SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη μετάβαση της SK στη SkyTeam

Η φράση-κλειδί παραμένει η εξής: "From the moment SAS joins SkyTeam, EuroBonus members will enjoy benefits across most SkyTeam airlines" με έμφαση στο most αν και φαντάζομαι η ανακοίνωση αυτή σκοπεύει να δείξει πως στοχεύουν σε γρήγορο integration (τουλάχιστον θα προσπαθήσουν). Το Eurobonus παραμένει ξεχωριστό πρόγραμμα ενώ τα Gold/Platinum μέλη θα αναγνωρίζονται ως Elite+ στη συμμαχία (και τα Silver ως Elite).

Κάπου τώρα βέβαια περιμένουμε και την Κομισόν να "enter the room" και να κοιτάξει τις συνθήκες της εξαγοράς καθώς η KL έχει έντονη παρουσία στη Σκανδιναβία συνεπώς σίγουρα θα υπάρχουν οι γνωστές ανησυχίες.
 
Δεν είμαι βέβαιος, νομίζω ότι έχει εγερθεί ξανά το ζήτημα, δεν μπορώ με μια γρήγορη αναζήτηση να το βρω, αν κάποιο μέλος μπορεί ευχαρίστως με προσωπικό μήνυμα: υπάρχει πρόβλεψη για αναπλήρωση του κενού που αφήνει η SAS στη Star Alliance;

Αυθόρμητα το μυαλό μου πηγαίνει στην Air Baltic, αν και θεωρώ ότι έχει αρκετά διαφορετική αντίληψη από τα λοιπά μέλη και τις αξίες της. Θα υπήρχε περίπτωση να συμπράξουν τα λοιπά (ιδρυτικά) μέλη για να στήσουν μια νέα εταιρία προσαρμοσμένη στη νέα πραγματικότητα της σκανδιναβικής αγοράς;
 
Last edited by a moderator:
Δεν έχουν περάσει 20 μέρες, από τότε του η Στέγη Κατατρεγμένων Αεροπορικών "SKYTEAM" απέκτησε ένα ακόμα πολύπαθο μέλος από τη Σκανδιναβία και άρχισαν οι αλλαγές.

- H ντροπή που λέγεται SAS PLUS αναμένεται να καταργηθεί στα ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια και να αντικατασταθεί από τη SAS Business, που σέβεται κάπως περισσότερο τις αποστάσεις και κρατά το μεσαίο κάθισμα κενό. Οι πληροφορίες λένε ότι θα είναι φασόν της KLM business. Η λογική λέει ότι θα συνεχίσει να προσφέρεται κάποιο δωρεάν γεύμα, αλλά αν είναι σαν αυτό που δίνει η KLM στη δική της business, δεν προβλέπεται να μας ενθουσιάσει, δεδομένου ότι μοιάζει περισσότερο με αυτό που σερβίρει η Αιγαίου στο ATHLHR στην οικονομική.

- Ανοίγει νέο δρομολόγιο CPH-GOH που θα συνδέει και πάλι τη Δανία με τη Γροιλανδία. Να σημειωθεί ότι η SAS έχει πουλήσει το μερίδιο που κατείχε στην Air Greenland.

- Έρχεται εκτεταμένο codeshare με τη DELTA.

SAS med mere nyt - Ny rute til Grønland og en europæisk business class - InsideFlyer DK

Κι ενώ η SKYTEAM προσπαθεί να απαλλάξει τη SAS από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης (κυριολεκτικά και μεταφορικά), κάποιοι γερμανοί στη Star Alliance επιχειρούν να κάνουν damage control και αρχίζουν codeshare με τη Widerøe, μήπως και κρατήσουν καμιά συνδεσιμότητα με τους πελούσιους βορειοευρωπαίους.

https://business.lufthansagroup.com/it/en/news/lh-wf-codeshare-2024

Τα shockwaves συνεχίζουν την πορεία τους στη Βόρεια Ευρώπη και φέρνουν τσουνάμι στην Εσθονία, όπου η κρατική Nordica κινδυνεύει να μείνει χωρίς μεταφορικό έργο, μετά την απόφαση της SAS να αναθέσει την εκτέλεση των δρομολογίων που έκανε για αυτήν η Nordica, στη σουηδική BRA για τα επόμενα 7 χρόνια. Αν κρίνουμε ότι η Nordica δεν έχει δημοσιεύσει ισολογισμό για το 2023 και ότι έχει μπει μέσα €20 εκατομμύρια μόνο στο 2023, τα πράγματα δε φαίνονται και πολύ ευοίωνα.

Estonia's Nordica might lose largest partner SAS
 
Η πτηση SK957 ARN-MIA επιστρέφει στα μισά της διαδρομής ...στην Κοπεγχάγη.
Απο τις τελευταιες πτήσεις μαλλον το αεροσκαφος εχει βαση στην Κοπεγχάγη.
Φαινεται να αλλαξε σημαντικα το ύψος για λιγη ώρα, άρα ίσως αντιμετώπισε αναταράξεις.
Screenshot_20241114_212606_Flightradar24.jpg
Post automatically merged:

Η πτηση SK957 ARN-MIA επιστρέφει στα μισά της διαδρομής ...στην Κοπεγχάγη.
Απο τις τελευταιες πτήσεις μαλλον το αεροσκαφος εχει βαση στην Κοπεγχάγη.
Φαινεται να αλλαξε σημαντικα το ύψος για λιγη ώρα, άρα ίσως αντιμετώπισε αναταράξεις.
Screenshot_20241114_212606_Flightradar24.jpg

Νεότερη ενημέρωση:
Επιστρέφει για επιθεώρηση λόγω αναταράξεων
 
Last edited:
Top