Sky Express - Επιδόσεις

  • Thread starter Thread starter airport123
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω μία απορία. Η Olympic Air ήταν ζημιογόνος από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, γεγονός που την οδήγησε στη συγχώνευση με την Αιγαίου. Τότε τα πράγματα έδειχναν ότι δεν υπήρχε χώρος για δύο μεγάλους αερομεταφορείς σε μία τόσο μικρή χώρα. Εννέα χρόνια αργότερα, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η χώρα έχει δύο μεγάλους αερομεταφορείς, οι οποίοι βρίσκονται η μεν Αιγαίου σε τροχιά ανάκαμψης (και με κρατική ενίσχυση) η δε Sky Express σε πρωτοφανή τροχιά ανάπτυξης κι εξωστρέφειας. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;
 
Όταν έγινε η εξαγορά της ΟΑ (αφού πρώτα έγινε η συνεργασία της αρκούδας, βλέπε slots LHR) και η Κομισιόν κατέληξε (σε ελεύθερη απόδοση) "έτσι όπως τα κάνατε, πάρτε τη να δω τι θα καταλάβετε" πρέπει να ζήτησε να αφεθεί χώρος για δημιουργία ανταγωνισμού (μπουαχαχαχα). Γιαυτό άλλωστε υπάρχει τόσο αγαστή συνεργασία στις άγονες γραμμές (δε σφάζεται κανείς με κανέναν για την "πίτα").

Ε τώρα, άμα το όλο φιλόδοξο πλάνο συνάδει και με τα όποια άλλα πλάνα του ομίλου IOGR, ας απολαύσουμε τον όποιο ανταγωνισμό διότι κάποια στιγμή θα μας πουν πως "να αλλάξανε τώρα οι συνθήκες και μόνη λύση είναι η συνεργασία". Τι εννοείτε ότι δεν έχουμε 2010;
 
Έχω μία απορία. Η Olympic Air ήταν ζημιογόνος από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, γεγονός που την οδήγησε στη συγχώνευση με την Αιγαίου. Τότε τα πράγματα έδειχναν ότι δεν υπήρχε χώρος για δύο μεγάλους αερομεταφορείς σε μία τόσο μικρή χώρα. Εννέα χρόνια αργότερα, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η χώρα έχει δύο μεγάλους αερομεταφορείς, οι οποίοι βρίσκονται η μεν Αιγαίου σε τροχιά ανάκαμψης (και με κρατική ενίσχυση) η δε Sky Express σε πρωτοφανή τροχιά ανάπτυξης κι εξωστρέφειας. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;
Φίλε aakunz, στο ερώτημα σου "τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;" θα σου απαντήσω πολύ απλά ότι από το 2010 μέχρι το 2019 μεγάλωσε η "πίτα" κατά τουλάχιστον 60% πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά. Άρα χωράει ένας άλλος παίκτης.

Δες ενδεικτικά την επιβατική κίνηση της Αθήνας από το 2010 μέχρι το 2019 εδώ:

Δες και τον αριθμό των επιβατών στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία ( 2010 - 2019 ) εδώ:

Το 2020 ήταν ότι χειρότερο έχει συμβεί στην παγκόσμια πολιτική αεροπορία και για αυτό κατ' εμέ έπραξαν πολύ σωστά και έκαναν ότι κινήσεις έκαναν τότε. Γιατί απλά χειρότερα δεν γίνεται, άρα the only way is up!

Και ναι, σίγουρα περιμένω συνεργασίες και γιατί όχι, και "γάμο"!
 
Προς επιβεβαίωση του 6circles η Sky Express το 2014 μετέφερε 50,000 επιβάτες.
Το 2019 1,2 εκατομμύρια!
Πετώντας μόνο στο εσωτερικό και έχοντας κερδίσει στο διάστημα αυτό την μεγάλη πλειοψηφία των επιδοτούμενων δρομολογίων.
 
