SkyEurope

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεια σε όλους,
Είμαι και εγώ παθών της χρεοκοπίας της Skyeurope. Είχα αγοράσει τα εισιτήρια μέσω πιστωτικής (CitiBank Visa) και στις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη έκανα ό,τι και οι περισσότεροι: έστειλα ένα επίσημο αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης στην CitiBank. Μου είπαν ότι θα το δούνε αλλά 40 μέρες μετά δεν έχω ακόμα καμιά απάντηση. Με έκπληξη βλέπω ότι κάποιοι στο forum λένε ότι έχουνε ήδη πάρει πίσω το ποσό από άλλες Ελληνικές τράπεζες και δεν καταλαβαίνω που μπορεί να οφείλεται αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση... Έχει καμιά ιδέα κανείς ή έχεις κανείς ξεκινήσει την ίδια ιστορία με τη Citibank;
Το πιο σημαντικό: Ξέρει κανείς τι κάνουμε σε σχέση με τη νέα ανακοίνωση της Sky που προσκαλεί τους πιστωτές της να κάνουνε κάποιο αίτημα για αποζημίωση σε δικαστήριο της Σλοβακίας μέχρι μάλιστα τις 26/10/2009;
Μου ήρθε και email από την Sky σχετικά και δεν ξέρω αν είναι δική μου δουλειά ή της τράπεζας (που θα μου φαινότανε πιο λογικό αν το έκανε για όλους τους πελάτες της μαζί που έχουνε παρόμοιο πρόβλημα...). Δυστυχώς, η Citibank δεν έχει επίσημη και ξεκάθαρη θέση για αυτό μέχρι τώρα και απλά μια υπάλληλος του Citiphone μου είπε πριν ότι μάλλον είναι δική μας δουλειά να πάμε στα δικαστήρια κλπ. !!! Μου φαίνεται παράλογο!
Έχεις κανείς πληροφορίες σχετικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Γενικά η citi κάνει οτι δεν ξερει... Πατάει πανω στην ανοχή μας. Αρχικά και σε εμένα δήχθηκε το αίτημα ενώ σε ένα φίλο που πηρέ την επόμενη μέρα αρνήθηκε η υπάλληλος να πάρει το αίτημα του για την αμφισβήτηση συναλλαγής και αναγκάστηκε να το κοινοποιήσει στον τραπεζικό μεσολαβητή για να το δηχθούν. Σε κάποιο τηλεφώνημα πριν από μέρες κάποια υπάλληλος δέησε να δει τι συμβαίνει και μετά από ωρα μου είπε οτι περιμένουν το τελευταίο μήνυμα επιβεβαίωσης για να προχωρήσουν στον αντιλογισμό. Συνοπτικά το τελευταίο τους περιθώριο είναι οι 60 μέρες και φαίνεται ότι θέλουν να το εξαντλήσουν. Σίγουρα άλλες τράπεζες έχουν κινηθεί ποιο γρήγορα και για αυτό με βλέπω να φεύγω. Αν θες μπορείς να κινήσεις τις διαδικασίες μέσω του τραπεζικού μεσολαβητή μήπως και βοηθήσει καθόλου.
Για το χαρτί στα δικαστήρια είναι κάτι που αφόρα εσένα και είναι άσχετο με την τράπεζα. Αν θες μπορείς να το κάνεις αλλά:
1) θες μετάφραση στα σλοβακικά γιατί αυτή είναι η γλωσσά υποβολής καθώς και έναν εκπρόσωπο εκεί αν θες να λαμβάνεις την αλληλογραφία.
2) Δεν θα πάρεις κάτι, γιατί τα χρέη της εταιρίας υπερβαίνουν κατά πολύ τα περιουσιακά της στοιχεία και ο σλοβάκικος νόμος ορίζει ότι πρώτα πληρώνονται οι υπάλληλοι, μετά όσοι έχουν υποθήκες στα περιουσιακά της στοιχειά και μετά όλοι οι άλλοι.
Δεν αξιζει κατα την γνωμη μου.
 
