Short haul flights Vs High Speed Trains

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν αρπάχτηκα. Φυσικά και μπορούν να πάνε όλα στραβά με όλα τα μέσα. Ακόμα πιο βολικό ταξίδι κάνεις από το City Airport μόλις 20 λεπτά από το κέντρο του Λονδίνου που ενώνει το Παρίσι με CDG και Orly που είναι κάπως πιο κοντά στο κέντρο του Παρισιού. Αυτό που λέω εγώ είναι ότι το τρένο είναι καλό όταν έχεις παρέα να κάνεις χαβαλέ και τέτοια άμα είσαι μονός σου δεν λέει και πολύ και μένα…..
 
Καλά δεν χρειάζεται να διαφωνούμε για κάτι που είναι λίγο πολύ εύκολο να υπολογιστεί. Το eurostar είναι σαφώς πιο γρήγορο ακριβώς επειδή δεν έχεις τα πριν κ τα μετά, ο έλεγχος είναι στα 2λεπτά από την είσοδο του St Pancras κ το ίδιο είναι στο Nord. Επίσης όπως ειπώθηκε δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι taxi για 1 ώρα, ούτε να μείνεις στην ουρά we take abuse very seriously του LHR για 30λ. Για την άνεση δεν το σχολιάζω.. Για τιμές είναι ότι πετύχεις, το τρένο έχει έκπτωσή για τους κάτω των 25 κ πολύ καλύτερες τιμές για business.
 
Εγώ έκπτωση για φοιτητές δεν βρήκα και τα φτηνά εισιτήρια υπάρχουν στα δρομολόγια στις 5μιση το πρωί που δεν υπάρχουν καν συγκοινωνίες αφού ξεκινούν στις 5μιση στην καλύτερη και μερικά στις 5 όποτε και δεν προλαβαίνεις για κανένα λόγο εκτός από τα 24ωρα λεωφορεία φέξε μου και γλίστρησα μέχρι να φτάσεις εκτός άμα είμαστε όλοι τόσο εύποροι που μένουμε κοντά στο κέντρο. Τώρα εξαρτάτε από το άτομο αν θέλει να πληρώσει 90 λίρες με το τρένο ή 125 λίρες με αεροπλάνο από City Airport γεια Olry που είναι κοντά στο κέντρο των 2 πόλεων συγκεκριμένα 20 λεπτά. Είναι καθαρά προσωπικά γούστα αυτά κάνεις δεν είναι λάθος κάνεις δεν είναι σωστός.
 
Still χρειάζεσαι συγκοινωνία (πιο ακριβή) για τα αεροδρόμια αν μιλάς για τις 0530 (κ οι πτήσεις ακολουθούν τον ανταγωνισμό στο ωράριο).Είπαμε οι τιμές είναι ότι πετύχεις. Επίσης μπορεί να είσαι κάτω των 25 χωρίς να είσαι φοιτητής, αφού μένεις UK θα ξέρεις την young persons φαντάζομαι.
 
Βρε συντρόφια, ας μην κολλάμε, τα high speed είναι και πιο οικολογικά και πιο άνετα και πιο συμφέροντα οικονομικώς για μέσες αποστάσεις και αυτό το έχουν πάρει χαμπάρι σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, ακόμα και στην Τουρκία ετοιμάζεται η σύνδεση Πόλης-Άγκυρας και εμείς εδώ με τον καταχρεωμένο ΟΣΕ έχουμε κολλήσει στον 19ο αιώνα. Όποιος έχει ζήσει την εμπειρία TGV (είχα την τύχη να κάνω τη διαδρομή Λουξεμβούργο-Παρίσι) ξέρει ότι το ταχύ τρένο δεν συγκρίνεται σε ευκολία με το "αερόπλανο" για διαδρομές μέχρι 2-3 ώρες (μόνο να πας στο αεροδρόμιο είναι ταλαιπωρία, ενώ οι Σ.Σ. είναι στο κέντρο της πόλης και συνήθως συνδέονται και με μετρό).

