Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

Eνδεικτικός πίνακας ΚΕΑΠΟΑ

ΙΑΝ '84....... 57,080
ΙΑΝ ΄85....... 55.270
ΜΑΙ '85....... 54.600
ΙΑΝ '86....... 53.100
ΑΠΡ '86....... 52.360
ΜΑΡ '87....... 49.500
ΑΠΡ '88....... 46.200
ΙΑΝ '89....... 43.900
ΙΑΝ '90....... 40.900

..................
...............κ.λ.π

***εκτιμάται οτι οι μερίδες μας με την κατανομή αναλογικά των αποθεματικών (επι συνόλου κεφαλαίων 123.000.000e),θα αυξηθούν κατα 6%
Σύνολο Μετόχων
320 OL.CATERING
310 ΟΛ ΑΕΡΟΠΛΟΙΑΣ και
2750 ΟΛ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Κατά το άρθρο 13 του κανονισμού θα υπάρξει οικονομικός έλεγχος(πιασ΄τ΄αυγό και κούρεφτο),για την χρήση του Οικ. έτους 2009 και της διαδικασίας εκκαθάρισης.
 
Μετρήστε "θα" και βγάλτε συμπέρασμα.........
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΣΠΑ
Αθήνα 27/11/2009
......................ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.....................
ΣΥΝΑΔΛΦΟΙ -ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΕΣ
Την Παρασκευή 27/11/09 το ΔΣ της ΟΣΠΑ συναντήθηκε με τον Υπουργό Οικονομικών κ Γ.Παπακωνσταντίνου και συζητήθηκαν θεματα που εκκρεμούν, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η διαδικασία εκκαθαρισης και χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις για τους εργαζομένους.
Ο κ Υπουργός μας διαβεβαίωσε ότι θα τηρηθούν όλες οι δεσμεύσεις που προκύπτουν απο τον Ν.3717/08 και την Πραξη Νομοθετικού Περιεχομένου απαρεκλιτως.
Μας ενημερωσε οτι εντός της επόμενης εβδομάδας κατατίθεται στην Βουλή σχεδιο τροπολογιών που θα ψηφισθεί μαζί με την Π .Ν. Περιεχομένου, που εχει ήδη κατατεθεί από τις 19/11/09 και θα καλύπτει όλες τις εκρεμμότητες που αφορούν ασφαλιστικά και άλλα θέματα(δυνατότητα σύναψης δανείου από τη Εθνική Κεφαλαίου με τη εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου και καλυψη θεματων που αφορούν τους συμβασιούχους).
Για τον λόγο αυτόν, σε συνεννόηση με την Εθνική Κεφαλαίου, μας είπε ότι θα καθυστερήσει η εναρξη λυσης των συμβάσεων εργασίας μέχρι την ψήφιση απο την Βουλή των τροπολογιών που θα κατατεθούν.
Από την πλευρα της η Εθνική Κεφαλαίου μας ενημέρωσε αργότερα, μετά την συνάντηση ότι ενημερώθηκε από τον Υπουργό για τα νέα δεδομένα και οτι θεμα του δανείου θα καλυφθεί μέσα από την ψήφιση της σχετικής τροπολογίας στην Βουλή.Η νέα ημερομηνία λύσης συμβάσεων θα μας γνωστοποιηθεί σε σχέση πάντα με την ψήφιση από την Βουλή των σχετικών διατάξεων.
Σε ότι αφορά την καταβολή των δεδουλευμένων, του υπολοίπου της αδειας και του Δ.Χ , θα γίνει συνολικάμε την αποχώρηση , διότι πρίν την ψηφιση της σχετικής τροπολογίας η Εθνική Κεφαλαίου αδυνατεί να συνάψει Δάνειο.
........................................Για το ΔΣ της ΟΣΠΑ...............
..................................ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ..................
 
