SAS

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: SAS news

Φιλε lewton, άμα το δεις εντελώς στρατηγικά k οικονομικά το θέμα τότε έχεις δίκαιο αλλα μην ξεχνάς ότι η ΣΑΣ είναι η ΟΑ της σκανδιναβίας. Το brand name της είναι βαθιά ριζωμένο στην ιστορία (k στον εγωισμό) των σκανδιναβών k κυρίως των σουηδών και δανών. Αυτό που προσπαθεί η λουφτχάνσα είναι ότι έκανε η MIG στην ελλάδα, να πάρει δηλαδή ένα brand name k να πλασάρει το προϊόν της μέσα από αυτό. Σίγουρα τον πρώτο καιρό θα είναι ζημιογόνο αλλα με τον καιρό (5 μπορεί 10 χρονια) ίσως αυτό να αλλάξει.Οι νορβηγοί είναι άλλο θέμα, πάντα έκαναν φασαρίες σε ότι είχε να κάνει με την συνεργασία μεταξύ νορβηγίας k των σκανδιναβικών χώρον (βλέπε Braathens - ΣΑΣ merge) "γιαφτο" k λανσάρουν τώρα πιο πολύ την norwegian.Η ΣΑΣ ότι k να γίνει το brand name της αποκλείεται να κοπεί k πιστεύω ότι είναι παρα πολύ έξυπνη κίνηση της LH γιατί πραγματικά η σκανδιναβική αγορά είναι ΠΑΡΑ πολύ εύπορη άμα διαχειριστεί σωστά από κάποιον. (2,000,000 souhdioi κάθε καλοκαίρι διαλέγουν τις διακοπές τους εκτος σουηδίας με τον πληθυσμό της σουηδίας να είναι τώρα γύρω στα 10.000.000)
 
Re: SAS news

Νομίζω ότι και μόνο η κίνηση και οι αριθμοί επιβατών στα 3 κύρια αεροδρόμια της Σκανδιναβίας (Κοπεγχαγη, Οσλο και Στοκχόλμη Άρλαντα) λένε πολλά για την αγορά της περιοχής, ακόμα και τα πιο τοπικά (Μπέργκεν, Σταβάνγκερ, Τρόντχαϊμ, Γκετεμπόργκ) έχουν αρκετά σημαντική κίνηση. Είναι η πιο επικερδής περιοχή για την KLM από την εποχή Braathens και η Lufthansa αν βρει την ευκαιρεία θα την αναλάβει την SAS αν η προς πώληση τιμή αποδειχθεί συμφέρουσα. Το Όσλο έχει ακόμα μεγαλύτερες προοπτικές και το ίδιο και η Στοκχόλμη, η Norwegian το έχει καταλάβει και επενδύει πολλά... τόσο σε πτήσεις προς ευρωπαϊκούς προορισμούς, όσο και για διεθνή δρομολόγια προς Ασία και Β. Αμερική.

Πιστεύω ότι η Brussels, Austrian και εν μέρει SWISS δεν θα την ενδιέφεραν τόσο όσο το να αναλάβουν την SAS και την αγορά της. Ο καιρός όπως πάντα θα δείξει... η Finnair παραμονεύει, κάνει εξαιρετικές κινήσεις μαζί με την Norwegian, κάτι το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει την τελευταία να αναλαμβάνει πρωτεύοντα ρόλο στην περιοχή.

Προσωπική μου γνώμη, ότι η Νorwegian έχει ένα πολύ καλό και οργανωμένο προϊόν που προτιμούν εδώ πάνω σε σχέση με την SAS. Ιδιαίτερα όταν βλέπω τις "προσφορές" της τελευταίας από Αθήνα προς τις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες στα €199 ο/w... :?:
 
Re: SAS news

Δεν πιστεύω ότι η DLH δεν ξέρει τι κάνει.
Πιστεύω ότι ξέρει πολύ καλά τι κάνει, άλλο αν προσωπικά διαφωνώ με αυτό και θα προτιμούσα να δω αποτελέσματα από τις υπόλοιπες εξαγορές της πριν κινηθεί για να αποκτήσει μια εταιρία με στόλο μεγέθους αντίστοιχου των Swiss/Brussells/Austrian μαζί.
Αν τελικά αποφασίσει να αποκτήσει την SAS, της εύχομαι να πετύχει. :wink:


ΥΓ. Αγνοούμε την Spanair μέχρι στιγμής με το 20% της να ελέγχεται από την SAS. Ελπίζω τουλάχιστον να μη μπει και σε αυτή η Lufthansa... :?
YΓ2. Άσχετο αλλά μου ήρθε, πόσοι από εσάς προφέρουν το Spanair ως "σπαν-έρ"; Όσοι το κάνετε είστε λάθος. 8)
 
