Skygreece Airlines

Η Αθηνα εχει εξαιρετικες συνδεσεις με ολα τα μεγαλα hub της Ευρωπης και ειναι το μοναδικο αεροδρομιο στην Ελλαδα που εχει τετοια δυνατοτητα. Λονδινο, Φρανκφουρτη, Μοναχο, Ρωμη, Ζυριχη, Παρισι, Αμστερνταμ. Πτησεις σε αεροδρομια που σου δινουν δεκαδες επιλογες για ΗΠΑ. Ειδικα νεοι Ελληνες που μενουν στην Αμερικη για σπουδες, σπανιως εχουν σχεση με την New York Metro Area, που σημαινει οτι η πτηση για JFK τους ειναι αχρηστη...

jet":3holbibx said:
Εγω παντως αν ημουν AEGEAN θα ντρεπομουν σαν εταιρια να εχω μονο προορισμους στην ευρωπαικη ηπειρο και αντε και μεση ανατολη, λες και η υφηλειος τελειωνει στην Αγγλια Γαλλια Ισπανια δηλαδη ελεος, ανεξαρτητα απ την επιτυχια η οχι της SKYGREECE ειχαν τα κοτσια να το κανουν και πηραν αεροσκαφος 767 εστω 22ετων, γιατι της delta ποσο ειναι τα 767 νομιζετε!!!!! και το εχω πει ξανα η Εθνικη στο μουντιαλ θα παει με Ταξιαρχη να το θυμαστε!!!!!

Θα ερθει ο Παπας και θα φερει Α380 που θα το βαλει για SFO να ενωσει την Ελλαδα με τα ξενιτεμενα τεκνα της που σπουδαζουν στην Καλιφορνια.

Εχεις ιδεα τι σημαινει η λεξη κερδος? Εχεις σκεφθει γιατι η DL δν εχει το δρομολογιο year-round ενω ειναι μονη της? Καμια εταιρια δν ειναι ανθρωπιστικη οργανωση να χανει λεφτα για να ενωνει την Ελλαδα με την Αμερικη.
 
Γεια χαρα σε ολους
Παρακολουθω χρονια το forum και αποφασισα να γραψω

Joker πολυ σωστος. Μια σοβαρη εταιρια σαν την DL και η UA οταν πεταγε, με τεραστια hubs (η Δελτα εχει σχεδον 100 προορισμους απο το JFK και η CO/UA αλλους τοσους απο το EWR) δεν μπορεσαν να κρατησουν ενα χειμωνιατικο δρομολογιο πως μια εταιρια με ενα η εστω και δυο αεροπλανα χωρις interline agreements η να ανεικει σε συμμαχια θα μπορεσει να διατηρησει ενα ετησιο δρομολογιο.

Η Αιγαιου καλα κανει και καθεται στα αυγα της μην ξεχνατε οτι ειχε κοινο κωδικο με την CO και πουλαγε απο το συστημα της και παρολα αυτα εκλεισε η γραμη.

Τα εξοδα απο ενα υπερατλαντικο δρομολογιο ειναι πολλα και οταν κολοσσοι δεν μπορουν να βγουν περα με τεσσερεις πτησεις την εβδομαδα πως θα μπορεσει μια καινουργια εταιρεια να τα βγαλει περα;

Ιανουαριο, Φεβρουαριο και Μαρτιο η πληρωτητα της Δελτα ηταν 40% με 60% με 3% στην Businesselite, δηλαδη χαλια. Αγαπητοι πανε πια οι εποχες που οι εταιριες πεταγαν για εθνικη υπερηφανεια...τωρα με σχεδον 100 αναταποκισεις την ημερα απο Αθηνα για ΗΠΑ και Καναδα γιατι κανεις να πεταξει με μια ασχετη εταιρια-εγω πρωσωπικα ουτε γραμμα θα εστελνα.
 
