Kiwi Jumbo":1mma5bxo said:
Μόλις σήμερα γύρισα από Παρίσι. Όταν έκλισα εισιτήρια σκέφτηκα να πάω με Eurostar αλλά το θέμα είναι ότι το τρένο είχε 100 ευρώ για 2μιση ώρες ταξίδι και με Air France 130 ευρώ για μόλις 45 λεπτά. Εξαρτάτε από το καθένα με τι προτιμάει να ταξιδέψει από άποψη τιμής και διάρκεια ταξιδίου και άνεσης. Προσωπικά νομίζω πως τα τρένα μπορούν να πλήξουν, αλλά ελάχιστα, τις αερομεταφορές.
Αυτό το ελάχιστα πες στο στην Iberia.
Προσωπικά είμαι λάτρης του τρένου για μικρές αποστάσεις, αλλά φυσικά όχι στην Ελλάδα.
Για παράδειγμα όσες φορές θέλω να πετάξω από Γενεύη-Αθήνα βράδυ, αντί να κλείσω ανταπόκριση παίρνω το τρενάκι μου για Ζυρίχη και πετάω με τη βραδινή της Swiss. Σε 3 ώρες από τη στιγμή που θα βγω από το σπίτι μου είμαι στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης. Κατά σύμπτωση κάπου τόσο κάνει και Έλληνας συνάδελφός μου που πετάει GVA-ZRH-ATH.
Θα χαρώ πολύ επίσης όταν θα μπορούμε να πάμε Milano-Roma σε 3 ώρες με την
NTV. Είναι ο πρώτος ιδιωτικός παίκτης που μπαίνει σε high-speed γραμμή πανευρωπαϊκά αν δεν κάνω λάθος. Άλλο να έχει η Απλιτάλια ανταγωνισμό από την Trenitalia και άλλο από ιδιωτικό παίκτη με στήριξη από την SNCF.
Στην Ελλάδα τώρα, μόνο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μπορεί
κάποια στιγμή (ελπίζω πριν το 2030) να χτυπήσουν τα τρένα τις αεροπορικές. Στο Θεσσαλονίκη-Πάτρα η απόσταση ευνοεί το αεροπλάνο, αλλά ούτως ή άλλως δεν πετάει και καμία εταιρία.
Τέλος ένας παράγοντας που για εμένα είναι σημαντικότατος είναι τα αέρια. Θεωρώ πολύ θετικό το να μειώνονται οι πτήσεις μεταξύ αεροδρομίων όπως MAD-BCN γιατί το τρένο είναι πολύ πιο οικολογικό (αν δεν έμπαινε και αυτός ο παράγοντας δε θα είχα πρόβλημα με όσους επιθυμούν να πετάξουν αντί να πάρουν το AVE).