Alkyon
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/01/2008
- Μηνύματα
- 91
- Likes
- 27
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- JAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDL
Για μένα το θέμα με την αναβάθμιση σε Business είναι η μια διάσταση του προβλήματος. Ας το λύσει η εταιρία εσωτερικά, αν μας διαβάζει.Οι υπόλοιπες όλη την ώρα μιλούσαν με την συνάδερφο επιβάτη.
Απογειωση και προσγείωση η τσάντα του κολλητού στην σειρά 1 χύμα μπροστά του ενώ πάντα τις βάζουν στα ντουλάπια.
Το ακόμα χειρότερο, μια τρίτη σύνοδος την είδε πήγε να πει κάτι αλλά δεν το έκανε.
Έχοντας ζήσει παλιά, σε εποχές κρατικής ΟΑ, ανάλογες συμπεριφορές πληρώματος, θα εστίαζα κυρίως στα άλλα δυο σκέλη της "μαρτυρίας".
Αν για κάποιο λόγο η Α3 κατάφερε να επιβληθεί απέναντι στην ΟΑ ήταν πάντα το άψογο πλήρωμα καμπίνας, το καλό και επαγγελματικό σέρβις, η συνέπεια της εταιρίας στην τήρηση του πτητικού προγράμματος και η αίσθηση ασφάλειας που εξέπεμπε.
Φαινόμενα όπως τα περιγράφει ο φίλος δεν είχαν μέχρι πρόσφατα θέση σε αεροσκάφος της Αιγαίου και ήταν αυτός ο λόγος που εγώ προσωπικά την επιλέγω συχνά.
Αν τώρα οι ιπτάμενες προτιμούσαν να κουβεντιάζουν με την συνάδελφο, αντί να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στου επιβάτες και μέλιμα τους ήταν πως θα κάνουν "χάρες" σε γνωστούς και φίλους σίγουρα είναι λάθος εικόνα προς τον επιβάτη/πελάτη.
Όσο για το θέμα της τήρησης των κανονισμών, εδώ κι΄ αν είναι λάθος.
Αυτό το "έλα μωρέ και τι έγινε" είναι που οδηγεί κάποτε σε τραγωδίες...