Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

  • Thread starter Thread starter mitsupitsu
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η καταγγελία των συμβάσεων εργασίας είναι πλεον γεγονός.
Προχθές όλη τη μέρα στο κτίριο 97 στο αεροδρόμιο,όπου εξακολουθεί να στεγάζεται ότι έχει απομείνει από την παλαιά Ο.Α στα Σπάτα,πραγματοποιήθηκε η απόλυση όλου του Ιπτάμενου προσωπικού.
Από χθες και για τις επόμενες 6 ημέρες,θα ακολουθήσουν οι αναγγελίες ανεργείας στον ΟΑΕΔ,ενώ κάποιοι που δε τους επιτρεπόταν να αποχωρήσουν από την Ο.Α λόγω του καθεστώτος εκκαθάρισης που είχε μπει η εταιρεία από την 8η ΟΚΤ,είναι πλέον ελεύθεροι να υπογράψουν συμβάσεις εργασiας με τη MIG και την AEGEAN.

Καλή τύχη σε όλους !
 
Τελειωνει και οτι ειχε απομεινει απο την παλαια ΟΑ με την προκυρηξη διεθνους διαγωνισμου για τα αερποσκαφη της εταιριας και τις θυγατρικες της.
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=13&artid=80122
 
Από τον σύνδεσμο που παρέθεσες, εμένα ενδιαφέρον μου προκαλεί αυτό :

Αν και μέχρι στιγμής «η Εθνική Κεφαλαίου» δεν έχει γίνει δέκτης προσφορών από ελληνικές εταιρείες, ενδέχεται τα ιδιόκτητα αεροσκάφη της ΟΑ να μισθωθούν από τις «μικρές» εταιρείες του κλάδου, όπως η Athens Airways, η Hellas Jet και η Hellenic Imperial.

:roll:
 
Στραβα να κατσουμε ισια να μιλησουμε, οσο παρανοϊκο και αν ακουγεται το σεναριο αυτο, μονο η ΗΙΑ θα μπορουσε να κανει μια τετοια κινηση, κατω απο ορισμενες προυποθεσεις βεβαια. Το οτι το αρθρο αναφερει τις αλλες 2 και μονο, για μενα ειναι αλλο ενα δειγμα της ασχετοσυνης μερικων "αρθρογραφων" (sic) με το αντικειμενο για το οποιο γραφουν. Το οτι το αθροισμα της εμπορικης αξιας των 2 ειναι μικροτερο απο την αξια του ενος Α340 δεν φαινεται να νοιαζει κανεναν.. Αρκει να γραψει την μακακια του... :wall:






Και υστερα: Δεν ειχε ακουστει οτι η Macedonian Airlines θα ξεκινουσε με τα (ιδιοκτητα) αεροσκαφη της πΟΑ, η τουλαχιστον με ενα μερος απο αυτα? (παρα το γεγονος οτι ειχα εκφρασει την αποψη οτι θα ηταν παρανοϊκη η κινηση, μιας και θα εισηγαγε νεο τυπο αεροσκαφους στον ομιλο, με ο,τι συνεπαγεται αυτο...)
 
Να δω 340-300 Hellenic Imperial (και οχι οποιοδηποτε 340-300) και να κλαιω απο τα γελια με τα γυρισματα των εποχων! :)
 
Ξέρει κανείς σε ποια διεύθυνση λειτουργεί το λογιστήριο της πΟΑ, να τους στείλω μια επιστολή;
Έχω ένα πιστωτικό σημείωμα από τον Σεπτέμβριο και δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα στην πιστωτική μου ενώ, τελευταία φορά που σήκωσαν το τηλέφωνο στο λογιστήριο της πΟΑ ήταν Οκτώβριος και μου είχαν πει ότι θα τα πιστώσουν πριν το τέλος του 2009...
Ευχαριστώ!
 
Μέσα Σεπτεμβρίου ακύρωσα κάποια εισιτήρια. Η κοπέλα μου είχε πει "σε ένα μήνα περίπου θα σας επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα". Τα χρήματα επιστράφηκαν πριν λίγες μέρες. Φαντάζομαι δεν θα έχεις πρόβλημα.
 
