Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΓΕΝΕΥΗ: Ακυρώθηκαν όλες οι πτήσεις για τον Ιούλιο. Από Άυγουστο και βλέπουμε...
 
Καλα το ειπα οτι το επομενο θυμα θα ειναι η Γενευη...Μηπως ειναι ενα ακομα δωρακι στην α3 απο την καλη αυτη κυβερνηση και στο φιλο της τον κ.Λασκαριδη που ειναι και ενας εκ των αντιπροεδρων της Α3?
Σε οτι εχει να κανει με το εσωτρικο δυκτιο για τον Ιουλιο πραγματικα εχουν αλλαξει τα φωτα καθε μερα και διαφορετικες ωρες και φυσικα ολες οι πτησεις προς τα κατω. Οι ακυρωσεις ακομα και ετσι συνεχιζονται μεχρι να μπει το λουκετο να ησυχασουμε...Οι πρακτικες των ΟΑ μας εχουν ξενερωσει ολους .
 
Όπως θα θυμάστε όλοι, αυτό που συμβαίνει τώρα στην ολυμπιακή είναι το πλαίσιο κάτω απο το οποίο θα λειτουργήσει η Pantheon. Δηλαδή περικοπή δρομολογίων προς Γερμανία, περικοπή ζημιογόνων δρομολογίων και άνοιγμα νέων κερδοφόρων προορισμών (όπως Βοστώνη). Χωρίς να ξέρω ποια απο τα δρομολόγια της ολυμπιακής είναι ζημιογόνα, πιστεύω πως η Γενεύη πρέπει να είναι απο τα περισσότερο ζημ. Όσο το αν είναι δώρο προς την Αγαίου δεν θα διαφωνήσω αλλά ο προορισμός αυτός δεν είναι στα άμεσα σχέδια της, την στιγμή που υπάρχει ισχυρός ανταγωνιστής ο οποίος λέγεται SWISS.
 
δε νομίζω ότι το Αθήνα-Γενεύη είναι ζημιογόνο. 8/2000 πήγα με ΟΑ στη Γενεύη με 732 (το Τρίτων) και ήταν γεμάτη. Φυσικά η SWISS είναι ισχυρός ανταγωνιστής αλλά νομίζω πως η ΟΑ αν θελήσει βάζει κάτω και τη SWISS και οποιονδήποτε άλλον. Επίσης σωστά η ΟΑ πρέπει να ποντάρει σε κερδοφόρα δρομολόγια όπως η Βοστώνη, η Αυστραλία, η Αφρική και η Μέση ανατολή λόγω της θέσης της Ελλάδος.
 
Από πότε έγινε ζημιογόνος προορισμός η Γενεύη;Σήμερα το απόγευμα μίλαγα με φίλο που λόγω δουλειάς πάει κάθε μήνα,και πήγαινε πάντα με Ο.Α και ζήτημα αν σε όλο το α/φος είχε 20-30 κενές θέσεις.Και με καλύτερες τιμές για απευθείας δρομολόγιο και μάλιστα πρωινό.Απλώς θέλουν να την αποτελειώσουν την εταιρεία.Θα χαθεί και αυτό το σλοτ όπως και τα άλλα.Όσον αφορά τον ανταγωνισμό της Swiss σε όλες τις χώρες υπάρχει ο ανταγωνισμός με τις τοπικές εταιρείες.Ο Ελβετός με την Swiss θα προτιμήσει να πετάξει από και προς την Ελλάδα.Το ίδιο και ο Ισπανός που θα προτιμήσει την Iberia κλπ.Το θέμα είναι να πάρεις το μερίδιο της αγοράς σε μη Ελβετούς κλπ για πτήσεις από Ελβετία κλπ προς Ελλάδα.Κακώς την έκοψαν.Και μακάρι να δούμε ξανά Αυστραλία και Βοστόνη.Αλλά αν δεν τα δούμε και αυτά ποιος θα τους αρχίσει με τις πέτρες;Νισάφι πια.
 
1- Kατ' αρχήν, Αύγουστο μήνα πηγες, λογικό είναι να είναι αυξημένη η πληρότητα ενός 737-200. Ένα μόνο παράδειγμα -και μάλιστα high season- δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικό της γενικής τάσης.

2- Επειδή το συγκεκριμένο δρομολόγιο το κάνω συχνά μήνες off-season, να σε ενημερώσω για τις δικές μου εμπειρείες; Άδειο, και το 717, άδειο και το 737. Και τις 8 φορές που το έκανα τα τελευταία δύο χρόνια.

