Ryanair

Re: RYANAIR news

Όπως διάβασα θα υπάρχει μόνο ένα counter για παράδοση των αποσκευών.
Με τον έλεγχο διαβατηρίων / ταυτοτήτων δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, διότι και σήμερα ο έλεγχος γίνεται στο gate.
 
Re: RYANAIR news

Δεν υπάρχει λόγος να απασχολείς 5 υπαλλήλους για δουλειά που μπορεί να γίνει (με τη βοήθεια της τεχνολογίας) από δύο. Τα ΑΤΜ των τραπεζών δλδ τι είναι? Αν δεν υπήρχαν, κάθε τράπεζα θα χρειαζόταν διπλάσια ταμεία και ο πελάτης θα μπορούσε να κάνει ανάληψη μόνο 08:00-14:00 τις καθημερινές.

Οπως καταργήθηκε το χάρτινο εισιτήριο έτσι μπορεί να καταργηθεί (με πρόσφορο τρόπο πάντα) το παραδοσιακό check-in. Ο επιβάτης γλιτώνει χρόνο και η εταιρία χρήμα που μπορεί να αξιοποιήσει προσλαμβάνοντας περισσότερο εξειδικευμένο (και ακριβότερο) προσωπικό, από οικονομολόγους μέχρι μηχανικούς. Ή απλως να εξοικονομεί τα χρήματα που της επιτρέπουν να μένει στην αγορά. Ή να προσφέρει φθηνότερα εισιτήρια. Ή ολα μαζί.

Ζητώ συγγνώμη που επισημαίνω τα αυτονόητα, αλλά μου φαίνεται περίεργο να αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό κάτι που ειναι καταφανώς θετικό. Μου θυμίζει (χωρίς να θέλω να υπονοήσω κάτι, συγγνώμη εκ των προτέρων) σε πρόσφατο ταξίδι μου, κάποιος από τους συνταξιδιώτες δεν ήθελε με τίποτα να κάνει τσεκ-ιν από τα μηχανήματα στο GVA επειδή φοβόταν ότι έτσι θα χαθεί η βαλίτσα του. Τρέχα γύρευε...
 
Re: RYANAIR news

Nαι,αλλα,πως ειναι σιγουρη η τρισμεγσιτη αυτη εταιρεια οτι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι επιβατες της εχουν προσβαση στο δικτυο? Αν εγω δεν εχω πχ Η/Υ, και θελω να ταξιδεψω, ειμαι υποχρεωμενος να τρεχω στα ιντερνετ καφε η να ψαχνω καναν κολλητο να του κανω επισκεψη στα γρηγορα? Ειναι πια τοοοσο διαδεδομενο το να κουβαλαω ενα νετμπουκ και να βρισκω γουαϊ-φαϊ για να κανω τσεκ ιν? Σαν πολλα δεν εχουμε εμπιστευθει στην τεχνολογια? Ασε που, οπως καποιος ειπε σωστα μαραπανω, μια "απο-τη-μυγα-ξυγκι Αιρλινες" σαν την Ραϊαν θα το χρεωσει ΣΙΓΟΥΡΑ το ηλεκτρονικο τσεκ-ιν, και μαλιστα χωρις να σου δινει εναλλακτικη!

Ο'Ληρι, δεν ανοιγεις καμμια μπυραρια καλυτερα? Και ας μην εχει γκαρσονες. Θα παραγγελνουμε τη Γκινες απο το ιντερνετ. :stupid:
 
Re: RYANAIR news

θα έλεγα οτι το ιντερνετ είναι διαδεμένο στις χώρες που λειτουργεί η RYANAIR, εκτός ίσως από το Μαρόκο? Μου ΄χει τύχει να ξεχάσω να κάνω τσεκ ιν κ πολύ απλά το έκανα στον δρόμο από το κινητό, προτιμώ αυτό από το να πληρώνω φέσια για να πάρω μια απλή κάρτα..κ βασικά αν δεν έχεις πρόσβαση δεν μπορείς να κλείσεις έτσι κ αλλιώς...
 
