cavo_paradiso
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/12/2005
- Μηνύματα
- 398
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Athens
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AUA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Re: SAS news
Φιλε aakunz...
Μίλησες στο post σου για χαμηλούς ναύλους. Εκτος του ότι δεν έχω πετύχει ποτε χαμηλούς ναύλους με ΣΑΣ (ex. 290 euro one way LHR -ARL, 350 euro return ARL-ΑTH) και εκτος του service on board που k οι δυο ξέρουμε τι αυτό εστί με την συγκεκριμένη εταιρία, σαν υποψήφιος πελάτης το μονο που με προσελκύει να ταξιδέψω (στην καλύτερη) με ένα a321 183 θέσεων είναι η ασφάλεια. Και σε ρωτάω, πέσμου μια σκανδιναβική εταιρία που να έχει κακό ιστορικό στο θέμα ασφαλειας οποτε αυτό δεν είναι κριτήριο επιλογής για τους σκανδιναβούς.Επίσης οι σκανδιναβοί τουρίστες χωρίζονται σε δυο κατηγοριες. Η πρώτη είναι η "superlux ξοδέψω όσα χρειάζονται για να περάσω super" κατηγορια k η δεύτερη "control στο budget μέχρι θανάτου" κατηγορια. Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Για την μεν πρώτη κατηγορια ο σουηδός/νορβηγός/δανός που θέλει να πάει dubai/ταϊλάνδη/αίγυπτο/australia φυσικά k θα διαλέξει μια πιο άνετη εταιρία (TG/ΕΚ/QF).Ενώ ο δεύτερης κατηγοριας τουρίστας θα διαλέξει fritidsresor, apollo, ving η k γω δε ξέρω ποιες άλλες εταιρίες προσφέρουν με 700 euro πακέτα με ξενοδοχεία σε ισπανίες ιταλίες πορτογαλίες ελλάδες.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt. Μην αναρωτιόμαστε λοιπόν μετά γιατί πάει κατά διαόλου η εταιρία. Αυτό που με παραξενεύει σε όλη την ιστορία είναι γιατί δεν αντιδράει η εταιρία. Διαλύεται σιγά σιγά k καμια αντίδραση, ούτε προσφορες, ούτε αναβάθμιση ούτε προώθηση του προϊόντος της ούτε tpt. Πάνε οι καλές εποχές που με 2300 ΣΕΚ (230 euro) έπαιρνες τα ωραιότατα άσπρα 738 της snowflake k πέταγες για αθηνα οποτε γούσταρες. Στην τελική η μονη λύση είναι να μπει καμια LH στο παιχνίδι να την αγοράσει μπας k σωθεί. Και για να δεις ποσο (Lady) Gagá είναι οι φίλοι μας στην ΣΑΣ, όταν έκλεισε η sterling αντί να χτυπήσουνε στο κενό που άφησε πίσω της, καθόντουσαν k κοιτούσαν την ανύπαρκτη μέχρι τότε norwegian να τους κλέβει την μπουκιά από το στόμα.
Φιλε aakunz...
Μίλησες στο post σου για χαμηλούς ναύλους. Εκτος του ότι δεν έχω πετύχει ποτε χαμηλούς ναύλους με ΣΑΣ (ex. 290 euro one way LHR -ARL, 350 euro return ARL-ΑTH) και εκτος του service on board που k οι δυο ξέρουμε τι αυτό εστί με την συγκεκριμένη εταιρία, σαν υποψήφιος πελάτης το μονο που με προσελκύει να ταξιδέψω (στην καλύτερη) με ένα a321 183 θέσεων είναι η ασφάλεια. Και σε ρωτάω, πέσμου μια σκανδιναβική εταιρία που να έχει κακό ιστορικό στο θέμα ασφαλειας οποτε αυτό δεν είναι κριτήριο επιλογής για τους σκανδιναβούς.Επίσης οι σκανδιναβοί τουρίστες χωρίζονται σε δυο κατηγοριες. Η πρώτη είναι η "superlux ξοδέψω όσα χρειάζονται για να περάσω super" κατηγορια k η δεύτερη "control στο budget μέχρι θανάτου" κατηγορια. Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Για την μεν πρώτη κατηγορια ο σουηδός/νορβηγός/δανός που θέλει να πάει dubai/ταϊλάνδη/αίγυπτο/australia φυσικά k θα διαλέξει μια πιο άνετη εταιρία (TG/ΕΚ/QF).Ενώ ο δεύτερης κατηγοριας τουρίστας θα διαλέξει fritidsresor, apollo, ving η k γω δε ξέρω ποιες άλλες εταιρίες προσφέρουν με 700 euro πακέτα με ξενοδοχεία σε ισπανίες ιταλίες πορτογαλίες ελλάδες.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt. Μην αναρωτιόμαστε λοιπόν μετά γιατί πάει κατά διαόλου η εταιρία. Αυτό που με παραξενεύει σε όλη την ιστορία είναι γιατί δεν αντιδράει η εταιρία. Διαλύεται σιγά σιγά k καμια αντίδραση, ούτε προσφορες, ούτε αναβάθμιση ούτε προώθηση του προϊόντος της ούτε tpt. Πάνε οι καλές εποχές που με 2300 ΣΕΚ (230 euro) έπαιρνες τα ωραιότατα άσπρα 738 της snowflake k πέταγες για αθηνα οποτε γούσταρες. Στην τελική η μονη λύση είναι να μπει καμια LH στο παιχνίδι να την αγοράσει μπας k σωθεί. Και για να δεις ποσο (Lady) Gagá είναι οι φίλοι μας στην ΣΑΣ, όταν έκλεισε η sterling αντί να χτυπήσουνε στο κενό που άφησε πίσω της, καθόντουσαν k κοιτούσαν την ανύπαρκτη μέχρι τότε norwegian να τους κλέβει την μπουκιά από το στόμα.