Belavia":3w2f8t0k said:
Μπράβο στον Αλεβιζόπουλο, αλλά πιστεύω ότι είναι πυροτέχνημα και χωρίς αποτέλεσμα η ενέργειά του. Το θέμα είναι να ενημερωθεί όλος ο κόσμος ότι <400 πιλότοι και μηχανικοί που αναμένεται να μεταταχθούν στην ΥΠΑ θα στοιχίζουν ετησίως περί τα 90 εκατ ευρώ> και θα κάθονται. Πρέπει όλοι εμείς (λαός όπως θέλετε αποκαλέστε το) να αντιδράσουμε δεν μπορεί να έχουμε οικονομική κρίση, ιδιωτικοί υπάλληλοι να απολύονται, και μια κλίκα εργαζομένων να απολαμβάνει παχυλούς μισθούς και να κάθετε.

Οταν η εμπαθεια, η ασχετοσυνη, τα επαγγελματικα κυκλωματα, τα συμφεροντα, η ΨΕΥΤΙΑ,η κακοηθεια, ο κομπλεξισμος, καποιων ολιγων τεμπελιδων και ουδεποτε εργασθεντων συνδικαλιστων (της πλακας), "μιξαρονται", τοτε ανακοινωσεις και "λεονταρισμοι" αυτου του ειδους, εκστομιζονται, μονο και μονο για να εχουν ως αποτελεσμα, την λυση ΔΙΚΩΝ τους συνταχνιακων αιτηματων, αφου γνωριζουν οτι δεν μπορουν να κανουν απεργια, ουτε να αλλαξουν κατι μιας και ο Νομος 3717 εχει ψηφισθει απο καιρου, και ειτε το θελει ειτε οχι, ο "κυριος" αυτος θα μας εχει στα ποδια του, χωρις φυσικα να μπορει να μας ελεγξει (και αυτο ειναι κυριως που τον τσουζει), μιας και δεν θα ανηκουμε στην ομοσπονδια του.....Επισης καλο θα ηταν να γνωρισει ο κοσμος, οτι.
1. Αντικειμενο εργασιας υπαρχει, και μαλιστα πολυ σοβαρο, οπως safa κλπ, μιας και χρειαζονται μορφωμενα ατομα, και γνωστες αεροπορικου υπλικου, και οχι ξυλουργοι..
2. Το ποσο του "κοστους" μισθοδοσιας, ειναι αυθεραιτο και ψευδες....
3. Προς γνωσιν ολων υμων, το κοστος της μισθοδοσιας των μεταφερομενων στην ΥΠΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤ, μιας και θα πληρωνονται τα χρηματα αυτα απο τον κρατικο προυπολογισμο, και απο το κονδυλι του "κλεισιματος" της ΟΑ, το οποιο ειναι 1.5 δις σε βαθος εικοσιπενταετιας.
Αρα, ολες αυτες οι βλακειες που εκστομισε ο "πολυς" "κυριος" συνδικαλιστοπατερας, ειναι εκ του πονηρου, κακοηθεστατες, και ευτυχως, χωρις κανενα νοημα, μιας και ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ δεν μπορει να αλλαξει.
Τελειωνοντας, μου προκαλει εντυπωση η σταση των αεροελεγκτων, που στηριζουν αυτη την αντιεπαγγελματικη, και απανθρωπη σταση , συμπορευομενοι (για πρωτη φορα?) με την ομοσπονδια τους.
Μην φοβαστε κυριοι, δεν θα ζητησουμε να εκπαιδευτουμε στα δικα σας καθηκοντα.....Ουτε βασικα το θελουμε. Αλλα αν μας ζητηθει απο την Πολιτεια, τοτε ναι, θα εκπαιδευτουμε , για να σταματισετε να εκβιαζετε τον κοσμο..... :D οπως κανετε χρονια τωρα.
gmmour":3w2f8t0k said:
Κοίτα να δεις, εδώ διαφωνώ.
Η πΟΑ ή

Έτσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!