Re: RYANAIR news

seven4seven":4y3cmk0c said:
Ασε που, οπως καποιος ειπε σωστα μαραπανω, μια "απο-τη-μυγα-ξυγκι Αιρλινες" σαν την Ραϊαν θα το χρεωσει ΣΙΓΟΥΡΑ το ηλεκτρονικο τσεκ-ιν, και μαλιστα χωρις να σου δινει εναλλακτικη!


Αγαπητέ seven4seven όσο το (συνολικό) κόστος μίας πτήσης με αυτήν παραμένει φθηνότερο από τις λοιπές στην γραμμή εταιρείες , είναι σίγουρο ότι θα έχουν πάντα πελάτες που είναι διατεθειμένοι να πετάξουν με αυτόν τον τρόπο.

Τις εποχές που ζούμε (προσπάθειες εξοικονόμησης και του τελευταίου cent από ΠΑΝΤΟΥ) θα ήταν παράξενο να μην το κάνουν και αυτό.
Μάλλον θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι και οι λοιπές LCC θα ακολουθήσουν σύντομα (όπως έκαναν για τις τιμές της βαλίτσας κλπ).
 
Re: RYANAIR news

seven4seven":nnyr2wgq said:
Nαι,αλλα,πως ειναι σιγουρη η τρισμεγσιτη αυτη εταιρεια οτι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι επιβατες της εχουν προσβαση στο δικτυο?
H ίδια η ryanair ανακοίνωσε, ότι το 75% των επιβατών της κάνουν check-in πλέον online. Πιστεύω ότι αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Από την άλλη όμως πρέπει να προσφέρει την υπηρεσία του web check-in όχι μόνο 14 μέρες πριν την πτήση, αλλά τουλάχιστον 60-90 μέρες πριν. Με αυτόν τον τρόπο όλα θα είναι πιο εύκολα και οι επιβάτες θα το δεχτούν ευκολότερα. :rolleyes:

Στο κάτω-κάτω, όλοι οι επιβάτες της εταιρίας κάνουν τις κρατήσεις του online. Και το web check-in για όλους είναι πλέον το επόμενο βήμα :rolleyes:
 
Re: RYANAIR news

Επίσης, να θυμήσω ότι όταν εκτέλεσε τις έκτακτες πτήσεις για τον τελικό του Champions' League, η εν λόγω εταιρεία είχε ενημερώσει ότι η επιβίβαση των επιβατών για την πτήση από Αθήνα θα ήταν εφικτή μόνο εφ' όσον είχαν κάνει ηλεκτρονικό τσεκ-ιν, μια και δεν θα άνοιγε γκισέ στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Έτσι κι αλλιώς, έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία η οποία κινείται αντισυμβατικά μια και θεωρεί ότι οτιδήποτε πέραν της αερομεταφοράς πρέπει να πληρώνεται έξτρα και με υψηλότατο τίμημα (ρίξτε μια ματιά στα εξωφρενικά fees τους, πολλές φορές το κόστος μιας βαλίτσας ειναι υψηλότερο από εκείνο ενός εισιτηρίου). Ό,τι πληρώσεις παίρνεις λοιπόν, και οι επιβάτες της Ryanair, έχω την εντύπωση ότι το γνωρίζουν προκαταβολικά.

Προσωπικό μου συμπέρασμα: Not my cup of tea... σε ένα αεροπορικό ταξίδι θέλω πολύ περισσότερα από ένα φθηνό εισιτήριο κι ένα online check-in. Για άλλους, αυτό μπορεί να είναι αρκετό.
 