H Aegean ειναι πολυ πιθανο να ξεκινησει δρομολογια, το εχει δηλωσει αλλωστε ο κ. Βασιλακης οτι το σκεφτονται. Δεν ειναι ραδιο αρβυλα. Αλλα αλλο υποβαθρο εχει μια εταιρια σα την Aegean με ενα γνωστο brand name, μελος της Star Alliance που μπορει να εξασφαλισει και μια καλη συμφωνια για να σπρωχνει κοσμο στην United (τωρα το κανει στο LHR) και αλλο μια εταιρια που εφτιαξε ενας παπας και θα ξεκινησει δρομολογιο με ενα μονο αεροσκαφος που ειναι 22 ετων...
 
Και γιατί το έχετε δέσει κόμπο ότι τα δρομολόγια της skygreece δεν θα είναι ή δεν θα γίνουν στην πορεία εποχικά;
 
jet":yovfusss said:
TO ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ?? αυτο με την lufthansa να εχει πελατες απο Ελλαδα για ανταποκριση σε υπερατλαντικους προορισμους αν εχεις κατι να μας πεις εδω ειμαστε να σε ακουσουμε!!!

βασικα απο google translate βγαινουν τα μηνυματα σου? δν βγαζουν και πολυ νοημα...

οσο για το αν οι γερμανοι απαγορευουν στην Aegean να ανοιξει δρομολογια, πολλοι επιβατες που πανε υπερατλαντικα αλλαζουν και σε αλλα αεροδρομια πλην των 3-4 των LH/LX (FRA,ZRH,MUC και τελευταια GVA) οπως LHR, FCO, CDG. Δεν ειναι μονοπωλιο της Lufthansa και της Swiss στις γραμμες. Eχουν ενα καλο μεριδιο αγορας αλλα οχι μονοπωλιο. Για αυτο βλεπουμε και τιμες στυλ 450€ r/t για Νεα Υορκη. Υπαρχει ανταγωνισμος. Αν η Lufthansa επεβαλλε πολιτικες στην Aegean, η δευτερη δν θα ειχε τοσους προορισμους στη Γερμανια τους οποιους εξυπηρετει με ανταποκριση η LH μεσω των hub της. Οπως επισης και για αλλες γραμμες που εξυπηρετουνται και απευθειας (οπως η Στοκχολμη) και μεσω των Γερμανικων αεροδρομιων.

Συνεχιζεις να μην απαντας την ερωτηση μου. Αφου η DL εχει τα slots, εχει ενα μεγαλο δικτυο στο JFK και παιζει μονη της και εχει και μικρο αεροσκαφος σαν το 767, γιατι δεν κανει το δρομολογιο ολο το χρονο???
 
Γιατι το δρομολογιο δεν ειναι κερδοφορο ολο το χρονο. Low yields! Η SkyGreece μακαρι νατα καταφερει, αλλα ολα ειναι εναντιον της, 1 ισως και 2ο αεροπλανο αργοτερα, σε 3 προορισμους απο 2-3 φορες την εβδομαδα! Κριμα τα λεφτα που θα χασουν, και θα χασουν πολλα, οπως αλλες εταιριες που προσπαθησαν και εδω στην Ελλαδα αλλα και στην Ευρωπη. Αν δεν υπαρχη ενα δικτυο να υποστιριξη τα δρομολογια αυτα ειναι σιγουρη η αποτυχια. Η μονη Ελληνικη εταιρια που μπορει να κανει μακρινα δρομολογια με επιτυχια ειναι η Aegean που εχει δικτυο και στην Ελλαδα και σε Βαλκανια και Μεση Ανατολη αλλα και στην Αμερικη με στενες συνεργασιες οστε διοχετευονται επιβατες σε αυτες της πτησης! Μακαρι να κανω λαθος και να εχει επιτυχια η νεα εταιρια!
 
Εχεις δικαιο Captain Chris. To yield της Αθηνας ηταν δραματικο τον τελευταιο χειμωνα. Γεματη οικονομικη και αδεια business ειναι τραγικο για μια αεροπορικη εταιρια. Ευχομαι αλλα δεν το νομιζω να πετυχουν μετα απο το φιασκο της ΗΙΑ που ηρθαν με μεγαλα σχεδια και εφαγαν τα λεφτα του κοσμακη.

Ας ελπισουμε να ξαναδουμε την Δελτα το χειμωνα η την UA ξανα στο ερημο ΑΙΑ.
 
