Re: SkyEurope στην Αθήνα
Ορμώμενη από το προσωπικό δράμα που βιώνω εδώ και μια εβδομάδα θα σε συμβούλευα να μην προβείς στην προαγορά οποιουδήποτε εισιτηρίου με την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία αν δεν είσαι 1000% σίγουρος.Μπορεί να προσφέρει εισιτήρια σε δελεαστικές τιμές αλλά σου τα παίρνει διπλάσια αν τολμήσεις να τα ακυρώσεις.
Τους είχα στείλει mail την προηγούμενη Πέμπτη προκειμένου να με ενημερώσουν για τις χρεώσεις ακύρωσης και μου απάντησαν την Τρίτη αφού τους καλέσαμε τηλεφωνικά στην Σλοβακία τουλάχιστον 5 φορές (αφού το τηλέφωνο που μας έδωσαν στην Αθήνα δεν το σηκώνουν ποτέ).Το site κρατάει cookies τα οποία μπλοκάρουν κατά κάποιο τρόπο την προσπάθεια αλλαγής ημερομηνίας βγάζοντας διαρκώς error και ζητώντας σου να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά μαζί τους .Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση αλλάζει και προστίθενται τουλάχιστον 10 ευρώ στην τιμή του εισιτηρίου ανά επιβάτη (πέραν των 50 ευρώ που πληρώνεις ούτως ή άλλως για την αλλαγή ανά επιβάτη και τη διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου).Αλλά αυτό είναι το λιγότερο...
Το ζητούμενο είναι πως όταν πας να αλλάξεις ημερομηνία αφού έχεις επιλέξει την δήθεν οικονομικότερη τιμή,την ίδια στιγμή σε ενημερώνουν πως οι τιμές άλλαξαν γιατί δήθεν το σύστημα λειτουργεί online και μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή (αυτό συνέβη κατά διαβολική σύμπτωση και τις δυο φορές που προσπάθησα μαζί τους).Ένα γρήγορο τεστάκι που έκανα μου έδειχνε ταυτόχρονα σε δυο διαφορετικούς web browsers (mozilla και explorer) διαφορετικές τιμές και το πιο εξωφρενικό ήταν όταν προσπαθούσες να αλλάξεις το εισιτήριό σου online (αφού κατάφερνες να βρεις τελικά τον τρόπο να δουλέψει),όπου έβγαζε πιο ακριβή τιμή και ταυτόχρονα αν επέλεγες την ίδια ημερομηνία χωρίς αριθμό κράτησης (δηλ σαν να έβγαζες νέο εισιτήριο) το έδειχνε πιο φθηνό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών για να μην μακρηγορώ ήταν να μου ζητήσουν 368 ευρώ παρακαλώ ως διαφορά για την αλλαγή του εισιτηρίου για κράτηση 2 ατόμων (σύνολο 656 μαζί με τα 288 που πλήρωσα πριν) και εγώ να μην μπορώ να αλλάξω το εισιτήριο αύριο που πετάω ή να το δώσω σε άλλον,γιατί δεν μπορώ ούτε να πληρώσω την εξωφρενική διαφορά (ουσιαστικά να το ξαναπληρώσω) ούτε να αλλάξω όνομα γιατί εκεί η τιμή γίνεται αστρονομική.Εξαντλήσαμε όλα τα πιθανά ενδεχόμενα και εισπράξαμε μια αδιαφορία και έναν εμπαιγμό χειρίστου είδους για μια αεροπορική εταιρία που κομπάζει πως έχει πάρει και βραβείο skytrax το 2008...
Τους το χαρίζω λοιπόν το εισιτήριο αφού έτσι το θέλουν,αλλά θα τους κυνηγήσω με κάθε ένδικο μέσο προκειμένου να δικαιωθώ.Συγνώμη για την μακρόσυρτη καταχώρηση* ,αλλά πρέπει να γνωρίζετε την αλήθεια την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να προαγοράσετε ένα "οικονομικό" εισιτήριο της sky europe.
*Έχω παραλείψει και μια άλλη λοβιτούρα που μου έκαναν με την κάρτα όταν προσπάθησα να πληρώσω τη διαφορά αλλαγής εισιτηρίου με μια οικονομική τιμή που έβγαλαν ως προσφορά.
xaxa":2f7dlmir said:
Καλησπέρα! Ανακάλυψα τυχαία το forum ψάχνοντας ενναλακτικούς τρόπους πληρωμής των εισητηρίων της Skyeurope ή κάποιον υπεύθυνο γι αυτή την εταιρεία στην Ελλάδα(μαλλον στο Ελ/βεν.) και έπεσα πάνω στις συζητήσεις σας περί χρεοκοπίας..Επειδή θα θελα εισητήρια για Πράγα τον Ιούλιο, υπάρχει περίπτωση λέτε να γίνει κανένα μαγικό και να μην πραγματοποιηθεί το ταξίδι?Και σε αυτή την περίπτωση θα αποζημιωθώ? Επίσης να ρωτήσω μιας και φαίνεστε αρκετα ενημερωμένοι να κλείσω τώρα τα εισητήρια ή να περιμένω κάποια προσφορα? Και ποια ειναι η καλυτερη μέθοδος πληρωμής? Η πιο "εγγυημένη"? Δεν υπάρχει κανείς στην Ελλάδα να συννενοηθείς? Επίσης τι ειναι το happy hour ακριβώς? Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!