Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επανερχόμενος στο παραπάνω ζήτημα και αφού ξαναστειλα email-απαντηση στο αρχικό δικούς email, στο οποίο δεν είχα λάβει απάντηση ζ μετά από 3 ημέρες δεν έχω λάβει καμία απολύτως απάντηση.

Ξέρω πως είναι περίεργες ημέρες αλλά υποτίθεται πως η εταιρεία λειτουργεί κανονικά, οι πτήσεις εκτελούνται κανονικά, τα εισιτήρια (για να λαικισω και λίγο) αυτές τις ημέρες είναι στον Θεό αλλά εξυπηρέτηση καμία. Ούτε καν να απαντήσουν.

Θα πρέπει δηλαδή να τους κράξω στα social media για να μου απαντήσουν;

Και επιτέλους φτάσαμε στο τέλος αυτού του μικρού σίριαλ.

Αρχικά αφού δεν έλαβα καμία απάντηση, επικοινώνησα και μου είπαν πως δεν έπρεπε να το στείλω στην εξυπηρέτηση πολιτών αλλά μέσω μιας φόρμας μέσω της σελίδας τους. Το στέλνω, απάντηση καμία, ρωτάω μου λένε το κοιτάμε.

Λέω αν στείλω και στο Τουίτερ, αρχικά μου απαντάνε τα κλασσικά, μετά τους ξαναεξηγω την ιστορία, μου λένε θα το κοιτάξουν και μου απαντάνε πως δεν δικαιούμαι βαλίτσα γιατί δεν είμαι δικαιούχος του κωδικού!

Τους εξηγώ πως αυτοί μου το έστειλαν, μου ζητάνε το mail, τους στέλνω και screenshot (δηλαδή αν δεν τα είχα κρατημένα θα την είχα βγάλει από το μυαλό μου την ιστορία;).

Τελικά παραδέχθηκαν το λάθος τους και επειδή δεν προλάβαιναν να το ελέγξουν επειδή είχα πτήση την επόμενη ημέρα, μου προσέφεραν μια βαλίτσα για την πτήση της επιστροφής.


Στην πτήση της επιστροφής έγινε το εξής σκηνικό.

Μήνυμα Aegean μέσω εφαρμογής για πύλη B2.
Διορθωτικό μήνυμα Aegean για πύλη D4.
Παραλαβή boarding pass που πάνω έγραφαν D4.
Πίνακας ενημέρωσης στο αεροδρόμιο γράφει B4.
Μήνυμα Aegean για πύλη D4 ανοιχτή.
Επιβίβαση από την πύλη B4.

Φαντάζομαι το αεροδρόμιο φταίει γι'αυτό το μπαχαλο αλλά σε περίπτωση που κάποιος δεν παρατηρούσε ή ακολουθούσε όσα του είπαν και έγραφε το boarding pass και η εφαρμογή και έχανε την πτήση, πως θα έβρισκε άκρη;
 
Γενικότερα πρέπει να παρακολουθούμε τι λένε οι πίνακες γιατι τελευταια στιγμη μπορει να αλλαξουν ολα. Άλλωστε υπάρχει η σύσταση να είμαστε 2 ωρες πριν στο αεροδρόμιο αν και δεν το κάνουμε πάντα.
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι και πολύ το app. Πρώτα απ όλα μπορεί να μην ανοίγει και μα μην μπορείς να δείξεις το boarding οπότε ή wallet ή χάρτινο (κριμα για το χαρτι). Επίσης μπορεί μετά από μια καθυστέρηση να εξαφανιστεί το boarding από το app (βέβαια υπάρχει στο αρχείο στα boarding passes αλλα δεν το γνωριζουν ολοι).
Επίσης το αεροδρόμιο ευθύνεται για τις αλλαγές στις πύλες. Έχει τύχει κατα τ' αλλα κουστουματος στον Βενιζέλο να φωνάζει στους υπαλλήλους στο gate για την αλλαγή πυλης και να προσπαθούν να του εξηγήσουν ότι είναι απόφαση του αεροδρομίου.
 
Προφανώς και δεν διαφωνώ σε όσα λες, περισσότερο ως ένα μπέρδεμα που δημιουργήθηκε το ανέφερα αλλά στην πτήση ήταν και αρκετοί ηλικιωμένοι και δεν ξέρω πόσο εξοικειωμένοι είναι να τσεκαρουν τους πίνακες ενώ τους έχουν πει από τον γκισέ πως φεύγουν από την τάδε πύλη.
 
Δυστυχώς συμβαίνουν συχνά τέτοιες περιπτώσεις. Πρόσφατα αντιμετώπισα μια παρόμοια περίπτωση στο Μόναχο. Ακόμα και οι μη εξοικειωμένοι πρέπει να συμβουλεύονται τους πίνακες. Αλλιώς γίνονται και ανακοινώσεις στο gate που είχε αρχικά οριστεί ώστε να πάνε στο νέο.
 