ΥΓ: Για Ελλάντα μόνο αν δοθεί κίνητρο σε ιδιώτες βλέπω εξελίξεις στο χώρο.
 
Στον Ο.Σ.Ε (που μακάρι κάποτε να ιδιωτικοποιηθεί...) πληρώνεις 48Ε ,μου φαίνετε ,(χωρίς έκπτωση) για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το ICE και κάνεις 4.30 ώρες ενώ με το απλό ταχείας προτεραιότητας(5χχ) πληρώνεις 25, μου φαίνεται, και κάνεις 5.30 με 6 παρά ώρες.. Για μια διαφορά χρόνου περίπου στην 1 ώρα και με τα ίδια πάντα βαγόνια πληρώνεις σχεδόν τα διπλάσια !!!! Φανταστείτε να ανοίξουν και την καινούργια γραμμή πόσα παραπάνω θα πληρώνουμε όταν θα κάνει 3.30 ώρες (έτσι λένε..) .. Δεν θα ναι 60 ευρώ στο νερό..? Όσο κάνει και ένα αεροπορικό εισητήριο τώρα.. Βέβαια έως τότε ποιός ξέρει τι θα γίνει με τις τιμές των Air tickets (βλέπε ΟΑ-Α3) αλλά και πάλι κάποια ανάλογη τιμή θα υπάρχει (ελπίζω...). Και όλα αυτά αν αναλογιστεί κάποιος οτι ενα ταξίδι με αεροπλάνο στην ελλάδα κυμαίνετε γύρω στις 4 -παρα κάτι- ώρες door to door (αν χρησιμοποιείς μέσα και δεν μένεις δίπλα σε αεροδρόμια..). Οπότε,για την Ελλάδα τουλάχιστον, short haul flights ακόμα και στο μέλλον...


Υ.Γ
Οι παραπάνω τιμές είναι για OW...
Για τώρα ισχυούν (στο περίπου πάλι,το 1110 είναι down..):
Τρένα:
ICE door to door 5.30 ώρες στο περίπου .... 48E
IC door to door 6.00 // .... 37Ε
5χχ door to door 6.30 // .... 25Ε
6χχ door to door 8.00 // .... 18E
Αεροπλάνα:
Μέχρι στιγμής παίζουν τα 60 ευρώ ΟΑ-Α3 και τα 50 ευρώ της Athens ( :roll: )..
Όλοι θυμόμασταν και τα 24άρια της A3(39 από Αθήνα) που ήταν στην ουσία ΠΙΟ φτηνά απο όλα σχεδόν τα τρένα του ποιοτικότατου( :lol: ) Ο.Σ.Ε.... (παλιές καλές εποχές.......).
Διαλέγεις και παίρνεις...
 
Υποψη βεβαια, οτι στην Ελλαδα δεν θα μπορεσουμε ευκολα να αποκτησουμε δικτυο υπερταχεων συρμων. Το ορεινο αναγλυφο της χωρας δεν επιτρεπει κ πολλους πειραματισμους... Εκτος κ αν σκαψουμε τη μιση Ελλάδα με τουνελ...
 
Ποια 60Ε, αν ολοκληρωθεί η γραμμή κ θέλουν να είναι κερδοφόρο τότε κλάφτα Χαράλαμπε.. αλλά ίσως ο ΟΣΕ να κρατήσει τουλάχιστον κάποιο ανταγωνισμό στις τιμές των αεροπορικών- για το Αθήνα-Θεσ/κη, γιατί για τα λοιπά (Καβάλα/Αλεξ/λη) δεν βλέπω τα επόμενα 50 χρόνια διάθεση (ούτε ρευστό :oops: ) να επενδυθούν χρήματα που θα πιάσουν τόπο σιδηροδρομικά.
 