Εσυ θα ησουν ευχαριστημενος, να βρεθουνε 6000 οικογενειες στον δρομο?
Μετα απο 20 και 30 χρονια?
Το οτι ημασταν |μονιμοι", τι να κανουμε φιλτατε. Πριν απο 30 χρονια (και μεχρι σημερα), υπαρχει η μονιμοτητα του δημοσιου. Καλως η κακως. Εδω δεν ειμαστε για να αναλυσουμε αν ειναι η οχι σωστο αυτο, εδω εχουμε facts. Η εταιρια εκλεισε (για λογους που πρεπει καποτε να αναλυσουμε αλλου), ψηφιστηκε ενας νομος με την συνδρομη της ΕΕ του Κρατους και των εργαζομενων, κοστολογηθηκε το εγχειρημα στα 1,5 δις (5 χρονια λειτουργιας ΟΑ με ενα εκ/ριο ζημια ανα ημερα, κατα Χατζηδακη), σε βαθος εικοσιπενταετιας, δηλαδη το κοστος ζημιων 5 ετων μοιρασθηκε σε 25 χρονια. Και αυτο συμφερει την τσεπη ολων μας.
:great:
Rudel":3w2f8t0k said:
Σύμφωνα με τον κ.Αλεβιζόπουλο οι 360 πιλότοι και οι 150 μηχανικοί που αναμένεται να μεταταχθούν στην ΥΠΑ,θα στοιχίζουν περί τα 90 εκ. ευρώ.
Με μια απλή διαίρεση βρίσκουμε ,90.000.000/510=176.470,58 ευρώ για κάθε εργαζόμενο ετησίως,ήτοι 12.605,042 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο.(υπολογισμός με 14 μισθούς)
Πρόκειται σαφώς για τις γνωστές μπαρούφες του Δ.Σ της ΟΣΥΠΑ με σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων.


Σωστος! Απο ξυλουργο που δεν ξερει ουτε να καρφωσει ενα καρφι σε σανιδα, τι περιμενεις>
Γενικα απο συνδικαλιστες τι περιμενεις?
Εδω οι ΟΣΠΑτζηδες προεδροι και παρατρεχαμενοι, ξεπροβοδιζαν τους καλεσμενους της νεας εταιριας, προ μηνος, στην fiesta....
:wall:
christos-uoa":3w2f8t0k said:
12600 είναι το μηνιαίο κόστος στο κράτος. Άρα, 12600 μείον περίπου 45% ασφαλιστικές εισφορές (εργοδότη και ασφαλισμένου) = 6930. Μείον την παρακράτηση φόρου μισθωτών υπηρεσιών προκύπτουν οι καθαρές αποδοχές. Μήπως έτσι είναι πιο αληθοφανή τα νούμερα? Πραγματικά ρωτάω χωρίς καμία δόση ειρωνείας.

Δεν υπαρχουν τετοια νουμερα φιλτατε....Μακαρι να υπηρχαν! Θ α καναμε φιεστα!
Ο μεγαλυτερος μισθος υπολογιζω να ειναι κοντα στα 5 χιλιαρικα, (κυβερνητες 28 ετων), και κοντα στο 2χιλιαρο για τους 10ετεις κ2.
Μην ακουτε μπαρουφες.
Τελος, για αρσιν παρεξηγησης, κανενας πλης ελαχιστων, δεν θελει να γινει γραφειας. Θελουμε να πεταμε, αλλα οχι σαν κοροιδα.
Ας γινουν οι απολαβες ανθρωπινες, και χειριστες θα υπαρξουν. Λαβετε δε υπ'οψιν σας, οτι οι περισσοτεροι απο τους μεταταχθεντες στην ΥΠΑ χειριστες, θα παρουν αδειες ανευ αποδοχων και θα πανε (οπως και εγω) στο εξωτερικο για εργασια.
 
