Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κριτική 2: Βέβαια υπάρχει λόγος να ανακοινώνονται τα πάντα στους επιβάτες και γιατί πάντα μπορεί να υπάρξουν άτομα που πετούν για πρώτη φορά ή πετούν σπάνια αλλά και γιατί όλοι οι κανόνες ασφαλείας πρέπει να ανακοινώνονται σε κάθε πτήση, ακόμα και για τους... "χαζούς" ή τους "έξυπνους" που σηκώνονται ότι ώρα τους γουστάρει.

Κριτική 6: Η ροή της εξυπηρέτησης είναι στάνταρ σε όλες τις αεροπορικές (τουλάχιστον σε αυτές που έχω πετάξει και δίνουν meal on board). Πρώτα φαγητό και μετά τα ποτά, Απλά μερικές φορές (σε υπερατλαντικά όμως) υπάρχει νερό στο ήδη υπάρχον κιτ του φαγητού. Αν διψάς πολύ είτε ζητάς από την αεροσυνοδό επί τούτου είτε περιμένεις λίγο πριν ξεκινήσεις να τρως μέχρι να έρθουν τα ποτά.
 
Είχα δύο κουπόνια, το ένα για βαλίτσα, το άλλο για fast track.
Δοκιμάζω το fast track δεν δούλευε, επικοινωνώ μου λένε να τους στείλω screenshot, στέλνω, δεν λαμβάνω καμία απάντηση. Παίρνω μετά από μέρες μου λένε το θέμα έχει λυθεί, χωρίς φυσικά να με ενημερώσουν.

Πριν καμία εβδομάδα δοκιμάζω τον κωδικό για τη βαλίτσα, δεν δούλευε, επικοινωνώ, τους στέλνω πάλι screenshot, απάντηση καμία. Σήμερα τους πήρα τηλέφωνο να μάθω τι έγινε, ουσιαστικά δεν έλαβα απάντηση γιατί μου είπαν πως ο κωδικός πλέον έχει λήξει! Βέβαια μου είχαν πει να τους στείλω screenshot άμεσα ώστε να λυθεί.

Δεν λέω πως είναι σημαντικά ζητήματα αλλά αν ούτε σε αυτά δεν μπορούν να δώσουν μια απάντηση, δεν λέω λύση, τότε δεν ξέρω τι να περιμένω σε σημαντικότερα.

Εξυπηρέτηση πελατών πάντως δεν είναι.
 
Επανερχόμενος στο παραπάνω ζήτημα και αφού ξαναστειλα email-απαντηση στο αρχικό δικούς email, στο οποίο δεν είχα λάβει απάντηση ζ μετά από 3 ημέρες δεν έχω λάβει καμία απολύτως απάντηση.

Ξέρω πως είναι περίεργες ημέρες αλλά υποτίθεται πως η εταιρεία λειτουργεί κανονικά, οι πτήσεις εκτελούνται κανονικά, τα εισιτήρια (για να λαικισω και λίγο) αυτές τις ημέρες είναι στον Θεό αλλά εξυπηρέτηση καμία. Ούτε καν να απαντήσουν.

Θα πρέπει δηλαδή να τους κράξω στα social media για να μου απαντήσουν;
 