Re: SAS news

lewton":2gfzm3pq said:
YΓ2. Άσχετο αλλά μου ήρθε, πόσοι από εσάς προφέρουν το Spanair ως "σπαν-έρ"; Όσοι το κάνετε είστε λάθος. 8)
:D Το έχουν οι Ισπανοί ένα πρόβλημα με το SP, ST στην αρχή της λέξης. Γι' αυτό προφέρουν και ένα Ε μπροστά, οπότε η λέξη Spanair προφέρεται ως Εσπάνεαρ. Το πιο περίεργο είναι ωστόσο η κατάληξη, έτσι όπως την προφέρουν οι Ισπανοί, η οποία ακολουθεί κατά γράμμα την αγγλική προφορά και όχι την ισπανική! (π.χ. αέρας=aire => προφέρεται: άϊρε)

Τέλος με το γλωσσικό OFF TOPIC :mrgreen:
 
Re: SAS news

Χθες ανακοίνωσε η εταιρεία ζημιές για την περίοδο Ιαν - Φεβ 2010 στις 960 εκατομμύρια κορώνες, κάτι το οποίο ήταν αναμενόμενο και δεν επηρέασε τους μετόχους. Όμως περισσότερο τώρα από ποτέ οι 3 σκανδιναβικές χώρες θα πρέπει να δώσουν το φιλί της ζωής με την οικονομική υποστήριξη που είχαν ανακοινώσει από τις αρχές του 2010. Ενδιαφέρον είναι ότι η πλειοψηφία στην Δανία δεν συμφωνεί να χρησιμοποιηθούν λεφτά φορολογουμένων για την περαιτέρω στήριξη της εταιρείας.

http://e24.no/boers-og-finans/article3587220.ece

Δυστυχώς η SAS περνάει μια πολύ δύσκολο περίοδο μετά από αρκετές λανθασμένες επιλογές στην αεροπορική αγορά όπως αυτή διαμορφώθηκε από τα μέσα του 90 και μετά, όμως δεν μπορώ να φανταστώ το αεροδρόμιο του OSL χωρίς line-up από αεροσκάφη της SAS στον μπλέ φόντο... είναι μέρος του σκηνικού! Τελεία και παύλα... χθές καθόμουν και τα χάζευα με τις ώρες. Κατα τη γνώμη μου τα καλύτερα χρώματα αεροπορικής στον ουρανό! :great: (φανατικός?!?! maybe...) :wink:
 
Re: SAS news

Να συντηρήσω για λίγο το γλωσσικό offtopic, μιας και έχω περάσει κάμποσα φεγγάρια κατά Ισπανία μεριά: Οι Ισπανοί δεν μπορούν να προφέρουν το Σ μαζί με άλλο σύμφωνο στην αρχή της λέξης, όσο κι αν προσπαθήσουν. Δεν το έμαθαν ποτέ τους. Το ίδιο και το Β στην αρχή της λέξης (είτε Β, είτε V, το προφέρουν ΜΠ και όλοι οι ντόπιοι φίλοι μου με φώναζαν πάντα Μπασίλη). Το πρόβλημα με το ΣΠ, ΣΤ, ΣΚ κλπ, το έχουν ακόμα και όταν μιλάνε σε κάποια άλλη γλώσσα, π.χ. στα αγγλικά (οι ελάχιστοι που το κάνουν - η ντόπια άποψη είναι πως η Ισπανική είναι μητρική γλώσσα περισσότερων λαών από την Αγγλική, οπότε καλά θα κάνουν οι αγγλόφωνοι να μάθουν Ισπανικά και όχι το αντίθετο :banana: ).


Πιστεύω πως δύο ήταν οι πιο γελοίες εκφράσεις που άκουσα από Ισπανούς:
:arrow: Ο μεγάλος σκηνοθέτης, Εστίβεν Εσπίλμπεργκ και
:arrow: (συγνώμη Θανάση) το γνωστό ρόκ συγκρότημα, οι Ού-Δός (U-2 :mrgreen: ).


Άσχετα με το πώς επιλέγουν οι Ισπανοί να προφέρουν την εταιρία τους, πιστεύω πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αγγλική προφορά και να την αποκαλούμε Σπανέαρ. Δηλαδή, αυτοί την Ολυμπιακή και την Αιγαίου πώς τις φωνάζουν δηλαδή; Φανταστείτε δε τους Αμερικάνους, να προσπαθούν να πουν το Θ και να προφέρουν σωστά το Άθενς Έργουέηζ.................... :mrgreen:
 
Re: SAS news

Γιατι οι Ελληνες καλυτεροι ειναι?
:arrow: αντι να πουν Ιβερια, λενε Ιμπερια? (μεχρι και Ιμπεριαλ εχω ακουσει :x )
:arrow: αντι να πουν Σπανέρ λενε Σπανέαρ? (το αγγλικο τους μαρανε...)
:arrow: αντι να πουν Βαρθελόνα λενε Μπαρτσελόνα? :shock:
:arrow: αντι να πουν Βαράχας το λενε Μπαράχας?
:arrow: αντι να πουν Σαντιάγο λενε Σαντιάγκο?

