πτήσεις είναι βασικοί λόγοι.
 
Εγώ θα σταθώ αλλού.
Πες οτι τελικά έχουν καταλάβει στην Skygreece τι είναι το ETOPS, πώς το αποκτάς κτλ κτλ κτλ και το παίρνουν.

Με ΕΝΑ αεροσκάφος μόνο, που πας ρε Καραμήτρο;
Δεν γνωρίζω αν έχουν αλλάξει οι κανονισμοί (ούτε τις λεπτομέρειες), αλλά όταν ένα αεροσκάφος που είχε ETOPS, βγει από μεγάλη συντήρηση, πρέπει να κάνει έναν αριθμό non-ETOPS πτήσεων για να ξαναπάρει το approval του. Δε θυμάμαι αν ισχύει το ίδιο και για περιπτώσεις που πάθει σοβαρή βλάβη σε σύστημα που είναι απαραίτητο για ETOPS flight.

Βρε φιλαράκια μήπως να σταματήσουμε να τους κράζουμε και να τους βοηθήσουμε με λίγες πληροφορίες ακόμα;

Πάτερ αν διαβάζεις το φόρουμ, δες την παρακάτω εταιρεία:
http://www.hifly.aero/en/fleet
Διάλεξε αεροσκάφος και άρχισε τις πτήσεις. Wet lease και κάνουν τα πάντα ETOPS, non-ETOPS, έχουν Α340 (τετρακινητήρια) και υπάρχουν πρώην πιλότοι της ΟΑ σε καλές θέσεις.
Άντε... 2310 52... σήκω από τα μανουάλια και άρχισε να πετάς τουλάχιστον...
Την χρησιμοποιείς και όταν σου μείνει το μοναδικό σου αεροσκάφος και αν θέλεις μέσα σε μια μέρα κολλάς και τα λογότυπα. "Αυτοκόλλητα" είναι και τα αεροσκάφη είναι σχεδόν κουραμπιέδες. Δε θα καταλάβει κανείς τίποτα...
Τα παραπάνω με δόση ειρωνείας βέβαια, αλλά είναι πραγματικά λύση που έχουν χρησιμοποιήσει αρκετές εταιρίες.
 
Δεν είμαι εγκυκλοπαίδεια της αεροπορίας,οι γνώσεις μου είναι λίγες αλλά εμπειρία έχω γιατί έχω δουλέψει στον αεροπορικό τομέα
Οι πληροφορίες που βρήκα είναι εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/ETOPS
Εμένα δεν θα με πείσει κανείς ότι μία εταιρεία που θέλει να πετάξει για Αμερική και που θέλει να απευθύνεται στα 2 εκατομμύρια Έλληνες της Αμερικής θα χρησιμοποιήσει ένα δικινητήριο 767 22 ετών ε λοιπόν δεν το πιστεύω.
Εγώ επιμένω αν ήταν σοβαροί θα έπαιρναν ένα πιο μεγάλο αεροσκάφος π.χ Α330 η ακόμα και ένα 747 της boeing και όχι βέβαια 22 ετών αλλά πιο καινούργιο.
Το 767 ήταν ο βασιλιάς των αιθέρων στις διηπειρωτικές πτήσεις όντως την δεκαετία του 90.Τώρα όμως έχουμε 2014.
Επειδή δεν θέλω να κουράζω κόσμο θα τα ξαναπούμε πιο μετά όταν δούμε την εξέλιξη της εταιρείας.
 
Δηλαδή η Delta, η Continental και η U.S. Airways που έφερναν στην Αθήνα Β767 εδώ και μερικά χρόνια δεν είναι σοβαρές;
 
Ούτε η Air Canada είναι σοβαρή .
 
Εγώ μπορεί να έχω την τρέλα και να πάω να αγοράσω μια νταλίκα τριαξονική,έστω και 22 χρόνων. Αλλά έχω δίπλωμα για ΙΧ. Μπορώ να πάω όσες βόλτες θέλω την νταλίκα στην αλάνα του χωριού μου, αλλά δεν έχω κανένα δικαίωμα να βγω στην Εθνική. Ας πάρω το επαγγελματικό δίπλωμα και μετά έπονται ποιοί θα μου εμπιστευτούν το εμπόρευμά τους για να το μεταφέρω. Ελπίζω ένας όχι τόσο άστοχος παραλληλισμός με την εταιρεία και τα ETOPS
 
ΧΧΧ με καραφλιασες, βραδυατικα. :twisted: :D :wall: :thx:
 
Σύμφωνα με την εταιρεία :δρομολογούν την αγορά 2ου αεροσκάφους.
Η εταιρεία θα πραγματοποιεί Charter πτήσεις μέχρι να πάρει την άδεια για τις υπερατλαντικές.
 
Δρομολογούν λέει την αγορά 2ου. Γιατί αγοράσανε το πρώτο !!! και με τι χρήματα; Και γιατί δεν αγοράζανε !!!! το σωστό α/φος πρώτα; Το υπάρχον SX-BPN, MSN 26470, YOM 24/02/1992, με πρώτο χρήστη την Martinair Holland Reg PH-MCM από 25/02/1992 και Stored τον 11/2011 as N328MP and then Leased again from WFBN (wells fargo bank northwest, leasing company, NY) to Skygreece από 14/12/2013. Αυτά λένε τα αρχεία. Καλή τύχη σε αυτούς που επενδύσανε.
 
Top