"In March 2013, AIA reduced its airport fees (the highest in Europe then) in a move to increase traffic","In May 2013, Hochtief sold its 40% stakes of AIA to Canada's Public Sector Pension Investment Board (PSP Investments) for 1.1 billion euros".
Προσωπικα αυτες οι 2 κινησεις εδωσαν το απαραιτητο boost τοτε ετσι ωστε να φτασουμε στα νουμερα του 2019… Μεθοδικα οι Καναδοι εκαναν αυτο που δεν εκανε η Hochtief για χρονια με τον κινδυνο η Αθηνα να μετατραπει σε αεροδρομιο τυπου"Castellón–Costa Azahar Airport"… Οι ανθρωποι χρηματα ηθελαν να βγαλουν και ειχαν το know-how…
 
Last edited:
Η ΟΑ δυστυχώς λόγω MIG χτίστηκε με υψηλά λειτουργικά κόστη (μισθοδοσίες κτλ) συγκριτικά με την Sky. Το 2010 ήταν η αρχή της οικονομικής κρίσης και δεν υπήρχε εναλλακτική.

Το 2020 η κίνηση έπεσε παγκοσμίως λόγω πανδημίας αλλά όλοι θεωρούσαν ότι είναι παροδική και παράλληλα δημιουργήθηκε μια μεγάλη ευκαιρία στις χαμηλές τιμές αγοράς νέων αεροσκαφών (με ρίσκο πάντα) και αυτό εκμεταλλεύτηκε η Sky.

Η Sky ήθελε να εκμεταλλευτεί επίσης τη δυσαρέσκεια που δημιούργησε η Aegean με τη μη επιστροφή χρημάτων το 2020 και την ιστορία με τα vouchers. Δε ξέρω αν της βγήκε γιατί ακούω ότι δεν έχει το κατάλληλο call center να εξυπηρετήσει σωστά τους επιβάτες της.

Sorry για το off-topic
 
Έχω μία απορία. Η Olympic Air ήταν ζημιογόνος από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, γεγονός που την οδήγησε στη συγχώνευση με την Αιγαίου. Τότε τα πράγματα έδειχναν ότι δεν υπήρχε χώρος για δύο μεγάλους αερομεταφορείς σε μία τόσο μικρή χώρα. Εννέα χρόνια αργότερα, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η χώρα έχει δύο μεγάλους αερομεταφορείς, οι οποίοι βρίσκονται η μεν Αιγαίου σε τροχιά ανάκαμψης (και με κρατική ενίσχυση) η δε Sky Express σε πρωτοφανή τροχιά ανάπτυξης κι εξωστρέφειας. Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα και ξαφνικά υπάρχει χώρος και για τους δύο;
Χωρίς να είναι το απόλυτα ενδεικτικό παράδειγμα, πάρε το δρομολόγιο Αθήνα-Σαντορίνη και κάνε τη σύγκριση 2009-2019 σε πτήσεις και τύπους αερσοκαφών που το εξυπηρετούν, έστω και μόνο το 3μηνο Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος. Όπως είπε και ο 6circles, η πίτα μεγάλωσε.
 
Μερικές ασαφείς πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των επιβατών που μεταφέρθηκαν συνολικά. Υποθέτω ότι είναι εμπορικό μυστικό ή ταμπού να δίνουμε λεπτομέρειες για το πόσοι μεταφέρθηκαν για λογαριασμό ταξιδιωτικών πρακτορείων. Anyways, the numbers are striking :)

 
Διπλό βραβείο φέτος από την ERAA για τη Sky Express. Η ERAA, απένειμε στον αερομεταφορέα τα βραβεία ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ για το έτος 2023. Παράλληλα, απένειμε στην ουκρανική Air Urga (που δεν πετάει από το 2022), το βραβείο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ απέναντι στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.

Απολαύστε υπεύθυνα:
Κατακτήσαμε δύο κορυφαίες Ευρωπαϊκές διακρίσεις! | SKY express
https://www.eraa.org/sites/default/files/era_awards_return_bigger_and_better_than_ever_before.pdf

Δεν ξέρω τι άλλο βραβείο θα εφεύρουν εκεί στην ERAA.
:laola:
 
Top