Sky Express - Επιδόσεις

  • Thread starter Thread starter airport123
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
:stupid: Καλά με την αριστεία, την καινοτομία που την είδαν?
 
Σκέφτηκαν το "Greece is bliss".
Λίγο τό'χεις;
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Είναι πολύ καινοτόμο η Bliss Class να είναι flexible αλλά non-refundable, ενώ η EnJoy κατηγορία της Οικονομικής να είναι ΚΑΙ refundable ΚΑΙ flexible.
 
:stupid: Καλά με την αριστεία, την καινοτομία που την είδαν?
Στο τηλεφωνικό κέντρο φυσικά και την εξυπηρέτηση στο Ηράκλειο. Δεν υπάρχει λέμε...! Πόσες αεροπορικές δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο τους τηλεφωνικά ή στο γραφείο τους σε μια από τις βάσεις τους; Ε αυτή η (αν) ικανότητα είναι τόσο φευγάτη που είναι καινοτομία! Μη προσθέσω κάτι τσεκ ιν που δε λειτουργούν και τρομάζει ο κόσμος... Μας τρομάζουν και μάλιστα δε μας χρεώνουν γι'αυτό!
 
Η αλήθεια είναι ότι η Sky Express ξεκίνησε με πολύ καλές προϋποθέσεις και στήριξη, νέο και "φρέσκο" προϊόν και, ας το πω κομψά, ευνοϊκές συνθήκες για την ίδια που σε άλλες εποχές θα το ονόμαζαν αθέμιτο ανταγωνισμό. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι θέλησαν να ενθαρρύνουν τους νέους να δημιουργήσουν, να ανοίξουν φτερά και να παρουσιάσουν κάτι νέο. Θα φανώ ίσως δυσάρεστος σε όσους δεν αντέχουν την κριτική, αλλά εκτός του νεαρού του στόλου και του νεανικού λογότυπου και εμπορικής εμφάνισης (συγχωρέστε με, δεν ξέρω τον αντίστοιχο όρο brand στα ελληνικά) δεν βρήκα ιδιαίτερες καινοτομίες στο πτητικό έργο και προϊόν της εταιρίας. Ομολογώ όμως ότι δεν έχω ταξιδέψει προσωπικά μαζί τους οπότε ίσως δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Μου λείπει λίγο η ενημέρωση για τα μελλοντικά σχέδια και η σταθερότητα που εμπνέουν άλλοι έμπειροι πάροχοι υπηρεσιών του κλάδου. Θέλω να πιστεύω ότι ήρθε για να μείνει οπότε είναι καιρός να μπει ένα σταθερό, μεσοπρόθεσμο πλάνο και να "χτίσουν" ισχυρές συνεργασίες.
 
Έχω ταξιδέψει μερικές φορές (Σαντορίνη, Λάρνακα κλπ). Τυπικό επίπεδο εξυπηρέτησης loco, αρκετά ακριβείς στους χρόνους τους.
 
Ισως η χειρότερη αεροπορική εταιρεια σε θεματα εξυπηρετήσεις του επιβάτη. Φέτος έχει φτιάξει λίγο τους χρόνους της αλλά ακόμα θέλει πολύ δουλειά. Έχει ακόμα σοβαρά προβλήματα με βαλίτσες και ανταποκρίσεις, δεν είναι επαγγελματίες και γενικά δεν είναι ικανοί να διαχειριστούν το οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια, όλες οι αεροπορικές ενημερώνουν για την έξοδο κινδύνου και αν θέλει να καθίσει και να βοηθήσει ο επιβάτης σε περίπτωση ανάγκης η μοναδική αεροπορική που δεν ενημερώνει είναι η Sky express.
 
Θα φανώ ίσως δυσάρεστος σε όσους δεν αντέχουν την κριτική, αλλά εκτός του νεαρού του στόλου και του νεανικού λογότυπου και εμπορικής εμφάνισης (συγχωρέστε με, δεν ξέρω τον αντίστοιχο όρο brand στα ελληνικά) δεν βρήκα ιδιαίτερες καινοτομίες στο πτητικό έργο και προϊόν της εταιρίας.
Στα Ελληνικά το λένε φρου φρού και αρώματα ή φύκια για μεταξωτές κορδέλες !!!!!!
 
Πέρασε μάλλον στα ψιλά, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ιδρύει τη Sky Express Academy, για την εκπαίδευση πληρωμάτων, μηχανικών και λοιπού προσωπικού. Να δούμε πώς θα πάει.

Ως γενικότερο σχόλιο, τους έχω πετάξει τρεις φορές (ATH-RHO-ATH και MXP-ATH) και δεν μου έκανε κάτι αρνητική εντύπωση.

Πολύ αρνητική εντύπωση μου κάνει η ιστοσελίδα τους. Ειδικά η σελίδα About Us, όπου τα κείμενα είναι γεμάτα λάθη, καθώς και η σελίδα Careers, όπου εμφανίζει τις κυρίες του πληρώματός της σαν Ιρανές που βγήκαν χωρίς τους συζύγους τους (αν και η εικόνα εμφανίζεται εναλλάξ με άλλη, πιο νορμάλ, με το πλήρωμα μέσα στην καμπίνα).

Screenshot 2023-11-07 at 11.52.43.png

Στη σελίδα Careers, οι θέσεις που ζητούνται είναι δεκάδες. Δεν ξέρω αν απλώς δεν είναι ενημερωμένη, ή αν πράγματι έχει τόση έλλειψη προσωπικού.
 
Και να μην ξεχνάμε ότι με backbone των κρατήσεων το Radixx (που είχε πέσει θύμα ransomware το 2021) δε μπορείς να πας αρκετά μπροστά ή να συνάψεις σοβαρές συνεργασίες, πόσο μάλλον να το χαρακτηρίσεις «καινοτόμο».
 
Top