1- Kατ' αρχήν, Αύγουστο μήνα πηγες, λογικό είναι να είναι αυξημένη η πληρότητα ενός 737-200. Ένα μόνο παράδειγμα -και μάλιστα high season- δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό της γενικής τάσης.
2- Επειδή το συγκεκριμένο δρομολόγιο το κάνω συχνά μήνες off-season, να σε ενημερώσω για τις δικές μου εμπειρείες; Άδειο, και το 717, άδειο και το 737. Και τις 8 φορές που το έκανα τα τελευταία δύο χρόνια.
3- Η Swiss δεν είναι καμία LH, AF, BA. Κι όμως γεμίζει άνετα κάθε μέρα ένα 320 από GVA, και δύο 320/321 από ZRH. Είναι κι αυτό 'δώρο' της κυβέρνησης προς ποιόν; Μια ξένη εταιρεία;
4- Αν 'αν θελήσει βάζει κάτω και τη SWISS και οποιονδήποτε άλλον' μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε 'τί έχει το έρμο και ψοφάει' οπουδήποτε αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό; Πές μου ένα παράδειγμα που αυτό που λές, πράγματι ισχύει. Γιατί εγώ μόνο το αντίθετο βλέπω... Και δεν είμαι ο μόνος.