"Εγω παντως αν ημουν AEGEAN θα ντρεπομουν σαν εταιρια να εχω μονο προορισμους στην ευρωπαικη ηπειρο και αντε και μεση ανατολη, λες και η υφηλειος τελειωνει στην Αγγλια Γαλλια Ισπανια δηλαδη ελεος"

Αγαπητε φιλε η ντροπη θα ηταν να εχανε με διηπειρωτικο δρομολογια λεφτα οπως η Π ΟΑ που γεμιζαν τα αεροπλανα τον χειμωνα με $299 Yassou fare με τα γνωστα επακολουθα
Μακαρι σαν Αστροσυμαχια να την δουμε στα μερη μας αλλα οπως ειπαν και αλλα μελη το feed & codeshare ειναι εκει που βγαζει λεφτα η εταιρια. Αλλωστε απο οτι βλεπω το business plan της εταιριας ειναι η Ευρωπη.
 
Το ότι η Skygreece δεν θα έχει business αλλά economy και comfort economy σας λέει κάτι ως προς τους ναύλους αλλά και ως προς τις πληρότητες που επιδιώκει ή όχι;Περιμένετε να μάθουμε από την εταιρεία τις όποιες συνεργασίες και μετά τα λέμε.Αυτή τη στιγμή θεωρείτε ότι τα στελέχη τους τα στοιχεία που παραθέτετε δεν τα γνωρίζουν;Μην τους έχετε για αφελείς και μην τους συγκρίνετε με το "πλυντήριο" που λεγόταν HIA.
 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ θα μας που και αγράμματες οι βλάχοι,φίλε έχω φάει με το κουτάλι την τουριστική βιομηχανία,δουλευεω σε πρακτορείο,δούλεψα σε ξενοδοχείο και αεροπορικές για αυτό άσε δεν μπορείς ΕΣΥ να ανταγωνιστείς τις γνώσεις μου στον τουρισμό.
Προφανώς είσαι από αυτούς που είχε κάποιον γνωστό στην εταιρεία και σου υποσχέθηκαν δουλειά.Ξέρεις πόσους τέτοιους σαν και εσένα έχω αντιμετωπίσει στο φόρουμ όταν άνοιγαν διάφορες εταιρείες με τρομερά επίσης σχέδια (HELLENIC IMPERIAL,GREEN JET,HELLAS AIRLINES);
Ξέρεις τι μου έγραφαν όταν τους έλεγαν πως αυτές οι εταιρείες δεν πρόκειται να ανοίξουν και τους αιτιολογούσα τα επιχειρήματα μου;Άσε !!!είμαι κακια,ζηλεύω δεν θέλω να δω καμία εταιρεία να πετάει....και στο τέλος όλοι εξαφανιζόντουσαν.Για αυτό αγοράκι μου θα σου πω ένα και να με θυμάσαι
Καμία ελπίδα δεν έχει η εταιρεία να πετύχει με ένα ΜΟΝΟ αεροπλάνο,καμία ελπίδα δεν έχει αν δεν κάνει συμμαχίες,καμία ελπίδα δεν έχει αν δεν έχει χοντρές τσέπες από πίσω,καμία ελπίδα δεν έχει αν μπει στο κόλπο η aegean.Tο πολύ πολύ να πάρει την εθνική στην Βραζιλία βέβαια και η HELLENIC IMPERIAL έκανε την ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ και είδαμε το αποτέλεσμά της
Όσο για την Αμερική λες ότι πάει καλα,κόψε το MEGA CHANNEL και κάνε μία έρευνα.Ο λαός στην Αμερική πεινάει,μιλάμε για εκατομμύρια άστεγους,όσο αφορα τα νούμερα που δείχνουν ότι πάνε καλά να σου υπενθυμίσω ότι και εδώ στην Ελλάδα έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα αλλά ο κόσμος αυτοκτονάει ο ένας πίσω από τον άλλον.
Πιο πολλές ελπίδες έχουν αν κλείσουν τσάρτερ από Ευρώπη σε Ελληνκά νησιά παρά για Αμερική,εδώ είμαστε και θα τα λέμε.
 
Top