Skygreece Airlines

Tουλαχιστον αυτοι τολμησαν να παρουν αεροσκαφος long haul, οχι σαν τους γλαρους που φοβουνται την σκια τους και την μαμα lufthansa μην τους δειρει!!! αν πιασει το εγχειρημα προβλεπω αυξηση στολου πολυ συντομα, και αμα πιασει στην ΑΜΕΡΙΚΗ ποιος τους πιανει μετα 777 747 τους βλεπω μετα εγω ειμαι περιφανος να βλεπω την σημαια της Ελλαδος στους ουρανους, και κατι ανατριχιαστικο ηταν που γεννηθηκε στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ και αυτο το αεροσκαφος θα παει την εθνικη στο μουντιαλ στην Βραζιλια καλες πτησεις!!!!
 
Η Ελληνική σημαία είναι καταπληκτική,το αεροπλάνο πολύ ωραίο και κατάλληλο για υπερατλαντικές πτήσεις αλλά υπάρχει το μεγάλο αλλά.Εγώ θα πάω κόντρα στους πανηγυρισμούς και θα ρισκάρω να πω πως το εγχείρημα είναι πάρα πολύ δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο.Η κρίση είναι παγκόσμια και η Αμερική έχει ήδη λυγίσει,εκατομμύρια άνθρωποι τρώνε από τα σκουπίδια(τα ξέρω από πρώτο χέρι από Έλληνες μετανάστες),αυτά βέβαια κανείς δεν θα σας τα πει, κανένα κανάλι.Που κολλάνε αυτά με την αεροπορική;Κολλάνε και παρακολλάνε,αν αυτή η προσπάθεια γινότανε σε μία παγκόσμια οικονομία που δεν θα βούλιαζε ίσως και να πετύχαινε,τώρο εγώ προσωπικά δίνω ένα 20% να πιάσει το εγχείρημα.
Η εταιρεία λογικά θα κάνει πτήσεις μόνο το καλοκαίρι για Αμερική Μαϊος- Σεπτέμβρης,για τον χειμώνα με την πείνα που υπάρχει και θα συνεχίζει να υπάρχει τα επόμενα 10 με 15 χρόνια στην Ελλάδα δεν νομίζω να κάνει πτήσεις.Κόβω το κεφάλι μου ότι τα αερπλάνα θα κάνουν χατζ πτήσεις και θα ακολουθήσουν το πρόγραμμα της HELLENIC IMPERIAL.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η εταιρεία είναι
1)Ο ανταγωνισμός ο οποίος θα είναι μεχρις εσχάτων
2) Τα πολύ μεγάλα κεφάλαια που θα χρειαστεί ιδιαίτερα τον πρώτο χρόνο(εδώ δεν μας απαντάνε ποιος μεγαλο επειχειρηματίας βρίσκεται από πίσω;Το να λέμε ακούσα από καπποιον ότι κρύβονται φραγκάτοι δεν λέει τίποιτα,ονόματα παρακαλώ)
3) Η εμπιστοσύνη η οποία έχει χαθεί μετά τα καραγκιοζιλίκια του Ταλάλ με την HELLENIC IMPERIAL.
Αλήθεια αν είναι τόσο κερδοφόρα γραμμή το π.χ(ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) γιατί άλλες εταιρείες δεν κάνουν βάσεις στην Αθήνα;Γιατί πολύ απλά είναι ασύμφορο και λόγω φόρων και λόγω οικονομικής κρίσης.
Λυπάμαι αν προσγείωσα κάποια άτομα και λυπάμαι αν ενοχλεί κάποιους η άποψη μου αλλά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
 
Seasonal σίγουρα θα πιάσει. Βάλε και Χριστούγεννα, Πάσχα κτλ. Το θέμα είναι πόσο αξιόπιστη θα μπορέσει να γίνει η εταιρία. Με ένα αεροπλάνο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. 1 μέρα να μείνει κάτω η εταιρία θα έχει μεγάλη χασούρα και καθόλου αξιοπιστία. Κάτι που το χρειάζεσαι μέχρι να καταξιωθείς. Όσο για το δρομολόγιο ίσως με τις κατάλληλες συμφωνίες καταφέρει και το κρατήσει και σε χαμηλές περιόδους. Γιατί άραγε η Qatar ήθελε το Αθήνα-ΝΥ; ΠΧ το κάνει και η Emirates από Μιλάνο. Είδε πιθανότατα κενό. Καλές συνεργασίες θέλει και μακριά απο λαμόγια...
 
