Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ελπίζω αυτές οι φήμες που ανέφερες να μην ισχύουν. Όσο και να μην μου αρέσει η Ολυμπιακή, θα την επέλεγα αν πρόσφερε φθηνότερα εισιτήρια απο τις ανταγωνίστριες εκτός απο Αγαίου , Swiss & Lufthansa (λόγω Miles & More). Για να επανέλθω στο θέμα , εγώ προτιμώ μια Ολυμπιακή με μισό πτητικό έργο απ'ότι τώρα και να έχει τα χρώματα της, παρά μια εταιρεία που δεν θα έχει τα διακριτά χαρακτηριστικά της Ολυμπιακής. Όλοι οι υπεύθυνοι πρέπεινα κάνουν ότι περνάει απο το χέρι τους για να σώσουν την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. Όπως και να το κάνουμε μία είναι.
 
Αυτό πρέπει να γίνει για την ΟΑ, δηλαδή μια σωστή regional εταιρία που μαζί με την Α3 και κατ'επέκταση την Cyprus ( η οποία πρό πενταετίας αντιμετώπιζε τα προβλήματα της ΟΑ, αλλά έγκαιρα την πήραν χαμπάρι οι Κύπριοι και αλλαξαν πολιτική/ τόσο οι διοικούντες όσο και οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ , που είχαν αντίστοιχα όνειρα σαν την ΟΑ για ευνόητους λόγους πού την ήθελαν κι αυτοί 5 ηπείρων/ ως δημόσια επιχείρηση / και την έσωσαν , έχοντας και κέρδη από φέτος με προγραμματισμό αναννέωσης στόλου το 2009 ), θα είναι οι κυρίαρχοι στη Ανατ.Ευρώπη και Μέση Ανατολή.
Ετσι με σωστές συνεργασίες Μεγάλων ( αφού πλεόν ξεκαθαρίζει διεθνώς το θέμα των Αερομεταφορών με συγκεκριμένα Alliances/ Mergings κλπ, για το ποιές εταιρίες θα παραμείνουν ΜΕΓΑΛΕΣ ) θα κόψουν τον βήχα των όποιων αντίστοιχων ευρωπαικών που θα καταφθάνουν ( και λαμογιακώς , δήθεν φθηνές κλπ.αλλά επισφαλέστατες!!) τρώγοντας το πολύ καλό μερίδιο των δικών μας στην Ελλάδα / διότι οι Ελληνες πάντα θα προτιμούν και θα εμπιστεύονται τις Ελληνικές εταιρίες /, διαφορετικά αν εξακολουθούν να ονειρεύονται ( π.χ διάφοροι Πατέστοι κλπ. ) την ΟΑ των 5 Ηπείρων και τους προ πολλών δεκαετιών μετανάστες, σίγουρα η ΟΑ θα οδηγηθεί στο ΘΑΝΑΤΟ, άλλωστε το λεέι προφητικά και το νέο της brand / ΠΑΝΘΕΟΝ!!
 
H ουσία είναι η σωτηρία μιας εταιρίας που θα είναι συνέχεια της Ολυμπιακής είτε αυτή θα λέγεται Πάνθεον είτε Qatar με χρώμα μπλε μώβ ή πορτοκαλί. Η ουσία είναι να γίνει και πάλι ανταγωνιστική η εγχώρα αεροπορική αγορά για το καλό των επιβατών και της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα. Και αυτοί που αξίζουν να επιβιώσουν θα βρουν τρόπο να επιβιώσουν.
 
Σχετικά με την πληρότητα της Γενευης την ακυρωση της οποιας ειχα αναφερει πριν λιγο καιρο με 100 ατομα επιβατες και λιγο περισσοτερους επιστροφή, ηθελα να πω πως επειδη το συγκεκριμένο δρομολογιο το πεταω καθε μηνα, πανω απο 2 φορες, μποουθ γουειζ, η πληροτητα του όπως και όλων των δρομολογίων (συν πλην) ειναι υψηλοτατη συνεχεια.
Μην ακούτε κανέναν για τα λεγόμενα ζημιογόνα. Και μην τα ψαχνετε. Δεν υπάρχουν. Το σκανδαλο που γινεται με την ΟΑ ειναι ανευ προηγουμενου. Αλλα θα γινει χαμός το φθινοπωρο, οταν η κυβερνηση γινει πιο επιθετική.
 
A300 αρχίζεις και γίνεσαι πολύ μονότονος με τη βεβαιότητά σου περί υψηλών πληροτήτων (που ισχύει σε κάποια δρομολόγια, αναμφισβήτητα) και περί κερδοφορίας (που είναι βέβαιο ότι ακριβώς το αντίθετο ισχύει). Σε παροτρύναμε να διαβάσεις τα πραγματικά δεδομένα, κάτι που προφανώς δεν έχεις κάνει. Και σε ό,τι αφορά στην ανυπαρξία ζημιογόνων δρομολογίων, μήπως θα ήταν καλύτερα να μας έδειχνες τους εταιρικούς ισολογισμούς που το αποδεικνύουν; Αν το δούμε αυτό θα είμαι ο πρώτος που θα σου δώσει δίκιο. Φοβάμαι ότι θα κουραστείς να ψάχνεις ...
 
