Επανερχόμενος στο παραπάνω ζήτημα και αφού ξαναστειλα email-απαντηση στο αρχικό δικούς email, στο οποίο δεν είχα λάβει απάντηση ζ μετά από 3 ημέρες δεν έχω λάβει καμία απολύτως απάντηση.
Ξέρω πως είναι περίεργες ημέρες αλλά υποτίθεται πως η εταιρεία λειτουργεί κανονικά, οι πτήσεις εκτελούνται κανονικά, τα εισιτήρια (για να λαικισω και λίγο) αυτές τις ημέρες είναι στον Θεό αλλά εξυπηρέτηση καμία. Ούτε καν να απαντήσουν.
Θα πρέπει δηλαδή να τους κράξω στα social media για να μου απαντήσουν;
Και επιτέλους φτάσαμε στο τέλος αυτού του μικρού σίριαλ.
Αρχικά αφού δεν έλαβα καμία απάντηση, επικοινώνησα και μου είπαν πως δεν έπρεπε να το στείλω στην εξυπηρέτηση πολιτών αλλά μέσω μιας φόρμας μέσω της σελίδας τους. Το στέλνω, απάντηση καμία, ρωτάω μου λένε το κοιτάμε.
Λέω αν στείλω και στο Τουίτερ, αρχικά μου απαντάνε τα κλασσικά, μετά τους ξαναεξηγω την ιστορία, μου λένε θα το κοιτάξουν και μου απαντάνε πως δεν δικαιούμαι βαλίτσα γιατί δεν είμαι δικαιούχος του κωδικού!
Τους εξηγώ πως αυτοί μου το έστειλαν, μου ζητάνε το mail, τους στέλνω και screenshot (δηλαδή αν δεν τα είχα κρατημένα θα την είχα βγάλει από το μυαλό μου την ιστορία.
Τελικά παραδέχθηκαν το λάθος τους και επειδή δεν προλάβαιναν να το ελέγξουν επειδή είχα πτήση την επόμενη ημέρα, μου προσέφεραν μια βαλίτσα για την πτήση της επιστροφής.
Στην πτήση της επιστροφής έγινε το εξής σκηνικό.
Μήνυμα Aegean μέσω εφαρμογής για πύλη B2.
Διορθωτικό μήνυμα Aegean για πύλη D4.
Παραλαβή boarding pass που πάνω έγραφαν D4.
Πίνακας ενημέρωσης στο αεροδρόμιο γράφει B4.
Μήνυμα Aegean για πύλη D4 ανοιχτή.
Επιβίβαση από την πύλη B4.
Φαντάζομαι το αεροδρόμιο φταίει γι'αυτό το μπαχαλο αλλά σε περίπτωση που κάποιος δεν παρατηρούσε ή ακολουθούσε όσα του είπαν και έγραφε το boarding pass και η εφαρμογή και έχανε την πτήση, πως θα έβρισκε άκρη;