Ας κοιταμε τα μπουτια μας πρωτα... :D

Τον σκηνοθετη τον λεμε Εστίβεν Εσπίλβεργ παντως... :wink:
 
Re: SAS news

Και προς μεγάλη έκπληξη μερικών Djurgården = Γιουργκόαρντεν και όχι τζουργκάρντεν! (= Ζωολογικός κήπος).

Πάντως όπως k να προφέρουν οι έλληνες τα σουηδικά η τα ισπανικά μια είναι η αλήθεια, καλύτερα loco παρα ΣΑΣ, έχει γίνει ρεζίλι πια η σκανδιναβική ακόμα k στον ίδιο της τον λαό. Εγώ για regional προτείνω Malmö Aviation (αν και δεν έχει πολλούς προορισμούς)
 
Re: SAS news

LAN":360qxboe said:
Γιατι οι Ελληνες καλυτεροι ειναι?
:arrow: αντι να πουν Ιβερια, λενε Ιμπερια? (μεχρι και Ιμπεριαλ εχω ακουσει :x )
:arrow: αντι να πουν Σπανέρ λενε Σπανέαρ? (το αγγλικο τους μαρανε...)
:arrow: αντι να πουν Βαρθελόνα λενε Μπαρτσελόνα? :shock:
:arrow: αντι να πουν Βαράχας το λενε Μπαράχας?
:arrow: αντι να πουν Σαντιάγο λενε Σαντιάγκο?

Ας κοιταμε τα μπουτια μας πρωτα... :D

Τον σκηνοθετη τον λεμε Εστίβεν Εσπίλβεργ παντως... :wink:
Νομίζω πως σε λίγο θα μας διαγράψουν με τα οφφ τόπικ, ωστόσο τα σωστά φίλτατε LAN είναι:
Iberia= Ιμπέρια (το β διαβάζεται με ένα ελαφρύ μπ πάντα και ποτέ β)
Spanair= Εσπανέαρ (αν και πρόκειται για όνομα και μάλιστα όχι καθαρά ισπανικό, οπότε οι αναγνώσεις είναι πολλές και διαφορετικές)
Barcelona= Μπαρθελόνα (στα καστιλλιάνικα), Μπαρσαλόνα (με παχύ Λ, στα καταλανικά)
Barajas= Μπαράχας
Santiago= Σαντιάγο

Σε όλα τα παραπάνω το ρ διαβάζεται έντονα όπως πάντα στην ιβηρική χερσόνησο.

OFF TOPIC MODE OFF (ή ας μας μεταφέρουν σε άλλο σημείο για μαθήματα ισπανικής :mrgreen: )
 
Re: SAS news

Έχοντας πετάξει μερικές φορές με τη SAS, από την πλευρά του επιβάτη, το μόνο που μου έχει μείνει από όλες αυτές τις πτήσεις είναι το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού των πληρωμάτων, τα οποία όμως δε θα χαρακτήριζες σε όλες τις περιπτώσεις σαν ό,τι πιο χαμογελαστό ίπταται στους ευρωπαϊκούς ουρανούς. Έχοντας πετύχει τους χαμηλότερους διαθέσιμους ναύλους, δεν έχω λόγο να παραπονεθώ ούτε για τις τιμές, αλλά ούτε και για το μηδενικό service, ωστόσο καταλαβαίνω εκείνους που διαμαρτύρονται για το δεύτερο, όταν έχουν καταβάλει περισσότερα για το πρώτο. Γενικά, οι σκανδιναβοί προσπαθούν να προβάλλουν το μίνιμαλ σέρβις ως ένδειξη απλότητας, κάτι το οποίο υποτίθεται πως αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης κουλτούρας τους. Εμένα απλά μου φαίνεται απαράδεκτο να χρειαστείς ένα ποτήρι νερό (π.χ. για να πάρεις ένα Depon) και να πρέπει να ψάχνεις ψιλά για να πληρώσεις για αυτό, ειδικά όταν είναι γνωστό ότι ο ξηρός αέρας της καμπίνας επιτείνει την αφυδάτωση. Εγώ το θεωρώ ιδιαίτερα αρνητικό, πόσο μάλλον όταν σε ορισμένα αεροδρόμια, δεν μπορείς να αγοράσεις νερό μετά τον έλεγχο ασφαλείας, για να έχεις μαζί σου στην πτήση. Η απλότητα (read: περικοπές) τους έφαγε.

Το άλλο που θυμάμαι από τη SAS, είναι ότι με εξαίρεση την τραγωδία στο Μιλάνο, δεν τους έχει βρει κάποια κακοτοπιά τα τελευταία χρόνια, έτσι δεν είναι; Όπως και να το κάνεις, εξακολουθεί να είναι ένας λόγος να τους προτιμήσεις.
 
Top