Είχα πολύ καιρό να ταξιδέψω με Aegean, αλλά έκανα το Πάσχα ένα ταξίδι στη Βαρκελώνη. Δεν μου είχε τύχει ποτέ να πετύχω άνδρα ιπτάμενο φροντιστή όσες φορές είχα ταξιδέψει με Aegean, αλλά σε αυτό το ταξίδι έκανα 2/2! Στη μετάβαση υπήρχε ένα νεαρό παιδί, στην επιστροφή άνδρας μεγαλύτερης ηλικίας και chief cabin crew της συγκεκριμένης πτήσης. Ομολογώ ότι δεν περίμενα ποτέ ότι θα το πετύχω αυτό στην Aegean.
Και ένα θέμα που δεν είναι ακριβώς αρμοδιότητα της Aegean, αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένος σε αυτό το ταξίδι ήταν η παροχή βοήθειας καθώς ταξίδευα μεταξύ άλλων και με την μητέρα μου, η οποία έχει προβλήματα κινητικότητας. Δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει την επιλογή για wheelchair assistance κατά την κράτηση και είχα ένα άγχος για την παροχή της υπηρεσίας που όμως λειτούργησε άψογα τόσο στην Αθήνα όσο και στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης, τόσο στην άφιξη όσο και στην αναχώρηση. Το μόνο σημείο που θα έπρεπε να προσέξει η διοίκηση του Ελ. Βενιζέλος θα ήταν η δημιουργία ξεχωριστής διόδου πρόσβασης για τους handicapped επιβάτες (μαζί με τα πληρώματα και όσους άλλους χρήζουν ξεχωριστής πρόσβασης) καθώς ουσιαστικά εμάς μας πήγαν στην 1η σειρά του security control όπου μπήκαμε μπροστά από τους υπόλοιπους επιβάτες με αποτέλεσμα να ακουστούν κάποια αρνητικά σχόλια από ανθρώπους που δεν έχουν ξεφυγει το στάδιο του Νεάντερταλ. Στη Βαρκελώνη υπήρχε εντελώς ξεχωριστή πρόσβαση για τους handicapped επιβάτες.
 
Τι απολίτιστοι!
Υπάρχουν και οι άλλοι που για να περάσουν πρώτοι χρησιμοποιούν τα 15 χρόνων παιδιά τους και καλά "οικογένεια με παιδια".
Ήταν ένας τύπος στο FCO με 2 κορίτσια και μάλιστα πήγα να περάσω μπροστά τους αφου χτυπήσαμε τα boarding passes και το ένα κορίτσι έβαλε την βαλίτσα μπροστά μου και με κοίταξε με ένα μοχθηρό ύφος. Δεν υπήρχε.
Λέω μπράβο ωραίο παράδειγμα έχουν πάρει απ τον πατέρα τους.
Φυσικά και πέρασα για να αρχίσουν να μαθαίνουν σιγά σιγά ότι δεν είναι έτσι όπως τους τα μάθε ο μπαμπάκας.
 
Οι οικογένειες με μικρά παιδιά έχουν group 1 στο pass τους οπότε δε νομίζω κάποιοι με μεγαλύτερα παιδιά να μπορούν παρακάμψουν τη σειρά
 
Βέβαια. Αλλά όπου τηρούνται αυστηρά τα groups. Αν ήταν στο χέρι μου θα κατεβαζα το όριο ηλικίας γιατί προτεραιότητα χρειάζονται πραγματικά όσοι έχουν μωρά. Τέλος πάντων ας περάσει όποιος θέλει. Απλά σταθηκα εκει επειδή μου έκανε τρομερή εντύπωση το ύφος των κατα τ αλλα γλυκύτατων παιδιών. Off topic αλλά ήταν επιβάτες της πτήσης της Α3
 
Αχ θυμάμαι έναν γελοίο στο Βενιζέλο που είχε ένα 15χρονο και όταν είπαν οικογένειες με μικρά παιδιά, άρχισε φώναζε στην γυναίκα του 'Ελα Μαρία για μας λενε' και πήγαν αυτοί με το παιδί και μια φίλη τους.
Και μια και λέμε για boarding, λάτρεψα κυριολεκτικά έναν υπάλληλο που έκανε boarding με χρηση λεωφορειου ζητώντας να περάσουν πρώτοι όσοι κάθονταν στα παράθυρα, μετά στη μέση και τέλος στο διάδρομο...
 
Έχω φάει άγριο κράξιμο από κυρία που ήταν στο γκρουπ 5, επειδή πέρασα μπροστά όταν κάλεσαν το γκρουπ 2. Μια ωραία λύση θα ήταν να φτιάξουν ζώνες μπροστά από την πύλη, ανάλογα με το γκρουπ επιβίβασης (το είχα δει στην Κωνσταντινούπολη).
 
ζητώντας να περάσουν πρώτοι όσοι κάθονταν στα παράθυρα, μετά στη μέση και τέλος στο διάδρομο...
Νομίζω το πέτυχα Κοπεγχάγη. Δεν θυμάμαι και γω πόσοι πήγαν να περάσουν και τους έστελνε πίσω.
 
Top