Γεια σε όλους,
Είμαι και εγώ παθών της χρεοκοπίας της Skyeurope. Είχα αγοράσει τα εισιτήρια μέσω πιστωτικής (CitiBank Visa) και στις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη έκανα ό,τι και οι περισσότεροι: έστειλα ένα επίσημο αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης στην CitiBank. Μου είπαν ότι θα το δούνε αλλά 40 μέρες μετά δεν έχω ακόμα καμιά απάντηση. Με έκπληξη βλέπω ότι κάποιοι στο forum λένε ότι έχουνε ήδη πάρει πίσω το ποσό από άλλες Ελληνικές τράπεζες και δεν καταλαβαίνω που μπορεί να οφείλεται αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση... Έχει καμιά ιδέα κανείς ή έχεις κανείς ξεκινήσει την ίδια ιστορία με τη Citibank;
Το πιο σημαντικό: Ξέρει κανείς τι κάνουμε σε σχέση με τη νέα ανακοίνωση της Sky που προσκαλεί τους πιστωτές της να κάνουνε κάποιο αίτημα για αποζημίωση σε δικαστήριο της Σλοβακίας μέχρι μάλιστα τις 26/10/2009;
Μου ήρθε και email από την Sky σχετικά και δεν ξέρω αν είναι δική μου δουλειά ή της τράπεζας (που θα μου φαινότανε πιο λογικό αν το έκανε για όλους τους πελάτες της μαζί που έχουνε παρόμοιο πρόβλημα...). Δυστυχώς, η Citibank δεν έχει επίσημη και ξεκάθαρη θέση για αυτό μέχρι τώρα και απλά μια υπάλληλος του Citiphone μου είπε πριν ότι μάλλον είναι δική μας δουλειά να πάμε στα δικαστήρια κλπ. !!! Μου φαίνεται παράλογο!
Έχεις κανείς πληροφορίες σχετικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Είμαι και εγώ παθών της χρεοκοπίας της Skyeurope. Είχα αγοράσει τα εισιτήρια μέσω πιστωτικής (CitiBank Visa) και στις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη έκανα ό,τι και οι περισσότεροι: έστειλα ένα επίσημο αίτημα αμφισβήτησης της χρέωσης στην CitiBank. Μου είπαν ότι θα το δούνε αλλά 40 μέρες μετά δεν έχω ακόμα καμιά απάντηση. Με έκπληξη βλέπω ότι κάποιοι στο forum λένε ότι έχουνε ήδη πάρει πίσω το ποσό από άλλες Ελληνικές τράπεζες και δεν καταλαβαίνω που μπορεί να οφείλεται αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση... Έχει καμιά ιδέα κανείς ή έχεις κανείς ξεκινήσει την ίδια ιστορία με τη Citibank;
Το πιο σημαντικό: Ξέρει κανείς τι κάνουμε σε σχέση με τη νέα ανακοίνωση της Sky που προσκαλεί τους πιστωτές της να κάνουνε κάποιο αίτημα για αποζημίωση σε δικαστήριο της Σλοβακίας μέχρι μάλιστα τις 26/10/2009;
Μου ήρθε και email από την Sky σχετικά και δεν ξέρω αν είναι δική μου δουλειά ή της τράπεζας (που θα μου φαινότανε πιο λογικό αν το έκανε για όλους τους πελάτες της μαζί που έχουνε παρόμοιο πρόβλημα...). Δυστυχώς, η Citibank δεν έχει επίσημη και ξεκάθαρη θέση για αυτό μέχρι τώρα και απλά μια υπάλληλος του Citiphone μου είπε πριν ότι μάλλον είναι δική μας δουλειά να πάμε στα δικαστήρια κλπ. !!! Μου φαίνεται παράλογο!
Έχεις κανείς πληροφορίες σχετικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.