Στο παλιό αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης σε πτήση της Aegean από την πύλη 201 μας έστειλαν σε μια 500 κάτι, στην πύλη ήταν ήδη οι υπάλληλοι για να κάνουν την επιβίβαση και έτρεχαν μαζί μας στην νέα πύλη.
Επίσης σε πτήση της Turkish στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης άλλαξαν την πύλη σε κάποια άλλη μακρινή και στην διαδρομή πέτυχα τις υπαλλήλους που πήγαιναν στην προηγούμενη πύλη και τις είπα ότι άλλαξαν.
 
Η απόλυτη εμπειρία είναι να σου τύχει αλλαγή πύλης στο ΝEO αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.
 
Με την εξαγορά του 41% της ΙΤΑ από την Lufthansa, αναρωτιέμαι αν αξίζει η Aegean να παραμείνει στην Star Alliance;
Υπάρχει χώρος και έχει νόημα να είναι στην Star Alliance, όταν μόνο στην Νοτία Ευρώπη θα υπάρχουν πλέον η ΤΑΡ, και σύντομα η ΙΤΑ ενώ στην Ανατολική Μεσόγειο η ΤΗΥ και Egyptair….

Θα άξιζε τον κόπο η ένταξη της Aegean σε άλλη συμμαχία, όπως η One World;
 
Δύσκολα πηγαίνεις από τη μία συμμαχία στην άλλη, χωρίς να έχει προηγηθεί εξαγορά σου από κάποιον μεγαλύτερο ή και συγχώνευση. Επιπλέον, στις συμμαχίες υπάρχει ρήτρα αποχώρησης που σημαίνει ότι η εταιρεία που αποχωρεί θα πρέπει να «σκάσει» αρκετά εκατομμύρια στη συμμαχία ως αποζημίωση, ενώ παράλληλα θα πρέπει να πληρώσει επίσης αρκετά εκατομμύρια προκειμένου να ενταχθεί στη νέα.

Όλα αυτά είναι καταστάσεις που οι διευθύνοντες της Αιγαίου δε θα ήθελαν να τα δουν ούτε στον ύπνο τους.
 
Και όχι μόνο αυτό, αλλά γιατί να αφήσεις την μεγαλύτερη συμμαχία για μια που έχει πολύ μικρότερο κοινό;
 
  • Like
Reactions: SGM
Δεν ειμαι σιγουρος αν εχω δει καπου την πληροφορία για τους Family ναυλους. Οταν πλεον υπάρχει παιδί στην αναζήτηση, βγαζει Light, Family, και comfortflex, με το family να εχει μια εκπτωση στο ναυλο του παιδιού, και εκπτωση στην βαλίτσα.

Ετσι με την προσφορά του birthday sales, εκλεισα επιστροφή απο Φινλανδία τον Ιανουάριο με μικρή έκπτωση, και με family ναυλο, και πάλι πλήρωσα περισσότερο απο comfortflex περυσσι για την ιδια πτήση, επομένως χάνω καποια συγκέντρωση μιλιων και την upfront θέση.

Επίσης ενα ταξίδι Μαδρίτη τον Φεβρουάριο Μάρτιο, πάλι με family + προσφορά, ειχε το ευχάριστο παράδοξο ο go light να ειναι πιο ακριβός από τον family.

Το μεγάλο παράπονο μου συνεχίζει με τις πτήσης με ανταπόκριση (Χανιά) οπου οι διαφορές ειναι χαοτικές. Πχ αναζητώντας την επιστροφή από helsinki, Gia Αθήνα Business class θα ηταν περιπου 230-240 ευρώ το ατομο. Επομένως τα 3 άτομα, business Hel Athens, κόστιζαν οσο 1 ατομο comfortflex Χανιά.
Η επιλογή 2 διαφορετικών εισιτηρίων ειναι επίσης πιο ακριβή.

Τιμωρία στην επαρχία δυστυχώς, ενώ παλαιότερα οι διαφορές ήταν μικρότερες.

Πιθανολογώ οτι ευθύνεται βέβαια και ο "ανταγωνισμός" καθώς πλεον δεν εχουμε 4-5 πτησεις το χειμώνα, αλλά 3, με την τελευταία στις 21.00 να μαζεύει τις περισσότερες ανταποκρίσεις απο τους λιγο πιο μακρινούν προορισμούς. (Εχει κοπέι απο covid εποχές) η πτηση των 18.00 που υπάρχει καποιες φορές το καλοκαίρι.

Όπως και να έχει, οποιος μπορεί να κλείσει μακριά, θα βρει ακομα decent τιμές, οποιος χρειάζεται να πάει κάπου.... good luck.
 
Top