SKG/LGTS Thessaloniki TRAFFIC

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί το 330 σηκώνεται νωρίτερα από το 320...
 
Αυτό γίνετε μήπως γιατί έχει το 330 μεγαλύτερο εμβαδόν τον φτερών του, απο το 320?
 
Να συμπληρώσω εδώ πως το σημείο που το αεροπλάνο θα "ξεκολλήσει" από το έδαφος δεν είναι ενδεικτικό του μήκους διαδρόμου που απαιτείται από ένα αεροσκάφος να υπάρχει διαθέσιμο κατά την απογείωση του.

OFF TOPIC ON

Το μήκος διαδρόμου που απαιτείται να υπάρχει διαθέσιμο σε ένα αεροδρόμιο ώστε ένα αεροσκάφος να επιχειρήσει απογείωση πρέπει να είναι αυτό που το αεροσκάφος φτάνει σε ύψος 35 ft. με ένα κινητήρα σε λειτουργία (engine failure μετά την V1) ή να μπορεί να σταματήσει (και πάλι με ένα κινητήρα) σε περίπτωση ματαίωσης απογείωσης (engine failure πριν την V1).

Επίσης το μήκος απογείωσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως το βάρος του αεροσκάφους τη δεδομένη στιγμή, τους κινητήρες του, τη θερμοκρασία, τον άνεμο, το υψόμετρο του αεροδρομίου, την κλίση του διαδρόμου, τα εμπόδια στην επιφάνεια ανόδου (και τις απαιτήσεις της SID) κ.α. οπότε σε κάθε πτήση είναι διαφορετικό...

OFF TOPIC OFF
 
seven4seven":2yttuxxe said:
Ενας νεος τυπος σημερα για την Aθηνα:
Antonov 148 της AeroSvit (UR-NTA),στην κανονικη πτηση απο Κιεβο.

Σήμερα και Θεσ/νίκη. Αναχωρεί τώρα... ;-)
 
Πτήση για Κίεβο…….. Το Antonov πολύ μικρό όμως δεν είναι :? ? Η Austrian Airlines έχει πάρει πολύ μεγάλο προβάδησμα όσο αναφορά την Αυστρία, η πτήσης της είναι πάνω από 6 την ημέρα και εκτελούνται με Airbus 319-100,320-200,321-200,737-600/800, χαρά μας να ξαναδούμε και το A340-300……… Και η ThomsonFly κάνει αλαγές καθώς παίρνει αντί για 737-800 πλέον 757-200. Air Berlin που μέσα σε μία μέρα φέρνει 5 τύπους αεροσκάφους, τα A319-100,A320-200,A321-200 και 737-700/800…………. Πολλές αλαγές :)
 
airfrance300":38p2htg6 said:
Η Austrian Airlines έχει πάρει πολύ μεγάλο προβάδησμα όσο αναφορά την Αυστρία, η πτήσης της είναι πάνω από 6 την ημέρα και εκτελούνται με Airbus 319-100,320-200,321-200,737-600/800, χαρά μας να ξαναδούμε και το A340-300………

Ε;; Κάποια μεμονωμένα charter ήταν, που μετέφεραν ηλικιωμένους Αυστριακούς κάθε Τρίτη, για το Μάιο και μόνο.

airfrance300":38p2htg6 said:
Και η ThomsonFly κάνει αλαγές καθώς παίρνει αντί για 737-800 πλέον 757-200.
Air Berlin που μέσα σε μία μέρα φέρνει 5 τύπους αεροσκάφους, τα A319-100,A320-200,A321-200 και 737-700/800…………. Πολλές αλαγές :)

Καμία αλλαγή... Όλοι αυτοί οι τύποι έρχονται εδώ και χρόνια και από τις 2 εταιρείες... :? :rant:
 
Ναι έρχονται αυτοί οι τύποι πάνω από 2 χρόνια, αλλά αν δείς το παρελθόν του 2009 τον χειμώνα η Austrian έφερνε fokker100, μετά μετατράπηκε σε Α319 για μισό μήνα περίπου και μετά έγιναν τα τσάρτερ………. Άρα δεν ήταν από πάντα το ίδιο…………. :wink:
 
Thessaloniki-Singapore

Thessaloniki-Singapore 2004 http://www.airliners.net/photo/Singapor ... 4172bda6e7
Αυτές οι εικόνες καταγράφηκαν όταν το Boeing 777-200ER 9V-SVM πάτησε Θες/νίκη…….
Αν δούμε στο Booking της SIA http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/P ... esults.jsp βλέπουμε ότι περιέχει και την Θες/νίκη, αλλά μέσο Αθήνας, είναι δυνατόν να ξαναδούμε το κάθετο σταθερό της SIA στο SKG, αυτήν την φορά ίσως και με μεγαλύτερο αεροσκάφος? Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας βοηθήσει, γιατί είναι ευκαιρία να βγάζεις απευθείας από Θες/νίκη την Σιγκαπούρη……… :wink: Άσε που είναι και ευκαιρία για μία καλή φωτογραφία στο SKG :great:
 
Re: Thessaloniki-Singapore

Προσωπικα το θεωρώ αδύνατο να δούμε πτήση της Singapore στην Θεσ/νικη..Μεγαλύτερο απο 772 στην Θεσ/νικη?? Δεν υπάρχουν επιβάτες για να καταστεί βιώσιμο αυτό το δρομολόγιο.

Υ.Γ : Ας συνδεθεί πρώτα η πόλη μας με κάποιες ευρωπαικές πρωτεύουσες( Παρίσι-εκτός της CY- , Άμστερνταμ, Βρυξέλλες) και έχουμε μέλλον για την Σιγκαπούρη...
 
Top