Κατ΄αρχάς ηρεμία....
Απο τη στιγμή που αποφασίσθηκε να μεταταγούν και οχι να απολυθούν οι υπάλληλοι της ΟΑ και δή οι πιλότοι(μιλάμε για 150 τον αριθμό και όχι για 450 που αναφέρει ο κ.Αλεβιζόπουλος) η Υπηρεσία με το πλησιέστερο σχετικό αντικε'ιμενο ειναι η ΥΠΑ και φυσικά όχι η Εφορία, η Πολεοδομια, σταθμοί Διοδίων ή η ΤΑ.
Η ΥΠΑ έχει κοντά 3000 υπαλλήλους αερολιμενικούς, ηλεκτρονικούς, αεροναυπηγούς, μηχανικούς, οικονομικούς, διοικητικούς, πολεοδόμους, τοπογράφους, περιβαντολόγους, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς, κηπουρούς, βαφείς, πληροφορικάριους, δακτυλογράφους οδηγούς, ξυλουργούς κλπ κλπ.
Οι ελεγκτές είναι απλά ένας από 30 τόσους κλάδους απλά ο πιο προβεβλημένος από τα κανάλια.
Από το site ypa.gr παραθέτω:
Κανονιστικές αρμοδιότητες
Εποπτεία
Έλεγχοι-Πιστοποιήσεις
Αεροναυτιλία
- Εναέρια Κυκλοφορία
- Τηλεπικοινωνίες
- Υποστήριξη συστημάτων Αεροναυτιλίας
Εκμετάλλευση & Υποστήριξη Αερολιμένων
Κατασκευές – Έργα
Στατιστικά στοιχεία
Προσωπικό.
-----------------------------------------------------
Όταν λοιπόν θα πάνε στην ΥΠΑ θα είναι γνήσιοι αργόμισθοι μαζί με 2-3000 άλλους αργόμισθους που ήδη υπηρετούν με οργανικές θέσεις στην υπηρεσία αυτή.
Τι φοβούνται λοιπόν στην ΥΠΑ κατά την ταπεινή μου άποψη;
'Οχι βέβαια κατα Αλεβιζόπουλο το κόστος μισθοδοσίας(άλλωστε όπου και να μεταταγούν τα ίδια θα παίρνουν)χρεώνοντας τον κρατικό προυπολογισμό βασει συμπεφωνημένων.
1) Απλά στην ΥΠΑ παίρνουν πολλά απο ειδικά επιδόματα. Αν έρθουν π.χ άλλοι 400 στην ΥΠΑ το επίδομα διαμοιράζεται και σε αυτούς άρα μειώνεται όλων.
2)Η αλλαγή της τάξης πραγμάτων. Θεσεις και προνόμια τα οποία είναι πολλά και ποικίλα. Αυτά τα χάνουν σε μεγάλο μέρος οι Αερολιμενικοί και σε λιγότερο οι ΕΕΚ,καθότι σαφώς κινδυνεύουν τα επιδόματα τους που βασίζονται στο EUROCONTROL και τα οποίο είναι μεγάλο και φυσικά κυμαινόμενο.
Ένα μεγάλο τμήμα που διαχειρίζονται σήμερα οι αερολιμενικοί και που είναι ο έλεγχος των αεροσκαφών θα το χάσουν εντελώς, πράγμα που σίγουρα δεν το επιθυμούν να γίνει. Εξ άλλου η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των πιλότων και όχι των αερολιμενικών. Μην ξεχνάμε δε ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές ΥΠΑ αλλά και στην FAA το μεγάλο ποσοστό των υπαλλήλων που δουλεύουν στο χώρο αυτό είναι πιλότοι.
Όσο για τον όγκο εργασίας ενός πιλότου και ενός αερολιμενικού καλύτερα τα μπλουζάκια να τα μοιράσουμε στους δεύτερους να τα στίβουν. Είναι σίγουρα πιο καλοί στο internet serfing από τους πιλότους.
 
Δεν υπάρχει λόγος πιστεύω να τσακωνόσαστε όλοι.
Το θέμα είναι ότι οι κύριοι της ΥΠΑ έχουν βρει μια ευκαιρία τώρα με τις μετατάξεις της Ολυμπιακής και γκρινιάζουν μπας και τσιμπήσουν καμία αυξησούλα. Θα πούνε λοιπόν ότι τους συμφέρει μέχρι να καταφέρουν αυτό που θέλλουν.