McLovin":hxev4mhb said:
ενώ με το απλό ταχείας προτεραιότητας(5χχ) πληρώνεις 25, μου φαίνεται,
5χχ door to door 6.30 // .... 25Ε

Το Ε500, όπως το αναφέρει ο ΟΣΕ στο πρόγραμμα δρομολογίων, κοστίζει OW 28,10eur με θέση (διότι άμα δεν έχει θέση και τη βγάλεις όρθιος σου κόβουν 8eur) και το ταξίδι διαρκεί κάτι περισσότερο από πεντέμισι ώρες (Αν: 09:21 - Αφ: 15:02). Οι ώρες είναι πολλές και μόνο η τιμή είναι ανταγωνιστική, αν τα αεροπορικά εισιτήρια βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Ωστόσο από 1η Απριλίου οι τιμές των εισιτηρίων του ΟΣΕ θα αυξηθούν. Το ποσό της αύξησης για την Ε500 θα είναι +33%, όπως είχε ανακοινωθεί το καλοκαίρι του 2009, ωστόσο στην Ελλάδα το διάστημα αυτό είναι απελπιστικά μεγάλο για οριστικές πολιτικές αποφάσεις και αυτές είχαν παρθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, οπότε δεν ξέρω τί, αν και πως θα ισχύσει.
 
TeaCHeRaKiS":2argnxnj said:
Υποψη βεβαια, οτι στην Ελλαδα δεν θα μπορεσουμε ευκολα να αποκτησουμε δικτυο υπερταχεων συρμων. Το ορεινο αναγλυφο της χωρας δεν επιτρεπει κ πολλους πειραματισμους... Εκτος κ αν σκαψουμε τη μιση Ελλάδα με τουνελ...

Μάλλον δεν έχεις υπόψιν την Ιαπωνία, που είναι ιδιαίτερα ορεινή και σεισμογενής περιοχή, σαν την Ελλάδα και χειρότερα. Οι Ιάπωνες λοιπόν ,έχουν κάνει θαύματα και με τούνελ και γέφυρες έχουν ενώσει νησιά και χαράδρες. Τα τρένα-βολίδες Shinkansen ήδη από τη δεκαετία του 60 (!!!) έχουν γίνει τα δημοφιλέστερα και ασφαλέστερα (θύματα :0, ναι ΜΗΔΕΝ) μέσα μετακίνησης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της οικονομίας. Αυτά βέβαια στην Ψωροκώσταινα (όπου ακυρώθηκε η ζεύξη Μαλλιακού για να μη θιχτούν οι σουβλατζίδες της Λαμίας) ακούγονται αλαμπουρνέζικα, με τα επιδοτούμενα (με δανεικά) "τρένα του λαού" του καταχρεωμένου ΟΣΕ να κάνουν άδεια τα δρομολόγια στην Πελοπόννησο και τη Δυτ.Μακεδονία.

Είμαστε ΟΥΓΚΑΝΤΑ μιας και δεν έχουμε καταλάβει ότι οι συγκοινωνιακές υποδομές προάγουν την οικονομική ανάπτυξη και συνιστούν προστιθέμενη αξία. Και όταν τελικά τις θέλουμε, τις απαιτούμε (οποία έκπληξις) ΤΖΑΜΠΑΝΤΑΝ, χωρίς διόδια ή ακριβά εισιτήρια και φυσικά χωρίς να πληρώνουμε και φόρους και χωρίς να θίγουν "το περιβάλλον" (το ίδιο όπου χτίζουμε αυθαίρετα και πετάμε αβέρτα τα σκουπίδια). Έτσι, ενώ κοιμόμασταν του καλού καιρού, έφτασε η Τουρκία να έχει υπερταχείες και τούνελ στο Βόσπορο , η Τενερίφη να έχει αυτοκινητόδρομο και δυο σύγχρονα αεροδρόμια και εδώ τα Τέμπη να έχουν κλείσει για μήνες και κοτζάμ Κρήτη να είναι με επαρχιακό δρόμο και αεροδρόμια-ανέκδοτο.... (άσχετα μα τόσο σχετικά)

Αμάν νισάφι με το βιολί μας

ΥΓ: Φυσικά, όσο ισχύει η κατάσταση αυτή, οι αεροπορικές συνδέσεις είναι μονόδρομος (όταν μας κάνει τη χάρη η ΥΠΑ και δεν απεργεί)
 
Top