Greg.CHQ
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/11/2010
- Μηνύματα
- 541
- Likes
- 61
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- YOUTUBE
- nil
Έχει κάποιος/α ιδέα για αυτό ; https://eforms.skyexpress.gr/form/hrch-01/62/
Φίλε aakunz, στο ερώτημα σου "τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;" θα σου απαντήσω πολύ απλά ότι από το 2010 μέχρι το 2019 μεγάλωσε η "πίτα" κατά τουλάχιστον 60% πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά. Άρα χωράει ένας άλλος παίκτης.Έχω μία απορία. Η Olympic Air ήταν ζημιογόνος από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, γεγονός που την οδήγησε στη συγχώνευση με την Αιγαίου. Τότε τα πράγματα έδειχναν ότι δεν υπήρχε χώρος για δύο μεγάλους αερομεταφορείς σε μία τόσο μικρή χώρα. Εννέα χρόνια αργότερα, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η χώρα έχει δύο μεγάλους αερομεταφορείς, οι οποίοι βρίσκονται η μεν Αιγαίου σε τροχιά ανάκαμψης (και με κρατική ενίσχυση) η δε Sky Express σε πρωτοφανή τροχιά ανάπτυξης κι εξωστρέφειας. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;
Χωρίς να είναι το απόλυτα ενδεικτικό παράδειγμα, πάρε το δρομολόγιο Αθήνα-Σαντορίνη και κάνε τη σύγκριση 2009-2019 σε πτήσεις και τύπους αερσοκαφών που το εξυπηρετούν, έστω και μόνο το 3μηνο Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος. Όπως είπε και ο 6circles, η πίτα μεγάλωσε.Έχω μία απορία. Η Olympic Air ήταν ζημιογόνος από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, γεγονός που την οδήγησε στη συγχώνευση με την Αιγαίου. Τότε τα πράγματα έδειχναν ότι δεν υπήρχε χώρος για δύο μεγάλους αερομεταφορείς σε μία τόσο μικρή χώρα. Εννέα χρόνια αργότερα, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η χώρα έχει δύο μεγάλους αερομεταφορείς, οι οποίοι βρίσκονται η μεν Αιγαίου σε τροχιά ανάκαμψης (και με κρατική ενίσχυση) η δε Sky Express σε πρωτοφανή τροχιά ανάπτυξης κι εξωστρέφειας. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;