Nέα προσπάθεια να πουληθούν τα δεμένα(sic) 734 και ΑΤ4/7 γίνεται απ' τον εκκαθαριστή την προσεχή Τετάρτη 26/5. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπεύθυνου
Η αξία των αεροσκαφών δεν έχει απομειωθεί καθώς η συντήρησή τους συνεχίστηκε κανονικά και μετά τον παροπλισμό τους ώστε οι ενδιαφερόμενοι που θα καταθέσουν τις προσφορές τους και τα αποκτήσουν να μπορέσουν αμέσως να τα εκμεταλλευθούν επιχειρησιακά
Έτοιμα για τη ΗΙΑ τα κόβω :twisted:

Άλλα 2 πραγματάκια απ' το άρθρο που με έκαναν εντύπωση (και ίσως ελέγχονται για ανακρίβειες)...
Σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα αεροσκάφη που επιχειρούσαν για την «παλαιά Ολυμπιακή», στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι τύποι Βoeing 747 :?: και Αirbus 340, για αυτά δεν έχει ακόμη αποφασιστεί η τύχη τους :?: :?: :?: καθώς ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο

και
Ενα επιπλέον κόστος το οποίο καλείται να επωμισθεί το Δημόσιο είναι και αυτό των χειριστών που προβλέφθηκε να παραμείνουν στην παλαιά, υπό εκκαθάριση εταιρεία για να βοηθήσουν στην επιστροφή των μισθωμένων αεροσκαφών και στην πώληση των ιδιόκτητων
Έ??? Δλδ δεν μπορούν οι αγοραστές να στείλουν δικά τους πληρώματα? Ή έστω να "μισθώσει" το δημόσιο Boeing rated πιλότους της πΟΑ όταν και όποτε χρειαστούν?

:arrow: http://www.hbnews.gr/permalink/33211.html
 
Υποθέτω 'οτι οι όποιοι αγοραστές θά στείλουν δικά τους πληρώματα.Οι πιλότοι τής πΟΑ που ήταν Boeing-rated δέν ξέρω κατά πόσον διατηρούν ακόμα το rating τους-εκτός άν έκαναν χρήση τού προνομίου τους να διατηρήσουν την θέση τους στην ΥΠΑ και να δουλεύουν παράλληλα σέ άλλες εταιρείες,οπότε στην περίπτωση αυτή σίγουρα όλο και κάποιοι θά βρεθούν να κάνουν ένα "εξτρά" (που λέμε και εις την μουσικήν) στόν ελεύθερο χρόνο τους.Αρκεί να βρεθούν κάποιοι να τά αγοράσουν.

Τώρα αυτό το "Σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα αεροσκάφη που επιχειρούσαν για την «παλαιά Ολυμπιακή», στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι τύποι Βoeing 747..." ,ο αρθρογράφος μάλλον ζεί στον κόσμο του καθότι εκτός τών A340 ή πΟΑ στά τελευταία της δέν είχε άλλα "μεγαλύτερα αεροσκάφη",τό δέ ένα και μοναδικό εναπομένον Boeing 747 ακόμα κι'άν ανήκε στην πΟΑ θά χρειαζόταν πολλά λεφτά γιά να ξαναγίνη πλώιμο και πλήρωμα εκπαιδευμένο σέ απονηώσεις γιά να το πάρη από εκεί που βρίσκεται...
 
Hastaroth":2mnejseh said:
...τό δέ ένα και μοναδικό εναπομένον Boeing 747 ακόμα κι'άν ανήκε στην πΟΑ θά χρειαζόταν πολλά λεφτά γιά να ξαναγίνη πλώιμο και πλήρωμα εκπαιδευμένο σέ απονηώσεις γιά να το πάρη από εκεί που βρίσκεται...
Επίσης θα χρειαστεί να δοθεί και λίγος χρόνος στον "κυρ Μήτσο" έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει το νέο livery:
GP707":2mnejseh said:
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=19592
Και ιδού ο "Κυρ Μήτσος" επί το έργον!!!
 
Top