Re: RYANAIR news

Δυστυχώς, από τα φαινόμενα, είναι υπεραρκετό για πολύ κόσμο.
Η εταιρεία αυτή χαλάει την "πιάτσα" και κακώς για μένα επιβραβεύεται από τον κόσμο.
Αγαπήσαμε την πολιτική αεροπορία όχι μόνο για τα αεροπλάνα! Την αγαπήσαμε και για όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της που την κάνουν τόσο διαφορετική και ενδιαφέρουσα από τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς. Το αεροπλάνο δεν είναι ΚΤΕΛ! Οι πρακτικές τις εταιρείας αυτής "ρίχνουν", "γκρεμίζουν θα έλεγα, την ιδιαιτερότητα του αεροπορικού ταξιδιού (σίγουρα δεν είναι όπως κάποτε, αλλά ακόμα το ταξίδι με αεροπλάνο έχει άλλη ποιότητα) και το image του κλάδου. Θα ήταν ωραίο τέτοιες πρακτικές να γίνουν κάνονας στην πολιτική αεροπορία; Κατά τη ταπεινή μου γνώμη όχι!
Συμφωνώντας με τους aakunz και 747, πιστεύω ότι υπάρχουν τρόποι μείωσης του κόστους χωρίς κακομοιριές και ότι οι επιβάτες πρέπει να επιβραβεύουν τις ποιοτικές εταιρείες (υπάρχουν και στον χώρο των LCC φυσικά) και όχι τις καρμοίρικες.
Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη αν είμαι off, αλλά δεν την αντέχω άλλο αυτή την "αεροπορική" εταιρεία. :wall:
 
Re: RYANAIR news

Οπως έκλεισαν εισιτήριο έτσι θα τυπώσουν και το pass. Και οποιος δεν έχει ιντερνετ ή εκτυπωτή μπορεί (φανταζομαι) να το τυπώνει στα σχετικά μηχανήματα στα αεροδρόμια.

Σκεφτήκατε πόσο κοστίζει σε μια εταιρεία να διατηρεί υπαλληλους τσεκ ιν για το (μικρό πια) ποσοστό όσων δεν έχουν καθόλου ιντερνετ; Υποψιάζομαι ότι στη Ryanair έκαναν τους υπολογισμούς τους και βρήκαν ότι μπορούν να κάνουν και χωρίς αυτούς. Αλλωστε στις χώρες που πετούν, οι «ασύνδετοι» είναι ελάχιστοι.

Οσο για την «ομορφιά του ταξιδιού» και «το ίματζ του κλάδου» (θα με συγχωρήσετε) αλλά θα απαντήσω με το άκρως παλιομοδίτικο -αλλά πάντα εκφραστικό- «κολοκύθια!!». Οποιος στο φόρουμ έχει βρει ότι υπάρχουν τρόποι μείωσης του κόστους χωρίς κακομοιριές, ας γραψει ένα case study και ας το παραδώσει στην ΒΑ, την ΕΖ, την ΑF και όποιον άλλον πληρώσει για να πάρει το ψήγμα της διάνοιάς του. Ολοι από τον καναπέ μας γινόμαστε ειδικοί.

Το να μην μας αρέσει μια εταιρία, ο τρόπος της, η φιλοσοφία της κλπ (not my cup of tea) είναι θεμιτό. Το να λεμε ότι κακώς ο κόσμος την επιβραβεύει είναι εμπάθεια.
 
Re: RYANAIR news

Το να προσπαθεί μια εταιρεία να μειώσει τα κόστη της δεν είναι κακόμοιρο. Το να βγάζει από τη μύγα ξύγκι είναι.
Επίσης, η κερδοσκοπία είναι θεμιτή και ο κανόνας του παιχνιδιού. Η αισχροκέρδια είναι κατακριτέα και δυστυχώς την συναντάμε σε όλο και περισσότερους τομείς χωρίς να υπάρχει η ανάλογη αντίδραση.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας κατήργησε και θα καταργήσει θέσεις εργασίας (παραδειγμα από την αεροπορία: η θέση του ιπτάμενου μηχανικού). Δεν είναι αυτό το θέμα. Ούτε η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι.
Προσωπικά, βρίσκω τις περισσότερες πρακτικές της εταιρείας αθέμιτες και κακόμοιρες όσο διαβολικά έξυπνες και επικερδείς και αν είναι.
Σίγουρα δεν είναι αντικειμενική η άποψή μου, αλλά έχοντας μεγαλώσει σε αεροδρόμια και συνεχώς ασχολούμενος με την αεροπορία, δε θα την δω ποτέ ως ΚΤΕΛ! Εμπαθής δεν είμαι (βαρύς χαρακτηρισμός, ειδικά για κάποιον που δε γνωρίζεις). Είναι απλά η γνώμη μου.
Όπως δε θέλω να πάρω κινέζικα ρούχα και συσκευές παρ' ότι είναι τα πιο φθηνά στην αγορά, έτσι δε θέλω να ταξιδεύω όπως να 'ναι...
 
Top