Όσο για το θέμα των αργόσχολων...μα είσαστε με τα καλά σας? Έχεται περάσει ποτέ απο την ΥΠΑ να δείτε πως δουλεύει? Υπάρχουν πιο άσχετοι με το αεροπορικό θέμα που τους έχουν βάλλει υπεύθυνους για την αεροπορία στην Ελλάδα?
Φαντάζεσται να σκάσουν μύτη εκεί λοιπόν με τις μετατάξεις 200 ή 300 άτομα κατά πλeιοψηφία μορφωμένοι γύρω από το αντικείμενο? Θα τους ξεφτιλήσουν.

Για την πάρτη τους ενδιαφέρονται. Oύτε για προυπολογισμoούς ούτε άλλες αηδίες.
 
Δύο παρατηρήσεις προς ενημέρωση των φίλων του Φόρουμ.
1.Οι μεταφερόμενοι στην ΥΠΑ ιπτάμενοι χειριστές και μηχανικοί,δεν δικαιούνται κανένα από τα επιδόματα των εργαζομένων της ΥΠΑ.(επίδομα eurocontrol κ.λ.π)
Αυτό έχει κατοχυρωθεί με τροπολογία του ν.3717/2008(Α239)που κατατέθηκε στη Βουλή στις 9/7/09.Εκεί αναφέρεται<<Στους ανωτέρω δεν καταβάλλονται οι παροχές της παραγράφου 3 του άρθρου 34 του ν.2682/1999(Α16) και του άρθρου 73 του ν.3431/2006(Α13)>>.Άρα οι φωνασκίες του κ.Αλεβιζόπουλου είναι εκ του πονηρού και αλλού πρέπει να αναζητηθούν οι αιτίες.
2.Ο υπολογισμός των καθαρών αποδοχών των μεταφερομένων,που έκανε ο φίλος christos-uoa σε προηγούμενο post είναι λανθασμένος.Ο φορολογικος συντελεστής του 45% δεν εφαρμόζεται από το πρώτο ευρώ του μισθού αλλά ανέρχεται κλιμακωτά.Έτσι οι καθαρές αποδοχές θα ήταν αρκετά υψηλότερες και ως εκ τούτου εξωπραγματικές.
 
Rudel":171d4g7n said:
Ο φορολογικος συντελεστής του 45% δεν εφαρμόζεται από το πρώτο ευρώ του μισθού αλλά ανέρχεται κλιμακωτά.

Αναφέρθηκα σε ασφαλιστικές εισφορές και όχι στην φορολογική κλίμακα εισοδήματος. Οι ασφαλιστικές εισφορές είναι σταθερό ποσοστό επί των μικτών αποδοχών και εξαρτάται από το ασφαλιστικό τους καθεστώς, Ένα ποστοστό πληρώνεται από τον εργαζόμενο και ένα από τον εργοδότη.
 
mitsupitsu":u8j3f31x said:
Κατ΄αρχάς ηρεμία....