Αυτό που παρατήρησα στο συγκεκριμένο άρθρο είναι η υπερβολή και η συστηματική επίθεση στην Αγαίου.Μπορώ να δεχθώ το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες και συμφέροντα αλλά το να κατηγορεί το κράτος και την ΥΠΑ για απόκρυψη ατυχημάτων είναι κάτι το εξωφρενικό.Αν είχε γίνει κάποιο ατύχημα σίγουρα θα είχε βγεί στη δημοσιότητα, καθώς ,όπως υπάρχουν αυτοί που θέλουν το κακό της ΟΑ, υπάρχουν και αυτοί που θέλουν κάτι ανάλογο και στην Αγαίου. Δεν μπορώ να καταλάβω όλες αυτές τις κατηγορίες. Η Αγαίου είναι υπεύθυνη για την "κατάντια" της ΟΑ; Όχι φυσικά. Ότι μπορεί να την ανταγωνίζεται με αθέμιτα μέσα δεν διαφώνω. Αλλά όχι ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνη. Αυτό που περιμένω είναι η στιγμή που η ΟΑ θα γίνει ιδιωτική για να σταματήσει αυτός ο πόλεμος απέναντι στην Αγαίου.Γιατί τότε θα σταματήσει και ο κάθε "πικραμένος" να νοιάζεται τόσο πολύ για μια ιδιωτική επιχείρηση.
 
Πολύ έυκολα παρακάμπτεις την έννοια 'αθέμιτα μέσα', ειδικά όταν πρόκειται για ένα άρθρο που εξηγεί ακριβώς την έκταση των 'αθεμιτων μέσων' που χρησιμοποιούνται για την υποβάθμιση των ΟΑ. Το ζήτημα των συμβάντων που σχετίζονται με ιδιωτικές εταιρίες δυστυχως ειναι πολύ παλιό, και στα ψιλά γράμματα κάποιων εφημερίδων στο παρελθόν έχουν γίνει νύξεις για αναφορές -κυρίως ιπταμένων χειριστών της ΟΑ αλλά και ξένων εταιριών- εναντίον τέτοιων περιστατικών, ειδικά για ψαλιδίσματα διαδικασιών (π.χ., προσγειώσεις στο ΜΑκεδονία με απαγορευτικές σεχδόν συνθήκες ομίχλης-ορατότητας κ.ά.). Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να σταθεί κανείς σε αυτό, από όλο το άρθρο, καταρχήν διότι οποιος παίζει με τη φωτιά ή καίγεται, ή καίει τους άλλους. Για τετοια θέματα ας αναλάβει ο καθένας την ευθύνη του, όταν χρειαστεί.
Το θέμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όλα τα αθέμιτα μέσα με τα οποία προσπαθούν να εξαπατήσουν το ελληνικό επιβατικό κοινό εις βάρος της ΟΑ. Αλλά, όπως είπα, το φθινόπωρο πλησιάζει, και ας κρατήσουμε τις δυνάμεις μας για τότε...
 
Όσο κι αν κλαίγεται ο κόσμος, το πρόβλημα δεν είναι να δώσει 120 εκ. € το κράτος στην Ολυμπιακή. Είναι η Ολυμπιακή να κάνει κάτι κερδοφόρο με αυτά τα λεφτά. Ποιός πιστεύει πραγματικά, από τη στιγμή που πρακτικά όλοι, από την διοίκηση μέχρι τους υπάλληλους υπεξαιρούν χρήματα και αφαιμάζουν την εταιρεία; Δηλαδή γουστάρετε (να το πω χύμα), να σας τρώνε τα λεφτά επιτήδιοι για να βαυκαλιζόμαστε ότι έχουμε "εθνικό αερομεταφορέα"; Ή για να πληρώνουν τα νέα σηματάκια (1+ εκατομμύριο ευρώ παρακαλώ) της ΕΡΤ;

Εκτός του ότι τα λεφτά που θα δώσει το κράτος πίσω δεν θα πάνε πουθενά παρά στις τσέπες επιτήδειων, υπάρχει και το μακροπρόθεσμο του θέματος. Οι συμψηφισμοί χρεών και ανταλλαγές ευθυνών και τα μπακαλίσματα με τα λογιστικά είναι προσωρινή λύση. Ποιό ακριβώς είναι λοιπόν το πλάνο της ΟΑ μόλιες πάρει αυτά τα λεφτά; Ή θα το σκαρώσουν μέσα σε ένα σαββατοκύριακο το μεγαλειώδες σχέδιο;

Κι εγώ θα ήθελα να παραμείνει η Ολυμπιακή ζωντανή, αλλά όχι για να με κοροϊδεύουν. Λυπάμαι, αλλά σε όλους τους οικονομικούς και επιχειρηματικούς τομείς, η αξιοπιστία της Ολυμπιακής είναι υπό του μηδενός, και αυτό όχι μόνο απωθεί τον κόσμο που το βλέπει, αλλά και τους επενδυτές που θα τη σώσουν. Now beat this.....
 
Φίλε pingu αν ανησυχείς πραγματικά πού πάνε τα λεφτά που πληρώνεις-αν πληρώνεις βέβαια,πολλοί φοροδιαφεύγουν και λένε "τα λεφτά μας"-πρέπει να ζητήσεις και αυστηρή φορολόγηση των επιχειρηματιών.Θα ξέρεις φαντάζομαι ότι οι επιχειρηματίες δεν πληρώνουν σχεδόν καθόλου φόρους,αφού όλα τα προσωπικά τους έξοδα τα βάζουν στις επιχειρήσεις τους,όπως θα ξέρεις ότι με τους αναπτυξιακούς νόμους,οι ιδιώτες παίρνουν λεφτά από τους φόρους για να κάνουν επιχειρήσεις και μετά τις πάνε στη Βουλγαρία.

Το μεγάλο πρόβλημα-για να έρθουμε στο θέμα-είναι ότι με τις περικοπές δρομολογίων,για να πάει κάποιος Έλληνας στο εξωτερικό,πρέπει να το κάνει με ξένη εταιρεία,αφού και η Α3 δεν πάει παντού.Προτιμώ με τα λεφτά μου να πληρώνω Έλληνες και όχι ξένους.
 
Top