Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

Για τι simulator μιλάμε; 737-200; Ποιος θα πάρει simulator, που -στην καλύτερη των περιπτώσεων- είναι 15 ετών; Για τα έπιπλα του Ωνάση, το αφήνω ασχολίαστο. Το μόνο άξιο σημασίας, κατά τη γνώμη μου, είναι τα ακίνητα στο Ελληνικό.
 
Καλά αυτή η Εθνική ακόμη και μετά από 10 χρόνια εκκαθαρίζει? Πόση βρωμιά τελικά υπάρχει?
 
Έχεις ακούσει για την κόπρο του Αυγεία; Καμία σχέση! Εκείνη ήταν παιχνιδάκι!
 
Έντεκα (11) χρόνια μετά και ακόμη καθαρίζουνε!!!!!!!. Διάβασα το παρακάτω Άρθρο και θυμήθηκα τότε που όλοι (εκτός των εργαζόμενων στην ΟΑ) υποστήριζαν το κλείσιμο της εταιρείας διότι είχε 2,0 δις ζημιές και το Κράτος θα έκανε Σχολεία, Πανεπιστήμια και Νοσοκομεία.
Πλησιάζει η πιο «μεγάλη ώρα» για τον ΟΣΕ: Η διαγραφή χρέους των 11,71 δις ευρώ!
https://www.metaforespress.gr/sidirodro ... %bf%cf%83/
Τώρα την διαγραφή του χρέους 11,71 δις του ΟΣΕ ποιος θα την επωμισθεί Κύριε Υπουργέ? Είναι μαγκιά αυτό να τα πληρώσει ο Ελληνικός Λαός? Δεν φταίει κανείς γιαυτό? Είναι η ίδια μαγκιά που έκανε αυτός ο χοντρός Υπουργός των Οικονομικών που πήρε από τις τσέπες των επενδυτών σε Ομόλογα το 53% και το υπόλοιπο 47% να το πάρουν σε δόσεις των 20 ετών από το 2022-2042, ωφελώντας έτσι κατά τα λεγόμενά του το Κράτος κατά 110 δις? Καλό είναι να θυμόμαστε και τα πρόσωπα αλλά και τα πολιτικά κόμματα της κάθε εποχής. Περαστικά μας Ελληνικέ Λαέ.
 
Όταν επενδύεις σε ομόλογα, μετοχές κτλ αναλαμβάνεις και το ρίσκο μη απληρωμής τους, το ρίσκο καλύπτεται από το επιτόκιο που σου δίνουν.

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Το χοντρός είναι ξεκάθαρα ρατσιστικός χαρακτηρισμός, παρακαλώ να διαγραφεί το σχόλιο το συντομότερο δυνατόν.
 
CHRISTOS55":24j33qul said:
Πλησιάζει η πιο «μεγάλη ώρα» για τον ΟΣΕ: Η διαγραφή χρέους των 11,71 δις ευρώ.
Τώρα την διαγραφή του χρέους 11,71 δις του ΟΣΕ ποιος θα την επωμισθεί Κύριε Υπουργέ?
Ενδιαφέρουσα ανάρτηση διότι μάς επιτρέπει να κάνουμε κάποιες συγκρίσεις.
Πώς είναι δυνατόν να απορούν κάποιοι με τα 2 δις ευρώ ζημία τής Ολυμπιακής η οποία τέλος πάντων έκανε και «εθνικά» δρομολόγια (τα οποία δεν έβγαζαν λεφτά) και σχεδόν όλα της τα αεροσκάφη ήταν κρατικά, μπορούσαν δηλαδή να επιταχθούν σε περίπτωση γενικής επιστράτευσης. Διότι τι είχε να αντιμετωπίσει η εταιρεία σιδηροδρόμων; Ακριβά καύσιμα; Ακριβά ανταλλακτικά; Ακριβή συντήρηση; Τέλη προσγείωσης; Ακριβές φυσούνες; Τα προβλήματα και τα απρόοπτα τών αεροδρομίων; Μήπως τελικά δεν δούλευαν και εκεί οι εργαζόμενοι; (Ή μήπως δούλεψε αυτός ποτέ του;)
 
Top