Να ρωτήσω κάτι: το να αμφισβητεί κανείς μία συναλλαγή σημαίνει ότι αμφισβητεί την εγκυρότητα της, λόγω του ότι δεν ήταν ο ίδιος εκείνος που την έκανε. Με άλλα λόγια αμφισβητεί την ταυτότητα του δίδοντος την εντολή χρέωσης της κάρτας του. Τι σχέση έχει λοιπόν αυτό με το γεγονός ότι ο λαβών τα χρήματα τα πήρε και την "έκανε"; Πιστεύω ότι από τη στιγμή που με τη δική σας βούληση κάνατε μία συναλλαγή, η τράπεζα δεν ευθύνεται για το γεγονός ότι η SkyEurope πήρε τα χρήματά σας και δεν σας παρέχει υπηρεσία. Η τράπεζα ενήργησε ως μεσάζων και όχι ως λήπτης των χρημάτων. Αν τώρα η κάρτα σας, σας παρέχει ταξιδιωτική ασφάλιση σε περίπτωση μη εκτέλεσης των πτήσεων, τότε ναι, δικαιούστε επιστροφή ή εναλλακτική λύση, ανάλογα με τα δικαιώματα που σας προσφέρει η κάρτα.

Με άλλα λόγια, αν εγώ πλήρωσα με κάρτα την συνδρομή μου στο Conde Nast Traveller και η κακιά γειτόνισσα μου κλέβει το τεύχος από το γραμματοκιβώτιο, δε σημαίνει ότι θα αμφισβητήσω τη συναλλαγή που έκανα με την American Express, έτσι δεν είναι; Έτσι συνέβη κι εδώ: δώσατε τα λεφτά σας μέσω τραπέζης στη SkyEurope και αυτή σας τα πήρε και σας άφησε με το εισιτήριο στο χέρι. Η ζωή είναι σκληρή για κάποιους από μας, τι να κάνουμε;

Με άλλα λόγια, ζητήστε τα λεφτά σας από εκείνον που τα έχει και όχι από αυτόν στον οποίο δώσατε εντολή να τα μεταφέρει και μη ζητάτε ευθύνες από αλλού.
 
Συμφωνώ εν μέρη με τον aakunz, από την άποψη οτι όποις συναλάσσεται με κάποιον πρέπει να γνωρίζει και με ποιον συναλάσσεται! Το θέμα όμως είναι οτι η ίδια η εταιρία, πρότεινε σε όσους έχουν πληρώσει με πιστωτική, να ζητήσει τα χρήματα από την τράπεζα. Εξάλλου, έχω την εντύπωση χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, οτι κάθε εισητήριο που κλείνει κανείς με πιστωτική, παρέσει travel insurance (ή μόνο η visa?)!
Τέλος, το παράλογο στην όλη υπόθεση είναι γιατί η κάθε τράπεζα επέστρεψε τα χρήματα σε κάποιον πελάτη, ενώ σε άλλον πελάτη με τα ίδια δικαιώματα, δεν δέχεται να πράξει το ίδιο.
όπως και να έχει, οκ, στην τελική για τι ποσά μιλάμε? 40 ευρώ? 80 ευρώ πηγαινέλα? σίγουρα καλά να γυρίσουν, αλλά δεν είναι και 2-3.000 πχ :?
 
ότι νά ναι λένε οι δύο τελευταίοι. καταρχήν παιδιά ο άνθρωπος ρώτησε ουσιαστικά αν είναι κανείς με citibank κ πήρε τα λεφτά του. εγώ φίλε έχω citibank αλλά ευτυχώς (αν κ παρατρίχα να μείνω βιέννη) τελικά πέταξα.

οι τράπεζες δεν είναι απλά μια επιχείρηση ούτε ένας μεσάζων. η τράπεζα παίρνει προμήθεια από κάθε συναλλαγή κ προβλέπει για μια στο εκατομμύριο χρήματα ώστε να σου επιστρέφει το ποσό. φίλε άμα εσένα τα 80ε σου φαίνονται λίγα στείλε πμ στον φίλο να συναντηθείτε να του τα δώσεις.