Trivia: Το αεροπλανο ηρθε με callsign "Skygreece 411 heavy" και αριθμο πτησης "SGR411". Δυο παρατηρησεις:
1)Προφανως πηρε ICAO code (SGR)
2)"411" ειναι το flight no. που ειχε η πΟΑ στο ATH-JFK και μετα το ατιμασε η ΧΕΛΕΝΙΚ ΙΜΠΕΡΙΑΛ προπερσι. Αραγε θα ειναι και ο αριθμος πτησης στο ATH-JFK της SGR;

Παρτε και δυο φωτο ακομα:

Low-pass με φοντο τον πυργο (για λιγο δεν μου τη χαλασαν τα χορτα... :D ) : http://www.airpics.net/photo/SX-BPN-Boe ... es/33207/L
Σταθμευμενο στο A36 του satellite: http://www.airpics.net/photo/SX-BPN-Boe ... es/33206/L
 
Ελπιζω να πετυχει και να σπασει τον ανταγωνισμο της Δελτα που εχει $1,800 το εισιτηριο ΝΥ-Αθηνα. Ο κοσμος απο ΝΥ προτιμαει τα nonstop, πολυ απο αυτους δε πρεπει να παρουν και πτηση ανταποκρισης εσωτερικου. Αρα μενει να δουμε αν θα κανουν interline agreement με την Α3.
 
Oχι, θα την αφησω να την παρει ο καθενας και να την κανει ο,τι θελει (μου εχει συμβει - πολλακις)

Αλλη μια με φοντο τον Υμηττο:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7727978
(εχει υδατογραφημα, συγχωρεστε με,ε;)
 
Εχει ανακοινωσει η εταιρια καποιου ειδους συμφωνειες? Κωδικους? Codeshare? Κατι τελος παντων. Κανενα δρομολογιο δεν στεριωνει αποκλειστικα και μονο απο p2p επιβατες. Η DL απο JFK πιστευω φορτωνει και transit επιβατες για ΑΤΗ, το ιδιο πρεπει να εκανε και παλιοτερα η Continental απο το EWR. Και γενικα πιστευω οτι πτησεις μιας ξεκαρφωτης εταιριας ειναι απιθανο να πιασουν, η Aegean πχ αν ανοιξει υπερατλαντικο 1. Ισως μπορεσει να πεταξει για EWR κι αρα να σπρωχνει επιβατες στη United 2. Μπορει να μαζευει επιβατες κι απο αλλα αεροδρομια, κυριως SKG και ισως LCA 3. Εχει πελατες που προτιμουν να πετουν μονο με Star Alliance λογω προγραμματων μιλιων, lounges etc. Η seasonal κινηση εξυπηρετειται μια χαρα απο τη Delta που πεταει 1x daily ενω το χειμωνα σπρωχνει επιβατες απο το FCO. Προσφατα σε πτηση FCO-ATH πετυχα πανω απο 5 Αμερικανους, ο ενας μαλιστα ηταν απο Σαν Αντονιο και ειχε αλλαξει αρκετα αεροπλανα.
 
Ακούγεται οτι θα μπεί η θα έχει συνεργασία με τις εταιρίες που είναι στη One world ... γιαυτό και λέμε οτι όποιος μπει πρωτος στις πτησεις απο την Άθηνα, θα είναι και ο κυρίαρχος.
 
Μήπως θέλει η εποπτέυουσα αρχή να περιορίσει λίγο τη λογοκρισία; Είναι η τρίτη φορά που υποβάλω απάντηση και διαγράφεται ενώ δεν έχω φερθεί προσβλητικά αλλά απλά είπα την "αρνητική" άποψη μου στο θέμα. Ζω στην Αμερική και πρώτους απ´όλους θα ήθελα να δω μία απευθείας σύνδεση Αμερικής Ελλάδας και με Ελληνικά πτερά. Και επειδή έχω γνωστούς που δούλεψαν και στην Α3 και στην ΟΑ και στη ΜΙΓ, ξέρω από πρώτο χέρι τι γίνεται στο στήσιμο των εταιρειών και ότι μισές δουλειές με πολλά λόγια πάντα τελειώνουν άσχημα. Έτσι βλέπω και την SkyGreece διότι μόνο χρήμα έχουν...γι'αυτό συγχωρέστε την απαισιοδοξία μου στο θέμα ενώ η πληοψηφία χορεύει γύρω από τη φωτιά της βροχής προσεύχοντας...
 
Top