sagittarius
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/03/2009
- Μηνύματα
- 98
- Likes
- 0
Γεια σου Βασίλη.
Πρώτα απ΄όλα πιστεύω πως τα δύο πράγματα που ανέφερες (αγάπη για το αεροπλάνο και την Ελλάδα) είναι ό,τι απαιτείται για να επιλέξει κάποιος τη Σχολή Ικάρων. Ακολούθησε την καρδιά σου, βάλε τους στόχους σου και μην πτοείσαι από διάφορα που μπορεί να ανακύψουν. Και σε τελική ανάλυση αν κάποιο όνειρό σου ή σχεδιό σου δεν πραγματοποιηθεί, σκέψου ότι κάθε εμπόδιο ίσως να είναι για καλό.
Σαφώς και υπάρχει ανταγωνισμός κάθε χρόνο, ο οποίος μπορεί βέβαια να μεταβάλλεται περιοδικά. Επειδή λοιπόν υπάρχουν πολλοί που δηλώνουν τη σχολή ως πρώτη προτίμηση η βαθμολογία του πρώτου είναι πολύ πάνω από τη βάση. Το ότι η βάση της Σχολής μπορεί να φαίνεται χαμηλή σε σχέση με άλλες μη στρατιωτικές σχολές είναι φυσικό, αφού στους αρχικούς υποψηφίους περιλαμβάνονται πολύ λίγες γυναίκες, ενώ πολλοί από αυτούς κόβονται στα ιατρικά, ψυχοτεχνικά και αθλητικά τεστ.
Τα μέτρα ασφαλείας στην ΠΑ (συντήρηση α/φων,εκπαίδευση, τήρηση κανόνων) είναι πολύ αυστηρά και θα έλεγα ότι το επίπεδο σε σχέση με παλαιότερες εποχές δεν μπορεί να συγκριθεί. Εντούτοις ατυχήματα δε θα σταματήσουν να συμβαίνουν ενίοτε, λόγω της φύσης του επαγγέλματος. Σε καμία περίπτωση όμως οι συντελεστές ατυχημάτων της ΠΑ δεν ξεπερνούν αυτούς των άλλων συμμαχικών και μη χωρών.
Η εκπαίδευση στη σχολή δεν περιλαμβάνει ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης θαλάσσιας επιβίωσης, πλωτό σκάφος σέρνει το αλεξίπτωτο το οποίο ανυψώνεται περι τα 300 πόδια και αφήνεται ελεύθερο, ώστε ο χειριστής να κάνει πτώση στη θάλλασα με όλες τις αντίστοιχες διαδικασίες.
Το F-16 δεν είναι εκπαιδευτικό αεροσκάφος. Υπάρχουν ειδικά αεροσκάφη γι΄αυτό το σκοπό. F-16 θα πετάξεις αφού ολοκληρώσεις τα υπόλοιπα στάδια εκπαίδευσης.
Το αν οι πτητικές εξετάσεις είναι εύκολες ή δύσκολες είναι σχετικό. Είναι ιδιαίτερες. Σίγουρα απαιτείται μεγάλη προσπάθεια. Δε σημαίνει όμως ότι ενας αριστούχος μαθητής θα επιτύχει σίγουρα ή ότι ένας όχι και τόσο καλός μαθητής θα αποτύχει. Κανείς δεν μπορεί να σου πει εκ των προτέρων ότι κάνεις ή δεν κάνεις.
Από τους εκατό που θα μπουν στη σχολή θεωρητικά μπορεί να γίνουν όλοι Ιπτάμενοι ή να κοπούν όλοι. Στην πράξη αν αφαιρέσεις παραιτηθέντες μετά τη βασική εκπαίδευση, απαρέσκειες και αποτυχόντες σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης θα μείνουν γύρω στους εξήντα.
Αν τελικά αποφασίσεις να κινηθείς προς την κατεύθυνση αυτή σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία.
Πρώτα απ΄όλα πιστεύω πως τα δύο πράγματα που ανέφερες (αγάπη για το αεροπλάνο και την Ελλάδα) είναι ό,τι απαιτείται για να επιλέξει κάποιος τη Σχολή Ικάρων. Ακολούθησε την καρδιά σου, βάλε τους στόχους σου και μην πτοείσαι από διάφορα που μπορεί να ανακύψουν. Και σε τελική ανάλυση αν κάποιο όνειρό σου ή σχεδιό σου δεν πραγματοποιηθεί, σκέψου ότι κάθε εμπόδιο ίσως να είναι για καλό.
Σαφώς και υπάρχει ανταγωνισμός κάθε χρόνο, ο οποίος μπορεί βέβαια να μεταβάλλεται περιοδικά. Επειδή λοιπόν υπάρχουν πολλοί που δηλώνουν τη σχολή ως πρώτη προτίμηση η βαθμολογία του πρώτου είναι πολύ πάνω από τη βάση. Το ότι η βάση της Σχολής μπορεί να φαίνεται χαμηλή σε σχέση με άλλες μη στρατιωτικές σχολές είναι φυσικό, αφού στους αρχικούς υποψηφίους περιλαμβάνονται πολύ λίγες γυναίκες, ενώ πολλοί από αυτούς κόβονται στα ιατρικά, ψυχοτεχνικά και αθλητικά τεστ.
Τα μέτρα ασφαλείας στην ΠΑ (συντήρηση α/φων,εκπαίδευση, τήρηση κανόνων) είναι πολύ αυστηρά και θα έλεγα ότι το επίπεδο σε σχέση με παλαιότερες εποχές δεν μπορεί να συγκριθεί. Εντούτοις ατυχήματα δε θα σταματήσουν να συμβαίνουν ενίοτε, λόγω της φύσης του επαγγέλματος. Σε καμία περίπτωση όμως οι συντελεστές ατυχημάτων της ΠΑ δεν ξεπερνούν αυτούς των άλλων συμμαχικών και μη χωρών.
Η εκπαίδευση στη σχολή δεν περιλαμβάνει ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης θαλάσσιας επιβίωσης, πλωτό σκάφος σέρνει το αλεξίπτωτο το οποίο ανυψώνεται περι τα 300 πόδια και αφήνεται ελεύθερο, ώστε ο χειριστής να κάνει πτώση στη θάλλασα με όλες τις αντίστοιχες διαδικασίες.
Το F-16 δεν είναι εκπαιδευτικό αεροσκάφος. Υπάρχουν ειδικά αεροσκάφη γι΄αυτό το σκοπό. F-16 θα πετάξεις αφού ολοκληρώσεις τα υπόλοιπα στάδια εκπαίδευσης.
Το αν οι πτητικές εξετάσεις είναι εύκολες ή δύσκολες είναι σχετικό. Είναι ιδιαίτερες. Σίγουρα απαιτείται μεγάλη προσπάθεια. Δε σημαίνει όμως ότι ενας αριστούχος μαθητής θα επιτύχει σίγουρα ή ότι ένας όχι και τόσο καλός μαθητής θα αποτύχει. Κανείς δεν μπορεί να σου πει εκ των προτέρων ότι κάνεις ή δεν κάνεις.
Από τους εκατό που θα μπουν στη σχολή θεωρητικά μπορεί να γίνουν όλοι Ιπτάμενοι ή να κοπούν όλοι. Στην πράξη αν αφαιρέσεις παραιτηθέντες μετά τη βασική εκπαίδευση, απαρέσκειες και αποτυχόντες σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης θα μείνουν γύρω στους εξήντα.
Αν τελικά αποφασίσεις να κινηθείς προς την κατεύθυνση αυτή σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία.