LXSKLH
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/08/2008
- Μηνύματα
- 159
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ENGM
SAS Scandinavian Airlines νέα
Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα που ανακοίνωσε η SAS Group καί την καινούρια στρατηγική Core SAS, η εταιρεία θα επαναπροσδιορίσει τις δραστηριοτητές της καί την αγορά της.
Αυτό σημαίνει ότι θα πουλήσει τις συμμετοχές της σε Spanair, airBaltic (έχουν ήδη κλείσει οι συμφωνίες στις δύο πρώτες), Spirit, Air Greenland, BMI, Estonian Airways, Skyways, Cubic καί Trust. H χώρες της Σκανδιναβίας καί της Φινλανδίας θα είναι στο κέντρο των δραστηριοτήτων της αφήνοντας τα μεγαλεπίβολα σχέδια του παρελθόντος για συμμετοχή σε διαφορετικές υπηρεσίες σχεδιασμένες γύρω από τα ταξίδια (αεροπορικές μεταφορές, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πακέτα) καί την πλήρη κάλυψη της Βόρειας Ευρωπαικής αγοράς με κέντρο την Σκανδιναβία, την Φινλανδία καί τις χώρες της Βαλτικής.
Κάποιες από τις υπηρεσίες SAS Ground Services, SAS Technical Services καί SAS Cargo θα δωθούν σε outsource, είτε θα σταματήσουν δραστηριότητες σε συγκεκριμένα αεροδρόμια.
Δραστική μείωση του δικτύου των Σκανδιναβικών Αερογραμμών σε προορισμούς που αποφέρουν κέρδη καί με κέντρο τους ταξιδιώτες business. Καινούρια φιλοσοφία γύρω από τις υπηρεσίες της SAS στο έδαφος καί κατά την διάρκεια της πτήσης υπό την ονομασία "Service and Simplicity".
Μείωση του κόστους σύμφωνα με καινούριο πρόγραμμα, 2,7 δις Σουηδικές κορώνες για την περίοδο 2009-2011 μέσω νέων συμφωνιών. Αναμένονται 1,3 δις Σουηδικές κορώνες μείωση του κόστους μέσω καινούριων συμφωνιών καί όρων για προσωπικό καί συνεργάτες της εταιρείας κάθε χρόνο.
Καί το πιο σημαντικό είναι ότι θα μειωθεί οι διοίκηση σε ένα πιο απλό καί λειτουργικό σχήμα. Αυτο σημαίνει ότι η διοίκηση για τις υπηρεσίες και μεταφορές Νορβηγιας, Σουηδίας καί Δανίας μεταφέρονται στα κεντρικά της SAS Group στην Στοκχόλμη. Ήδη οι CEO της SAS Danmark A/S(Susanne Larsen) καί της SAS Sverige AB. έχουν παραιτηθεί, όπως αφήνεται να εννοηθεί σύμφωνα με δική τους θέληση. Το ίδιο ισχύει και για την SAS International καί την διοίκησή της.
Αναμένεται μείωση 10% του στόλου ευρωπαικών καί εσωτερικών πτήσεων καί ο στόλος της SAS International θα μειωθεί απο 11 σε 9 αεροσκάφη με 1 Α340 καί α 1 Α330 λιγότερα.
Ήδη συζητείται έντονα στην Σκανδιναβία η πρόταση καί αποδοχή της από τις 3 κυβερνήσεις της Σκανδιναβίας καί της Wallenberg family ως κύριοι μέτοχοι της εταιρείας για επένδυση 8 δις σουηδικών κορώνων για την καινούρια στρατηγική της εταιρείες. Επίσης ο τύπος στην Σκανδιναβία αναφέρει ότι το νεό σχέδιο κάνει την εταιρεία πολύ πιο απλή διοικητικά καί συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες σε ένα γραφείο, κάτι το οποίο καί την κάνει πολύφερνη καί ενδιαφέρουσα νύφη για συνεργασίες καί αγορές από άλλες εταιρείες, βλέπε Lufthansa.
Όλο το προσωπικό καί τα στελέχη της διοίκησης αποδέχονται και πιστεύουν σε αυτό το σχέδιο, χαρακτηριζοντάς το ως την τελευταία ευκαιρεία για να επιζήσουν οι Σκανδιναβικές Αερογραμμές μετά από ένα δύσκολο 2008 ως συνέπεια μιας μακροχρόνιας στρατηγικής που δεν απέφερε τα αναμενόμενα.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/0 ... kr0003.pdf (Αγγλικά)
καί εδώ:
http://e24.no/boers-og-finans/article2904372.ece (Νορβηγικά)
http://www.sas.se/sv/Om_oss/Pressrum/Pressrelaser/ (Σουηδικά)
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι οι δύο CEO των SAS Δανίας καί Σουηδίας παραιτήθηκαν με δική τους πρωτοβουλία. Ήδη η διευθύνουσα της Δανίας έδωσε καί συνέντευξη σε τόνο πολύ υποστηρικτικό για το νέο σχέδιο των Σκανδιναβικών Αερογραμμών καί του Ομίλου http://borsen.dk/karriere/nyhed/150301/ (Δανεζικα)
Προσωπικά εύχομαι τα καλύτερα σε μια εταιρεία που έχει καταπληκτικές ικανότητες καί προσωπικό καί το μόνο που χρειάζεται είναι μια σωστή μακροχρόνια στρατηγική.
Τα παραπάνω σίγασαν τις φήμες που κυκλοφορούσαν σχετικά με επικείμενη ανακοίνωση συγχώνευσης των SAS Scandinavian Airlines καί Finnair.
Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα που ανακοίνωσε η SAS Group καί την καινούρια στρατηγική Core SAS, η εταιρεία θα επαναπροσδιορίσει τις δραστηριοτητές της καί την αγορά της.
Αυτό σημαίνει ότι θα πουλήσει τις συμμετοχές της σε Spanair, airBaltic (έχουν ήδη κλείσει οι συμφωνίες στις δύο πρώτες), Spirit, Air Greenland, BMI, Estonian Airways, Skyways, Cubic καί Trust. H χώρες της Σκανδιναβίας καί της Φινλανδίας θα είναι στο κέντρο των δραστηριοτήτων της αφήνοντας τα μεγαλεπίβολα σχέδια του παρελθόντος για συμμετοχή σε διαφορετικές υπηρεσίες σχεδιασμένες γύρω από τα ταξίδια (αεροπορικές μεταφορές, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πακέτα) καί την πλήρη κάλυψη της Βόρειας Ευρωπαικής αγοράς με κέντρο την Σκανδιναβία, την Φινλανδία καί τις χώρες της Βαλτικής.
Κάποιες από τις υπηρεσίες SAS Ground Services, SAS Technical Services καί SAS Cargo θα δωθούν σε outsource, είτε θα σταματήσουν δραστηριότητες σε συγκεκριμένα αεροδρόμια.
Δραστική μείωση του δικτύου των Σκανδιναβικών Αερογραμμών σε προορισμούς που αποφέρουν κέρδη καί με κέντρο τους ταξιδιώτες business. Καινούρια φιλοσοφία γύρω από τις υπηρεσίες της SAS στο έδαφος καί κατά την διάρκεια της πτήσης υπό την ονομασία "Service and Simplicity".
Μείωση του κόστους σύμφωνα με καινούριο πρόγραμμα, 2,7 δις Σουηδικές κορώνες για την περίοδο 2009-2011 μέσω νέων συμφωνιών. Αναμένονται 1,3 δις Σουηδικές κορώνες μείωση του κόστους μέσω καινούριων συμφωνιών καί όρων για προσωπικό καί συνεργάτες της εταιρείας κάθε χρόνο.
Καί το πιο σημαντικό είναι ότι θα μειωθεί οι διοίκηση σε ένα πιο απλό καί λειτουργικό σχήμα. Αυτο σημαίνει ότι η διοίκηση για τις υπηρεσίες και μεταφορές Νορβηγιας, Σουηδίας καί Δανίας μεταφέρονται στα κεντρικά της SAS Group στην Στοκχόλμη. Ήδη οι CEO της SAS Danmark A/S(Susanne Larsen) καί της SAS Sverige AB. έχουν παραιτηθεί, όπως αφήνεται να εννοηθεί σύμφωνα με δική τους θέληση. Το ίδιο ισχύει και για την SAS International καί την διοίκησή της.
Αναμένεται μείωση 10% του στόλου ευρωπαικών καί εσωτερικών πτήσεων καί ο στόλος της SAS International θα μειωθεί απο 11 σε 9 αεροσκάφη με 1 Α340 καί α 1 Α330 λιγότερα.
Ήδη συζητείται έντονα στην Σκανδιναβία η πρόταση καί αποδοχή της από τις 3 κυβερνήσεις της Σκανδιναβίας καί της Wallenberg family ως κύριοι μέτοχοι της εταιρείας για επένδυση 8 δις σουηδικών κορώνων για την καινούρια στρατηγική της εταιρείες. Επίσης ο τύπος στην Σκανδιναβία αναφέρει ότι το νεό σχέδιο κάνει την εταιρεία πολύ πιο απλή διοικητικά καί συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες σε ένα γραφείο, κάτι το οποίο καί την κάνει πολύφερνη καί ενδιαφέρουσα νύφη για συνεργασίες καί αγορές από άλλες εταιρείες, βλέπε Lufthansa.
Όλο το προσωπικό καί τα στελέχη της διοίκησης αποδέχονται και πιστεύουν σε αυτό το σχέδιο, χαρακτηριζοντάς το ως την τελευταία ευκαιρεία για να επιζήσουν οι Σκανδιναβικές Αερογραμμές μετά από ένα δύσκολο 2008 ως συνέπεια μιας μακροχρόνιας στρατηγικής που δεν απέφερε τα αναμενόμενα.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/0 ... kr0003.pdf (Αγγλικά)
καί εδώ:
http://e24.no/boers-og-finans/article2904372.ece (Νορβηγικά)
http://www.sas.se/sv/Om_oss/Pressrum/Pressrelaser/ (Σουηδικά)
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι οι δύο CEO των SAS Δανίας καί Σουηδίας παραιτήθηκαν με δική τους πρωτοβουλία. Ήδη η διευθύνουσα της Δανίας έδωσε καί συνέντευξη σε τόνο πολύ υποστηρικτικό για το νέο σχέδιο των Σκανδιναβικών Αερογραμμών καί του Ομίλου http://borsen.dk/karriere/nyhed/150301/ (Δανεζικα)
Προσωπικά εύχομαι τα καλύτερα σε μια εταιρεία που έχει καταπληκτικές ικανότητες καί προσωπικό καί το μόνο που χρειάζεται είναι μια σωστή μακροχρόνια στρατηγική.
Τα παραπάνω σίγασαν τις φήμες που κυκλοφορούσαν σχετικά με επικείμενη ανακοίνωση συγχώνευσης των SAS Scandinavian Airlines καί Finnair.