στο θέμα μας, πάρε τηλέφωνο στην citibank κ ζήτα να μιλήσεις με κάποιον που ξέρει ή να σε καλέσει κάποιος που γνωρίζει τα θέματα αυτά κ όχι με την πρώτη φραουλίτσα εκεί. αν δεν βγάλεις άκρη πήγαινε στο κεντρικό κατάστημα της citibank κ πες τους να σε εξυπηρετήσουν. παράλληλα δες κ τον τραπεζικό μεσολαβήτη http://www.bank-invest-omb.gr/mtey.html κ ανάφερετε τους να σοβαρευτούν στην τράπεζα σου. τέλος μετά από αυτά σκέψου σοβαρά να αλλάξεις τράπεζα (εγώ την έκανα από δαύτους για άλλους λόγους βέβαια)
 
aakunz":254yhuvv said:
το να αμφισβητεί κανείς μία συναλλαγή σημαίνει ότι αμφισβητεί την εγκυρότητα της, λόγω του ότι δεν ήταν ο ίδιος εκείνος που την έκανε. Με άλλα λόγια αμφισβητεί την ταυτότητα του δίδοντος την εντολή χρέωσης της κάρτας του.

Λάθος. Δεν σημαίνει μονό οτι αμφισβητεί οτι ήταν ο ίδιος που την έκανε αλλά γενικά την εγκυρότητα της συναλλαγής. Πιο συγκεκριμένα η διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγής περιλαμβάνει και αλλα πράγματα εκτός απο το πρόσωπο που έκανε ή δέχθηκε την συναλλαγή όπως η άρνηση ή η αδυναμία παροχής συμφωνημένης υπηρεσίας ή προϊόντος είτε μελλοντικά είτε στον παρόντα χρόνο. (το SKYEUROPE suspends its operations αρκει για αυτο)
Είναι μέσα στους κωδικούς που προβλέπουν οι visa/mastercard και μπορούν να είναι δικαιολογία για την αμφισβήτηση κάποιας συναλλαγής, βεβαιωμένο και από την χαρτούρα που έστειλα στην CITI και απο συγγενή που δουλεύει σε τμήμα πιστωτικών καρτών άλλης τράπεζας. Και ναι η τράπεζα δεν ευθύνεται αλλα θα πάρει τα λεφτά της από τον card possessor της sky, αυτό όμως είναι κάτι που στην σχέση σου με την τράπεζα σου, σου είναι αδιάφορο, εσύ αμφισβητείς την συναλλαγή όπως έχεις δικαίωμα γιατί δεν θα λάβεις υπηρεσία.

Angel Aviation":254yhuvv said:
Εξάλλου, έχω την εντύπωση χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, οτι κάθε εισητήριο που κλείνει κανείς με πιστωτική, παρέσει travel insurance (ή μόνο η visa?)!
Οχι δεν ισχύει αυτό. Κάποιες κάρτες το έχουν, αλλά είναι καθαρά στην ευχέρεια της κάθε τράπεζας και συνηθέστατα το ξέρεις γιατί είναι κάτι που πουλάνε.

Angel Aviation":254yhuvv said:
Τέλος, το παράλογο στην όλη υπόθεση είναι γιατί η κάθε τράπεζα επέστρεψε τα χρήματα σε κάποιον πελάτη, ενώ σε άλλον πελάτη με τα ίδια δικαιώματα, δεν δέχεται να πράξει το ίδιο.
Κάθε claim μπαίνει σε διαδικασία ξεχωριστά, δεν περιμένουν να κάνουν μια σούμα και να τα ζητήσουν από τον card possessor. Λογικό είναι να υπάρχουν διαφορές στον χρόνο. Αν τώρα σε κάποιον αρνηθούν και σε κάποιον τα δώσουν υπάρχει θέμα.

ΥΓ. Είμαστε στα όρια του οφφ αλλά δεν ήθελα να μείνει κανένας με λανθασμένη εντύπωση.
 
Σήμερα επέστρεψε η τράπεζα (Εθνική) και σε μένα τα χρήματα για ξεχασμένη πτήση που ήταν να γίνει τον Οκτώβριο και δεν έγινε ποτέ... για τους γνωστούς λόγους !!!

Κάλλιο αργά παρά ποτέ !!
 
Top