3- Η Swiss δεν είναι καμία LH, AF, BA. Κι όμως γεμίζει άνετα κάθε μέρα ένα 320 από GVA, και δύο 320/321 από ZRH. Είναι κι αυτό 'δώρο' της κυβέρνησης προς ποιόν; Μια ξένη εταιρεία;

4- Αν 'αν θελήσει βάζει κάτω και τη SWISS και οποιονδήποτε άλλον' μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε 'τί έχει το έρμο και ψοφάει' οπουδήποτε αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό; Πές μου ένα παράδειγμα που αυτό που λές, πράγματι ισχύει. Γιατί εγώ μόνο το αντίθετο βλέπω... Και δεν είμαι ο μόνος.
 
Το να ισχυρεζεται η καθε ανυπαρκτη και πανασχετη διοικηση των ΟΑ οτι μεγαλα οικονομικα και τουριστικα κεντρα της Ευρωπης οπως η Φρανκφουρτη, η Γενευη και το Λονδινο ειναι ζημιογονες γραμμες το βρισκω λογικο εφοσον διοριστηκαν για να διαλυσουν απο την πισω πορτα την εταιρια.
Εσεις που εργαζεστε για ποιο λογο ακριβως διακαιολογειται αυτη την αποψη; Μηπως γιατι πιστευεται οτι απλα δε θα κλεισει και θα δουλευετε λιγοτερο;Και αυτο το λεω γιατι και τον πλεον ασχετο να ρωτησει καποιος , σιγουρα στο μυαλο αυτες οι 3 πολεις μονο για ζημιογονες δε θα του βγουν.
Δυστυχως αυτη τη στιγμη σιγκρηνοντας τις ΟΑ με την αλλη χρεομενη εαιρια στην Ευρωπη την ΑΖ βλεπω οτι οι ΟΑ πανε για φουντα απο την <<καλη >> μας την κυβερνηση ενω η ΑΖ εχει ενα τσαμπουκα ηγετη τον Μπερλουσκονι που αυξανει τα δρομολογια αγοραζει καινουργια αεροπλανα χωρις να εχει καμια διαπλεκομενη σχεση με Λασκαριδη ,Βασιλακη κλπ., και ας ειναι ο ιδιος μεγαλοκαρχαριας.
 
george_a":2xm41k0p said:
4- Αν 'αν θελήσει βάζει κάτω και τη SWISS και οποιονδήποτε άλλον' μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε 'τί έχει το έρμο και ψοφάει' οπουδήποτε αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό; Πές μου ένα παράδειγμα που αυτό που λές, πράγματι ισχύει. Γιατί εγώ μόνο το αντίθετο βλέπω... Και δεν είμαι ο μόνος.

αυτό που εννούσα είναι πως η ΟΑ, αν αποκτήσει καλύτερο σέρβις, καλύτερη συχνότητα (σε κάποιους προορισμούς) και νεότερο στόλο, τότε θα καταφέρει να αποσπάσει πελάτες από μεγαλύτερους ανταγωνιστές. Για παράδειγα στο Αθήνα-Νέα Υόρκη. Εγώ θα προτιμούσα την ΟΑ γιατί τα Α340 έχουν επιλογή ταινίας :D
Οι ΟΑ με ένα καλύτερο σχεδιασμό μπορούν να εξελιχθούν σε μια αξιόλογη εταιρία η οποία δε κάνει ένα σωρό ακυρώσεις την ημέρα.
 
747lover":3gs0da29 said:
αυτό που εννούσα είναι πως η ΟΑ, αν αποκτήσει καλύτερο σέρβις, καλύτερη συχνότητα (σε κάποιους προορισμούς) και νεότερο στόλο, τότε θα καταφέρει να αποσπάσει πελάτες από μεγαλύτερους ανταγωνιστές.
Αυτά τα "αν" μήπως σιγά σιγά μαζεύονται και γίνονται τόσα πολλά που δεν πρόκειται να υλοποιηθούν στον αιώνα τον άπΑΝτα?
 
Ο καιρός γαρ εγγύς πάντως,εάν τον Οκτώβριο δε γίνουν εκλογές!
Την προηγούμενη εβδομάδα ο πρόεδρος των Ο.Α Κος Μπενόπουλος,τοποθετήθηκε στο νέο του πόστο ως πρόεδρος της Πάνθεον.
Οι φήμες που οργιάζουν στους διαδρόμους του κτιρίου 57,λένε ότι αυτές τις μέρες ενδέχεται να βαφτεί το πρώτο ATR στα χρώματα της νέας εταιρείας.Για να δούμε λοιπόν...
 
Top