1) Απλά στην ΥΠΑ παίρνουν πολλά απο ειδικά επιδόματα. Αν έρθουν π.χ άλλοι 400 στην ΥΠΑ το επίδομα διαμοιράζεται και σε αυτούς άρα μειώνεται όλων.
2)Η αλλαγή της τάξης πραγμάτων. Θεσεις και προνόμια τα οποία είναι πολλά και ποικίλα. Αυτά τα χάνουν σε μεγάλο μέρος οι Αερολιμενικοί και σε λιγότερο οι ΕΕΚ,καθότι σαφώς κινδυνεύουν τα επιδόματα τους που βασίζονται στο EUROCONTROL και τα οποίο είναι μεγάλο και φυσικά κυμαινόμενο.
Ένα μεγάλο τμήμα που διαχειρίζονται σήμερα οι αερολιμενικοί και που είναι ο έλεγχος των αεροσκαφών θα το χάσουν εντελώς, πράγμα που σίγουρα δεν το επιθυμούν να γίνει. Εξ άλλου η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των πιλότων και όχι των αερολιμενικών. Μην ξεχνάμε δε ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές ΥΠΑ αλλά και στην FAA το μεγάλο ποσοστό των υπαλλήλων που δουλεύουν στο χώρο αυτό είναι πιλότοι.
Όσο για τον όγκο εργασίας ενός πιλότου και ενός αερολιμενικού καλύτερα τα μπλουζάκια να τα μοιράσουμε στους δεύτερους να τα στίβουν. Είναι σίγουρα πιο καλοί στο internet serfing από τους πιλότους.
Σε οτι αφορα αο επιδοματα και το μοιρασμα τους, σε πληροφορω οτι βασει του Νομου οι πιλοτοι ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ σε οποιοδηποτε "μοιρασμα" ειδικω επιδοματων. Τελος, ο συνδικαλιστοπατερας της ΥΠΑ, ΦΟΒΑΤΑΙ την "αρπαγη" αρμοδιοτητων, και ενδεχομενως φοβαται της εισρροη "απεργοσπαστικου μηχανισμου". Φυσικα και δεν ισχυει τιποτα απο αυτα, αλλα τελος παντων, αντε να το βαλετε μεσα στο λιγο εναπομειναν μυαλο του!
 
Υπάρχουν τόσες ανακρίβειες και εμπάθειες σε αυτό το τόπικ, που και οι λίγες αλήθειες που γράφονται χάνονται κάπου στην ανάγνωση...

Μία ερώτηση με όλη την καλή πρόθεση και χωρίς να υποστηρίζω καμία πλευρά:
δηλαδή οι χειριστές της πΟΑ που θέλουν να ασχοληθούν στην ΥΠΑ με SAFA θα διασκορπιστούν στα ελληνικά αεροδρόμια κάνοντας ελέγχους; Και το αντικείμενό τους στα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια θα είναι αυτό; Ή θα γυρνούν από νησί σε νησί όλο το καλοκαίρι και το χειμώνα θα κάνουν ελέγχους μόνο σε LGAV & LGTS;




Υ.Γ. Συγγνώμη αν βγαίνω εκτός του κύριου θέματος, αλλά βλέπω ότι εδώ αναπτύσσεται παράλληλα και ένα ουσιώδες θέμα, που θα χαθεί κι αυτό ανάμεσα στις γνωστές διαμάχες του φόρουμ... :rolleyes:
 
Αντιγραφοντας απο σχολιο στο θρεντ αυτο
''Ετσι αν όλα πανε ....στραβά το max οριο ενσήμων θα ειναι τα 10500 ''

εγω, ιπταμενη συνοδος ,σειρα του 83,μια απολυμενη με κλωτσιες το 2003,χωρις προσαυξηση ενσημων και δωρακια-που δεν τα θελαμε,να συνεχισουμε και μεις στις Ολυμπιακες Αερογραμμες,θελαμε-
σας ευχομαι να πανε ολα ισια και να παρετε και 12000 και 14000 και 104000 ενσημα...

Οταν το 2003,260 σκληρα εργαζομενοι και εντελως απαραιτητοι εργαζομενοι,που ειχαν ως και 9 χρονια δουλειας μπροστα τους,

απολυθηκαν σε μια μερα,(μαζι και οι εκπαιδευτες ολοι,που μας καλουσε την αλλη μερα ο Λαμπροπουλος να μας προσλαβει μεσω γραφειου ενοικιασης εργαζομενων !!!για κανα διμηνο, ως οτου εκπαιδευσουμε,εμεις οι απολυμενοι , νεους εκπαιδευτες,προισταμενους και να συνεχισουμε και τα recurrent,
και φυσικα τον φτυσαμε και φυσικα εστελνε τον κοσμο για εκπαιδευση στο ΚΑΙΡΟ απο την Egypt Air!!!)

