aas59
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/10/2006
- Μηνύματα
- 988
- Likes
- 1
- Περιοχή
- HER
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Re: RYANAIR news
Γιατί "Δυστυχώς"?? Προσωπικά προσθέτω το ΣΥΝΟΛΙΚΌ κόστος μιας LCC (ακόμα και τον καφέ η σάντουιτς που πιθανόν να πάρω...) και το συγκρίνω με το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος μίας "Λουσάτης" εταιρείας , αν είναι σημαντικά φθηνότερη η πρώτη πάω με την πρώτη , αν η διαφορά τιμής είναι μερικά μόνο ευρώ πετάω "λουσάτα"..........
Αν με το " χαλάει την πιάτσα" εννοείς ότι κάνει προσιτό το ταξίδι στον μέσο επιβάτη (κάνοντας το συνολικό κόστος φθηνότερο) δημιουργώντας ανταγωνισμό στις "Full Service" εταιρείες , κάνεις λάθος. Εγώ Π.Χ έκλεισα HER-LGW στις 03-04-09 με Easyjet μέ 55 € και επιστροφή 06/04/09 με AEGEAN με 108 €όταν στις ίδιες ημερομηνίες για να πάς Θεσσαλονίκη η καλύτερη τιμή με Α3 είναι 198 € και με Ο.Α 253 €. Μακάρι να υπήρχε και στην Ελλάδα μία αντίστοιχη RyanAir η Easyjet .
Πώς στην Γραμμή Λονδίνο -Ηράκλειο η Α3 ζητά 108€ και στο Θεσσαλονίκη Ηράκλειο ζητά 126 € ??? Μήπως επειδή υπάρχει ανταγωνισμός από τις LCC???? Μήπως έχει μεγαλύτερο κόστος στην πτήση εσωτερικού????
ΟΧΙ βεβαια, Πολύ απλά δεν έχει ανταγωνιστή φθηνότερο , γιαυτό και είναι οι τιμές ακριβές.
Φυσικά και αγαπάμε τα αεροπλάνα και τις πτήσεις , για τον λόγο αυτό η χαμηλή τιμή του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ κόστους μας δίνει την ευκαιρία να πετάμε συχνότερα σε προορισμούς που θα ήταν δύσκολο για το μέσο βαλάντιο .
Δυστυχώς το αεροπορικό ταξίδι (ειδικά τα ενδοευρωπαϊκά) είναι κάτι σαν ΚΤΕΛ , ποσώς με ενδιαφέρει αν μου βγάλουν ένα δισκάκι με κρύο περιεχόμενο σε πτήση δύο ωρών. Τα αεροπλάνα είναι λίγο πολύ τα ίδια σε όλες τις εταιρείες , τα καθίσματα το ίδιο πλάτος .Περισσότερο με ενδιαφέρει να μεταβώ με ασφάλεια και χωρίς καθυστερήσεις παρά το ενδεχόμενο in flight service.
Κατά την ταπεινή μου άποψη το image του κλάδου δεν κινδυνεύει , υπάρχουν εταιρείες για όλα τα γούστα και βαλάντια , από την χλιδάτη Business μέχρι την μή ανακλινόμενη economy των LCC.
Η ποικιλία ποτέ δεν έβλαψε.
al.porto":3rq5wor7 said:Δυστυχώς, από τα φαινόμενα, είναι υπεραρκετό για πολύ κόσμο.
Η εταιρεία αυτή χαλάει την "πιάτσα" και κακώς για μένα επιβραβεύεται από τον κόσμο.
Γιατί "Δυστυχώς"?? Προσωπικά προσθέτω το ΣΥΝΟΛΙΚΌ κόστος μιας LCC (ακόμα και τον καφέ η σάντουιτς που πιθανόν να πάρω...) και το συγκρίνω με το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος μίας "Λουσάτης" εταιρείας , αν είναι σημαντικά φθηνότερη η πρώτη πάω με την πρώτη , αν η διαφορά τιμής είναι μερικά μόνο ευρώ πετάω "λουσάτα"..........
Αν με το " χαλάει την πιάτσα" εννοείς ότι κάνει προσιτό το ταξίδι στον μέσο επιβάτη (κάνοντας το συνολικό κόστος φθηνότερο) δημιουργώντας ανταγωνισμό στις "Full Service" εταιρείες , κάνεις λάθος. Εγώ Π.Χ έκλεισα HER-LGW στις 03-04-09 με Easyjet μέ 55 € και επιστροφή 06/04/09 με AEGEAN με 108 €όταν στις ίδιες ημερομηνίες για να πάς Θεσσαλονίκη η καλύτερη τιμή με Α3 είναι 198 € και με Ο.Α 253 €. Μακάρι να υπήρχε και στην Ελλάδα μία αντίστοιχη RyanAir η Easyjet .
Πώς στην Γραμμή Λονδίνο -Ηράκλειο η Α3 ζητά 108€ και στο Θεσσαλονίκη Ηράκλειο ζητά 126 € ??? Μήπως επειδή υπάρχει ανταγωνισμός από τις LCC???? Μήπως έχει μεγαλύτερο κόστος στην πτήση εσωτερικού????
ΟΧΙ βεβαια, Πολύ απλά δεν έχει ανταγωνιστή φθηνότερο , γιαυτό και είναι οι τιμές ακριβές.
al.porto":3rq5wor7 said:Αγαπήσαμε την πολιτική αεροπορία όχι μόνο για τα αεροπλάνα! Την αγαπήσαμε και για όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της που την κάνουν τόσο διαφορετική και ενδιαφέρουσα από τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς. Το αεροπλάνο δεν είναι ΚΤΕΛ! Οι πρακτικές τις εταιρείας αυτής "ρίχνουν", "γκρεμίζουν θα έλεγα, την ιδιαιτερότητα του αεροπορικού ταξιδιού (σίγουρα δεν είναι όπως κάποτε, αλλά ακόμα το ταξίδι με αεροπλάνο έχει άλλη ποιότητα) και το image του κλάδου.
Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη αν είμαι off, αλλά δεν την αντέχω άλλο αυτή την "αεροπορική" εταιρεία.
Φυσικά και αγαπάμε τα αεροπλάνα και τις πτήσεις , για τον λόγο αυτό η χαμηλή τιμή του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ κόστους μας δίνει την ευκαιρία να πετάμε συχνότερα σε προορισμούς που θα ήταν δύσκολο για το μέσο βαλάντιο .
Δυστυχώς το αεροπορικό ταξίδι (ειδικά τα ενδοευρωπαϊκά) είναι κάτι σαν ΚΤΕΛ , ποσώς με ενδιαφέρει αν μου βγάλουν ένα δισκάκι με κρύο περιεχόμενο σε πτήση δύο ωρών. Τα αεροπλάνα είναι λίγο πολύ τα ίδια σε όλες τις εταιρείες , τα καθίσματα το ίδιο πλάτος .Περισσότερο με ενδιαφέρει να μεταβώ με ασφάλεια και χωρίς καθυστερήσεις παρά το ενδεχόμενο in flight service.
Κατά την ταπεινή μου άποψη το image του κλάδου δεν κινδυνεύει , υπάρχουν εταιρείες για όλα τα γούστα και βαλάντια , από την χλιδάτη Business μέχρι την μή ανακλινόμενη economy των LCC.
Η ποικιλία ποτέ δεν έβλαψε.