IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Αν κρίνω από την εικόνα στο αεροδρόμιο του Μονάχου όπου υπήρξα αυτόπτης μάρτυρας, πιθανότατα υπάρχει όντως έλλειψη προσωπικού. Ίσως να βάζουν τον πήχη πολύ ψηλά. Για ποιο λόγο ένας "απλός" πωλητής ή εμπορικός αντιπρόσωπος να χρειάζεται Bachelor? Ένα σεμινάριο 6-8 εβδομάδων θα αρκούσε. Ή μήπως ο πωλητής πλυντηρίων έχει πτυχίο στα μαθηματικά; σαφώς πρέπει να έχει κάποια βασική κατανόηση μαθηματικών. Αλλά είναι κάτι τόσο εξειδικευμένο που δε χρειάζεται κατά τη γνώμη μου να χάσω 3 χρόνια μαθαίνοντας πράγματα που είτε θα ξεχάσω είτε δε θα μου χρησιμεύσουν ποτέ. Σημασία έχει να κατανοώ το προϊόν του εργοδότη μου (μεταφορά μέσω αέρα ανθρώπων, προϊόντων, αποσκευών και ίσως ζώων) και να το προωθώ στους συνεργάτες με κατανοητό τρόπο, ενημερώνοντας τους για αλλαγές, αναπροσαρμογές και καινοτομίες. Μιλάω πάντα για τη θέση του πωλητή ή αντιπροσώπου, άλλες θέσεις μπορεί πράγματι να είναι πιο απαιτητικές. Βασικότατο κομμάτι η καλή γνώση της τοπικής γλώσσας, διαφορετικά κάθε ειδική γνώση αποδεικνύεται μάταιη. Δέχομαι σχόλια και διορθώσεις!Πέρασε μάλλον στα ψιλά, αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ιδρύει τη Sky Express Academy, για την εκπαίδευση πληρωμάτων, μηχανικών και λοιπού προσωπικού. Να δούμε πώς θα πάει.
Ως γενικότερο σχόλιο, τους έχω πετάξει τρεις φορές (ATH-RHO-ATH και MXP-ATH) και δεν μου έκανε κάτι αρνητική εντύπωση.
Πολύ αρνητική εντύπωση μου κάνει η ιστοσελίδα τους. Ειδικά η σελίδα About Us, όπου τα κείμενα είναι γεμάτα λάθη, καθώς και η σελίδα Careers, όπου εμφανίζει τις κυρίες του πληρώματός της σαν Ιρανές που βγήκαν χωρίς τους συζύγους τους (αν και η εικόνα εμφανίζεται εναλλάξ με άλλη, πιο νορμάλ, με το πλήρωμα μέσα στην καμπίνα).
View attachment 3741
Στη σελίδα Careers, οι θέσεις που ζητούνται είναι δεκάδες. Δεν ξέρω αν απλώς δεν είναι ενημερωμένη, ή αν πράγματι έχει τόση έλλειψη προσωπικού.