Skygreece Airlines

koulis":219yoga0 said:
Αεροσυνοδος ειναι γυναικεια δουλεια τελεια και παυλα! Εγω δε γουσταρω να βλεπω ενα τριχωτο χερι να με σερβιρει (οπως και πολλοι αλλοι φανταζομαι...)
Όταν όμως συμβεί ένα ατύχημα και θα πρέπει ένα κοριτσάκι μοντελάκι 45 κιλών να σηκώσει μία πόρτα 50 κιλών να δούμε τι θα λες.Ο αεροσυνοδός μπορεί να σου σώσει την ζωή,σε περιπτώσεις ατυχήματος τα δευτερόλεπτα είναι πολύ κρίσιμα,άσε που ο άντρας κρατά ισσοροπίες στην καμπίνα γιατί ως γνωστόν οι γυναίκες τρώγονται μεταξύ τους.
 
Περίπου off topic:
XXX":2pyby8oe said:
Όταν όμως συμβεί ένα ατύχημα και θα πρέπει ένα κοριτσάκι μοντελάκι 45 κιλών να σηκώσει μία πόρτα 50 κιλών να δούμε τι θα λες..

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που βλέπεις στην easyjet πολλούς gay.
Δεν κάνω πλάκα, είχε αναφερθεί πως ο λόγος που τους προτιμάνε είναι πως σερβίρουν - εξυπηρετούν σαν γυναίκες και όταν χρειαστεί (πχ ανήσυχος επιβάτης ή πόρτα 50 κιλών :shock: ) τους ενεργοποιείται η αρσενική πλευρά.
Έτι κάλυψαν τις ανάγκες τους 2 σε 1.... :wall:

Πολύ σωστά λοιπόν έπρεπε να έχουν και έναν ελάχιστο αριθμό αντρών ως πλήρωμα καμπίνας.
 
Νομίζω πως πήρε έναν το μάτι μου σε κάποια απ' τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν..
 
koulis":2huniwz3 said:
Αεροσυνοδος ειναι γυναικεια δουλεια τελεια και παυλα! Εγω δε γουσταρω να βλεπω ενα τριχωτο χερι να με σερβιρει (οπως και πολλοι αλλοι φανταζομαι...)

Να πετάς με Α3 τότε που προσλαμβάνει το ελάχιστα δυνατό ποσοστό αντρών στην εταιρεία και προσανατολίζεται σε ξανθοβαμμένες μπάρμπι.. (προσπερνάω το σεξιστικό σου σχόλιο..)
 
Όχι άλλο trolling!!! Είστε Off topic εδώ και αρκετή ώρα, λυπήθηκε μας. Τα σεξιστικά σχόλια επιβεβαιώνουν ότι κάποιοι επιβάτες έχουν μπερδέψει τα Κωλόμπαρα με τις αεροπορικές. ? Mr Koulis μήπως θέλεις να βάλουμε και poles στα airliners.
 
Και με τις γυναικες επιβατες τι γινεται mr Koulis αν το παρουμε κι ετσι οπως θελετε να το παρουσιασετε?
 
Τέλος το off topic. Όποιος θέλει να συζητήσει γενικά περί αεροσυνοδών, υπάρχει σχετικό θέμα στη σχετική κατηγορία.
Πίσω στη Skygreece :3:
 
TI EINAI TO ETOPS.
Πολλοί φίλοι και φίλες ρωτάνε τι είναι επιτέλους αυτό το ETOPS που έχει γίνει τόση φασαρία στην περίπτωση της skygreece.
Mε απλά λόγια θα προσπαθήσω να εξηγήσω και παρακαλώ να με διορθώσουν όσοι είναι πιο σχετικοί από εμένα.
Για να πάρει ένα δικινητήριο αεροσκάφος etops δηλαδή άδεια για να πετάει από Ευρώπη -Αμερική θα πρέπει το αεροσκάφος να περάσει κάποια τεστ τα οποία τα είναι υποχρεωτικά από την Αμερικάνικη ΥΠΑ.
Στην περίπτωση της skygreece πρέπει το αεροσκάφος να πετάξει με έναν κινητήρα πάνω από τον Ατλαντικό (στα μισά του Ατλαντικού ωκεανού σβήνει ο ένας κινητήρας) για 4 ώρες.
Αυτό λέγεται το ETOPS 240 δηλαδή ένα δικινητήριο αεροσκάφος μπορεί να πετάξει συνεχόμενα για 4 ώρες με έναν κινητήρα.Το ETOPS 240 είναι de facto για αεροπλάνα που κάνουν πολύ μακρυνές αποστάσεις.Χωρίς αυτό δεν πας Αμερική από Ελλάδα.
Υπάρχουν πολλών ειδών etops
ETOPS 180
ETOPS 120
ETOPS για ιδιωτικά jet
Τα δικινητήρια αεροπλάνα "νικήθηκαν" από τα αεροπλάνα με τους 4 κινητηήρες για τις υπερατλαντικές πτήσεις.Καταλαβαίνετε πως το ETOPS είναι μία πολύ σοβαρή υπόθεση άσχετα αν κάποια παπαγαλάκια της skygreece στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέλουν να το υποβαθμίσουν.
Κάποιοι πιλότοι έγραψαν ότι το 767 είναι ξεπερασμένο και βέβαια τα σχόλια διαφράφηκαν.
Και εδώ μπαίνουν τα ερωτήματα.Δεν ήξεραν ότι χρειάζονται τετρακινητήριο αεροσκάφος για υπερατλαντίκες;Δεν ήξερε ο Πάτερ ότι η Boeing ξεκίνησε την παραγωγή του 747 πριν χρόνια και κατήργησε το πρόγραμμα MD -11 για να μπορέσει να παίρνει τα ETOPS όταν συγχωνεύτηκε με την McDonnell Douglas;Δεν ξέρανε ότι πλέον τα δικινητήρια που πετάνε σε μεγάλες αποστάσεις είναι από boeing 777 και πάνω;
Η ολυμπιακή που χρσησιμοποιούσε τα τετρακινητήρια αεροσκάφη τι ήταν άσχετοι;
Γιατί κύριοι της SKYGREECE σβήνετε σχόλια πιλότων και μηχανικών απο το facebook;;Μήπως επειδή ξέρουν τις διαδικασίες πιο καλά από εσάς;
 
Δεν σε εννοοώ..Θέλω να πω ότι ακόμα πολλές εταιρείες εχουν 767 που κάνεις διηπειρωτικα..AC,DL,BA,HA,AA etc..Το πρόβλημα της Skygreece είναι η παλαιότητα του μοντέλου ή το γεγονός ότι δεν εχει παρει ETOPS πιστοποίηση ακόμα και αρχίζει η σεζόν; Δηλαδή αν ειχανε Α332 ή 772ΕR θα ειχε κάποια διαφορά;
 
Όταν είμαι άσχετος σε κάτι κάνω τουμπεκί και δεν ξύνομαι στη γκλίτσα... Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω λοιπόν την στιγμή που δεν το ξέρεις το θέμα γιατί ανοίγεις τέτοια κουβέντα...
Καλά τα λέγανε οι παλιοί... η ημιμάθεια είναι πολύ χειρότερη της αμάθειας... κάποιος με μεγαλύτερη υπομονή από εμένα ας κάνει τον κόπο να πει δυο κουβέντες...
 
Top