δεν θυμαμαι να ηταν κανεις στο πλευρο μας,ουτε κι απο την ΕΙΣΦ ουτε κι απο την ΟΣΠΑ,που μας ξεπουλησαν για δικα τους οφελη.

Το οτι,οταν μας πεταξανε,αμεσως κανανε ισαριθμες με τους απολυμενους προσληψεις εποχικων -που μονιμοποιηθηκαν μετα,καταλαβαινουμε γιατι το κανανε.
Να μπουν οι δικοι τους, εφ οσον εμεις ειχαμε μπει ειτε με υποχρεωτικη διετια προυπηρεσια σε αεροπορικη εταιρεια ειτε με πανελληνιο διαγωνισμο.

Ολοι μας,ομως... εμεις δεν ειμασταν ρουσφετια κι ενοχλουσαμε,μεχρι και την σειρα του 87...που πηρε ποδι.

Οπως καταλαβαινουμε,γιατι μετα την εκδιωξη μας,ο Πατεστος μια χαρα αυξησεις πηρε...

Οπως καταλαβαινουμε γιατι μας πολεμησε η ΟΣΠΑ και ο Πεππας μας αποκαλουσε μ....ες που δεν αξιζει ν ασχοληθει κανεις μαζι μας.

Οπως καταλαβαινουμε γιατι λεγανε ψεμματα απο την ΟΣΠΑ
οτι πηραμε πολλαααααααα λεφτα,οταν το μονο που πηραμε ηταν εφαπαξ κουτσουρεμενο ΤΟ 80% αυτου που εβγαινε στα χρονια μας...(εγω στα χρονια μου,-σειρα 83-πηρα 27000 ευρω .Οποιος δεν με πιστευει,να ρθω οπου θελει να του δειξω τα χαρτια . ).Δεν ειμασταν χειριστες που ειχαν κανει συμφωνιες για μπονους εθελουσιας-αλλα κι αυτους μια'' χαρα ''δεν τους τα δωσανε... αυτους τους ''περιποιηθηκε η ΕΧΠΑ...(παρα μονο σε πολυ λιγους δωσανε , καμμια 15 ,απο την πρωτη παρτιδα που εφυγε.).

Οπως καταλαβαινω,γιατι μας αποκαλουσαν μεχρι προσφατα ''φαντασματα'' που κανεις δεν ασχολειται μαζι τους...''

Ουτε στα δικαστηρια που τρεχαμε για ασφαλιστικα μετρα για να γυρισουμε στην δουλεια μας,δεν ησασταν κοντα μας,ουτε στις διαμαρτυριες μας εξω απο το ΥΜΕ.

Για να τελειωνω,

ολα καλα να πανε σας ευχομαι,οσοι εχετε αγωνια αν θ αρθει το πλαφον των 10500 ενσημων...

Το οτι πολλοι απο μας, υποχρεωθηκαν με το ζορι,να παρουνε συνταξη, με οτι ενσημα ειχαν στην πραγματικοτητα ,χωρις δυνατοτητα να πανε να δουλεψουν και ταμιες στο σουπερ μαρκετ και να συνεχισουν να κολλανε ενσημα,ωστε καποτε να παρουν μια αξιοπρεπη συνταξη

και οτι ψαχνουμε να βρουμε μαυρη εργασια,αφου μας στερηθηκε δια παντος το δικαιωμα να εξαντλησουμε τον εργασιακο και ασφαλιστικο μας βιο-δικαιωμα που εχει και ο καθε αλλοδαπος νομιμα εργαζομενος...-

για να μπορεσουμε ν ανταπεξελθουμε,

ισως και δεν σας περασε ποτε απο το μυαλο,αλλα ισως και δεν σας ενδιαφερει.


Γιατι με τη σταση σας, τοτε ,ολοι δειξατε οτι συν-αδελφοι μας δεν ησασταν...


Οταν σε μια νυχτα, 260 ανθρωποι,πεταχτηκαν στο δρομο, σε υποχρεωτικη ΑΘΕΛΟΥΣΙΑ μειωμενη συνταξη...
 
Top